• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2014

Started by Torvanger, August 08, 2013, 14:17:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

http://www.nrk.no/ho/betaler-for-a-ikke-se-fotballkamper-1.11304632

HamKam-fans kan kjøpe billett til kamper hvor de ikke kan/vil møte opp personlig. De kan i stedet sende inn et bilde av seg selv, som deretter vil bli printet ut og festet på setet.

...16.000 i snitt på stadion i 2014?

dudo

Mens enkelte sysler så smått med slikt, finner krakra ut at det jo bare kan gjøres ferdig først som sist. Jeg bruker dette, og sender kopi til media.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

October 18, 2013, 13:12:55 PM #152 Last Edit: October 18, 2013, 13:17:05 PM by krakra
Quote from: skuteviken on October 18, 2013, 11:44:00 AM
Bra initiativ.

Noen motsetninger som gjerne ikke er tiltenkt men;

Du kritiserer middelmådigheten og at de er fornøyd med det, før du senere kritiserer store ord. Slik jeg ser det har det største problemet vært det du nevnte først. Ingen setter seg et mål som de kan måles mot, og de målene de setter seg er økonomiske, og det er ikke hensikten med å drive en sportsklubb, selv om man kan ha økonomiske mål og.

Ellers har jeg bitt meg merke til nå som strategiplanen ikke tillater sportslig middelmådighet må de ut og si at de satser, problemet er bare at som du påpeker så har siden vi hadde det litt gøy med Ojo og Gustavino, så har ting bare blitt verre og verre. Det er blir da vanskelig å ta det her seriøst.

Andre motsetninger var økonomien, når du nevner at Brann har hatt utfordringer med økonomien og at du mistenker at situasjonen enda ikke er rosenrød, så burde du ta tyren med hornene og adressere det forsvaret du vet Brann ville ha kommet med.

Bare konstruktiv kritikk fra min side. Godt initativ!
Ja, vet det kan se motsigende ut, men jeg tenker at ambisjoner er mer enn ord. En er ikke ambisiøs bare fordi en sier at en vil oppnå noe stort. Brann, spesielt RBH, kommer av og til med noen luftige ambisjoner om gull og grønner skoger, men det vises sjeldent i handling av vi er ambisiøse og når ambisjonene ikke oppnås virker det ikke som de er spesielt triste for det. At en fyr som RBH, som har bommet på så mye av de målene han har satt for Brann fortsatt er daglig leder sier sitt.

Skal prøve å gjøre det mer tydelig og fikse på de språklige feilene og legge det ut i bloggformat. Da mer som et "derfor har jeg ikke tillitt til Brann"-innlegg.

Hvis noen vil gjøre som Dudo og kopiere brevet for å sende det til Brann(med kopi til media) er det bare å kjøre på. Vi burde kanskje prøvd å organisere det litt så vi vet hvor mange som sender slike brev til Brann, uansett hvordan de ønsker å formulere sine henvendelser. Tenkte også å skrive en mail til vår nye styreleder med noen tanker om hva jeg håper kommer fra styret i 2014.

Kagain

Interessant brev. Litt forslag til språkvask. Krakra skriver "Ved å dyrke middelmådigheter i sentrale lederstillinger viser dere i form av aksjon at Brann er en klubb uten ambisjoner og hvor svake prestasjoner blir belønnet bare man er flink nok til å snakke om hvor mye bedre alt skal bli en gang i fremtiden". I form av aksjon høres litt engelsk-norsk ut. Kanskje heller bedre å skrive noe la ". Ved å dyrke middelmådigheter i sentrale lederstillinger viser dere gjennom handlinger at Brann er en klubb uten ambisjoner og hvor svake prestasjoner blir belønnet bare man er flink nok til å snakke om hvor mye bedre alt skal bli en gang i fremtiden"

krakra

Hehe, bare å komme med språklige mangler. Selv om tankene har ligget i hodet en stund ble selve brevet bare skrevet i mellom to forelesninger på rundt 20 min, så jeg har tenkt å rydde det opp litt før jeg gjør noe mer med det.

Belfort

Quote from: krakra on October 18, 2013, 13:18:41 PM
Hehe, bare å komme med språklige mangler. Selv om tankene har ligget i hodet en stund ble selve brevet bare skrevet i mellom to forelesninger på rundt 20 min, så jeg har tenkt å rydde det opp litt før jeg gjør noe mer med det.


Får du renskrivd dette, må du få det på trykk. Meget bra!

krakra

Har etter beste evne prøvd å renskrive det, men med såpass mye tekst er det sikkert noe rusk ennå. Har endret litt på tiltaleformene fra "vi" til "jeg" og "dere" til "dem." Så hvis noen vil bruke det er det bare å kjøre på.

Ligger her hvis noen vil dele den med andre:
http://brannhjornet.blogspot.no/2013/10/tynnslitt-tillitt.html

Har tatt vekk innledningen om p-kort osv, men det får de som eventuelt vil bruke den bare ordne selv. Eller bruke den jeg skrev over. Det ble mer en utdyping av min misnøye mot Brann



skuteviken

Veldig bra! Jeg tror den beste effekten oppnås ved å sende det som et åpent brev til BA og få de til å trykke det. Du trenger ikke nødvendigvis ta på deg en lederrolle for et oppgjør av den grunn, men at du ønsker et leserinnlegg signert med navn fra en supporter på trykk.

Bare en tanke, men du oppsummerer det de fleste tenker. Hvis jeg ser på det som skjedde etter 2007, så hadde jeg en gryende optimisme i 2011. Vi hadde en kjempe stall som jeg tror og under annen ledelse kunne prestert til medalje/gull.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Lasaron

Når jeg har skrevet mine mailer (ja, det er blitt flere av dem) har jeg sittet med en følelse av at de bare blir skumlest. De ser hva det dreier seg om. Litt sånn "blablabla", har hørt det før. Nok et surmaget oppgulp.
Altså, de registrerer jo at det er nok en negativ person, nok et partoutkort de kan miste, men jeg har en frykt for at de ikke leser skikkelig. Men argumentene er nok velkjente fra før. Så med mindre Krakra sitt innlegg, eller andre sine, kommer på trykk så tror jeg det bare blir nok en mail i mengden. Men det er da noe.
Tren på langskudd

olebrann3

Er enig med alt som står i dette "brevet". La til litt om spillestilen:

Når vi først er inne på å være dritt lei dere så bør tankene også gå på hvordan vi spiller?
Vi spiller med en innstilling som sier at vi vinner så lenge motstanderen scorer et mindre enn oss. I Bergen skal den innstillingen være at vi vinner så lenge vi scorer et mer enn motstanderen. Vi er stort sett fornøyde så snart vi scorer et mål og ligger oss bakpå. Om vi er så uheldig at ligger under mot et lag så klarer ikke Rune Skarsfjord og gjøre de nødvendige endringene. Han tar gjerne og fortsetter kampen ut, uten engang å bruke opp byttene sine. Istedenfor å vise publikum at han prøver å gjøre grep satser han på at tålmodigheten lønner seg. Vi er defensive på alt vi foretar oss, har vi en corner imot så skal alle mann tilbake. Til og med Guastavino i sin tid skulle tilbake på cornere og dette gjør vi til tross for at vi ligger under. Under kampen mot Strømsgodset fikk vi beskjed av Truls Jensen at  vi skulle spille på resultatet, da lå vi altså under 2-0.

Samtidig mailer eg dette til Brann, BA og BT. Så satser vi på at det kommer på trykk i en av avisene

Gylleren

Hvor er entusiasmen hos Brann spillerne?  Når det gode spillet uteblir som det har gjort i hele år så uteblir også publikum. Trener Skarsfjord har ansvaret her, den måten vi spiller på skaper ikke entusiasme, kun frustrasjon. I år har det blitt et pliktløp og gå på staddaen, lite som engasjerer ute på banen. Sorry Brann dere taper på at Skarsfjord er der. Dyrbart kjøp av en trener som ikke holder mål.
Hvor ender Brann i år? 9 plass.       

Lasaron

Kommer nok til å fornye i kveld. Jeg har landet på at jeg vil ha partoutkort uansett, og velger da å ta rabatten på 400 kr. De pengene jeg sparer på det skal jeg bruke på å melde meg inn i Brann. Har jeg anledning til å komme på årsmøte(r) er jeg lett med på å få nye koster inn. Lett.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Dette skrev Bataljonen i går;

"Bataljonen har bedt om at fristen for fornyelse til laveste pris blir utsatt til man vet hvor og om det kommer et ståfelt uten seter. Man kan ikke forvente at folk skal fornye når man ikke engang vet hvor man fornyer. Skal Nedre A fortsette være et billig felt for familier med unummererte plasser, eller skal de syngende stå der?

Hva skjer med halve B og C?"


Fristen går ut i kveld og fortsatt inget svar om dette, da er det jo håpløst at ikke ting er avklart ennå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

storB

Quote from: Klaus_Brann on October 31, 2013, 19:08:31 PM
Dette skrev Bataljonen i går;

"Bataljonen har bedt om at fristen for fornyelse til laveste pris blir utsatt til man vet hvor og om det kommer et ståfelt uten seter. Man kan ikke forvente at folk skal fornye når man ikke engang vet hvor man fornyer. Skal Nedre A fortsette være et billig felt for familier med unummererte plasser, eller skal de syngende stå der?

Hva skjer med halve B og C?"


Fristen går ut i kveld og fortsatt inget svar om dette, da er det jo håpløst at ikke ting er avklart ennå.


Vi er jo bare supportere som ikke har peiling!!!
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Lasaron

Quote from: storB on October 31, 2013, 20:37:35 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 31, 2013, 19:08:31 PM
Dette skrev Bataljonen i går;

"Bataljonen har bedt om at fristen for fornyelse til laveste pris blir utsatt til man vet hvor og om det kommer et ståfelt uten seter. Man kan ikke forvente at folk skal fornye når man ikke engang vet hvor man fornyer. Skal Nedre A fortsette være et billig felt for familier med unummererte plasser, eller skal de syngende stå der?

Hva skjer med halve B og C?"


Fristen går ut i kveld og fortsatt inget svar om dette, da er det jo håpløst at ikke ting er avklart ennå.


Vi er jo bare supportere som ikke har peiling!!!


Da er saken isåfall klar. Dere fornyer slik tribunene er i dag. Viser det seg at din sitteplass blir til ståplass, og du ikke vil det, så skal du få pengene igjen eller bli omplassert på en god måte.

Har forøvrig fornyet nå, men det er på en annen tribune.
Tren på langskudd

Northside

Representant fra NFF var på Stadion i går.

A og B er håpløst forslag fra Algerøy, det har vi sagt hele veien er uaktuelt. Han ønsker derimot ikke at vi skal ha ståfelt, derfor ser han på den løsningen som brukbar, for da tror han at vi bare dropper det.

B og C på nedre (slik som i dag) er det vi ønsker, men NFF sine regler gjør denne løsningen veldig dyr.
Det som blir billigst er øvre B og C. NFF kunne her fire litt på kravene, dermed blir denne løsningen billig og meget fornuftig.
Brann har i mange år nektet å innfri denne ønsket fordi fornyingen av partoutkort er så stor på disse feltene. En rask sjekk viste at rundt 100stk hadde partoutkort der (halve B og halve C).
100stk skal være mulig å flytte uten de store problemene. De kan velge å vrake i andre plasser, eller stå med oss.

Et felt der på rundt 1000 plasser hadde vært helt kanon for tribunelivet i Bergen. Vi blir lettere samkjørt med resten av felt Z, samtidig som sannsynligheten øker for at de nedenfor hiver seg på sangene litt oftere.
Både Kjernen og Klanen hadde stor fremgang når de stilte seg slik (klanen er derimot på Vestbredden nå grunnet byggingen på Ullevaal).

Det å stå så tett under taket kan kanskje sammenlignes med bortefeltet på Fredrikstad sin Stadion. Der har vi alltid hatt bra trøkk.

Får vi samlet oss på øvre delen med et stort felt uten seter, så kan i det minste vi supportere starte med vår gjenoppbygging, for det trengs!

ps. Ikke fornyet enda, 2 timer igjen. Litt hardt nå lønningen akkurat ramlet inn på kontoen, men skal nok holde ut resten av kvelden ;)

Corran

Så ble ikke partoutkort fornyet ved denne fristen Regner med det kommer nye frister :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dokken

October 31, 2013, 23:49:12 PM #167 Last Edit: October 31, 2013, 23:52:20 PM by dokken
Quote from: Northside on October 31, 2013, 21:56:27 PM
Representant fra NFF var på Stadion i går.

A og B er håpløst forslag fra Algerøy, det har vi sagt hele veien er uaktuelt. Han ønsker derimot ikke at vi skal ha ståfelt, derfor ser han på den løsningen som brukbar, for da tror han at vi bare dropper det.

B og C på nedre (slik som i dag) er det vi ønsker, men NFF sine regler gjør denne løsningen veldig dyr.
Det som blir billigst er øvre B og C. NFF kunne her fire litt på kravene, dermed blir denne løsningen billig og meget fornuftig.
Brann har i mange år nektet å innfri denne ønsket fordi fornyingen av partoutkort er så stor på disse feltene. En rask sjekk viste at rundt 100stk hadde partoutkort der (halve B og halve C).
100stk skal være mulig å flytte uten de store problemene. De kan velge å vrake i andre plasser, eller stå med oss.

Et felt der på rundt 1000 plasser hadde vært helt kanon for tribunelivet i Bergen. Vi blir lettere samkjørt med resten av felt Z, samtidig som sannsynligheten øker for at de nedenfor hiver seg på sangene litt oftere.
Både Kjernen og Klanen hadde stor fremgang når de stilte seg slik (klanen er derimot på Vestbredden nå grunnet byggingen på Ullevaal).

Det å stå så tett under taket kan kanskje sammenlignes med bortefeltet på Fredrikstad sin Stadion. Der har vi alltid hatt bra trøkk.

Får vi samlet oss på øvre delen med et stort felt uten seter, så kan i det minste vi supportere starte med vår gjenoppbygging, for det trengs!

ps. Ikke fornyet enda, 2 timer igjen. Litt hardt nå lønningen akkurat ramlet inn på kontoen, men skal nok holde ut resten av kvelden ;)


Jeg støtter ståfelt på øvre del. Lydmessig er det tusen ganger bedre enn nedre. Og stemning handler om lyd. Med ståfelt oppe kan jeg vurdere å flytte fra Z. Tviler på at jeg gjør det hvis jeg må ned bak mål.

Så vil sikkert noen bli sure fordi de kommer mindre på tv da. Og Daffy vil nekte, fordi de øvre plassene er mye dyrere enn de nedre, og dermed bety et større tap for Brann. De 100 som sitter der vil jo få litt dårligere plasser.

Totalt sett har jeg dessverre liten tro på at man vil klare å finne en plassering for ståfeltet, dersom NFF nekter oss å rett og slett fjerne setene på dagens syngefelt.

For øvrig: Ingen fornying på meg. Slett ikke. Får heller ta den eventuelle ekstrakostnaden, og neste år kan man uansett velge og vrake i plasser.

Lasaron

Det at dere oppe blir mindre synlig og mister nærhet til banen er dumt. Men det er mange plussider også.
- Bedre utsikt, noe som kan trekke flere folk.
- Mye tryggere for regn. Av og til kan vel regne som velter inn over Hansa drepe litt av stemningen.
- Nærmere felt Z, noe som vil få en synergieffekt.
- Det at taket er tettere på vil gi høyere lyd, noe som vil gjøre at stemningen oppleves bedre, som igjen vil føre til økt entusiasme. En god sirkel.
- Dere vil ha en del framfor dere, som da mye lettere vil la seg rive med enn om de skulle vært bak dere.
Tren på langskudd

Nixon

Noen som tror at Brann frivillig legger ut tallene nå som den første fristen er gått ut? Jeg tror ikke det og håper at media setter litt press på ledelsen på Stadion.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 01, 2013, 09:08:49 AM
Noen som tror at Brann frivillig legger ut tallene nå som den første fristen er gått ut? Jeg tror ikke det og håper at media setter litt press på ledelsen på Stadion.


Det kommer nok til å bli avvist med at "styret skal vite det først"
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on November 01, 2013, 09:22:04 AM
Quote from: Nixon on November 01, 2013, 09:08:49 AM
Noen som tror at Brann frivillig legger ut tallene nå som den første fristen er gått ut? Jeg tror ikke det og håper at media setter litt press på ledelsen på Stadion.


Det kommer nok til å bli avvist med at "styret skal vite det først"


Ja, og det er heller ikke unaturlig. Men heldigvis er denne en unnskyldning med svært kort levetid!
Rød makt på Hansa

Lasaron

Jeg håper at pressen prøver å lage en sak på hvor mange partoutkort som er solgt innen 31. oktober, i forhold til i fjor. Jeg håper også de lager en sak på de mange innmeldingene i klubben. "Inne på diverse forum er det mange som har sagt at de har blitt medlem av Brann i det siste. Har dere fått et uvanlig stort antall innmeldelser i det siste? Hva er deres kommentar til det?"
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on November 01, 2013, 16:08:38 PM
Jeg håper at pressen prøver å lage en sak på hvor mange partoutkort som er solgt innen 31. oktober, i forhold til i fjor. Jeg håper også de lager en sak på de mange innmeldingene i klubben. "Inne på diverse forum er det mange som har sagt at de har blitt medlem av Brann i det siste. Har dere fått et uvanlig stort antall innmeldelser i det siste? Hva er deres kommentar til det?"


Kommentaren er vel:

"Dette visar at det e et stort engasjemang rundt klubben - både i gode og dårlige tidar, uten at eg med det har sagt at vi har dårlige tidar no. Vi e glade for at folk engasjerar seg, og håpar så mange som mulig kommar på medlemsmøtene og hørar på det vi har å si der."
Legg ned hele klubben!

nero

Skremmende presise Roaldparodier for tiden, herr Vellevold! Det er som å høre mannen himself.
Lions led by donkeys.

redaktør

Vi har laget en poll.
Kommer du til å kjøpe partoukort neste sesong?
Stem i vei
Hilsen den 12. mann

http://poll.fm/4hbbi

Utmedsnolken

Quote from: Lasaron on November 01, 2013, 16:08:38 PM
Jeg håper at pressen prøver å lage en sak på hvor mange partoutkort som er solgt innen 31. oktober, i forhold til i fjor. Jeg håper også de lager en sak på de mange innmeldingene i klubben. "Inne på diverse forum er det mange som har sagt at de har blitt medlem av Brann i det siste. Har dere fått et uvanlig stort antall innmeldelser i det siste? Hva er deres kommentar til det?"


stod det ikke en sak for en stund siden om at det var en økning i medlemmer etter kontraktsforlengelsen?
"og der snubler Sæternes igjen"

Lasaron

Quote from: Utmedsnolken on November 01, 2013, 16:45:13 PM
Quote from: Lasaron on November 01, 2013, 16:08:38 PM
Jeg håper at pressen prøver å lage en sak på hvor mange partoutkort som er solgt innen 31. oktober, i forhold til i fjor. Jeg håper også de lager en sak på de mange innmeldingene i klubben. "Inne på diverse forum er det mange som har sagt at de har blitt medlem av Brann i det siste. Har dere fått et uvanlig stort antall innmeldelser i det siste? Hva er deres kommentar til det?"


stod det ikke en sak for en stund siden om at det var en økning i medlemmer etter kontraktsforlengelsen?


Vet ikke.
Tren på langskudd

nero

Det må det ha vært. Det var jo en ti-femten nye medlemmer bare her inne.
Lions led by donkeys.

Brann_ruler86

November 01, 2013, 17:19:30 PM #179 Last Edit: November 01, 2013, 17:34:52 PM by Brann_ruler86
Fikk svar fra Daffy i går kveld, kjekt at han i hvertfall svarer på henvendelsene, respekt for det. Skal bli særdeles interessant å følge partoutkortsalget utover høsten, er veldig nysgjerrig på hva tallet ligger på ved første frist.
Gå ta banen!

Torvanger

November 01, 2013, 17:27:51 PM #180 Last Edit: November 01, 2013, 19:48:35 PM by Torvanger
Vidar Riseth har heldigvis aldri spilt i Brann. Herved er innlegget mitt redigert.

Jose Arrogantio

November 01, 2013, 17:36:14 PM #181 Last Edit: November 01, 2013, 20:12:09 PM by Jose Arrogantio
Alle må gå. Herved er mitt innlegg redigert.

Brann_ruler86

November 01, 2013, 17:37:21 PM #182 Last Edit: November 01, 2013, 17:43:20 PM by Brann_ruler86
Var kanskje litt forhastet å legge det ut her på forumet, har redigert innlegget mitt. Hadde satt pris på om ovenstående hadde gjort det samme. Nå er det vel forsåvidt ingen store hemmeligheter, andre som har publisert svar de har fått også. Men som Torvanger nevner så ønsker vi ikke å gi Dag noen problemer i denne saken.
Gå ta banen!

Brann_ruler86

Quote from: Lasaron on November 01, 2013, 07:15:54 AM
Det at dere oppe blir mindre synlig og mister nærhet til banen er dumt. Men det er mange plussider også.
- Bedre utsikt, noe som kan trekke flere folk.
- Mye tryggere for regn. Av og til kan vel regne som velter inn over Hansa drepe litt av stemningen.
- Nærmere felt Z, noe som vil få en synergieffekt.
- Det at taket er tettere på vil gi høyere lyd, noe som vil gjøre at stemningen oppleves bedre, som igjen vil føre til økt entusiasme. En god sirkel.
- Dere vil ha en del framfor dere, som da mye lettere vil la seg rive med enn om de skulle vært bak dere.
Gå ta banen!

Northside

Skal det noen sinne skje, så må det være nå når lite folk har fornyet på øvre delen.

Mindre i TV-sonen, men det skal vi strengt tatt overleve. Slik det er nå får vi ikke henge opp bannere eller noe fremme på gjerdet. Går noen frem til selve gjerdet, så kommer raskt vaktene og jaker de tilbake på plassene sine.

Brann må tørre å satse. Det er ikke tvil om at god stemning på kampene kan bidra til at folk trives på kamp, gjerne på andre tribuner også.

Klaus_Brann

Med andre ord så er det nok ingen tid som er bedre for oss å skifte til øvre enn akkurat nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Utsetter telefonsalg for Brann-spillerne
http://www.nrk.no/sport/brann-utsetter-telefonsalg-1.11336173

Og jeg som har sittet og ventet på telefon i dag ...... :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger



For en gjeng med klovner!

Belfort

Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 11:12:14 AM
Utsetter telefonsalg for Brann-spillerne
http://www.nrk.no/sport/brann-utsetter-telefonsalg-1.11336173

Og jeg som har sittet og ventet på telefon i dag ...... :P



Når skal idiotskapen ta slutt der oppe. Som om en tromsø seier skulle endre noe på denne fiasko sesongen.

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on November 04, 2013, 11:37:04 AM

For en gjeng med klovner!



Det kan jo tenkes at han var ironisk.
Legg ned hele klubben!

Christian

Er det noen som faktisk benekter fornuften i uttalelsen til Algerøy her?

No er det jo langt fra sikkert situasjonen er noe bedre neste mandag, men mykje værre vil den i alle fall ikkje være.

Gulløl

November 04, 2013, 11:51:49 AM #191 Last Edit: November 04, 2013, 12:03:10 PM by Gulløl
Propagandaminister Gorm Natlandsmyr:
"- Jeg har en plan, vi ringer supporterne neste mandag når Bergen by koker fordi vi har slått Tromsø. Ja for i Bergen by snur stemningen fort det vet vi. Vi har også planer om å bære Rune og Roald på gullstol rundt på Torvallmenningen så folket kan hylle de like etter Tromsø kampen. Gratis hotdog til alle. Skarsfjord skal betjene grillen og Roald skal slå salto på den blå steinen. Velkommen skal alle være, dette blir en minnerik aften, blir nesten som når gullet kom hem. Hilsen p.minister Gorm"


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

"I have a cunning plan, Lord Roald!"
Lions led by donkeys.

Superjack

Tror fort spillerne vil ha mer suksess med å selge telefonabonnement eller noe lignende enn partoutkort på mandag også.
"Hei, dette er Erik Huseklepp. Jeg ringer for å høre om du kunne tenke deg å skiftw til Chessabonnement. Kampanje nå før jul. Få partoutkort på stadion til 2014 sesongen med på kjøpet."
Brannsupporter.

Spelaren

Eg tror spillerne vil ha større hell i å selge aksjer i Vollviks Ludo-prosjekt enn partoutkort 2014.
Gå av.

Torvanger

Quote from: Christian on November 04, 2013, 11:50:05 AM
Er det noen som faktisk benekter fornuften i uttalelsen til Algerøy her?

No er det jo langt fra sikkert situasjonen er noe bedre neste mandag, men mykje værre vil den i alle fall ikkje være.


Seier over Tromsø vil ha nada å si, det var mitt poeng.

Torvanger

Gjør klar til spissrotgang, første mann ut Rune Skarsfjord!



Deretter Roald Bruun Hansen og hele det inkompetente styret!

Gulløl

Lettere å ringe å selge partoutkort neste mandag en i dag ?  Det har jeg ingen tro på uansett resultat mot Tromsø. Tror en virkelig at Brann supportere lar seg blende av en seier mot Tromsø, eliteserien svakeste bortelag uten en eneste seier og i tillegg har de midtstopperne ute ? Tror de vi er idioter ? Tror fokuset i mandags avisene blir protestene på tribunene, for de blir store, massive og langvarige mot Skarsfjord, RBH og styret. Og et slikt fokus vil overskygge uansett hva resultatet blir og bli mer negativt i media en bortetapet i går.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Jose Arrogantio

Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 13:09:29 PM
Lettere å ringe å selge partoutkort neste mandag en i dag ?  Det har jeg ingen tro på uansett resultat mot Tromsø. Tror en virkelig at Brann supportere lar seg blende av en seier mot Tromsø, eliteserien svakeste bortelag uten en eneste seier og i tillegg har de midtstopperne ute ? Tror de vi er idioter ? Tror fokuset i mandags avisene blir protestene på tribunene, for de blir store, massive og langvarige mot Skarsfjord, RBH og styret. Og et slikt fokus vil overskygge uansett hva resultatet blir og bli mer negativt i media en bortetapet i går.


De har jo undervurdert supporterne sine hele tiden, så at de gjør det nå også er ingen overraskelse.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up