• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hønefoss-Brann mandag 8. juli kl 19.00

Started by Nixon, July 01, 2013, 12:33:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Belfort


krakra

Får se hva dommerfeil-kjepphestriderne sier nå..


Herrejesus for noen trauste bytter i dag. Hva med Larsen?

Nixon

Soko inn. Skarsfjord vet å gjøre seg populær!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

StuckedPaaOstlandet

Spennende bytter i dag, satser alt fremover :)

Erlend


Nixon

Merkelig bytte. Må da være skade?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Helena M


StuckedPaaOstlandet

Gjesdal har nok en strekk, så greit nok, men heller flytte badji ned og inn med Larsen?

skuteviken

Er det så varm der borte på østlandet?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Belfort

Skal bli interessant og høre Skars sine unnskyldninger for denne møkka kampen

Brann_ruler

Nok en legendarisk omgang på bortebane. Har vi hatt en eneste sjanse etter vi tok ledelsen. Vinnermentalitet finnes ikke i det hele tatt....

Helena M

Til å være såpass stor synst eg Barmen er en pingle.

skuteviken

Quote from: Helena M on July 08, 2013, 19:43:55 PM
Til å være såpass stor synst eg Barmen er en pingle.


Ja og en kløne. Helgoland så sint man kan bli på nivået som presteres, innsatsen har jeg ikke så mye å utsette på, men det er null lagspill eller mønster.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Torvanger

Innbiller virkelig Skars seg at vi er fornøyd med 1 poeng mot Hønefoss? Tror han virkelig at det er på denne måten han snur trenden? Han gjør Brann feige. Trenermarkedet bør sonderes.

Eivind

Quote from: Belfort on July 08, 2013, 19:43:21 PM
Skal bli interessant og høre Skars sine unnskyldninger for denne møkka kampen


Han er nok kjempe happy for sesongens første bortepoeng, og kommer med den vanlige talen om at de som kritiserer ikke kjenner klubben fra innsiden, rammene han må jobbe ut i fra, bla bla bla.

Helena M

Korfor skyter du der Askar, hæ? Faen altså

skuteviken

Quote from: Eivind on July 08, 2013, 19:46:36 PM
Quote from: Belfort on July 08, 2013, 19:43:21 PM
Skal bli interessant og høre Skars sine unnskyldninger for denne møkka kampen


Han er nok kjempe happy for sesongens første bortepoeng, og kommer med den vanlige talen om at de som kritiserer ikke kjenner klubben fra innsiden, rammene han må jobbe ut i fra, bla bla bla.


Ja de små rammene, han skulle drept for å få Haugesund og Hønefoss sitt budsjett eller brukt like mye på spillere som de har siste årene.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Brann_ruler

Skars kommer vel til å geniforklare seg etter det heroiske og uventede poenget borte mot storklubben hønefoss...

Gepard

Regner med Skrars er enormt fornøyd med dagens poeng og ikke minst prestasjonen, vi spilte jo trossalt med masse lokale.

Helena M

Eg hadde faktisk ikke takket nei om Frode Kippe kunne signert for oss

Brann_ruler


Spelaren

Quote from: Helena M on July 08, 2013, 19:49:02 PM
Eg hadde faktisk ikke takket nei til Frode Kippe


Hadde ansatt ham som trener på flekken, ja.
GÃ¥ av.

krakra

Piotr har fått beskjed om å ta seg lang tid og sikre inn uavgjort. Fy faen ta for et drittlag vi er. Faen, faen faen faen.

Helena M


Eivind


Belfort

Jaaaaaaaa, vi har tatt et poeng mot selveste Hønefoss! Er det noen som skal opp på Flesland i kveld å hylle spillerne?

Erlend

Ett stykk griseheldig poeng mot stormakten Hønefoss. Det var to timer av livet mitt i dass


skuteviken

Fyfaen, om ikke omgangen var avslørende nok, så var Pitor det.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Helena M

Sesongens første bortepoeng. Eg jubler ikke i det hele tatt.

Baunebob

Vi drøyer tid mot Hønefoss. Skarsfjords feighet gjennomsyrer laget.

Torvanger

Brann har griseflaks som unngår tap, dette er ikke et steg i riktig retning. Dersom det er på denne måten Skars ønsker at Brannskal fremstå på bortebane blir det nok x antall tap til borte. Patetisk, skammelig!

Belfort

Asbjørn Myhre usikker på hva supporterne diskuterte med Pjotr? Herregud, selvsagt at det gjaldt drølingen på slutten

aleksanderhjelleseth

Dette var bortkastet tid, skjønner ikke hvorfor eg bryr meg om fotball.....

Brann_ruler

Vi får se hva som skjer mot Start. Nå er det ikke smultring på poeng. Forventer at vi går på banen mot start for å vinne og ikke for å legge oss bakpå og nok en gang bli pisset på av bunnlag.

Huff

Da har vi fått poengfangsten vi har fortjent -utfra spill- på bortebane.

På hjemmebane har vi hatt griseflaks. Vi skulle trolig hatt 4-8 færre poeng, og Skars våger å kritisere kritikerne. Vi ser bak resulatene Skars, og vi ser hver jævla kamp. Mulig du klarer å lure de som leser om Brann i avisen, men du klarer faen ikke å lure de som ser kampene.

Vi er et totalt middelmådig tippeligalag som hører hjemme midt på tabellen.

bernu

Kom igjen da BT og BA!!!
Vær på lag med oss supportere og sett i gang skittkastingen mot Skarsfjord.
Vi er nødt til å få med media for å bli kvitt han som er i ferd med å ødelegge laget fullstendig.
HANSA - Z

Hatleking

Huff - nok ein svak kamp. Eitt poeng, riktignok, men ingen jubel her i garden.

Helena M

Etter dagens kamp er nok Finnes neste mål Bayern Munchen eller Arsenal.

Helena M

Quote from: bernu on July 08, 2013, 19:54:45 PM
Vi er nødt til å få med media for å bli kvitt han som er i ferd med å ødelegge laget fullstendig.



Eg stemmer for at vi klinker til med et helt hinsides banner mot Skars.

Belfort

Quote from: bernu on July 08, 2013, 19:54:45 PM
Kom igjen da BT og BA!!!
Vær på lag med oss supportere og sett i gang skittkastingen mot Skarsfjord.
Vi er nødt til å få med media for å bli kvitt han som er i ferd med å ødelegge laget fullstendig.


Neida, i morgen er det fullt fokus på at SK Brann har klart et poeng mot Hønefoss

krakra

Jeg føler sinne, skam og en dært håpløshet over det som ble presert i dag. Vi ville ikke ha tre poeng. Vi spilte som lag som Odd og Sogndal ville gjort for å sikre ETT poeng mot bunnlaget HFK.

Det er en jævla skam. Dra til helvette Skarsfjord. Tørr du nevne dommerfeilene og marginene som reddet ræven vår i dag?

stigh

No får vi se hva han sier i tv 2 intervjuet! Føler eg vet hva som kommer de samme gamle

esp123

Ikke at det er noen unnskyldning, men hvordan kan den banen være klarert for Tippeliga-spill? Det var jo bølger i kunstgresset på ene siden.

Torvanger

Mjelde snakket opp motstanderne før match, Skars gjør dem bedre underveis. Hva er verst?

dragn


krakra

Skarsfjord vil ikke henge seg opp i dommerfeil, denne gangen...

Eller, han vil kritisere Badjis gule kort.


bernu

Det var sånn litt halvveis... HALVVEIS!!! Det er faen ikke 10% engang!!!
Fyren er jo blåst!!!!
Ut med pakket!!!
HANSA - Z

HenningSB

Skjønner ikke logikken i byttene til Skars.. Barmen inn? Ok, greit for å få litt hodestyrke på topp - Men da må jo ballen komme inn på topp! Inn med Grønner for Zsolt..?? For så å bytte inn Soko mot Gjesdal for å "safe" litt med rutine bak i forsvaret? Hva med å bare la Zsolt spille der hele kampen?

Burde absolutt puttet noe nytt på topp, Finne og Kleppen dabbet av - Kunne godt satt inn Larsen eller Pusic for å prøve å score mot slutten, istedenfor å halv-safe ut kampen med Grønner og Soko i midtforsvaret..!

Go Up