• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Royal League

Started by Håkon, December 02, 2003, 12:45:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Håkon


Henki

Jaja, enda en turnering som Rosenborg kan vinne.
Men hvis Brann kan tjene penger hvis de kommer med klager jeg ikke over det altså!
Ballen skal fremover!

KennethS

hele ideen e tragisk!
tå på Brann

monzilla

KennethS - fortell hvorfor du mener at den nye ligaen er tull ? Du kan ikke bare slenge ut påstander uten å begrunne de

Sotraanda

Kenneth S, har du hørt om å argumentere for påstandene dine?

Eg synes ideen virker veldig bra, Brann får matching mot Nordenes beste lag, dette styrker Brann og alle andre lag som er med.
Når det i tilleg er 7 sifrede summer å spille om ser eg bare positivt på dette.

George mot myggen på staddaren 2005!
Ka er negativt med det???
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Quote from: "Sotraanda"Eg synes ideen virker veldig bra, Brann får matching mot Nordenes beste lag, dette styrker Brann og alle andre lag som er med.
Når det i tilleg er 7 sifrede summer å spille om ser eg bare positivt på dette.
Quote

Brann får matching? ka får deg til og tro at Brann får være med? i utgangspunktet e det de 4 beste klubbene i hvert land som skal være med, og Brann e ikkje en av de. Virker som enda ett sted de beste klubbene kan hente lette penger og få enda større forsprang, når rkb klarer og komme til cl hvert år klarer de garantert og vinne skandinaviamesterskapet, 10 nye millioner rett i lommen.
tå på Brann

Ricky

Men i all verden... vil du ikke at Brann skal ha muligheten til å hente inn noen lett-tjente millioner bare fordi RBK er favoritter, og i en tenkt situasjon dermed kan ende opp med å vinne mer penger enn oss?
Du har ikke tenkt den tanken at mye av grunnen til at forspranget til Rosenborg er så stort er at norske klubber ikke har råd til å holde på sine talenter / beste spillere? Den kortsiktige løsningen må jo være at de beste klubbene (det er jo dem RBK handler hos) ihvertfall kan få inn nok penger til å kunne si nei til salg hver gang Skutle kommer luskende med en 4-millionerssjekk.

Når det gjelder selve ligaen, så starter vel den tidligst opp neste år, og da er det de fire øverste lagene fra TL 2004 som er med - og det er slett ikke usannsynlig å finne Brann blant disse lagene. Ja til Royal League, om enn bare for å få muligheten til å få spille noen viktige kamper også om vinteren!

Kagain

Det er sant, sikkert og visst at RBK har vært nr 1 i Norge nokså lenge nå, men de tre plassene bak der derimot, disse er det mere spenning om. Dermed kan det fort bli til at en del klubber blir bedre forspent på den økonomiske delen , og det er jo ikke negativt. Så kan det hende at Brann kanskje ikke ender opp på nr 4 og oppover, men da får ebn bare putle videre. Jeg tror at Royal League kan bli en tøff ting jeg.

Rick Maverick

Jeg er litt skuffet over at vi ikke kan ha kampene på stadda! er det helt umulig? kan det ikke gjøres noe ?
er har dere den!

JhonnyBeGood

Hvaaa? Helt tragisk hvis vi evt. skulle komme med i Royal League, og ikke får spille på Stadion... Tenk kor fett, fullsatt Stadion mot de beste lagene fra Danmark og Sverige! Og ikke minst borteturer til Danmark"det er deilig å være bergenser" i Danmark.

Noen som har hørt noe mer angående Royal League, lenge siden jeg har hørt eller lest noe om dette... Er det blitt helt sikkert no? hvortid skal den begynne osv.?
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Bekkalokket

Selvfølgelig skal kampene gå på stadion hvis Brann kommer med. Uansettt er Royal League et helt genialt konsept. Med pengepremier på 2- 10 millioner kommer automatisk interessen fra publikum, sponsorer etc også.
Genialt!

hjallisen

Trodde no at kampene ville gå i Vestlandshallen pga årstiden...
ed beina plantet på bakken

Branntilegdør

er no ikke så VELDIG selvfølgelig at kampene kommer til å gå på stadion.. fordi Brann har no gitt tilbud til dem som betaler før jul, vil være garantert billett i vestlandshallen om Brann kommer til "Royal league".

Videre tror jeg at Royal league vil få en sterkere og sterkere posisjon. Og som dere nevner, sponsorene kommer til å bli klamme i hakket. Personlig tror jeg dette er noe som kan få interressen rundt Brann til å nå et nytt nivå, såfremt vi kommer med. Og jo større interresse jo mer penger bør Brann kreve fra sponsorer.

Knixen

Quote from: "Branntilegdør"er no ikke så VELDIG selvfølgelig at kampene kommer til å gå på stadion.. fordi Brann har no gitt tilbud til dem som betaler før jul, vil være garantert billett i vestlandshallen om Brann kommer til "Royal league".


Det siste står det no ingenting om.

En viktig ting e at tilbudet om gratis inngang i Vestlandshallen i treningskampene gjelder denne sesongen. Royal League starter no først neste høst/vinter.

Branntilegdør

sakset fra brann.no

Ennå større fordeler for partoutkort kjøpere

Når Brann nå presenterer innholdet for partoutkort kjøperne for 2004 sesongen, er der ennå flere fordeler enn tidligere. Nå vil de som betaler før julaften få garantert tilgang  til billetter for den  Nordiske Liga hvis Brann blir blant de fire beste i neste sesong. - Vi må beregne å spille våre eventuelle hjemmekamper i denne ligaen i Vestlandshallen, og der vil vi prioritere våre mest trofaste tilhengere, derfor gir vi denne tilgangen, sier Jæger. I tillegg gies det garantert cupfinalebillett hvis Brann spiller, noe som også øker innholdet for kjøper, fortsetter Jæger.

Formica

Fytti katta! Grav no opp matten og legg undervarme snarest. Kan ikke drive på i Vestlandshallen.

Bekkalokket

Jeg ønsker å bestille sesongkort på store stå, voksendelen. Skal også på eventuelle Royal League- kamper, men slik det ser ut på Brann.no går det ikke an å bestille sesongkort på store stå, og dermed få forkjøpsrett til RL. I og med at de skriver at kun sesongkort- innehavere får forkjøpsrett, medfører det da at vi på stå- tribunen nok en gang blir oversett? Personlig er det ett fett for meg om jeg kjøper billett til hver kamp eller om jeg legger ut for et sesongkort. Alle kampene blir sett uansett. Men jeg vil på RL og! "De mest trofaste", som dere skriver, er ikke nødvendigvis kun de med sesongkort på sittetribunen. Vi er en del folk som foretrekker å stå og se kamp også, og som har stått i 15- 20 år på alle kamper. Er ikke vi trofaste nok til å få forkjøpsrett? Kjøper vi ikke dyre nok billetter?

Thorleif

Til info rundt Royal League, og plasser i Vestlandshallen for BBB, kan jeg opplyse at vi snakker med Brann om saken. Vi SKAL finne en løsning også på dette for innehavere av partoutkort på SS, og har satt som et krav at dette må fordeles som om det skulle vært en cup-finale for eksempel. Håper samtidig at dere har forståelse for at ikke ting er klart enda, og at det mest sannsynlig ikke kommer klarhet i dette før over nyttår.

Ber dere bare om ikke å sette igang diskusjoner om dette som sår usikkerhet, før vi vet eksakt hva vi får til. Dere skal ihvertfall vite at vi jobber med saken, men det er nå engang sånn at ting ikke skjer med lynets hastighet med Brann alltid når det gjelder slike saker.

Vi ser det som en selvfølge at Brann sine trofaste stadiongjengere også fra SS skal ha fordeler når det gjelder Royal League....., om vi kommer dit.

Mvh,
Thorleif

Branntilegdør

uansett hvordan fordelingen av billetter blir i vestlandshallen, om det skal bli så gale, så vil det med stor sannsynlighet bli DYRE billetter.. så, er nok sikkert ikke alle som har "førsterett" eller hva man skal si som gidder å betale disse beløpene. Og tror det blir en fjortissfri sone da i hvert fall

Ricky

Nå er det nå fremdeles et år til vi i det hele tatt vet om vi skal spille i en eventuell Royal League. Sånn som spiss-situasjoner ser ut for øyeblikket, ser det vel egentlig ganske dårlig ut for at vi ender blant topp-4 neste sesong.
Vi trenger kanskje ikke å diskutere fordelingen av billetter i Vestlandshallen allerede nå?

Branntilegdør

vet vi hva som skjer nå, så er det en ekstra grunn til å overføre de 2.700 kr som Brann skal ha før jul, hvis ikke kan jeg jo få rentene av de pengene selv. selv om det bare er snakk om øre

Go Up