• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2014

Started by Torvanger, August 08, 2013, 14:17:04 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

aleksanderhjelleseth

Dette er arroganse. Algerøy og Rbh tror at Brannproduktet er så bra at partourkortene selger seg selv. Det gjør de alså ikke. Algerøy burde vært ferdig i Brann, han har jo ikke gjort jobben sin. Prisene burde vært satt kraftig ned, kampanjer burde blitt kjørt, mye kunne vært gjort for å fylle opp stadion. Visst de hadde stillt seg i byen å solgt billetter for 80 kr, så hadde de kanskje fått masse folk på kampen mot stabæk, kanskje noen av de hadde kommet igjen neste gang også. Partourkort salget er dårligt fordi produktet er overpriset og av laber kvalitet.
Så enkelt er det faktisk.

tsrqpo

Quote from: Northside on April 03, 2014, 15:22:32 PM
Er vel ikke så fryktelig amatørmessig når det ligger en økonomisk garanti fra ekstern part som dekker det eventuelle tapet dersom 13 000 i snitt ikke blir oppnådd?

10 000 medlemmer er det ikke budsjettert med, så det klarer nok klubben å leve med.

Jeg mener derimot Brann kunne gjort en mye bedre jobb angående salg av partoutkort. Det er rett og slett for rotete.


Er det garanti fra ekstern part om dette?

kabelmann

Jeg tror ikke folket løper mann av huse utelukkende fordi vi har fått Norling som trener. God fotball vil hjelpe veldig godt på, men det som mangler er noen skikkelige profiler av type Demidov+. Sånn jeg oppfatter mange jeg har pratet med så tviler man på at Brann er i stand til spille underholdende fotball med den samlingen av grå mus stallen består av nå. Forhåpentligvis kan vi få en storsignering eller to til sommeren.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Profilene kommer når laget begynner å prestere. Det er nok av potensielle profiler i laget.

kabelmann

Kanskje, men nå tror ikke jeg "potensielle" er nok.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Hvem tenker du på? Larsen og Haugen? Jeg er redd det er for mye å legge på skuldrene deres. De må først etablere seg på høyt nivå. Larsen er allerede i overkant ettertraktet, og jeg begynner å lure på om det er noe av grunnen til at han ikke leverer.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: tsrqpo on April 03, 2014, 09:39:12 AM
Hadde og trudd på høyere salgstall.

Jeg er glad vi har Barmen som styreleder i disse tider, han har nok en noe mer aggresiv politikk, mtp å satse litt for å øke omsetning, ikke spare for å kutte kostnader. Det kan selvfølgelig slå begge veier, økonomisk, men det er mye artigere


Ja, hvis det gjøres med litt smartness er det 10 ganger bedre enn å vente på den sikre sportslige død.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: dudo on April 03, 2014, 16:46:50 PMLarsen er allerede i overkant ettertraktet, og jeg begynner å lure på om det er noe av grunnen til at han ikke leverer.


Det varierer veldig hvordan spillere takler å være ettertraktet med mange henvendelser om å stille opp på ting. (Jeg regner med at du ikke tenker ettertraktet på overgangsmarkedet...;) Da f.eks. Huseklepp var her sist, i sin beste periode, stilte han opp på svært mye uten at det gikk ut over prestasjonene.

Ellers ser jeg heller ikke mange spillere på laget som egenhendig kan trekke mange folk på Stadion. Det er litt grått. Men et sterkt kollektiv som vinner er like virkningsfullt som profiler.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

Joda, men jeg har et inntrykk av at Larsen er litt sart. Samtidig er han den som brukes nest mest i sponsor-sammenheng, slik jeg har forstått det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: dudo on April 03, 2014, 18:10:49 PM
Joda, men jeg har et inntrykk av at Larsen er litt sart. Samtidig er han den som brukes nest mest i sponsor-sammenheng, slik jeg har forstått det.


Er det huleboer-lock som trekker med Larsen  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

Quote from: Northside on April 03, 2014, 15:22:32 PM
Er vel ikke så fryktelig amatørmessig når det ligger en økonomisk garanti fra ekstern part som dekker det eventuelle tapet dersom 13 000 i snitt ikke blir oppnådd?



Mulig jeg ikke har fulgt med i timen her, men er det onkel Trond du sikter til?
Lions led by donkeys.

huleste

Håper alle klarer å hente kortet sitt før søndag. Gikk forbi butikken to ganger i dag og køen var lang, og folk snudde i køen. Håpløst opplegg.. Mange hadde nok parkert ulovelig og hadde ikke nærver til å vente i kø.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: huleste on April 03, 2014, 19:52:56 PM
Håper alle klarer å hente kortet sitt før søndag. Gikk forbi butikken to ganger i dag og køen var lang, og folk snudde i køen. Håpløst opplegg.. Mange hadde nok parkert ulovelig og hadde ikke nærver til å vente i kø.


Jeg er bortreist i helga og kommer hjem til kampen, så jeg sendte en kompis med min id bort på stadion for å plukke opp partoutkortet mitt, det gikk ikke uten fullmakt som forsåvidt er ok, men maskinen til partoutkortene var ødelagt.

Det er så klassisk at slike ting ikke er i orden dagen før serieåpningen hjemme...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Eg hentet partoutkort for ca 3 uker siden i byn. Var kø på 5-7 stk og ca 4-5 minutter senere hadde alle kortet i lommen. Hentet for en kompis også og det gikk helt greit uten fullmakt eller ID
At ikke folk lærer å ikke utsette alt til det siste når alt som kan gå gale går gale. Spesielt ¨når man vet at det er klassisk at slike ting ikke er i orden dagen før serieåpningen hjemme

Eneste jeg synes er litt dårlig med systemet er at de ikke har et alternativ for dem som det kan være litt problemer med å komme seg til Brannbutikken

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

tsrqpo

Quote from: Corran on April 06, 2014, 10:24:49 AM
Eg hentet partoutkort for ca 3 uker siden i byn. Var kø på 5-7 stk og ca 4-5 minutter senere hadde alle kortet i lommen. Hentet for en kompis også og det gikk helt greit uten fullmakt eller ID
At ikke folk lærer å ikke utsette alt til det siste når alt som kan gå gale går gale. Spesielt ¨når man vet at det er klassisk at slike ting ikke er i orden dagen før serieåpningen hjemme

Eneste jeg synes er litt dårlig med systemet er at de ikke har et alternativ for dem som det kan være litt problemer med å komme seg til Brannbutikken




Folk er folk, å Brann må tilpasse seg kunden.
Det går ikkje an å skolere folket til å hente di i en passelig rekkefølge. Alle detaljer teller når det gjelder å gjøre kunden fornøyd, å om folk får en negativ opplevelse i forbindelse med kjøp/henting av billetter eller paroutkort, så er jo det unektlig ikke bra.
Når det er sagt, så kan selvfølgelig tekniske problemer dukke opp, å det er ikke nødvendigvis lett å gardere seg mot.

krøvel vellevold

En opptelling viser at vi har solgt ca 1522 p-kort på Frydenbø - hvorav ca 752 på de tre bataljonsfeltene - hvorav ca 580 på de to midtfeltene - hvorav ca 327 på ståfeltet. På Søndre er det solgt ca 1356, på BT er det solgt 955, mens det på selve tribunedelen på SpV er solgt 1982. Er det i tillegg solgt 400 på VIP, kommer jeg opp i 6215 - noe som stemmer godt med det Brann oppgir at de har solgt.

Så kan vi se hvordan fordelingen er på priskategori:

VIP (oppunder taket på SpV): antagelig ca 400 solgte
- Restaurant-plasser (de øverste radene på nedre SpV): 330 solgte
- Almenningen (de nederste 13(?) radene med langtidsavtaler på Spv): 1652 solgte
- De seks nederste feltene på søndre langside - nedenfor stolpene til 4300 kr: 700 solgte
- Resten av Søndre minus det ytterste feltet og unummerert-feltet + øvre Frydenbø B, C og D + BT-feltet B (hjørnet), øvre C, D, E og hele F (det smale ytterst mot bortefeltet) til 4000 kr: 1705 solgte.
- Feltet på søndre langside som er "bak" dødlinjen + det ene ytterfeltet på øvre Frydenbø + de ti nederste radene på BT til 3000 kr: 522 solgte.
- De unummererte feltene (nærmest bortfeltet og de nederste 13 radene ytterst på Frydenbø) til 2000 kr: 154 solgte.
- Bataljonen: ca 752 solgte.



Legg ned hele klubben!

dokken

Det som var merkbart i første kamp, var hvor glissent det er blitt på langsidene.

Var godt under halvfullt både på SPV og Gamle sitte, mens jeg synes det var godt besatt på Frydenbø og BT. Det betyr jo også at snittprisen går ned, siden det er billigere på kortsiden.

327 p-kort på ståfeltet er kanskje litt skuffende. Men det må da ha vært 5-600 der på søndag? Det betyr i så fall at folk kjøper enkeltbilletter der, noe som er gledelig. Et av poengene med ståtribune er jo at det skal bli lettere å dra med seg en tjommi og kunne stå sammen.

dokken

April 09, 2014, 13:02:48 PM #518 Last Edit: April 09, 2014, 13:05:24 PM by dokken
Der var jammen svaret på mitt eget spørsmål:

http://www.brann.no/news/article/1k00fsjw0sxvx1wpbn41835iaa/title/tv-704-tilskuere-pa-store-sta

704 er jo meget bra, og betyr at det var solgt 377 enkeltbilletter. Det er også 204 flere enn makskapasiteten på det samme feltet med sitteplasser.

Gulløl

April 09, 2014, 13:32:23 PM #519 Last Edit: April 09, 2014, 13:33:58 PM by Gulløl
Er det mye nedgang i forhold til i fjor på Sparebanken Vest (Almenningen) som det er solgt 1982 plasser. Var vel en del 2 og 5 års avtaler som gikk ut etter forrige sesong. Og så spinndyrt det er på den langsiden(inkl. seteleie) er det vel naturlig at en del flytter på seg til langt billigere felter. Virker som det er Frydenbø som er den tribunedelen med best utvikling siste par år, eller minst nedgang for å si det på en annen måte.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Quote from: dokken on April 09, 2014, 13:02:48 PM
704 er jo meget bra, og betyr at det var solgt 377 enkeltbilletter. Det er også 204 flere enn makskapasiteten på det samme feltet med sitteplasser.


Jeg trodde Ablegøy hadde konkludert med et feltet er en fiasko? Feil igjen der, gitt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Buljongmannen

Jeg kjøpte partoutkort på ståfeltet ganske tidlig. På det tidspunktet hadde ikke Brann endret feltinndelingen på Hansa, så jeg fikk ståplass, men på felt C, sitteplass etellerannet (ifølge kortet). Forrige hjemmekamp ble jeg og en kamerat fratatt kortene våre av vaktene og fortalt at vi skulle få nye av Brann til neste hjemmekamp. Har ikke mottatt nye kort i posten. Noen andre her inne i samme situasjon?

Bossmann

Ja. Du må kontakte Brann. Jeg og ble fratatt kortet mitt. Jeg fikk beskjed om å kontakte Brann for å få tilsendt nytt. Det har jeg gjort og nytt kort kom i posten. Send en mail til Monica Haugen.

Quote from: Buljongmannen on May 12, 2014, 12:04:10 PM
Jeg kjøpte partoutkort på ståfeltet ganske tidlig. På det tidspunktet hadde ikke Brann endret feltinndelingen på Hansa, så jeg fikk ståplass, men på felt C, sitteplass etellerannet (ifølge kortet). Forrige hjemmekamp ble jeg og en kamerat fratatt kortene våre av vaktene og fortalt at vi skulle få nye av Brann til neste hjemmekamp. Har ikke mottatt nye kort i posten. Noen andre her inne i samme situasjon?

nero

Quote from: Buljongmannen on May 12, 2014, 12:04:10 PM
Forrige hjemmekamp ble jeg og en kamerat fratatt kortene våre av vaktene og fortalt at vi skulle få nye av Brann til neste hjemmekamp. Har ikke mottatt nye kort i posten.

Klassisk sevice og kundevennlighet fra Branns side! De strekker seg virkelig langt for kundene sine!
Lions led by donkeys.

Buljongmannen

Ordnet seg med partoutkortene. Brann hadde fått inn kortene og sendte nye i posten.

Petter Puddefjord

July 10, 2014, 09:46:06 AM #525 Last Edit: July 10, 2014, 09:50:19 AM by Petter Puddefjord
Sesongkort 2014 - hvorfor, når man får tildelt gratisbilletter eller får slengt etter seg billetter fra sponsorer?

Klaus_Brann

Quote from: Petter Puddefjord on July 10, 2014, 09:46:06 AM
Sesongkort 2014 - hvorfor, når man får tildelt gratisbilletter eller får slengt etter seg billetter fra sponsorer?



Følgt med på Brann i det siste?
Tror det er bittelitt viktigere å få folk på kamp nå enten gratis eller med kampanjer enn noen gang tidligere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Enig med det, men samtidig sender de ut et signal om at det ikke er smart å kjøpe seg partoutkort da en kan gå på alle kamper med enkelt billetter og komme billigere ut av det.
Så egentlig viser de ikke respekt for sine faste kunder når de gjør slikt. Vanligvis er det jo faste og lojale kunder som blir belønnet.
Selvfølgelig snur alt om de kommer til cupfinale og en blir belønnet med en cupfinale billett :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dragn

Det å sleppe billettsystemet til hver kamp er grunn nok til å investere i partoukort!

Men fra spøk til alvor, tviler på at dem kjører disse prisene utover høsten, så ser ikke helt store grunnen til å være snurten fordi det er billige billetter nå i sommerperioden.

Corran

Ikke snurten :-) Hadde kjøpt kortet for å få plassen min uansett samt at det da er lettere å ikke la vær å gå på en kamp
Eneste som noen gang har fått meg til å lure på om jeg IKKE skal ha partoutkort var skars
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Ricky

Quote from: Gulløl on October 15, 2013, 17:15:10 PM
I Brann sin panikk for at partoutkort salget skal gå rett i bunn(som det helt sikkert gjør) har Brann hatt møte på kammerset og positiviteten bobler nå virkelig ut av Stadion murene. Med Haugsund kampen i bakhodet som den største drittkampen på Stadion på 20 år er vi virkelig blitt overbevist av kommentarene under.

Rune Skarsfjord i videointervju på brann.no i dag:
- De 3 neste årene skal bli fantastiske for Brann supporterne.

Vibeke Johannesen, salgssjef for bedriftsmarkedet på brann.no i dag:
- Blant annet at vi nærmer oss målsettingene i strategiprosessen. Medalje i Tippeligaen 2014 og spill i europacupen i 2015 er klare målsettinger, og vi merker at bedriftene verdsetter at vi er tydelige på hvor vi skal.

Så lett er det å øke positiviteten i blant supporterne, dette tror vi fullt og helt på og løper som bare det til billettkontoret. Halleluja Roald Bruun-Hanssen dette var så positivt og troverdig at du trenger ikke bruke av de 10 millionene fra din venn til forsterkninger, bruk de heller til å dekke tapte billettinntekter i år. Nå seiler vi inn på en rosa sky i 2014. Vi vil ha mer positivitet fra dine medarbeidere Roald, mer mer  :P


Blir spennende å se hva Roald & co finner på for å få folk til å fornye kortene sine nå i september/oktober.. :)

Nixon

Brann får Norling til å si at neste sesong skal bli noe helt annet og at "det er til og med trolig" at vi kommer til å vinne flere kamper. Tipper folk tar det for god fisk og fornyer!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: Ricky on July 28, 2014, 04:28:41 AM
Quote from: Gulløl on October 15, 2013, 17:15:10 PM
I Brann sin panikk for at partoutkort salget skal gå rett i bunn(som det helt sikkert gjør) har Brann hatt møte på kammerset og positiviteten bobler nå virkelig ut av Stadion murene. Med Haugsund kampen i bakhodet som den største drittkampen på Stadion på 20 år er vi virkelig blitt overbevist av kommentarene under.

Rune Skarsfjord i videointervju på brann.no i dag:
- De 3 neste årene skal bli fantastiske for Brann supporterne.

Vibeke Johannesen, salgssjef for bedriftsmarkedet på brann.no i dag:
- Blant annet at vi nærmer oss målsettingene i strategiprosessen. Medalje i Tippeligaen 2014 og spill i europacupen i 2015 er klare målsettinger, og vi merker at bedriftene verdsetter at vi er tydelige på hvor vi skal.

Så lett er det å øke positiviteten i blant supporterne, dette tror vi fullt og helt på og løper som bare det til billettkontoret. Halleluja Roald Bruun-Hanssen dette var så positivt og troverdig at du trenger ikke bruke av de 10 millionene fra din venn til forsterkninger, bruk de heller til å dekke tapte billettinntekter i år. Nå seiler vi inn på en rosa sky i 2014. Vi vil ha mer positivitet fra dine medarbeidere Roald, mer mer  :P


Blir spennende å se hva Roald & co finner på for å få folk til å fornye kortene sine nå i september/oktober.. :)



kan de i det hele tatt legge det ut før de vet hvilken divisjon vi skal spille i? De kan jo ikke kjøre samme pris i 1.div! Eller... jo det kan de sikkert... Vi e jo tross alt Brann... Men folk må jo vite hva de kjøper og hva de skal betale.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Ved nedrykk bør følgende skje:

Betydelig reduksjon i prisene alle plasser, og garantert samme pris for 2016 uavhengig av opprykk eller ikke for de som kjøper til 2015.

Dette er hva jeg tror faktisk kommer til å skje:

Samme pris som i år, men garantert billett til en eventuell cupfinale 2015.
Tren på langskudd

Corran

Vel da tok du litt feil Lasaron Det ble billigere med partoutkort i 2015 og det uavhengig om vi rykker ned eller ikke
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Garantert cupfinalebillett har eksistert for oss medlemmer siden (ihvertfall) 2011. Eg tror det et vanskeligere (?) å garantere slikt til potensielt 8-9000  partoutkort-innehavere. Nå har jo riktignok Ullevaal blitt utvidet, så kven kveit? Sponsorer, pamper og godtfolk skal jo fortsatt ha sitt og litt attåt, noen tallknusere som husker fordelingen?
Gå av.

Go Up