• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2014

Started by Torvanger, August 08, 2013, 14:17:04 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

February 24, 2014, 13:06:57 PM #400 Last Edit: February 24, 2014, 13:15:24 PM by krøvel vellevold
Quote from: Spelaren on February 24, 2014, 11:35:47 AM
Eg har logget meg inn på partoutkortsalget og gått gjennom ledige (grønne) plasser på samtlige tilgjengelige seksjoner. Noen av feltene var det litt krøll med, eksempelvis nedre A på Hansa/Frydenbø kom ikkje skikkelig opp. Utenom det har eg brukt click and drag, denne teller plassene du velger inntil 200 (max) og sålenge en drar vekk igjen registrerer ikkje systemet at du velger plasser. De kan fjernes om så skjer men dette tar litt ekstra tid.

Copy paste frå excel, sistekolonnen til høgre er summen av click-and-dragningene mine. Bunntallet er beregnet ut frå at felt S, R og P (450 på hver?) er utenfor salg og det nye ståfeltet er ikkje tatt med. Ei heller øvre vip/losjer.

Felt   antall               Sum
A øvre      256               256
A nedre      200               200
B           165   179   119         463
C           122   73   114   116      425
D         165   188   174   177      704
SP A     74   161   42         277
SP B     155   128            283
SP C     139               139
SP D     146               146
SP E     176               176
SP F     123   87            210
SP G     191               191
BT B     154   174   153   127   132   740
BT C     182   171   106   160      619
BT D     186   83   155   111      535
BT E     157   190   122   121   128   718
BT F     167   60   104         331
S                  0
R                  0
P                  0
O     123   104   158         385
N     199               199
M     190               190
L     182               182
K     164               164
J     187               187
H     152   94            246
G     141   172            313
F      190   11            201
                  
                  
               Sum ledige   8480
               Sum solgt   4670 (vill gjetning)

Er det 14500 sitteplasser som er den nye sittekapasiteten no? Og stemmer det at tre felt á 450 plasser er utenfor normalt partoutkortsalg?

Edit: Link til bilde for lettere lesning.



Er det ikke 17167 sitteplasser eller noe i den duren?

Du har vel ikke tatt med den øvre delen av SpV, eller VIP'ene?

Hva viser egentlig alle tallene i kolonnene (i linken) ?
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on February 24, 2014, 13:06:57 PM
Er det ikke 17167 sitteplasser eller noe i den duren?

Du har vel ikke tatt med den øvre delen av SpV, eller VIP'ene?

Hva viser egentlig alle tallene i kolonnene (i linken) ?
Gå av.

krøvel vellevold

16717 sitteplasser er det vel når jeg tenker meg om. Minus de som er fjernet på Frydenbø nå.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Kan ihvertfall si så mye som at det ikke var 2000 seter på den flekken av Frydenbø-tribunen som er gjort om til ståtribune...

1908


Spelaren

Quote from: Ricky on February 24, 2014, 15:21:01 PM
Kan ihvertfall si så mye som at det ikke var 2000 seter på den flekken av Frydenbø-tribunen som er gjort om til ståtribune...


Ok. Det tallet hentet eg frå tråden om disse setene. Alle mine tall er ihvertfall frå i dag, så kan det gjerne spikkes videre på det rette utgangspunktet, nøyaktig kor mange seter det er.

Eller så kan daffy og co oppdatere oss...
Gå av.

krøvel vellevold

February 25, 2014, 08:52:20 AM #406 Last Edit: February 25, 2014, 09:09:26 AM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Ser for øvrig at Brann hadde solgt 6324 11. februar i fjor. Slik sett ser vi ut til å ligge bak fjoråret, men i fjor var første hjemmekamp 3 uker tidligere enn i år. Dessuten kan som sagt antallet være noe høyere enn mine forsiktige anslag på enkelte felt der man ikke kan sjekke antall solgte.

Vi har nå 4 treningskamper igjen til å vise noe som kan sette fart i salget - i tillegg til at man altså har hele tiden fra seriestart til 16.mai.
Legg ned hele klubben!

Eivind

Bestilte 6 partukort i dag, så da kan dere plusse på i regnestykket :)

Særping

Tallene til Brann

Hittil i år: 6300

Samme tidspunkt i fjor: 6300

Totalt i fjor:  7000

Mål i år: 8000

http://www.tv2.no/2014/02/25/sport/valerenga/tippeligaen/rosenborg/5357140#.Uw0PxoUz2YW

Gulløl

Klipp:
Merk at klubbene har hentet ut sine oversikter på forskjellige datoer, alt fra i januar og fram til dags dato. Alle har uansett sammenlignet med tilsvarende dato i fjor.

Hvor stor verdi har denne oversikten ut fra dette ?

Brann har vel svart "omtrent som i fjor". De offisielle tallene kommer vel Brann.no først med selv.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Ja da var ikke mitt tips (over) så hakkende gale...

Litt skuffende at vi ikke har solgt flere enn i fjor, men det er som nevnt tre uker mer til første hjemmekamp. Dessuten stopper ikke salget før 16. mai. God fotball og gode resultater frem til det, og vi får garantert en økning fra de 7000 i fjor.

For øvrig skandale at MFK hadde 7118 p-kort i fjor, mens vi altså hadde 7000.

Fjorårets salg ble til slutt slik:

1. RBK 7291
2. MFK 7118
3. Brann 7000
4. Viking 6764
5. VIF 6100
6. AaFK 5766
7. Godset 3827
8. Odd 3700
9. Start 3639
10. FKH 3300
11. LSK 3100
12. S08 2100
13. Ulf 1964
14. Sogndal 1900

Nedrykkslagene TIL og HBK er ikke med.


Salg til nå i år (men kan visst også være tall fra januar)

1. Brann 6300
2. RBK 5897
3. AaFK 5011
4. VIF 4043
5. MFK 4003
6. Odd 3830
7. Godset 3800
8. FKH 3017
9. Viking 3000
10. Start 2650
11. S08 2200
12. LSK 2133
13. Sogndal 1750
14. Ulf 1411
15. Stabæk 1000

Glimt er det ikke tall for.

Hvis dette stemmer, så er det jo slett ikke gale med tanke på at Brann vel er den klubben som starter nysalget sitt desidert sist av alle.


Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Interessant nok har antall solgte gått ned med ca 300 siden tirsdag, så her har nok en del blitt slettet... Da ligger altså salget antagelig på 6000 - ikke 6300 som først antatt.

Brann er veldig avhengig av at det kommer noen overbevisende kamper nå fremover. Ulf, Sogndal og Start (og S08 i første seriekamp) bør være lag vi kan slå greit før første hjemmekamp. På den annen side: Spiller vi kjedelig og taper/spiller uavgjort hele veien, kommer neppe salget til å ta av. 
Legg ned hele klubben!

Belfort

Det snakkes mye i fotball norge nå om at flere klubber selger mer sesongkort enn tidligere. Merkelig at det ikke gjelder Brann mtp positiviteten rundt Norling. På den annen side så er det ikke gjort over natten at folk skal gå mann av huse etter den arrogansen Brann har opptrådt med de siste årene.

Jeg kjenner forøvrig flere som ikke kommer til å sette sin fot på stadion igjen før Bruun er ute.

krøvel vellevold

March 03, 2014, 09:16:25 AM #414 Last Edit: March 03, 2014, 09:18:44 AM by krøvel vellevold
Quote from: Belfort on March 03, 2014, 09:07:30 AM
Det snakkes mye i fotball norge nå om at flere klubber selger mer sesongkort enn tidligere. Merkelig at det ikke gjelder Brann mtp positiviteten rundt Norling. På den annen side så er det ikke gjort over natten at folk skal gå mann av huse etter den arrogansen Brann har opptrådt med de siste årene.

Jeg kjenner forøvrig flere som ikke kommer til å sette sin fot på stadion igjen før Bruun er ute.


Problemet er at RBH reddet seg med Norling-ansettelsen.

Norling-effekten begrenset seg tydeligvis bare til at mange som hadde tenkt å droppe p-kort, fornyet det likevel. Det er nok mange som sitter på gjerdet og ikke lar seg lokke bare av et bra trenernavn på papiret. Brann må vise noe i PRAKSIS før det blir noen skikkelig Norling-effekt, og det har de ikke gjort ennå. Hverken resultatmessig eller spillemessig har vi overbevist til nå i oppkjøringen.
Legg ned hele klubben!

nero

Quote from: krøvel vellevold on March 03, 2014, 09:16:25 AM


Problemet er at RBH reddet seg med Norling-ansettelsen.



Ja, dessverre. Han sitter tryggere enn noensinne. Trist, men sant.

Når det gjelder Norlingeffekten så er nok den sterkest på insiderne, ja. De som går på Stadion tre-fire ganger i en normalsesong, vil nok gjerne i hvert fall se litt imponerende resultater i treningskampene før de går i fistel og løper for å kjøpe partoutkort.
Lions led by donkeys.

Superjack

Quote from: nero on March 03, 2014, 10:56:13 AM
Quote from: krøvel vellevold on March 03, 2014, 09:16:25 AM


Problemet er at RBH reddet seg med Norling-ansettelsen.



Ja, dessverre. Han sitter tryggere enn noensinne. Trist, men sant.

Når det gjelder Norlingeffekten så er nok den sterkest på insiderne, ja. De som går på Stadion tre-fire ganger i en normalsesong, vil nok gjerne i hvert fall se litt imponerende resultater i treningskampene før de går i fistel og løper for å kjøpe partoutkort.


Som en av de i siste kategori kan jeg bekrefte denne.
Etter mange år (15) med partoutkort ble dette avsluttet etter 2008 sesongen. Steinar Nilsen vitnet om et ønske om antifotball og det var helt riktig, det har vedvart siden, med unntak av noen kamper på våren 2011.

Nå trenger vi underholdning og tro på bedre tider, men RBH og stadionledelsen mangler fortsatt såpass troverdighet at nok mange trenger å få inn noen gode opplevelser i stuen via TV og bekreftelser fra BT og BA om at Norling er mannen.

Når det er sagt så er har det vært sterkt vurdert å skaffe partoutkort igjen denne sesongen etter Norlings inntreden alene.  (En god 2014 sesong og det er fast plass igjen fra 2015)


Brannsupporter.

Buljongmannen

Uten medlemskap i Bataljonen koster et partoutkort 3900 kr. Ifølge Branns billettside.


dokken

Har i kveld vært inne på Branns nye billettsider for første gang. Må si jeg er svært lite imponert. Tungvint, tung nedlastning og "grafikken" når man skal velge plasser minner om 90-tallet.

Er dette det nye systemet som liksom skulle gjøre alt bedre? Hvorfor ikke bare bruke billettservice eller noe annet velprøvd og fungerende? Slik det er nå føles det som om det tar fem minutter å få kjøpt en enkeltbillett.

Nok en gang svært skuffet over noe Brann gjør mht billettsalg. Mimrer om den gangen de hadde billettservice, solgte på Narvesen og alt var enkelt.


Gulløl

- Frem mot neste «løypemelding» som vi planlegger i slutten av februar - og som er direkte sammenlignbar med tallene fra i fjor og forfjor - er det et soleklart mål å slå salgstallene fra 2012 og 2013. Tallet på 2000 partoutkort som det refereres til har vært stabilt de siste sesongene, så der er vi ikke bekymret, påpeker Algerøy.

http://www.brann.no/latest-news/article/rxha7hbksg5o1e1bm72mmw724/title/brann-tror-pa-8000-solgte-partoutkort
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

steinbygger

Det finnes ingen Nordlingeffekt på salget. Tror det hadde hatt en større effekt hvis RBH gikk. Jeg har vurdert å kjøpe etter 3 år uten, men har kommet frem til at så lenge RBH er der oppe kjøper jeg ikke.

Northside

Quote from: steinbygger on March 09, 2014, 22:22:55 PM
Det finnes ingen Nordlingeffekt på salget. Tror det hadde hatt en større effekt hvis RBH gikk. Jeg har vurdert å kjøpe etter 3 år uten, men har kommet frem til at så lenge RBH er der oppe kjøper jeg ikke.


Konklusjonen er vel at du i grunn ikke er særlig mye Brann-supporter?
Man lar ikke 1 mann avgjøre om man følger klubben eller ikke, det har tross alt vært en rekke tvilsomme ansatte i Sportsklubbens historie.

steinbygger

Quote from: Northside on March 09, 2014, 22:43:21 PM
Quote from: steinbygger on March 09, 2014, 22:22:55 PM
Det finnes ingen Nordlingeffekt på salget. Tror det hadde hatt en større effekt hvis RBH gikk. Jeg har vurdert å kjøpe etter 3 år uten, men har kommet frem til at så lenge RBH er der oppe kjøper jeg ikke.


Konklusjonen er vel at du i grunn ikke er særlig mye Brann-supporter?
Man lar ikke 1 mann avgjøre om man følger klubben eller ikke, det har tross alt vært en rekke tvilsomme ansatte i Sportsklubbens historie.


Tja. Når jeg gikk glipp av 6 hjemmekamper fra 1983 til 2009 så er det mulig at jeg ikke er særlig mye Brann-supporter og jeg vet alt om tvilsomme ansettelser, men jeg har aldri opplevd at øverste leder i Brann så til de grader kommuniserer ut en kultur som jeg og byen ikke klarer å identifisere seg med.

Corran

Quote from: steinbygger on March 09, 2014, 22:22:55 PM
Det finnes ingen Nordlingeffekt på salget. Tror det hadde hatt en større effekt hvis RBH gikk. Jeg har vurdert å kjøpe etter 3 år uten, men har kommet frem til at så lenge RBH er der oppe kjøper jeg ikke.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Joda, det er flott å ha gått på mange kamper i løpet av en liten mannsalder. Men det er nå en gang slik at det er siste kamp som teller. Både for spillere og supportere. Jeg blir i alle fall ikke så imponert over kamprekker langt tilbake i tid.

Mange merket en dupp i interessen etter seriegullet da klubben ikke klarte å følge opp suksessen. Det som før var en normalsituasjon og en del av det å være Brannsupporter, ble plutselig skandaløst og ikke til å leve med. Og flere bruker RBH som en slags unnskyldning for å prioritere vekk klubben.

Det er nå i alle fall min lille teori.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

Quote from: Nixon on March 09, 2014, 23:52:03 PM
Joda, det er flott å ha gått på mange kamper i løpet av en liten mannsalder. Men det er nå en gang slik at det er siste kamp som teller. Både for spillere og supportere. Jeg blir i alle fall ikke så imponert over kamprekker langt tilbake i tid.

Mange merket en dupp i interessen etter seriegullet da klubben ikke klarte å følge opp suksessen. Det som før var en normalsituasjon og en del av det å være Brannsupporter, ble plutselig skandaløst og ikke til å leve med. Og flere bruker RBH som en slags unnskyldning for å prioritere vekk klubben.

Det er nå i alle fall min lille teori.
Joda, men jeg tror nok RBH har gjort rimelig stor skade han og. Han har vært en forferdelig representant for Brann og burde aldri vært i media. Han har fremstått og fremstår forsåvidt ennå som en mann uten kontroll, teft og totalt blottet for selvinnsikt og ydmykhet.

At man kan uttale seg som han gjorde i det famøse intervjuet i BT kan ikke avskrives med manglende erfaring. Det har med personligheten å gjøre.

Northside

Quote from: Nixon on March 09, 2014, 23:52:03 PM
Joda, det er flott å ha gått på mange kamper i løpet av en liten mannsalder. Men det er nå en gang slik at det er siste kamp som teller. Både for spillere og supportere. Jeg blir i alle fall ikke så imponert over kamprekker langt tilbake i tid.

Mange merket en dupp i interessen etter seriegullet da klubben ikke klarte å følge opp suksessen. Det som før var en normalsituasjon og en del av det å være Brannsupporter, ble plutselig skandaløst og ikke til å leve med. Og flere bruker RBH som en slags unnskyldning for å prioritere vekk klubben.

Det er nå i alle fall min lille teori.


Spot on.

Brann vinner ikke serien igjen fordi folk gikk på kamp for flere år siden...

Falkman

March 10, 2014, 00:19:24 AM #427 Last Edit: March 10, 2014, 00:29:19 AM by Falkman
Quote from: krakra on March 10, 2014, 00:07:19 AM
Quote from: Nixon on March 09, 2014, 23:52:03 PM
Joda, det er flott å ha gått på mange kamper i løpet av en liten mannsalder. Men det er nå en gang slik at det er siste kamp som teller. Både for spillere og supportere. Jeg blir i alle fall ikke så imponert over kamprekker langt tilbake i tid.

Mange merket en dupp i interessen etter seriegullet da klubben ikke klarte å følge opp suksessen. Det som før var en normalsituasjon og en del av det å være Brannsupporter, ble plutselig skandaløst og ikke til å leve med. Og flere bruker RBH som en slags unnskyldning for å prioritere vekk klubben.

Det er nå i alle fall min lille teori.
Joda, men jeg tror nok RBH har gjort rimelig stor skade han og. Han har vært en forferdelig representant for Brann og burde aldri vært i media. Han har fremstått og fremstår forsåvidt ennå som en mann uten kontroll, teft og totalt blottet for selvinnsikt og ydmykhet.

At man kan uttale seg som han gjorde i det famøse intervjuet i BT kan ikke avskrives med manglende erfaring. Det har med personligheten å gjøre.


at han har gjort en dårlig jobb, er hevet over tvil. men for min egen interesses del spiller det minimal rolle,  sammenlignet med de sportslige resultatene. om det er RBHs manglende erfaring eller hans personlighet som er årsaken til at han har gjort en så svak jobb, kunne ikke brydd meg mindre.

krøvel vellevold

En Norling-effekt har det jo vært, men foreløbig handler den først og fremst om at de som truet med å ikke fornye under Skars, fornyet da Norling ble ansatt. De som ikke hadde p-kort i fjor - eller de siste årene - skal det nok mer til å få tilbake. De lar seg ikke lokke bare av at man har fått inn en trener som er god på papiret. De kommer tilbake når laget presterer i praksis. Mange av disse leser nok bare resultater og overskrifter etter treningskampene, og tar ikke med i betraktningen om Brann eventuelt har spilt med meget svekket lag eller har rundspilt motstanderen eller hva det måtte være "bak resultatet". De bare ser at "åja, Brann tapte mot Sogndal og Ulf... herregud, de er like dårlige som før... nyttet ikke å bytte trener", og så gidder de ikke bry seg mer.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Quote from: steinbygger on March 09, 2014, 22:22:55 PM
Det finnes ingen Nordlingeffekt på salget. Tror det hadde hatt en større effekt hvis RBH gikk. Jeg har vurdert å kjøpe etter 3 år uten, men har kommet frem til at så lenge RBH er der oppe kjøper jeg ikke.


Greit nok det, men jeg tror ikke det hadde vært noen vesentlig "Bruun-har-gått"-effekt heller. Skaden er på en måte gjort.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Heispassasjer

Forsøkte bare på gøy å bestille partoutkort via mobilsiden(m.brann.no), får meldingen "bad request(invalid hostname)"

Sendt fra mobilen med Tapatalk

Corran

Quote from: ostraume on March 10, 2014, 10:26:03 AM
Quote from: steinbygger on March 09, 2014, 22:22:55 PM
Det finnes ingen Nordlingeffekt på salget. Tror det hadde hatt en større effekt hvis RBH gikk. Jeg har vurdert å kjøpe etter 3 år uten, men har kommet frem til at så lenge RBH er der oppe kjøper jeg ikke.


Greit nok det, men jeg tror ikke det hadde vært noen vesentlig "Bruun-har-gått"-effekt heller. Skaden er på en måte gjort.

Og hadde Bruun stukket så hadde enkelte ikke kjøpt partoutkort før Mette gikk eller Gunntveit eller Algerøy eller banemesteren eller kantinedamen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Northside on March 10, 2014, 00:09:24 AM
Quote from: Nixon on March 09, 2014, 23:52:03 PM
Joda, det er flott å ha gått på mange kamper i løpet av en liten mannsalder. Men det er nå en gang slik at det er siste kamp som teller. Både for spillere og supportere. Jeg blir i alle fall ikke så imponert over kamprekker langt tilbake i tid.

Mange merket en dupp i interessen etter seriegullet da klubben ikke klarte å følge opp suksessen. Det som før var en normalsituasjon og en del av det å være Brannsupporter, ble plutselig skandaløst og ikke til å leve med. Og flere bruker RBH som en slags unnskyldning for å prioritere vekk klubben.

Det er nå i alle fall min lille teori.


Spot on.

Brann vinner ikke serien igjen fordi folk gikk på kamp for flere år siden...


Støtter denne. Det er jo liten tvil om at de aller fleste fikk seg en enorm nedtur til "hverdagen" i årene etter gullet. Dessverre varte ikke bare nedgangsperioden lenge, men det var også null fremgang å spore og klubben formidlet så godt de kunne at det ikke var noe å se frem til med det første. RBH var jo en stor del av dette, men at folk bruker han som en forklaring for hvorfor de ikke går på stadion i 2014 er offside...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dokken

Etter å ha knotet meg gjennom prosessen med å bestille p-kort på ståtribunen i kveld, må jeg bare gjenta kritikken min fra tidligere (da jeg ga opp): Det nye billettsystemet til Brann er DRIT. Fullstendig crap. Faktisk enda verre enn det de hadde, og milevis bak feks. billettservice.

For det første er det nesten umulig å finne ut hva de ulike feltene heter, fordi stadionkartet er så lite og utydelig at man ikke kan lese bokstavene. Dernest er det et virvar av ulike farger. Og det er ikke mulig å klikke på kartet, man må dra ned en rullegardin med uforståelige kodenavn.

Det viste seg at Store Stå har fått navnet FB-S(GA). Det står ingen steder at det handler om en ståtribune (så håper jeg valgte rett...). Trykker man på det, får man opp alternativene 3900 kr (for ståplass!!) og 2200 (Bataljonen). Vanlige folk vil jo tenke at "jeg er ikke medlem av bataljonen, så da finner jeg et annet felt".

1908

Hjelper ikke å legge det ut her.. Mail det samme til Daffy.. Han som må få vite dette...

Heispassasjer

Jeg og satt igjen med flere spørsmål enn svar etter å ha vært innom billett siden. Dessuten funker ikke linken på mobilsiden som jeg har allerede skrevet.

Sendt fra mobilen med Tapatalk

Gulløl

Vi venter fremdeles Algerøy, slutten av februar var for over 2 uker siden.

Klipp:
- Frem mot neste «løypemelding» som vi planlegger i slutten av februar - og som er direkte sammenlignbar med tallene fra i fjor og forfjor - er det et soleklart mål å slå salgstallene fra 2012 og 2013. Tallet på 2000 partoutkort som det refereres til har vært stabilt de siste sesongene, så der er vi ikke bekymret, påpeker Algerøy.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Brann melder at årets partoutkort kan hentes i Brannbutikken i sentrum fra førstkommende mandag.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

ostraume

Det er nytt kort i år, altså? Vi bruker ikke fjorårets?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


krøvel vellevold

Ingen fremgang i salget de siste tre ukene. Kan se ut til å være solgt vel 6100.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Ikke så veldig overraskende med tanke på de dårlige resultatene i treningskampene.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Quote from: krøvel vellevold on March 17, 2014, 13:20:46 PM
Ingen fremgang i salget de siste tre ukene. Kan se ut til å være solgt vel 6100.


Det var dårlig. Hva var det på samme tid i fjor (eller tilsvarende antall dager før seriestart) ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on March 17, 2014, 14:38:12 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 17, 2014, 13:20:46 PM
Ingen fremgang i salget de siste tre ukene. Kan se ut til å være solgt vel 6100.


Det var dårlig. Hva var det på samme tid i fjor (eller tilsvarende antall dager før seriestart) ?


Vet ikke. Brann har jo alltid vært så hemmelighetsfulle, og i år er første gang man kan sjekke salget på SpV og på BT-B på billettsidene.

Nå er det kanskje ikke helt riktig at salget ikke har beveget seg. Jeg husker ikke det nøyaktige tallet fra da jeg tok en opptelling to uker siden, men det var 100-200 lavere enn nå. I tillegg kommer det som måtte være solgt på Søndre P (free seating), Frydenbø A Nedre (free seating), ståfeltet og VIP-boksene. Når jeg sier ca 6100 solgte, så tipper jeg 100 er solgt på Søndre P, 100 på Frydenbø A Nedre, 400 (av ca 750) på VIP og 250 på ståfeltet. De to første er vill tipping, vip-tallet er ut fra en teori om at vi sikkert selger over halvparten av de plassene, og 250 på ståfeltet er ut fra tallene som ble nevnt for en stund tilbake. Er vi heldige er det solgt 50 flere på hvert av free seating-feltene, 50 flere på ståfeltet, og 100 flere på vip. Og da snakker vi om ca 6350 solgte totalt.

Nå har vi mindre enn tre uker til første hjemmekamp. Skal det bli fart på salget, må vi slå til med en god kamp enten mot Start i generalprøven, eller mot S08 i serieåpningen. Jeg holder ikke pusten. Men så skal det sies at p-kort-salget varer til 16.mai, så en god start eller en og annen virkelig god kamp kan få det til å stige bra.
Legg ned hele klubben!

tempo2

Skal kjøpe P-Kort på fb-a, men når det ikkje haster lenger, så venter eg noken uker til.
Norlingeffekten har jaffal slått ut på meg, får sikkert med meg noen til  ::)

dokken

Tror det er solgt flere til ståfeltet enn du tipper, Krøvel. Da jeg kjøpte på slutten av forrige uke, kom det opp beskjed om at jeg hadde "seat 329". Tolker det som at det var solgt 329 kort på ståfeltet så langt. Det kan også stemme med at ståplassene fikk veldig mye PR i BT og NRK forrige uke, og at Algerøy mandag sa det var i underkant av 300 solgte.

Tror ståtribunen vil runde 400 solgte kort, noe som er en fin økning fra tilsvarende felt i fjor. Og da går det jo noe ned på andre felt, som feks Z.

For øvrig tror jeg du har rett: Treningskampene har vært nitriste, og det eneste som kan sette fart i salget er en meget solid serieåpning.

Northside

Quote from: tempo2 on March 17, 2014, 15:32:50 PM
Skal kjøpe P-Kort på fb-a, men når det ikkje haster lenger, så venter eg noken uker til.
Norlingeffekten har jaffal slått ut på meg, får sikkert med meg noen til  ::)


Dette er jo et godt poeng. Før i tiden måtte man være sjapp med å fornye partoutkortet skulle man være sikker på å få en god plass. Nå man man mest sannsynlig finne seg en bra plass selv ved fornyelse i Mai.

Gulløl

Har Algerøy tid til selge partoutkort når han er så produktiv og travel på hjemmebane ?   ;D . Gratulerer ihvertfall.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Quote from: Gulløl on March 20, 2014, 16:09:22 PM
Har Algerøy tid til selge partoutkort når han er så produktiv og travel på hjemmebane ?   ;D . Gratulerer ihvertfall.


Vallaheiane holder de visst til på, blir jo nabo med vedkommende snart :).
Fire gutter, omsider jente!
Gå av.

Gulløl

March 25, 2014, 11:32:54 AM #449 Last Edit: March 25, 2014, 12:14:36 PM by Gulløl
"Norges åpneste klubb" holder fremdeles hemmelig hvor mye partoutkort som er solgt. Siste oppdatering var 10 januar da det var solgt 3400(pr.31.12). Algerøy lovte oss ny oppdatering for en måned siden(slutten av februar) men den er enda ikke kommet. Sensurert av Gorm ? Ikke bra for klubben å oppgi tallene ?

Litt grovtelling tyder på at vi ligger på ca.6400(pluss minus 200). Dette 12 dager før første hjemmekamp.

Trolig er vi litt bak salget fra i fjor om en går ut fra antall dager før første hjemmekamp. Håper jeg tar feil.

Ser i en artikkel fra i fjor at per 11. februar var det solgt 6 324 partoutkort til 2013-sesongen. Det var 33 dager før første hjemmekamp.

Kanskje på tide å kjøre en skikkelig kampanje igjen med noe skikkelig markedsføring ?

BT eller BA kunne kanskje fått tallet ut av Algerøy og hørt om han fremdeles har troen på 8000 solgte før 16 mai ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up