• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

3. runde cupen Brann - Mjøndalen onsdag 29.05.13 kl.18.00

Started by Nixon, May 26, 2013, 22:39:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Tom C

Mjøndalen trenger jo ikke å kjempe som løver mot dette Brann-laget. Brann er skandaledårlige, og for første gang på hjemmebane denne sesongen, reddes vi ikke av griseflaks...
Aldri mer Obos....

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Vi henger overhodet ikke sammen. Intet kollektiv, ingen samhandling, ingen innsats, ingen grep fra benken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OmOssSjølOgHansaøl

Dere som ser kampen: Hvordan har forsvaret klart seg etter at Korcsmar gikk ut? Jeg ser jo at Mjøndalen har snudd kampen, men er det Gjesdal-Grønner-kombinasjonen som fungerer dårlig, eller er det andre steder skoen trykker?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Tom C

Hva pokker som feiler Badji? Jobber jo bra og vinner masse dueller, og så slår han ballen til helsike ut over sidelinjen. Har skjedd 4 ganger allerede...
Aldri mer Obos....

StuckedPaaOstlandet

Skoen trykker nok ett annet sted, litt svekket er vi vel, men er jo ingen reprise så vanskelig å se om gjesdal/grønner gjorde noen feil.

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 29, 2013, 18:05:38 PM
Dere som ser kampen: Hvordan har forsvaret klart seg etter at Korcsmar gikk ut? Jeg ser jo at Mjøndalen har snudd kampen, men er det Gjesdal-Grønner-kombinasjonen som fungerer dårlig, eller er det andre steder skoen trykker?


Nja, et langskudd og en straffe...
Nå er det nesten bare oss, og vi hadde fortjent en utligning.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann89

Må Brann ligger under for at Brann idehel skal angripe skikkelig!!
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Tom C

Vi blir pisset på, spør du meg. Mjøndalen får jo trille ball og kose seg utpå der, mens vi gjør feil på feil på feil...

Og det som irriterer meg mest er hvordan Mjøndalen spillerne tar imot de fleste baller og får umiddelbart kontroll, mens mange på brann ikke klarer å få kontroll i det hele tatt. Tragisk nivå på basisteknikk på en del spillere.
Aldri mer Obos....

dudo

Quote from: Tom C on May 29, 2013, 18:13:13 PM
Vi blir pisset på, spør du meg. Mjøndalen får jo trille ball og kose seg utpå der, mens vi gjør feil på feil på feil...

Evner ikke å skape noe som helst. Helt krise, en gjennomført elendig kamp.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Tom C

Aldri mer Obos....

Klaus_Brann

Vi har jo hatt to gigantiske sjanser etter 2-1, men spillet vårt varmer ikke
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Vi forsvarer oss en og en. Noe som bl a medfører at en mif-spiller får ta ned og kontrollere en ball i flere sekunder i vårt felt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

brann89

Kortid i helvette skal Brann forstå alvoret? Vi ligger under mot Mjøndalen og vi er ikkje det laget som ligger nærmest en skåring.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Torvanger

Frispark utenfor 16 og Hus svinger den inn, i labbene til keeper. Tips: Larsen har, ved siden av Askar, Branns beste skuddfot. Begge evner å få en farlig dupp på skuddene, med Larsen som fast eksekutør utenfor 16 vil keeeper få litt å stri med.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Tom C

Aldri mer Obos....


StuckedPaaOstlandet

Det er så trist å se på hvor lite samhandling vi har, ja vi får ballen på kantene, men elendige innlegg og ingen hodespillere i boksen er det unødvendig. Elendige dødballer. Badji har gjort for mange feil og burde tatt ferie nå.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Tom C

Ja, nå har vi funnet nøkkelen tror jeg... Pumpe opp høye baller på Finne, Huseklepp og Larsen... Not!
Aldri mer Obos....

Hatleking


krakra

Dette ryker. Forhåpentligvis får det fart i Skars-må-gå bevegelsen, men med Roald-Bruun "vi er på rett vei" Hanssen og Lars "så lenge det ikke koster for mye" Moldestad i sjefsstolene skjer det nok lite

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK

Quote from: dudo on May 29, 2013, 18:30:55 PM


At Huseklepp ikke er blitt vraket som dødballeksekutør for lenge siden er en gåte.

Tom C

Aldri mer Obos....


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

StuckedPaaOstlandet

Den pumpetaktikken vår er det dummeste vi kan gjøre med de spillerene vi har fremme

dudo

Vel, vi får ihvertfall forsidene i avisene i morgen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Har gapet mellom eliten og de nærmeste divisjonene blitt mindre? Virker som om skrellene kjem langt oftere i nyere tid enn for nokre år siden.
Gå av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on May 29, 2013, 18:29:22 PM
Korleis har Finne spelt i dag?


Han hadde en bra assit til Pusic. Bortsett fra det har han vært helt usynlig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Skars startet med en feig ellever og blir straffet for det. Fakiri og Soko som eneste endringer? Hva faen?
Spillet suger som vanlig og med en motstander som kjemper over middels og uten vanlig hjemmeflaks blir det fortjent tap.

Skarafjord må bare komme seg vekk fra klubben fort som faen og ta med seg klovnen over ham i organisasjonen.

dudo

Quote from: Spelaren on May 29, 2013, 18:36:31 PM
Har gapet mellom eliten og de nærmeste divisjonene blitt mindre? Virker som om skrellene kjem langt oftere i nyere tid enn for nokre år siden.


Toppnivået er nok betraktelig dårligere enn bare for noen få år siden, ja.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

brann89

Finne var usynlig, men når leping mot spiss er det Brann fokusere på, så er nok ikkje Finne den rette spilleren å ha på topp.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

dragn

Hjelper ikke å spille gjennom midtbanen vår når vi har Soko

Spelaren

Quote from: dudo on May 29, 2013, 18:40:11 PM
Quote from: Spelaren on May 29, 2013, 18:36:31 PM
Har gapet mellom eliten og de nærmeste divisjonene blitt mindre? Virker som om skrellene kjem langt oftere i nyere tid enn for nokre år siden.


Toppnivået er nok betraktelig dårligere enn bare for noen få år siden, ja.


Men den eneste målestokken internasjonalt er jo UEFA-koeffisienten, og der er det jo fortsatt sånn det har pleid å vere. Eg mener at disse bombene smeller oftere no, og mistenker at enkelte ting har skjedd, i større grad frå undersiden (adecco, 2.div) enn frå oversiden.
Gå av.

Gulløl

Spillerne fortjener ikke ferie. Det er bare å begynne å trene allerede i morgen. Ta gjerne en natt trening som straff i tillegg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Eg vil tru at det harde kampprogrammet har mykje å seie for spelarane sine prestasjonar. Fleire har spelt alt. Ein kan rett og slett ikkje køyre 11 spelarar og tru at dei skal halde gjennom sesongen. Stallen er for tynn og det er for få bak dei beste elleve som kan kjempe om plass og prestere bra nok.

dragn

Vi skal være bedre trent enn Mjøndalen, og ifølge Skars hadde dem hatt et tøft kampprogram dem og.

SK

De som tror at dette får noe å si for Skardsjord sin fremtid, kan bare glemme det. Vi er jo ikke den eneste klubben som driter oss ut. Uten at jeg forsvarer Skarsfjord i det hele tatt.

Selv skulle jeg gjerne ha sett et litt annet lag, men det blir feil å begrunne tapet med laguttak når vi nesten starter med samme lag som sist kamp. Det laget som var utpå skal være mer enn godt nok til å slå Mjøndalen.

Uten at jeg har sett kampen, gjetter jeg at det sikkert er mye å sette fingeren på både vedr. taktikk, instilling og innsats.

strilenøst

Har alltid hatt forsvart Skars. Men DETTE blir for domt!
Spleiselag på enveis billett til tromsø?

krakra

Quote from: Hatleking on May 29, 2013, 18:46:51 PM
Eg vil tru at det harde kampprogrammet har mykje å seie for spelarane sine prestasjonar. Fleire har spelt alt. Ein kan rett og slett ikkje køyre 11 spelarar og tru at dei skal halde gjennom sesongen. Stallen er for tynn og det er for få bak dei beste elleve som kan kjempe om plass og prestere bra nok.
Dårlige bortforklaringer. Larsen, Barmen, Grønner er tre spillere som ikke har spilt for mye og kunne startet i dag. Kvelle også, selv om det nok var greit å være forsiktig der

Go Up