• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Haugesund - Brann

Started by koffe, May 27, 2013, 16:12:25 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Hva i alle dager får Badji kort for?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on June 23, 2013, 18:53:33 PM
Hva i alle dager får Badji kort for?


NFF. Konspirasjon etc...
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 23, 2013, 18:54:02 PM


Ble jo bare én reprise, men tipper det var noe knottbruk eller sånt når Haugesundspelaren kom inn.
Gå av.

Torvanger

Soko er en hyggelig kar, men han slår kun feilpasninger som gir stygge brudd.

actanon

Quote from: Klaus_Brann on June 23, 2013, 18:53:33 PM
Hva i alle dager får Badji kort for?

Må ha vært noe han gjorde fra benken i 1. omgang. Vi har blitt bortdømt hver kamp denne sesongen! Og det fortsetter her!
Rikard Norling er vår mann!

krakra

Få inn en spiller som kan score mål

OmOssSjølOgHansaøl

Nære på igjen. Jeg synes vi fortjener en scoring nå.

Prestasjonen til Pusic var ok nok, den. Han kom seg inn foran Haugesund-forsvareren og fikk en fot på ballen, men var presset. Det er ikke lett å styre sånne baller i mål.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Chrisstah

Kontrakt eller ikke, denne kampen trenger en Bård Finne! Bård Finne å har vist seg å være vår beste målscorer! Hei og goodbye. Dette går til helvete igjen! FAen, e det mulig??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 23, 2013, 19:00:06 PM
Nære på igjen. Jeg synes vi fortjener en scoring nå.

Prestasjonen til Pusic var ok nok, den. Han kom seg inn foran Haugesund-forsvareren og fikk en fot på ballen, men var presset. Det er ikke lett å styre sånne baller i mål.


Nei, det var greit nok det. Rekker ikke helt frem der. Nå er det uansett nok et bortetap.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Romarius

Nå er det bare å roe ned og spille på resultatet

Too far east

Skal vi pröve en kamp med høyreback snart?

Klaus_Brann

Der ja. Det 2. målet skulle vært annulert. Ukjent.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Too far east on June 23, 2013, 19:04:23 PM
Skal vi pröve en kamp med høyreback snart?


Kan først prøve taktikk. Men til dét trengs det ein trener.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Larsen inn for Pusic. OK bytte.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Christian

Eg tenkte ut med Soko som det mest naturlige,men greit.

OmOssSjølOgHansaøl

Rimelig glatt på den banen, ser det ut som. Piotr sin håndtering av situasjonen idet han sklir ut over 16-meterslinjen med ballen i hendene er jo ganske elegant. :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Og Maakeberget har "stjålet" gullet ska hem fra oss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler

Fantastisk artig at treneren mener det er en god plan å gå over til en spiss i andreomgang når vi ligger under. Spesielt når en har i mente at den spissen er vaksinert mot å score. Noen som har sett Huseklepp i andre omgang? Tristessen på bortebane fortsetter, selv om vår geniale trener gjør genitrekk etter genitrekk.

Klaus_Brann

Der må Larsen klare å komme seg foran Haugesunds forsvarere i stedet for å ligge bak tre av dem.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Der kom i alle fall Huseklepp i fint driv.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on June 23, 2013, 19:20:26 PM
Der må Larsen klare å komme seg foran Haugesunds forsvarere i stedet for å ligge bak tre av dem.


Og heller ikkje markere "spælle på fooot" til Huseklepp.
Gå av.

Klaus_Brann

Latterlig at Gjesdal får kort der og ikke Søderlund i forrige situasjon.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Rart at Haugen går ut i stedet for Soko. Greit nok at Barmen kommer inn; han kan bidra med litt tyngde og hodestyrke offensivt.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

For noen bytter. Hva med å sette innpå en spiller med målteft når vi trenger to mål og har et visst press?

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: krakra on June 23, 2013, 19:26:36 PM
For noen bytter. Hva med å sette innpå en spiller med målteft når vi trenger to mål og har et visst press?


Vi har kommet til en del innlegg. Jeg har like stor tro på Barmen som Finne i dette kampbildet. Med under 10 minutter igjen vil uansett ingen av dem klare å redde poeng alene, så hvorfor ikke gi Barmen litt spilletid?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Romarius

Hjelper visst å få pappa som trener. Synes det er latterlig om ikke Finne får spille grunnet kontrakten. Det gjelder jo ikke andre i tilsvarende situasjon, og det er jo opplagt at han burde enten startet eller kommet inn i denne kampen, rent sportselig sett.

Brann_ruler

Skandale at Soko får spille hele kampen. Eller spille er vel å ta hardt i. Var på banen hele kampen. Enig at Finne ikke fikk komme innpå. La heller gutter som ønsker å spille fotball i Brann få spilletid.

Jeg er forresten 100% overbevist om at en annen trener hadde fått mer ut av troppen til Brann. Kan ikke komme på en trener i tippeligaen jeg ikke ville byttet nordlendingen mot...

krakra

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 23, 2013, 19:28:51 PM
Quote from: krakra on June 23, 2013, 19:26:36 PM
For noen bytter. Hva med å sette innpå en spiller med målteft når vi trenger to mål og har et visst press?


Vi har kommet til en del innlegg. Jeg har like stor tro på Barmen som Finne i dette kampbildet. Med under 10 minutter igjen vil uansett ingen av dem klare å redde poeng alene, så hvorfor ikke gi Barmen litt spilletid?
Begge Finnes mål i år har vel kommet på innlegg. Og hvorfor ikke sette ham innpå før?
Barmen burde jo startet kampen. Bpde laguttak og bytter vitner om en helt middels vilje til å score mål

Klaus_Brann

Askar! Hvorfor gjør du det alltid altfor sent.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

2-1 på overtid. Askar har et helt rått skudd!!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Piotr frem på siste corner. Bra vilje, i alle fall ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Skulle bare mangle det. Synd at vi ikke våkner før go begynner å presse.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: krakra on June 23, 2013, 19:30:48 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 23, 2013, 19:28:51 PM
Quote from: krakra on June 23, 2013, 19:26:36 PM
For noen bytter. Hva med å sette innpå en spiller med målteft når vi trenger to mål og har et visst press?


Vi har kommet til en del innlegg. Jeg har like stor tro på Barmen som Finne i dette kampbildet. Med under 10 minutter igjen vil uansett ingen av dem klare å redde poeng alene, så hvorfor ikke gi Barmen litt spilletid?
Begge Finnes mål i år har vel kommet på innlegg. Og hvorfor ikke sette ham innpå før?
Barmen burde jo startet kampen. Bpde laguttak og bytter vitner om en helt middels vilje til å score mål


Enig, Soko viste ingenting som tilsier at ikke Barmen burde ha startet denne kampen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Hatleking

Heilt latterleg elendig dømming.

- Feilaktig offside når Brann er åleine med keeper med to mann
- Hands på andremålet til Søderlund
- Gjesdal blir slått ned rett i bakken av keeper, men ingenting skjer. Soleklår straffe og kort.
- Terskelen for å dømme mot Brann er tydelegvis lågare enn mot Haugesund.

Heilt utruleg at me står igjen utan nokon poeng.

Spelaren

June 23, 2013, 19:37:50 PM #136 Last Edit: June 23, 2013, 19:41:18 PM by Spelaren
Sånne mål er bare frustrerende. Litt for seint til at det kan gjere noko annet enn å pynte på resultatet. Sånne kanoner skal vere matchvinneremnet sportsjournalistene spør om etter kampen. No forblir det ein parantes...

JAJA. Selveste Haugesund er alltid ein vanskelig bortekamp.
Gå av.

Brann_ruler

Nok et fortjent bortetap. Vinner ikke kamper når vi ikke prøver å score mål. Fullstendig idiotisk å la Soko og Fakiri spille. Sikkert greie karer, men nytter ikke spille i tippeligaen når du knapt nok klarer å gå uten rullator. Jeg har en drøm, BT i morgen. "Mjelde og Oluf klar for brann. Skarsfjord og Bruun Hansen fikk sparken av styret"

Noen burde undersøke om våre konkurrenter har Skars og Brunniken på lønnslisten. Det er en prestasjon å få så lite ut av så mye penger dersom en faktisk prøver å skape et godt fotballlag.

Lasaron

Hvor stor andel av Askar sine mål er reduseringer?

Haugen gikk ut, enda han var bedre enn Soko. Hvorfor? Jo, fordi Soko er kaptein. Kapteinsproblemet vokser. Haugen er vel byttet ut i alle kamper i år.

Selv om jeg syns det er greit at Finne ikke startet, så slenger jeg meg på den om at Skars ikke behandler folk likt med tanke på kontraktsituasjon. Det er dårlig av Skars. Han mangler baller!

Dette var verst tenkelige resultat og kampbildet. Knepent tap, mye halvbra spill, og vi ble bortdømt. Jeg er sikker på at i styret sine øyne sitter Skars sikrere nå enn før kampen. Dette var "et steg i riktig retning".
Tren på langskudd

Hatleking

Quote from: Brann_ruler on June 23, 2013, 19:42:53 PM
Nok et fortjent bortetap. Vinner ikke kamper når vi ikke prøver å score mål. Fullstendig idiotisk å la Soko og Fakiri spille. Sikkert greie karer, men nytter ikke spille i tippeligaen når du knapt nok klarer å gå uten rullator. Jeg har en drøm, BT i morgen. "Mjelde og Oluf klar for brann. Skarsfjord og Bruun Hansen fikk sparken av styret"

Noen burde undersøke om våre konkurrenter har Skars og Brunniken på lønnslisten. Det er en prestasjon å få så lite ut av så mye penger dersom en faktisk prøver å skape et godt fotballlag.


Med fortent tenkjer du på utelukkande resultat, eller meiner du at Haugesund på heimebane var betre enn oss?

dragn

Bare jeg som synes Brann fortjente å vinne?

krakra

Dårlig laguttak, dårlige bytter og dårlig spill. Igjen lar noen set blende av at vi presser endel uten å skape aøø verdens etter at motstander legger seg bakpå på 2-0

Hatleking

Quote from: dragn on June 23, 2013, 19:46:31 PM
Bare jeg som synes Brann fortjente å vinne?



Nei, me var betre enn Haugesund i dag. Sjølv dersom ein ser vekk frå dei horrible dommeravgjerslene hadde me absolutt fortent minst eitt poeng.

Brann_ruler

Quote from: Hatleking on June 23, 2013, 19:44:57 PM
Quote from: Brann_ruler on June 23, 2013, 19:42:53 PM
Nok et fortjent bortetap. Vinner ikke kamper når vi ikke prøver å score mål. Fullstendig idiotisk å la Soko og Fakiri spille. Sikkert greie karer, men nytter ikke spille i tippeligaen når du knapt nok klarer å gå uten rullator. Jeg har en drøm, BT i morgen. "Mjelde og Oluf klar for brann. Skarsfjord og Bruun Hansen fikk sparken av styret"

Noen burde undersøke om våre konkurrenter har Skars og Brunniken på lønnslisten. Det er en prestasjon å få så lite ut av så mye penger dersom en faktisk prøver å skape et godt fotballlag.


Med fortent tenkjer du på utelukkande resultat, eller meiner du at Haugesund på heimebane var betre enn oss?


Vi er dårlig foran begge mål. I andre hadde Haugesund godt kontroll på oss. Vinner ikke kamper med å trille ball på midtstreken. Haugesund ledet en null til pause. VI går ut i andre og produserer nesten ingen ting, før vi ligger under 2-0. Det er fortjent tap.

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on June 23, 2013, 19:37:47 PM
Heilt latterleg elendig dømming.

- Feilaktig offside når Brann er åleine med keeper med to mann
- Hands på andremålet til Søderlund
- Gjesdal blir slått ned rett i bakken av keeper, men ingenting skjer. Soleklår straffe og kort.
- Terskelen for å dømme mot Brann er tydelegvis lågare enn mot Haugesund.

Heilt utruleg at me står igjen utan nokon poeng.


Det er jo ikke første gang i år heller.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Hatleking on June 23, 2013, 19:48:19 PM
Quote from: dragn on June 23, 2013, 19:46:31 PM
Bare jeg som synes Brann fortjente å vinne?



Nei, me var betre enn Haugesund i dag. Sjølv dersom ein ser vekk frå dei horrible dommeravgjerslene hadde me absolutt fortent minst eitt poeng.
Hva fortente vi mot Saprsborg og AaFK da?

dudo

Quote from: Lasaron on June 23, 2013, 19:43:26 PM

Dette var verst tenkelige resultat og kampbildet. Knepent tap, mye halvbra spill, og vi ble bortdømt. Jeg er sikker på at i styret sine øyne sitter Skars sikrere nå enn før kampen. Dette var "et steg i riktig retning".


Du har selvsagt helt rett. Hva slags klubb er det egentlig vi er blitt om treneren styrker som posisjon etter et tap for Haugesund?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dragn

jeg talte iallefall ikke flere målsjanser til Haugesund.. Et mål skulle vært annullert. Vi skulle hatt straffe. I tillegg var det en diskutabel offside avgjørelse som sannsynligvis fratok oss et mål. I tillegg styrer vi spillet. For meg høres det ikke ut som Haugesund er den verdige vinneren...

eivhelle

Det er helt utgjort med Brann på bortebane i år. Det hjelper ikke en gang å være spillemessig overlegen. Alt går feil vei, og dommeren er som vanlig blind for alle situasjoner som kunne gått Branns vei.

For øvrig typisk at Askar først får til en suser når kampen så og si er tapt. Men ellers er det utrolig at Brann ikke scorer tidligere i kampen. Avslutningen til Askar i først omgang ville gått i mål 9 av 10 ganger, men ikke i dag når vi spiller borte. Pusic setter ballen over i en posisjon der mer enn 5 av 10 avslutninger ville gått i mål.

Ganske typisk for dagen kamp at vi kommer under etter en corner som dagens dårligste, Nordkvelle gir bort fullstendig umotivert. Og hvorfor i alle dager klarer samme mann å la være å avslutte alene gjennom og heller stoppe opp og drible seg bort.

Gjesdal fikke utrolig mye juling i dag, og ble regelrett slått ned av keeper på en dødball. Men ble det gitt gult kort for noe av forseelsene? Nei. Men derimot fikk Gjesdal selv gult kort for en mer baggatellmessig forseelse. Hvor henter egentlig NFF disse dommerene fra?

tempo2

Huff altså dette Brannlaget e rett og slett en lidelse å sjå på, koffor han fortsetter å ta ut sitt taperlag på bortebane viser bare at det må være noke alvorlig galt i topplokket.
Bård Finne scorer i hver kamp han får starte, men det er kun på stadion han får det. No blir han sikkert fryst ut , som Mjelde blei. Eg nekter å sette mine bein på stadion, så lenge Skarfjord e trener !! Maktsyk !

Go Up