• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BrannBataljonenBergen

Started by JhonnyBeGood, December 02, 2003, 21:39:50 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

JhonnyBeGood

Ser det har vært mye grining og syting her inne etter at noen endelig har grepet fatt i ett problem, som alle har etterlyst her inne i lang tid...
Men no synes jeg vi skal bruke denne tråden til å skryte av Thorleif og de andre, som startet Bataljonen og alt det positive de har gjort og kommer til å gjøre for oss og klubben i våre hjerter... Synes det er helt fantastisk det de viser av fornuft, handlekraft, entusiasme og vilje;D Kan ikke huske sist jeg var så optimistisk med tanke på fremtiden for supporter- miljøet her i Bergen...Så kort å greit Thorleif og dere andre, vær så snill, ikke tenk på å stille plassene deres til disposisjon... Er det noen som klarer å stable supporterene våre sammen igjen, har jeg stor tro på dere... Keep up the good work!

Og nok en gang takk for alt dere har gjort og forhåpentligvis kommer dere til å gjøre mye mer i årene som kommer...
TIL dere som er uenig i det som er gjort, er det greit, men innrøm ihvertfall at vi har fått det vi trenger nemlig en voksen ledelse med BALLER til å gripe fatt i det som ikke funker...

Skål for fremtiden!!!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Jani

Dere har gjort en god jobb gutter!!

Optimisten

Eg e imponert gutter, skikkelig imponert. Dokkar gjør en konge jobb, og det beste av alt er at dere virker utrolig proffe i det dokkar gjør.  Dermed har eg virkelig troen på at dette kan bli et nytt og konge kapitell i brannsupporternes historie!
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Sotraanda

Dere gjør en god jobb, alle dere i BBB.
Thorleif, Bjarte, KjellMO.... Bra at dere tar tak for en supporter organisasjon for oss Brann supportere!

Lykke til med sesongen, stå på!
ater, heter, hater NFF!

hjallisen

stiller meg i køen av gratulanter. Dere gjør en formidabel jobb-synd det er kritikken som får mest oppmerksomhet.

Hva om gutta ikke hadde giddet å gjøre som de har gjort-hvor ville supportermiljøet i Bergen vært da?

Keep up the good work :D
ed beina plantet på bakken

Kagain

Enig enig. Det har blitt gjort mange tak de siste månedene etter at BST gikk nedenunder og hjem, mye mere enn det jeg så BST gjøre. Det er godt at noen har den nødvendige "frekkhet" (dårlig ord) til å be om å få møter med Brann og klarer å få Brann til å gi etter litt også...

janos

Jeg er helt enig i alt som er blitt nevnt Stå på folkens og glem all kritikken fra bedrevitere som bare går på stadion når de er sikker på at BRANN vinner

Keep up the good work :lol:

Xminator

Har mottat medlemskort og faktura, og må si det virker veldig profesjonelt :)

Sjøboden

BBB bør få luket vekk alle de som går på storestå uten brann effekter. De har ingenting der å gjøre.
in skigard kan ikke vare evig veit du.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Sjøboden"BBB bør få luket vekk alle de som går på storestå uten brann effekter. De har ingenting der å gjøre.


Ja for all del, og samtidig de med rødt hår, blå sko og de som tygger tyggis? Gud hjelpe meg. Bra at jeg sitter i Hansa-svingen sånn at jeg kan bestemme hva jeg vil gå i og hvordan jeg ser ut når jeg går på Stadion, i tilfelle dette fascist-forslaget ditt skulle slå gjennom...

Go Up