• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Godset-Brann, søndag 12.mai kl 18

Started by osoerli, May 07, 2013, 12:32:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Godset-trener Ronny Deila beskriver morgendagens hjemmekamp mot Brann som «årets kamp» så langt denne sesongen.

http://dt.no/sport/deila-arets-kamp-1.7883872
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Pavlov er potensielt ein rollespesialist som kan bli brukt. Mykje betre som taktisk bytte ift Lorentzen. Det er inga skandale at han er med.

SK

På tide at folk kutter ut disse konspirasjonsteoriene o.l. angående påstått manglende bruk av talenter/bruk av Pavlov. Da skulle vel i så fall Pavlov ha kommet inn i stedet for Lorentzen på torsdag.

Helt utrolig hvor mye energi enkelte gidder å bruke på denne spilleren.

krakra

Skars har -aldri- tatt ut en b-listespiller fremfor en spiller i a-stallen. Konspirasjonsteori eller ikke, det er åpenbart at Pavlov står i veien for guttene på b-listen. Jeg tipper det skyldes en viss grad av personalbehandling, og det understreker hvor feil det var å hente Pavlov.

Hvordan noen kan påstå at han er en potensiell rollespesialist og taktisk bytte er forbi min fatteevne. Alt vi har sett og hørt om fyren tisier at han er komplett ubrukelig på nær sagt alle nivåer Brann har seniorlag. Nevnte Lorentzen var f.eks. mye bedre enn Pavlov i siste andrelagskamp.

Det er en liten skandale at han ble hentet. Når man først gjorde denne megabommerten så er det nok vanskelig å vrake ham fra en kamptropp når det ikke finnes andre alternativer med proffkontrakt.

Hatleking

Quote from: krakra on May 11, 2013, 20:56:04 PM

Hvordan noen kan påstå at han er en potensiell rollespesialist og taktisk bytte er forbi min fatteevne. Alt vi har sett og hørt om fyren tisier at han er komplett ubrukelig på nær sagt alle nivåer Brann har seniorlag. Nevnte Lorentzen var f.eks. mye bedre enn Pavlov i siste andrelagskamp.


Det er rimeleg utruleg å ikkje sjå at han med si høgd kan bidra i duellspel på t.d defensive og offensive dødballar. Han er jo ein rollespesialist, og dersom ein treng meir duellstyrke på slutten, så set ein heller inn han enn t.d Lorentzen.

krakra

Quote from: Hatleking on May 11, 2013, 21:00:20 PM
Quote from: krakra on May 11, 2013, 20:56:04 PM

Hvordan noen kan påstå at han er en potensiell rollespesialist og taktisk bytte er forbi min fatteevne. Alt vi har sett og hørt om fyren tisier at han er komplett ubrukelig på nær sagt alle nivåer Brann har seniorlag. Nevnte Lorentzen var f.eks. mye bedre enn Pavlov i siste andrelagskamp.


Det er rimeleg utruleg å ikkje sjå at han med si høgd kan bidra i duellspel på t.d defensive og offensive dødballar. Han er jo ein rollespesialist, og dersom ein treng meir duellstyrke på slutten, så set ein heller inn han enn t.d Lorentzen.
Jeg kjenner folk som er høyere enn Pavlov. Et par av dem spiller i 4. og 5. divisjon. Skal jeg sende tips til Brann og nye rollespesialister?

Hatleking

Quote from: krakra on May 11, 2013, 21:01:26 PM
Quote from: Hatleking on May 11, 2013, 21:00:20 PM
Quote from: krakra on May 11, 2013, 20:56:04 PM

Hvordan noen kan påstå at han er en potensiell rollespesialist og taktisk bytte er forbi min fatteevne. Alt vi har sett og hørt om fyren tisier at han er komplett ubrukelig på nær sagt alle nivåer Brann har seniorlag. Nevnte Lorentzen var f.eks. mye bedre enn Pavlov i siste andrelagskamp.


Det er rimeleg utruleg å ikkje sjå at han med si høgd kan bidra i duellspel på t.d defensive og offensive dødballar. Han er jo ein rollespesialist, og dersom ein treng meir duellstyrke på slutten, så set ein heller inn han enn t.d Lorentzen.
Jeg kjenner folk som er høyere enn Pavlov. Et par av dem spiller i 4. og 5. divisjon. Skal jeg sende tips til Brann og nye rollespesialister?


Du skreiv "Hvordan noen kan påstå at han er en potensiell rollespesialist og taktisk bytte er forbi min fatteevne." Eg forstår ikkje heilt kvifor du svarte dette. Ein treng nødvendigvis ikkje vera frykteleg god for å vera rollespesialist. Mange tek faktisk til orde for å spele med Barmen - ei rolle han er så godt som heilt ukjend med. Pavlov er høg og kan nyttast for duell- og luftstyrke. Er det utanfor di fatteevne?

krakra

Barmen har vist langt mer som targetspiss enn Pavlov for å si det mildt. At det ikke skal mer til enn å være høy for å være en rollespesialist for en medaljekandidat i Tippeligaen er noe jeg er komplett uenig i. Pavlov har ingenting i Brann å gjøre.

Vi kunne sikkert funnet høyere spillere på Torgallmenningen hvis høyde er alt som trengs for å spille for Brann.

SK

Quote from: krakra on May 11, 2013, 20:56:04 PM
Skars har -aldri- tatt ut en b-listespiller fremfor en spiller i a-stallen. Konspirasjonsteori eller ikke, det er åpenbart at Pavlov står i veien for guttene på b-listen. Jeg tipper det skyldes en viss grad av personalbehandling, og det understreker hvor feil det var å hente Pavlov.

krakra

Quote from: SK on May 11, 2013, 21:07:51 PM
Quote from: krakra on May 11, 2013, 20:56:04 PM
Skars har -aldri- tatt ut en b-listespiller fremfor en spiller i a-stallen. Konspirasjonsteori eller ikke, det er åpenbart at Pavlov står i veien for guttene på b-listen. Jeg tipper det skyldes en viss grad av personalbehandling, og det understreker hvor feil det var å hente Pavlov.
Ble Niasse utelatt samtidig som b-listespillere ble tatt ut? Pavlov er i veien for spillerne på b-listen i denne kampen er da vel tydelig? Hadde de vært med og vi mot formodning skulle sikret seieren ville det gitt muligheten til å sette den av de som hadde fått være med inn, som Lorentzen sist. Ellers hadde det jo sikkert vært inspirerende å bare være med i troppen.

Pavlov har vist svakt nivå i 2. divisjon. Han holder tydeligvis ikke engang det nivået og er trolig dårligere enn alle b-listespillerne. Det er tullete at en så dårlig spiller, som uansett forsvinner til sommeren, skal være med i kamptroppene våre. Da kunne vi like gjerne sendt en spiller mindre og spart reiseutgiftene.

SK

Quote from: krakra on May 11, 2013, 21:25:51 PM
Quote from: SK on May 11, 2013, 21:07:51 PM
Quote from: krakra on May 11, 2013, 20:56:04 PM
Skars har -aldri- tatt ut en b-listespiller fremfor en spiller i a-stallen. Konspirasjonsteori eller ikke, det er åpenbart at Pavlov står i veien for guttene på b-listen. Jeg tipper det skyldes en viss grad av personalbehandling, og det understreker hvor feil det var å hente Pavlov.
Ble Niasse utelatt samtidig som b-listespillere ble tatt ut? Pavlov er i veien for spillerne på b-listen i denne kampen er da vel tydelig? Hadde de vært med og vi mot formodning skulle sikret seieren ville det gitt muligheten til å sette den av de som hadde fått være med inn, som Lorentzen sist. Ellers hadde det jo sikkert vært inspirerende å bare være med i troppen.

Pavlov har vist svakt nivå i 2. divisjon. Han holder tydeligvis ikke engang det nivået og er trolig dårligere enn alle b-listespillerne. Det er tullete at en så dårlig spiller, som uansett forsvinner til sommeren, skal være med i kamptroppene våre. Da kunne vi like gjerne sendt en spiller mindre og spart reiseutgiftene.


Pavlov er ikke i veien for noen. Hvis alternativet er Lorentzen, så glem det. Det er ikke totalt umeritterte 15-åringer som skal inn og prestere for oss borte mot Godset. Såpass realisme må man kunne ha. Man baserer heller ikke kamptroppene, spesielt borte, på at man skal kunne gi 5 minutters selvtillitsboosting til unggutter som ellers ikke hadde fått spille, hvis vi ved et under har avgjort kampen rett før slutt.
Det beste hadde som du sier vært å ikke ta ham med og spare kostnadene til en flybilett. Noe som er helt bagatellmessig.

krakra

Er det en benkesliter fra amatørligaen i Moldova, som var vesentlig dårligere enn denne umeritterte 15-åringen for andrelaget, som skal inn å prestere for oss borte mot Godset da? Basert på prestasjonene for Brann i år er jo Lorentzen flere hakk bedre enn Pavlov.

Poenget er Pavlov etter alle solemerker er totalt ubrukelig og bare vil drite seg ut på TL-nivå, noe han vel strengt tatt allerede har gjort på 2. divisjonsnivå. Vi hadde ikke tapt en dritt på å gi plassen hans til Lorentzen, Kallevik, Kalve eller Vindheim. Ingen verdens ting.

SK

Quote from: krakra on May 11, 2013, 21:39:11 PM
Er det en benkesliter fra amatørligaen i Moldova, som var vesentlig dårligere enn denne umeritterte 15-åringen for andrelaget, som skal inn å prestere for oss borte mot Godset da? Basert på prestasjonene for Brann i år er jo Lorentzen flere hakk bedre enn Pavlov.

Poenget er Pavlov etter alle solemerker er totalt ubrukelig og bare vil drite seg ut på TL-nivå, noe han vel strengt tatt allerede har gjort på 2. divisjonsnivå. Vi hadde ikke tapt en dritt på å gi plassen hans til Lorentzen, Kallevik, Kalve eller Vindheim. Ingen verdens ting.


Nei, Pavlov skal ikke inn og prestere. Men det er ingen spillere som ville vært aktuelle for å spille i denne kampen han holder utenfor. Det er derfor jeg påpeker at de sedvanlige "talentfiendtlige Skarsfjord prioriterer med vitende vilje dårlige spillere kun for å holde talentene ute av laget"-utspillene har utspilt sin rolle. Da Pavlov ble hentet var det ikke måte på hvor mye enkelte påstod han ville stå i veien for de stakkars yngre lokale spillerne våre, spesielt Finne. Selv om dette viste seg å ikke slå til, er det enkelte som fortsatt kverner på med det samme.

krakra

Femmerbanden kunne vært aktuell for å spille. Det er ingen grunn til at Pavlov skal være med istedenfor noen av dem. Pavlov viste seg å være enda dårligere enn de fleste antok. Fyren faller jo igjennom i andredivisjon. Heldigvis får en nesten si.

Slik jeg ser det har vi 17 spillere tilgjengelig som kan prestere hvis det trengs. Så har vi Pavlov, Lorentzen, Vindheim, Kalve og Kallevik i tillegg. Jeg ser ingen grunn til at Pavlov skal være førstevalget blant disse, forutenom at han har proffkontrakt og Skars ikke vil vrake ham til fordel for noen som ikke har det. Sannsyneligvis er alle de andre bedre enn ham.

Man skal ikke velge kamptropp på bakgrunn av at man kanskje kan sette inn en unggutt hvis seieren er sikret borte mot Godset, men når man har en plass ledig og ingen som er gode nok til å prestere hvis det trengs så burde man enten gi plassen til et av talentene, eller bare droppe å ta med en siste spiller. Ikke gi den til en spiller som verken har noe å bidra med, potensiale eller en fremtid i klubben.

Hatleking

Quote from: krakra on May 11, 2013, 21:39:11 PM
Er det en benkesliter fra amatørligaen i Moldova, som var vesentlig dårligere enn denne umeritterte 15-åringen for andrelaget, som skal inn å prestere for oss borte mot Godset da? Basert på prestasjonene for Brann i år er jo Lorentzen flere hakk bedre enn Pavlov.

Poenget er Pavlov etter alle solemerker er totalt ubrukelig og bare vil drite seg ut på TL-nivå, noe han vel strengt tatt allerede har gjort på 2. divisjonsnivå. Vi hadde ikke tapt en dritt på å gi plassen hans til Lorentzen, Kallevik, Kalve eller Vindheim. Ingen verdens ting.


Meiner du at Lorentzen er minst like god som Pavlov dersom ein treng styrke på offensiv og defensiv dødball?

krakra

Quote from: Hatleking on May 11, 2013, 22:08:01 PM
Quote from: krakra on May 11, 2013, 21:39:11 PM
Er det en benkesliter fra amatørligaen i Moldova, som var vesentlig dårligere enn denne umeritterte 15-åringen for andrelaget, som skal inn å prestere for oss borte mot Godset da? Basert på prestasjonene for Brann i år er jo Lorentzen flere hakk bedre enn Pavlov.

Poenget er Pavlov etter alle solemerker er totalt ubrukelig og bare vil drite seg ut på TL-nivå, noe han vel strengt tatt allerede har gjort på 2. divisjonsnivå. Vi hadde ikke tapt en dritt på å gi plassen hans til Lorentzen, Kallevik, Kalve eller Vindheim. Ingen verdens ting.


Meiner du at Lorentzen er minst like god som Pavlov dersom ein treng styrke på offensiv og defensiv dødball?
Ja. Jeg tror ikke Pavlov har noe å bidra med på offensiv eller defensiv dødball selv om han er høy. Det krever et minimum av timing, ferdigheter og tempo. Som Pavlov tydeligvis ikke har.

Pavlov kommer ikke til å bli satt inn under noen omstendighet. Det tror jeg egentlig du også skjønner. Hvis vi absolutt må ha duellstyrke på topp er Barmen et vesentlig bedre alternativ.

Hatleking

Det er ingen logikk i det du seier. Pavlov er kva - 194 cm? - og er faktisk ein fotballspelar. Ein fotballspelar som Walstad har henta på lån. Det er eit feillån, men han er ikkje henta frå gata. Han har sine styrke og svakheiter som andre spelarar, og luftstyrken hans er nok utvilsomt noko som kan hjelpe. Har du sett nok av Pavlov på forsvarleg nivå til at du kan konkludere med at Lorentzen er betre enn Pavlov der?

krakra

May 11, 2013, 22:36:10 PM #67 Last Edit: May 11, 2013, 22:39:46 PM by krakra
Det eneste du har å komme med er at fyren er høy. Jeg sier at det ikke nødvendigvis holder å være høy for å gjøre en forskjell i offensive og defensive dødballer, eller duellspillet i Tippeligaen. I såfall finnes det jo mange 3.- og 4. divisjonsklubber i området vi sikkert kunne finnet høyere spillere hos.

Pavlov er en amatørspiller, som appåtil slet benken i amatørklubben sin. Tror du virkelig at det bare er å hente en spiller fra en tilfeldig 4. divisjonsklubb som er høy nok og sette ham inn i TL så vil han gjøre en forskjell? Han kunne like gjerne vært en mann fra gaten. Han har falt igjennom for andrelaget vårt.

nero

Quote from: Xminator on May 11, 2013, 19:21:30 PM
Finne fra start med oppgaven å markere Kovacs på corner.


Har vi ingen som er lavere enn Finne?
Lions led by donkeys.

Yngve

Quote from: Hatleking on May 11, 2013, 22:33:48 PM
Det er ingen logikk i det du seier. Pavlov er kva - 194 cm? - og er faktisk ein fotballspelar. Ein fotballspelar som Walstad har henta på lån. Det er eit feillån, men han er ikkje henta frå gata. Han har sine styrke og svakheiter som andre spelarar, og luftstyrken hans er nok utvilsomt noko som kan hjelpe. Har du sett nok av Pavlov på forsvarleg nivå til at du kan konkludere med at Lorentzen er betre enn Pavlov der?


Eg har i alle fall sett Pavlov dette gjennom mot 3.divisjonsmotstand.

Han viste ingenting, absolutt ingenting, som gjorde at eg fekk trua på at dette er mannen som skal  koma inn i hjelpa oss til siger mot serieleiaren.

Han tek opp unødvendig plass i stallen og kostar Brann 50.000 kroner i månaden.


krakra

Du påstår at han automatisk vil kunne bidra fordi han er høy. Noe annet enn det har han ikke bevist. Det må jo bety at hvem som helst kan bidra for Brann bare de er høye nok. Det er ikke noe poeng at han er en fotballspiller når han faller igjennom på norsk amatørnivå og ikke hadde en dritt å stille opp med mot 4. divisjonslaget Holding. Da er det høyst relevant å sammenligne ham med en mann på gata. En trenger ikke akkurat åtte års utdanning for å kunne kalle seg fotballspiller. Det er mange tusen fotbalspillere i Norge, og flertallet av disse har ingenting å bidra med i Brann.

Det er ikke fjas å tro at han har like lite å bidra med på dødball som Lorentzen. Det er fjas å tro at en spiller som faller igjennom for andrelaget vårt, og som var vår dårligste spiller mot et fjerdedivisjonslag, er et taktisk kort for Skarsfjord å sette inn. Får være grenser til naivitet.

SK

Quote from: krakra on May 11, 2013, 23:54:01 PM
Det er ikke fjas å tro at han har like lite å bidra med på dødball som Lorentzen. Det er fjas å tro at en spiller som faller igjennom for andrelaget vårt, og som var vår dårligste spiller mot et fjerdedivisjonslag, er et taktisk kort for Skarsfjord å sette inn. Får være grenser til naivitet.

krakra

May 12, 2013, 00:19:45 AM #73 Last Edit: May 12, 2013, 00:26:06 AM by krakra

SK

Selvsagt har man større sjanse til å bidra på dødballer hvis man er godt over gjennomsnittet høy. Særlig på de defensive. Der holder det å rage høyest. Fyren er faktisk fotballspiller også, og har garantert headet noen baller i løpet av karrieren. Dette er noe en kan gjøre selv om man er en elendig spiller. En spiller på 1,94 vil enkelt kunne ta folk som Lorentzen og Finne i luften. Skjønner ikke at du i det hele tatt diskuterer dette.

brann89

Er enig med Krakra, Pavlov har vist gjennom to cupkamper at han ikkje har noe i dette laget å gjøre. At han i det hele tatt får være med i denne kamptroppen er jo utrulig. Pavlov kunne Brann gjerne berre sendt avgårde med ein gang.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krakra

Quote from: SK on May 12, 2013, 00:34:48 AM
Selvsagt har man større sjanse til å bidra på dødballer hvis man er godt over gjennomsnittet høy. Fyren er faktisk fotballspiller også, og har garantert headet noen baller i løpet av karrieren. Dette er noe en kan gjøre selv om man er en elendig spiller. En spiller på 1,94 vil enkelt kunne ta folk som Lorentzen og Finne i luften. Skjønner ikke at du i det hele tatt diskuterer dette.

krakra

May 12, 2013, 00:45:21 AM #77 Last Edit: May 12, 2013, 00:48:09 AM by krakra
Det er uansett ikke snakk om hvem vi skal sette inn hvis vi trenger med luftstyrke på dødballer av Lorentzen og Pavlov. Trenger vi det så setter vi inn Barmen, som i det minste har prestert i rollen i treningskamper.

Det som er diskusjonen er at det er helt feil å si at Pavlov er en rollespesialist og et taktisk kort å sitte inn hvis vi trenger luftstyrke. Godsets stoppere hadde sannsyneligvis hatt stålkontroll på denne amatørspilleren hvis han hadde kommet inn mot dem, og jeg tviler på at han ville fått til noen verdens ting. Kanskje, hvis han hadde vært heldig, klart å stusse et langt oppspill videre. Jeg skrev at Finne og Lorentzen trolig har like "mye"(lite) å bidra med på dødballer for å understreke at Pavlov trolig ikke har noenting å bidra med på dødballer, eller noe annet. Han er rett og slett en for dårlig spiller. Da hjelper det ikke å være høy.

Pavlov har ingen verdi i kamptroppen. Verken på kort eller lang sikt.

SK

Det handler jo ikke om at Pavlov skal være den spilleren som kommer inn og rydder opp i luften i stor stil. Det kan være så enkelt som å ha et ekstra fyrtårn som kan vinne en duell hvis ballen detter ned i nærheten av ham. Også dette kan ha en verdi i visse kampsituasjoner. Det at fyren generelt sett er elendig betyr ikke at han ikke er i stand til å heade en ball.

krakra

May 12, 2013, 01:00:21 AM #79 Last Edit: May 12, 2013, 01:04:18 AM by krakra
Lorentzen kan jo score hvis ballen detter ned på foten hans like foran mål. Kan være verdifult det.

Sjansen for at Pavlov vil bidra med noe som helst hvis han settes innpå mot Godset er forsvinnende liten. Nivået i TL er kanskje ikke høyt, men det er ikke nok å være over 190 og ha sparket ball på amatørnivå for å gjøre en forskjell mot serielederne og gullfavorittene i Tippeligaen på deres hjemmebane.

Blir han satt innpå er jeg helt sikker på at Godsets forsvar vil ha stålkontroll på ham.

Baunebob

Null håp, null forventninger. Sees i Drammen!

Sindre32

Hvis det blir Barmen som eventuelt settes inn som et taktisk grep, spiller det svært liten rolle om Pavlov eller Lorentzen er ubenyttet reserve.

Hansakongen

Jeg tror at brann faktisk reiser seg denne kampen og vinner den faktisk. Tror det går en ren faen i hele brann som stille på banen og benken. De er nok virkelig revansjesugne etter borte flausen mot sogndal sist helg, vist brann overrasker fra første min av tror jeg det går veien. Selv om Godset ikke har tapt hjemme på gud vet hvor mange kamper 25 kamper eller hva nå det er, tror jeg faktisk den stopper der i morgen. Selv om vi vet brann er håpløs på borte bane mange alltid så og si vet man jo aldri når dette laget overrasker på en positiv måte som i 2011 sesongen. Magefølgselsen sier at brann vinner, selv om jeg tror brann taper i morgen. En av grunnene til at jeg tror brann vinner er at de kan lede serien før 16 mai kampen neste torsdag tror det er en god karamel og suge på for hele brann laget til og yte det lille ekstra som skal til for og stå igjen som det beste laget i morgen etter 90 spilte minutter..

Xminator

Jeg begynner å helle til at Skarsfjord er skap-forumtroll og får kicket sitt av å se Krakra rable.

tsrqpo

Gleder meg til kveldens kamp. I kveld er vi outsidere. Folk forventer ingenting av Brann borte, på kunstgress mot Godset.
Det betyr vel null press og lave skuldrer? Vi har alt å vinne og ingenting å tape.

Eg tror att Fakiri og Haugen kommer inn igjen på laget. Soko var ok, men han har for mye "hoftefeste" til å spille denne kampen. Haugen er i tillegg kvilt. Ser gjerne Henke fra start igjen, han imponerte meg i sist kamp. Pusic blir vel valgt for sine defensive kvaliteter? (Litt artig begrunnelse for spissvalg)

Når det kommer til defensiv organisering av cornere, soneforsvar + markeringer av di mest hodesterke motspillere, så håper eg vi finner på noe annet en Hassan for å terge Kovac. Han har prøvd og feilet i den duellen før, og det gikk også dårlig mot Azar. Skal det være vits må vi ha litt mer tyngde for å presse han.

Lasaron

Jeg mener dette er Brann sin viktigste kamp siden europacupkampene i 2008!! Vinner vi denne kampen, borte på kunstgress mot serielederen, så blir vi serieleder før 16. mai! Det vil skape en fotballfeber vi ikke har hatt siden 2008. Ja, jeg tror det vil skape mer feber enn ved cupfinalen. Vi kan med seier i kveld snu den negative trenden som egentlig begynte siste serierunde 2007.

Da blir det fullsatt på 16. mai, med enormt trykk! Mange vil ikke få billett. Og vinner vi den også, som serieleder, da begynner alle å snakke om gull. Hyllesten på Stadion vil ingen ende ta. "Gullet ska hem", Nystemten og Byen e Bergen vil runge som det ikke har gjort siden 2007. Hele stadion vil være med. Hele Hansa vil hoppe på "Tjukk og feit og full og seriegull"! Det er sånn det skal være i Brann og Bergen.

17. maitoget vil være en fest for Brannspillerne!

I kveld kan alt snu.......
Tren på langskudd

Sindre32

Liten tvil om at en seier her ville ha gjort enormt mye for optimismen :) Dessverre regner med at jeg ikke er den eneste med null forventninger om poeng i dag ...

Gulløl

May 12, 2013, 10:10:28 AM #87 Last Edit: May 12, 2013, 10:36:30 AM by Gulløl
Rene morgenpreken Lasaron. Får si amen  :)

Skulle underet skje i Drammen eksploderer det ja. Håper Brann sin billettserver i tilfelle klarer trøkket fra kl.19.50. Er forresten bare 670 sitteplass billetter igjen til kampen som viser i billettkartet. Brann må legge ut reservene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Quote from: Xminator on May 11, 2013, 19:21:30 PM
Finne fra start med oppgaven å markere Kovacs på corner.


Skal hoppe opp og knipe ungareren i ballene på defensiv dødball.
Gå av.


GlennK

Det jeg tror er nokså sikkert er at samtlige kommer til å være ekstremt skjerpet og innstilt på å ta en borteseier. Det var ikke tilfellet mot Sogndal.

aleksanderhjelleseth

Hvor kan kampen streames gratis? fuck cmore

krakra

Quote from: GlennK on May 12, 2013, 12:07:45 PM
Det jeg tror er nokså sikkert er at samtlige kommer til å være ekstremt skjerpet og innstilt på å ta en borteseier. Det var ikke tilfellet mot Sogndal.
Eller nervøse og forknytte. Jeg vil tro det var problemet mot Sogndal. Ikke at vi ikke var skjerpet og innstilt på seier. Vi mangler ro og selvtillitt på bortebane.

Tormod Bergersen i BA Twitrer forøvrig at han tror på en midtbanefemmer med Soko eller Badji sentralt, og Haugen som indreløper. Tror det meste hadde vært med Haugen og Kvelle som indreløpere. Kvikkeheten til Kvelle sentralt hadde nok vært viktig for å stresse Godset og hindre oppspillene mot Kovacs, men Kvelle er jo skadet desverre.

Baunebob

May 12, 2013, 14:34:37 PM #93 Last Edit: May 12, 2013, 14:36:13 PM by Baunebob
Regner med det selges bortebilletter utenfor arenaen i kveld?

krakra

Quote from: tsrqpo on May 12, 2013, 08:11:49 AM
Pusic blir vel valgt for sine defensive kvaliteter? (Litt artig begrunnelse for spissvalg)

Artigere er det jo at målene har rent inn på bortebane, så Pusics defensive arbeid har ikke gitt oss all verdens.
Starter vi med enslig spiss blir det nok Pusic. Scorer han ikke i kveld heller forventer jeg Finne, Barmen eller Larsen på topp mot AaFK.

Nixon

Jeg tillot meg selv å være litt optimistisk før forrige bortekamp, og faller ikke i den fellen igjen. Så jeg må jo le av de som drømmer om seier og billettserverkollaps! Dette blir overkjøring fra start til mål. Godset kommer kanskje ikke til å skåre så mange mål, men vi kommer ikke til å være i nærheten hverken med spill eller sjanser.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Baunebob on May 12, 2013, 14:34:37 PM
Regner med det selges bortebilletter utenfor arenaen i kveld?


Ja, det gjør det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on May 12, 2013, 14:37:07 PM
Jeg tillot meg selv å være litt optimistisk før forrige bortekamp, og faller ikke i den fellen igjen. Så jeg må jo le av de som drømmer om seier og billettserverkollaps! Dette blir overkjøring fra start til mål. Godset kommer kanskje ikke til å skåre så mange mål, men vi kommer ikke til å være i nærheten hverken med spill eller sjanser.


Det er lov å drømme, så lenge man ikke sier noe om det her, men det bedre å være pessimistisk, så slipper man nedturen og evt. kan bli positivt overrasket om oppturen (mot alle odds) skulle komme.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on May 12, 2013, 14:37:07 PM
Jeg tillot meg selv å være litt optimistisk før forrige bortekamp, og faller ikke i den fellen igjen. Så jeg må jo le av de som drømmer om seier og billettserverkollaps! Dette blir overkjøring fra start til mål. Godset kommer kanskje ikke til å skåre så mange mål, men vi kommer ikke til å være i nærheten hverken med spill eller sjanser.


Godset med 21-6-0 på siste 27 hjemmekamper i serien...
Legg ned hele klubben!

Go Up