• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ekstraordinært supportermøte 14.august

Started by crm, August 10, 2013, 21:00:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

crm

August 10, 2013, 21:00:13 PM Last Edit: August 15, 2013, 01:04:28 AM by mbersve
Det er invitert til ekstraordinært medlemsmøte i Brann på onsdag kl 1900: http://bataljonen.no/?page=26&news=1069

Facebook-arrangement: https://www.facebook.com/events/578930378812579/
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

bernu

Her håper jeg at vi møter opp mannsterke og forteller dem i klartekst hvordan ting skal være.
Hadde vært kjekt med 200+ som kunne dele sitt hat med Brun og Molde$tad.
HANSA - Z

roaldinho

Hvis man betaler på onsdag (Har ikke så mye penger før det) og viser kvittering, kan man da være med på møtet?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

stig

Disse "medlemsmøtene" er åpen for alle. Supportermøter er nok en mer korrekt beskrivelse, men Brann sverger til å kalle det medlemsmøter. Men for all del meld deg inn. Skal klubben bli reelt  medlemsstyrt trengs det alle mann alle
Nettsideansvarlig

roaldinho

Skal melde meg inn, ja. Men okei, blir uansett spennende med det møtet. Her må det stilles kritiske spørsmål. Ingen vei utenom.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Nok et møte som kommer til å resultere i mye prat og ingen endring.
Ka du ve?

dudo

Må brukes til å begynne å samle underskrifter til ekstraordinær generalforsamling.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Jeg venter fortsatt på svar. Blitt videresendt til Daffy, som angivelig er på feire, så det tar nok sin tid.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Jeg tipper Brann vil bruke dette møte til å tviholde på versjonen om at man ikke visste om pengene på forhånd. Da bør de få høre at dette tror vi ikke på, men om det skulle være sant, hvor latterlig dårlig sportslig vurdering det ville vært. Bruk blant annet Osdal sin statistikk. Innrømmer de å ha visst om pengene, så bruk ord og vendinger som prostitusjon og "selge seg", og press de på om regnestykket er så bra likevel når man må ta i beregning nedgang i partoutkort, nedgang i enkeltbilletter, enda mer synkende engasjement, nedgang i sponsorinntekter, dårligere sportslige resultater, og den negative sirkelen dette medfører. Spør om det.
Tren på langskudd

Zolkan

Når og hvor samles vi til "styret må gå"-tog opp til møtet?

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on August 11, 2013, 09:27:38 AM. Bruk blant annet Osdal sin statistikk.

Skarsfjord påstår han ikke er opptatt av statistikk. Bortsett fra den om Branns spilletid for unge. Da er han VELDIG opptatt av statistikk.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Det vil nok gjøre inntrykk, selv om han ikke gir uttrykk for det  :)

De vil skjønne at bermen får det med seg, og at det er vanskelig å si imot. Det vil ha effekt. Men i denne saken er det viktigste at Bruun og Moldestad/styret får skytset.
Tren på langskudd

Markmus

Quote from: Zolkan on August 11, 2013, 09:36:36 AM
Når og hvor samles vi til "styret må gå"-tog opp til møtet?


Det hadde egentlig vært den beste bruken av et slikt møte (som ellers ikke fører til noe som helst). Møt opp, rop "Styret må gå" et par minutter og gå hjem. Så kan Bruun og Klovnestad ergre seg grønne over å ha brukt flere timer på å forberede et møte som aldri ble et møte.
Ka du ve?

Northside

Quote from: Markmus on August 11, 2013, 11:30:28 AM
Det hadde egentlig vært den beste bruken av et slikt møte (som ellers ikke fører til noe som helst). Møt opp, rop "Styret må gå" et par minutter og gå hjem. Så kan Bruun og Klovnestad ergre seg grønne over å ha brukt flere timer på å forberede et møte som aldri ble et møte.


Eller vi kan sitte ute på treningsfeltet å grille når møtet er.

Men for å være seriøs. Skal vi få flest mulig vanlige fans med på vår side, så må vi vel være litt seriøs vi også. Still på møtet, se hva de har å si, så tar vi det derfra.

dragn


tsrqpo

Saklighet og seriøsitet er nødvendig. Poenget her er å få frem at styreleder og daglig leder ikke styrer klubben i ønsket retning, og da nytter det ikke å lage støy og bråk på et møte, da må vi argumentere og stille spørsmål

Markmus

Quote from: tsrqpo on August 11, 2013, 11:50:47 AM
Saklighet og seriøsitet er nødvendig. Poenget her er å få frem at styreleder og daglig leder ikke styrer klubben i ønsket retning, og da nytter det ikke å lage støy og bråk på et møte, da må vi argumentere og stille spørsmål


Det har blitt argumentert og stilt spørsmål på utallige møter før. Hva har det, etter din mening, ført til?

Slike møter er for at klovneveldet skal få en mulighet til å glatte over situasjonen. Intet annet.

De bør ikke forhandles med på den minste detalj lenger.
Ka du ve?

dragn

Quote from: Markmus on August 11, 2013, 11:53:16 AM
Quote from: tsrqpo on August 11, 2013, 11:50:47 AM
Saklighet og seriøsitet er nødvendig. Poenget her er å få frem at styreleder og daglig leder ikke styrer klubben i ønsket retning, og da nytter det ikke å lage støy og bråk på et møte, da må vi argumentere og stille spørsmål


Det har blitt argumentert og stilt spørsmål på utallige møter før. Hva har det, etter din mening, ført til?

Slike møter er for at klovneveldet skal få en mulighet til å glatte over situasjonen. Intet annet.

De bør ikke forhandles med på den minste detalj lenger.


Har vi noe valg da?

Belfort

Quote from: Markmus on August 11, 2013, 11:53:16 AM
Quote from: tsrqpo on August 11, 2013, 11:50:47 AM
Saklighet og seriøsitet er nødvendig. Poenget her er å få frem at styreleder og daglig leder ikke styrer klubben i ønsket retning, og da nytter det ikke å lage støy og bråk på et møte, da må vi argumentere og stille spørsmål


Det har blitt argumentert og stilt spørsmål på utallige møter før. Hva har det, etter din mening, ført til?

Slike møter er for at klovneveldet skal få en mulighet til å glatte over situasjonen. Intet annet.

De bør ikke forhandles med på den minste detalj lenger.


Enig! Har ingen tro på disse møtene. Her er det snakk om å få kritikken bort fra allmennheten.
Er bare å kjøre videre med protestene på kamp slik at de snart ikke har noe valg om å trekke seg

crm

Det viktige her er vel å høre hva som blir sagt, stille spørsmål og grave i alt en måtte lure på, og gjerne komme med argumenter mot avgjørelsen. Dersom svarene ikke er gode nok, har styret mistet en stor del av tilliten i medlemsmassen. Løsningen da er å fremme nye kandidater til styre på årsmøte og mobilisere støtte for alternative kandidater. Evt å organisere ekstraordinært årsmøte.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

krakra

Ledelsen blr konfronteres med Mohns uttalelser torsdag der han sa at han hadde gitt styret beskjed 11 dager i forveien om at de ville få penger hvis de forlenget med Skars

crm

Quote from: krakra on August 11, 2013, 12:15:00 PM
Ledelsen blr konfronteres med Mohns uttalelser torsdag der han sa at han hadde gitt styret beskjed 11 dager i forveien om at de ville få penger hvis de forlenget med Skars


En trenger vel ikke være profet for å spå at det kommer til å bli et av de første spørsmålene
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Nixon

Quote from: Belfort on August 11, 2013, 12:05:48 PM
Quote from: Markmus on August 11, 2013, 11:53:16 AM
Quote from: tsrqpo on August 11, 2013, 11:50:47 AM
Saklighet og seriøsitet er nødvendig. Poenget her er å få frem at styreleder og daglig leder ikke styrer klubben i ønsket retning, og da nytter det ikke å lage støy og bråk på et møte, da må vi argumentere og stille spørsmål


Det har blitt argumentert og stilt spørsmål på utallige møter før. Hva har det, etter din mening, ført til?

Slike møter er for at klovneveldet skal få en mulighet til å glatte over situasjonen. Intet annet.

De bør ikke forhandles med på den minste detalj lenger.


Enig! Har ingen tro på disse møtene. Her er det snakk om å få kritikken bort fra allmennheten.
Er bare å kjøre videre med protestene på kamp slik at de snart ikke har noe valg om å trekke seg


Det trenger da ikke å være enten eller.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Henki

Quote from: krakra on August 11, 2013, 12:15:00 PM
Ledelsen blr konfronteres med Mohns uttalelser torsdag der han sa at han hadde gitt styret beskjed 11 dager i forveien om at de ville få penger hvis de forlenget med Skars


Det er jo helt åpenbart at det er et tema som må gås grundig i sømmene på onsdag. Faktum er jo at en av partene lyger her. Er det Mohn som lyger er det kjipt for ham, er det Brannledelsen som lyger har de et langt større problem.

Jeg synes og at ledelsen bør konfronteres med Mohn sine kommentarer om at "supporterne kan finne seg en klubb som ikke får penger". Er dette en uttalelse ledelsen stiller seg bak? Noen bør stille dem det spørsmålet. Kanskje jeg rett og slett skal gjøre det selv.
Ballen skal fremover!

crm

Quote from: Henki on August 11, 2013, 13:21:35 PM
Kanskje jeg rett og slett skal gjøre det selv.


Hehe, en god erkjennelse, det der. Skulle ønske flere kom frem til det samme, altfor mange som mener at "noen" burde gjøre ditt og datt.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Markmus

Quote from: dragn on August 11, 2013, 12:01:06 PM
Quote from: Markmus on August 11, 2013, 11:53:16 AM
Quote from: tsrqpo on August 11, 2013, 11:50:47 AM
Saklighet og seriøsitet er nødvendig. Poenget her er å få frem at styreleder og daglig leder ikke styrer klubben i ønsket retning, og da nytter det ikke å lage støy og bråk på et møte, da må vi argumentere og stille spørsmål


Det har blitt argumentert og stilt spørsmål på utallige møter før. Hva har det, etter din mening, ført til?

Slike møter er for at klovneveldet skal få en mulighet til å glatte over situasjonen. Intet annet.

De bør ikke forhandles med på den minste detalj lenger.


Har vi noe valg da?


Ja, det har vi så definitivt.

Vi kan boikotte enhver forespørsel fra ledelsen - spesielt møter.

Denne saken bør holdes på tribunene under kamp. Det er da den får oppmerksomheten som trengs for å presse dem ut av klubben.
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on August 11, 2013, 14:03:14 PM
Quote from: dragn on August 11, 2013, 12:01:06 PM
Quote from: Markmus on August 11, 2013, 11:53:16 AM
Quote from: tsrqpo on August 11, 2013, 11:50:47 AM
Saklighet og seriøsitet er nødvendig. Poenget her er å få frem at styreleder og daglig leder ikke styrer klubben i ønsket retning, og da nytter det ikke å lage støy og bråk på et møte, da må vi argumentere og stille spørsmål


Det har blitt argumentert og stilt spørsmål på utallige møter før. Hva har det, etter din mening, ført til?

Slike møter er for at klovneveldet skal få en mulighet til å glatte over situasjonen. Intet annet.

De bør ikke forhandles med på den minste detalj lenger.


Har vi noe valg da?


Ja, det har vi så definitivt.

Vi kan boikotte enhver forespørsel fra ledelsen - spesielt møter.

Denne saken bør holdes på tribunene under kamp. Det er da den får oppmerksomheten som trengs for å presse dem ut av klubben.


Er det ikke Bataljonen som tok initiativet til dette møtet?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

stig

Bataljonen/medlemsutvalget i tett samarbeid sånn jeg forsto Roger.

Nettsideansvarlig

Markmus

Quote from: Nixon on August 11, 2013, 14:12:12 PM
Quote from: Markmus on August 11, 2013, 14:03:14 PM
Quote from: dragn on August 11, 2013, 12:01:06 PM
Quote from: Markmus on August 11, 2013, 11:53:16 AM
Quote from: tsrqpo on August 11, 2013, 11:50:47 AM
Saklighet og seriøsitet er nødvendig. Poenget her er å få frem at styreleder og daglig leder ikke styrer klubben i ønsket retning, og da nytter det ikke å lage støy og bråk på et møte, da må vi argumentere og stille spørsmål


Det har blitt argumentert og stilt spørsmål på utallige møter før. Hva har det, etter din mening, ført til?

Slike møter er for at klovneveldet skal få en mulighet til å glatte over situasjonen. Intet annet.

De bør ikke forhandles med på den minste detalj lenger.


Har vi noe valg da?


Ja, det har vi så definitivt.

Vi kan boikotte enhver forespørsel fra ledelsen - spesielt møter.

Denne saken bør holdes på tribunene under kamp. Det er da den får oppmerksomheten som trengs for å presse dem ut av klubben.


Er det ikke Bataljonen som tok initiativet til dette møtet?


Aner ikke. Skjønner i så fall ikke hvorfor.
Ka du ve?

Huff

Forstår ikke helt. Skal en boikotte møtet eller ikke.

tsrqpo

Hva vil du tro setter mest press på de? Tjue stykker som jatter med eller 150 kritiske røster?

crm

Hva skal være poenget med å boikotte et møte som medlemsutvalget og Bataljonen arrangerer? Hva er liksom motsetningen mellom å ytre sine meninger på dette møtet og på tribunen?

Og skal en også boikotte årsmøtet, der styret faktisk velges (evt vrakes)?
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

dokken

Markmus, du bør skjerpe deg. Selvsagt skal folk møte på onsdag.

Her kan folk si det de mener rett til Moldestad og RBH. Tror du virkelig ikke at det har større effekt enn å stå og rope 60 meter unna?

Og det er heller ingen motsetning. Du kan rope på tribunen, i butikken, på altanen din og neste gang du er i teateret. OG du kan stille på møtet onsdag. All erfaring tilsier dessuten at koket vil svekke seg etter som tiden går. Fredag var det kanskje 500 som demonstrerte, neste kamp er det kanskje 200, så dør det ut. Mye bedre å handle nå som skandalen er fersk og sinnet lever.

Henki

Alle som er i mot avgjørelsen om å forlenge med Skarsfjord, og alle som synes det er skandaløst å ta i mot penger fra Trond Mohn i denne sammenhengen må stille på møtet. Jo flere som stiller og som gir uttrykk for misnøye, jo bedre. Jeg kan ikke se at det finnes noe motsetning mellom å protestere på kamp og å stille på medlemsmøtet. Møtet på onsdag er en kjempegod anledning til å fortelle ledelsen på Stadion hva man mener om dagens situasjon, og til å fortelle dem hva man mener om de tingene som er blitt sagt om oss supportere de siste dagene. Møt opp på onsdag!
Ballen skal fremover!

Huff

Quote from: tsrqpo on August 11, 2013, 20:27:17 PM
Hva vil du tro setter mest press på de? Tjue stykker som jatter med eller 150 kritiske røster?


Hehe. Jeg hadde allerede gjort meg opp en mening om saken, men det blir virkelig håpløst å stille opp å være kritisk hvis resten av kritikerne svarer med boikott, da får en hvertfall et inntrykk om at kritikken mot styret er marginal.

Markmus

Quote from: dokken on August 11, 2013, 21:41:15 PM
Markmus, du bør skjerpe deg. Selvsagt skal folk møte på onsdag.

Her kan folk si det de mener rett til Moldestad og RBH. Tror du virkelig ikke at det har større effekt enn å stå og rope 60 meter unna?

Og det er heller ingen motsetning. Du kan rope på tribunen, i butikken, på altanen din og neste gang du er i teateret. OG du kan stille på møtet onsdag. All erfaring tilsier dessuten at koket vil svekke seg etter som tiden går. Fredag var det kanskje 500 som demonstrerte, neste kamp er det kanskje 200, så dør det ut. Mye bedre å handle nå som skandalen er fersk og sinnet lever.


Ropene på fredag, 60 meter unna som du sier, føltes som et realt ballespark for Bruun. Klart det har større effekt enn et møte (et møte supportere og klubb har hatt 98239482934 ganger før og som har resultert i nøyaktig nada).

Jeg står på mitt og mener fortsatt at slike møter er tull. Historisk sett har jeg også helt rett. Jeg ser virkelig ikke hva som vil være annerledes denne gangen. Jeg var for øvrig FOR slike møter før i tiden, men som med alt annet: man lærer.

For all del: skal en boikotte møtet må naturligvis alle gjøre det. Jeg mener fortsatt at det er det helt klart beste valget her. Når møtet i tillegg har blitt foreslått av Bataljonen, så vil det sende et enda sterke signal om Bruun og Klovnestad plutselig sitter der helt mutters alene.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: crm on August 11, 2013, 20:48:25 PM
Hva skal være poenget med å boikotte et møte som medlemsutvalget og Bataljonen arrangerer? Hva er liksom motsetningen mellom å ytre sine meninger på dette møtet og på tribunen?

Og skal en også boikotte årsmøtet, der styret faktisk velges (evt vrakes)?
Ka du ve?

Ricky

Pleier å gå på disse møtene når jeg kan, men denne gangen føles det litt meningsløst.

De som har ansvaret må gå av; det finnes ingen akseptable mellomløsninger. Så hva skulle egentlig poenget være med å prate med dem om det? De kommer jo (selvfølgelig) ikke til å gå av uansett hvilken kritikk som måtte komme på dette møtet. Blir jo bare tåkeprat om at det finnes "mange forskjellige meninger" og at det er "viktig at vi tar diskusjonen". Så avsluttes det med en oppfordring om å stå sammen og støtte laget. Det er halvannen time rett i dass som man like gjerne kan bruke sammen med familie og venner.

Blir litt som spillere som flokker seg rundt dommeren. De får kanskje luftet meningene sine, men de kommer jo naturligvis ingen vei med det så lenge dommeren selv mener han har rett (og det mener han alltid).

Det eneste som er aktuelt for min del er å møte opp, få overbragt budskapet om at ledelsen må gå av enten frivillig eller gjennom en ekstraordinær generalforsamling, og deretter dra hjem til meg og mitt. Hva Brann-ledelsen har å si på dette møtet er jeg fullstendig uinteressert i.

Markmus

Ricky forklarte det dermed langt bedre enn hva jeg klarte å gjøre.

Til dere som har tenkt å dra på møtet: hva positivt tror dere helt ærlig kan komme ut av det?

Spør dere selv om det og vurder deretter én gang til om dere fortsatt vil gå på møtet. Dette gjelder også de som tok initiativ til møtet (Roger eller hvem det var).

Oppfordrer dere, inklusive initiativtakerne, på det sterkeste å boikotte det fullstendig.
Ka du ve?

paf

Jeg for min del ønsker å få klarhet i hva som egentlig har skjedd. Hvem har løyet til pressen? Hva har Ledelsen visst og ikke visst? Er det virkelig et enstemmig styre som har gått inn for forlenget kontrakt? Hva et grunnen  til forlengelsen? Støtter ledelsen Mohns uttalelser om at vi kan finne oss en annen klubb å heie på? Står fortsatt RBH for det han sa etter kampen fredag? I tillegg ønsker jeg å fremme mitt syn i klartekst.

Folkens: det er ikke ledelsen som har presset på for et møte. De vet det blir ubehagelig. Og de hadde ikke trengt å giennomføte det. Jeg synes de skal ha cred for å stille. SK brann er faktisk også en demokratisk organisasjon det vi som medlemmer har makten. Jeg synes noen av boikottforslagene og begrunnelser (man snakker ikke med terrorister) er fullstendig udemokratiske og gir uttrykk for holdninger som svekker klubbdemokratiet. En del sv dette kommer også fra folk som ikke er medlem i klubben eller ikke har vært på årsmøter. Altså folk som har valgt vekk muligheten til å være med å bestemme. Dere får ikke mye respekt fra meg ihvertfall.

Til slutt: hva oppnår vi ved å stille? Muligheten til å bli hørt av de som faktisk bestemmer. De har hørt protestene og avfeier det som destruktive folk som ikke bryr seg om klubben. Er det virkelig sannsynlig at en boikott vil gjøre noe for å rette på det inntrykket? Jeg kan ikke med min beste vilje se hva som oppnås med den linjen.

Xminator

August 12, 2013, 02:51:21 AM #41 Last Edit: August 12, 2013, 02:54:00 AM by Xminator
Dette laget er 9 poeng fra nedrykk med to bortekamper på rad. Og velger å ikke forsterke laget. Det bør være en av vinklingene som skal være med.

Boikott? Meningsløst. Det finnes sterkere protestformer. Om møtet blir preget av tomprat, så ta ordet, si fra om at tilliten til ledelsen er ikke-eksisterende og at møtet oppfattes som meningsløst. Og gå.

krøvel vellevold

Brann har jo som mål at vi skal være "et etablert topplag" i 2015.

Men kreves det ikke mer enn 2 sesonger som grunnlag for å kunne kalle seg et "etablert" topplag?

Med andre ord: Er vi ikke et topplag denne sesongen, kan vi konkludere med at vi ikke klarte målsettingen som ble satt foran 2012-sesongen.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Nå er det uttalte målet medalje neste år. Endelig noe tydelig ut av tåkeheimen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Ricky

Quote from: paf on August 12, 2013, 01:55:30 AM
Jeg for min del ønsker å få klarhet i hva som egentlig har skjedd. Hvem har løyet til pressen? Hva har Ledelsen visst og ikke visst?


Vedder 100 kr på at du ikke får klarhet i dette :)

osoerli

Boikott fører ingen stader.
Blir vel å møte opp og tilby styret å trekke seg no, for å sleppa ydmykelsen ved å bli kasta på eit ekstraordinært årsmøte om nokre veker.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

paf

Quote from: Ricky on August 12, 2013, 08:32:13 AM
Quote from: paf on August 12, 2013, 01:55:30 AM
Jeg for min del ønsker å få klarhet i hva som egentlig har skjedd. Hvem har løyet til pressen? Hva har Ledelsen visst og ikke visst?


Vedder 100 kr på at du ikke får klarhet i dette :)

Den er jeg med på

apop

La meg se om jeg har forstått dette rett. De mest kritiske røstene her inn vil altså boikotte møtet og heller protestere på kamp. Fair enough, men er det virkelig rett måten?

Medlemmsmøtet blir uansett holdt og hvis de aller mest kritiske røstene holder seg borte så vil følgende skje:

Møtet blir "mildere" enn det som de fleste forventer, og etter møtet kan faktisk styret si at alle (les: medlemmene) har hatt muligheten til å få svar på sine spørsmål. De kan si at det beviser at denne "konflikten" er opphauset og de kan gjenta at det kun er anonyme nettdebattanter som hyler mest og ikke er villige til å stå offentlig frem med sine synspunkter.

Jeg er enige med de aller fleste her inne at denne saken stinker herfra til evigheten og at klubben er ute og sykler når det gjelder sportslig satsing, entusiasme og ambisjoner. Men den eneste måten dette kan løses på er å gjøre ting på korrekt måte.

Folk må stille opp på medlemsmøtet og si sin mening, jobbe videre for å få til et eventuelt ekstraordinært årsmøte. Jobbe med å få til gode kandidater til styreposisjoner, og nei det er ikke bare å raske sammen 5-6 forumgjengere til å sitte i styret.  Sørg for at de som kommer inn i styret er villige til å gjøre det som behøves for å få klubben på rett kjøl igjen.

Det som heller ikke må glemmes her er at det faktisk er delte meninger iblant supporterne. En "revolusjon" må også forsøke å ha plass til flere enn bare den harde kjernen som er mest negativ til dagens styre/trener. Det hjelper ikke å snakke disse andre bort som tanter/juletrær/pingler/naive idioter eller lignende, man må faktisk ta det de mener på alvor og forsøke å få disse med oss på vår side.

Jeg tror at det er gode muligheter for at vi kan få snudd klubben rundt og bygge opp igjen mye av det som har gått tapt, men det må gjøres skikkelig.

krøvel vellevold

Alle som er forbanna må selvsagt stille!

At de kritiske røstene ikke kommer, vil jo SK Brann bruke for alt det er verdt. Er det meningen at ledelsen skal kunne ro seg vekk med at vi er tøffe i trynet på tribunenog på nettet, men ikke tør å fronte kritikken face to face? Skal det være de såkalte tantene som skal styre møtet og sitte og smile og fortelle "kor æktæ supårtaræ" de er og som "aldri sviktar Brann", som skal få dominere?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

August 12, 2013, 11:49:48 AM #49 Last Edit: August 12, 2013, 11:53:04 AM by krøvel vellevold
Regner med RBH og Moldestad kommer til å kjøre en røver om at økonomien er så prekær at man ikke kunne si nei til 10 mill., uansett hva det måtte innebære.

Men uansett har de selv ansvaret for at inntektene er så lave som de er. Det er de selv som har vært totalt ambisjonsløse for nåtid - og kun snakket om ting som skal skje om noen år. Altså at vi står igjen på perrongen når toget går og andre klubber tjener penger på at de kjemper om gull, får mer i plasseringspenger, eller deltar i e-cup.
Legg ned hele klubben!

Go Up