• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Azar Karadas (edited)

Started by Superjack, December 01, 2003, 20:36:52 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

Quote from: "Bekkalokket"http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article161525.ece

Ser ut til at han fortsetter i RBK. Nå er det viktig å lage sanger som "Azar tilbake", "kom hjem Azar" og "Det vakke diiiiin skyld, men din fetters". Hvorfor ikke klappe litt hvis han putter for RBK og, slik at han ser at vi setter pris på han...?
ater, heter, hater NFF!

Bjarte

Azar har vært ett ikke-tema i ledelsen i Bataljonen, og av den årsak kan jeg kun snakke for meg selv. Personlig ønsker jeg ikke Azar tilbake, da han i mine øyne er ett svin og en Judas. En forræder med stor F, en person som lyger og som tidligere har sviktet Bergen og Brann. Hvem, hva og hvorfor er for meg klinkende likegyldig, for her snakker vi om følelser og dette er slik jeg føler for det. Og jeg kaller en spade for en spade.

Samtidig får folk mene hva de vil, både om meg og generellt om Azar-saken. Dersom noen synes det er greit å få tilbake Azar, så får de til h***** mene hva de vil. Om de får respekt av meg for det? Nei, ikke i den konkrete saken, men har det noen betydning da? Dere er sikkert kjekke folk ellers.

Og hva jeg gjør dersom Azar kommer tilbake til Brann? Da får jeg bare forholde meg til det, men støtte får han ikke. For meg blir han en ikke-person, som ikke er verdt å bruke tid og krefter på. Og før nå mange angriper meg for at man skal støtte laget osv., så er det helt korrekt. LAGET, ikke enkeltspillere!

Henki

Ballen skal fremover!

KennethS

- Vi har ingen planer om å kvitte oss med Azar. Han er en av spillerne vi ønsker å bygge laget rundt i fremtiden. Vi er også muntlig enig med hans agent om en forlengelse av dagens kontrakt, sier RBK-direktør Rune Bratseth til Adresseavisen.

ja husker ett annet lag som hadde muntilg avtale om forlengelse av kontrakt med en hvis spiller, mått jackass karadaz brenne i helvete.
tå på Brann

Stoffi

Quote from: "Henki"


Nei, vi hjelper Brann ved å unngå en forræder, og det er ikke bare det man kan ta og føle på som gjelder. Det abstrakte gjelder en hel del i fotball, også kalt følelser.

Som sagt, vi kan plukke opp en annen billig hore et annet sted. Det er mange fisk i havet. Og hvis vi er heldig, så finner vi en god dame som er litt trofast.

Vi vet alle hva Azar står for, og hva han har gjort mot oss. Det er helt utilgivelig, og jeg vil ikke at det skal skje igjen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

GhostDog

Quote from: "Stoffi"
Nei, vi hjelper Brann ved å unngå en forræder, og det er ikke bare det man kan ta og føle på som gjelder. Det abstrakte gjelder en hel del i fotball, også kalt følelser.
Som sagt, vi kan plukke opp en annen billig hore et annet sted. Det er mange fisk i havet. Og hvis vi er heldig, så finner vi en god dame som er litt trofast.
quote]

Etterlyser fortsatt noen konkrete forslag til god angrepsspiller som kan være aktuell for SK Brann, dette pompøse preiket om følelsene sine.. Vel for å si det sånn - det scorer ikke mål - skaper ikke farlige situasjoner foran motstanderens keeper eller noe annet vettugt. Blir litt billig Se & Hør glamour dette surret om "vonbråtne hjartar" og den litt fargeløse fjortiss betegnelsen hore - så vidt jeg vet er det ikke 1 spiller i elitedivisjonen som ikke spiller for penger. Så "Stoffi" få ut fingeren å vis SK Brann sin ledelse veien til alle de billige trofaste glitrende spillerne som er tilgjengelig og egnet til å forsterke laget, ellers blir bare preiket ditt tomme floskler.
Noen alternativer er det selvsagt - men mange? Og trofaste?? Vel, get real! - Er ikke mange som vil bruke resten av spilletiden i SK Brann - bortsett fra avdankede ex proffer ("les Kenneth Storvik") - og de er vel prostituerte god som noen andre?
Køen foran portene på stadion er ikke akkurat påtrengende..
Så vennligst kutt ut de såre følelsene dine - greit at du ikke liker fyren, men det spiller vel egentlig ikke noe rolle i den store sammenhengen - bruk heller energien din på noe konstruktivt, DET er til fordel for alle.

Ps! Hvis en spiller går til et annet lag for penger - bør da lagets supportere bruke tid og krefter på å sjikanere denne spilleren i årevis? Skaper det et godt grunnlag og et positivt image av klubben og supporterene? Gjør det lysten til å spille for klubben større? Har det noe hensikt annet enn at noen kan slå seg på brystet å si - "gu så go vi e"? Dyrke sitt eget alter ego?

Ha en trivelig helg!
 Beer a day keeps the doctor away!

Stoffi

Quote from: "GhostDog"

Etterlyser fortsatt noen konkrete forslag til god angrepsspiller som kan være aktuell for SK Brann, dette pompøse preiket om følelsene sine.. Ps!


Hvis en spiller går til et annet lag for penger - bør da lagets supportere bruke tid og krefter på å sjikanere denne spilleren i årevis? Skaper det et godt grunnlag og et positivt image av klubben og supporterene? Gjør det lysten til å spille for klubben større? Har det noe hensikt annet enn at noen kan slå seg på brystet å si - "gu så go vi e"? Dyrke sitt eget alter ego?



Det er ikke min jobb å finne Brann nye spillere, takk og lov for det. Ingen her har den jobben, hvis ikke PO eller en annen har registrert seg.

Det nederste du skrev der viser i bunn og grunn at du enten ikke vet hva situasjonen dreier seg om, eller så bare unnlater du å skrive den virkelige situasjonen med vilje.
Uansett, skjerp deg litt. Det handler IKKE om at en spiller gikk til en annen klubb for penger, det bør du vite.

Men uansett, ha en trivelig helg du og.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

GhostDog

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=52745 sjekk siste avsnitt, regner med at han blir sitert av bt.

Kanskje Karadas skulle sagt det samme - men det forandrer kanskje ikke livet til enkelte? ;-)
Uansett - dette er den virkeligheten jeg oppfatter, dette med Ã¥ "blø for drakten,  Hjerte i Brann" osv. er greit nok for en supporter - men for en spiller?? Vel, kanskje et mindretall har sjansen til Ã¥ tilfredstille lysten pÃ¥ suksess og cash og samtidig ha favorittklubben som arbeidsplass.

MÃ¥tte de beste spillerene komme til Brann.
 Beer a day keeps the doctor away!

Henki

Vel, jeg mener å huske at to brødre som spillte for en "litt mindre" ( :lol: ) klubb her i Bergen fikk mye pepper før de kom til Brann men da de ble presentert som Brannspillere fikk de en kjempemotagelse. Av HELE Stadion. Og Kenneth Storvik ble vel heller ikke akkurat buet ut han heller...
Fotballen er full av historier om spillere som har gått fra den ene klubben til den andre, men fortiden betyr egentlig ingenting i fotball. Det som betyr noe er det som skjer i dag og i morgen. Tror jeg kan si med sikkerhet at hvis Azar skulle komme til Brann og oppleve å bli pepet ut av sitt eget publikum er det ikke oss supportere sympatien min vil ligge hos.
Som jeg har sagt før Azar er mer enn god nok for laget, han ville bli en utrolig nyttig tilvekst og vi vet alle at han ville gitt 110%. Hvis ikke det at man er Brannspiller er godt nok til å få støtte kan de som mener noe annet stikke de der følelsene sine godt opp iræven og finne seg en annen klubb å heie på. Så kan heller vi ekte Brannsupportere få lov til å heie på Brann og klubbens spillere i fred!
Ballen skal fremover!

Baitle

da e ikkje ein jævel her inne som har sagt at dei vil pipe på azar om han spiller i brann drakta.

ingen som spiller i branndrakta skal pipes ut, men eg kan sei at eg ikkje vil juble heller om judas stiller i 11' en til brann

Stoffi

Quote from: "Henki"Vel, jeg mener å huske at to brødre som spillte for en "litt mindre" ( :lol: ) klubb her i Bergen fikk mye pepper før de kom til Brann men da de ble presentert som Brannspillere fikk de en kjempemotagelse. Av HELE Stadion. Og Kenneth Storvik ble vel heller ikke akkurat buet ut han heller...
Fotballen er full av historier om spillere som har gått fra den ene klubben til den andre, men fortiden betyr egentlig ingenting i fotball. Det som betyr noe er det som skjer i dag og i morgen. Tror jeg kan si med sikkerhet at hvis Azar skulle komme til Brann og oppleve å bli pepet ut av sitt eget publikum er det ikke oss supportere sympatien min vil ligge hos.
Som jeg har sagt før Azar er mer enn god nok for laget, han ville bli en utrolig nyttig tilvekst og vi vet alle at han ville gitt 110%. Hvis ikke det at man er Brannspiller er godt nok til å få støtte kan de som mener noe annet stikke de der følelsene sine godt opp iræven og finne seg en annen klubb å heie på. Så kan heller vi ekte Brannsupportere få lov til å heie på Brann og klubbens spillere i fred!


Flott at du kaller deg selv ekte brann supporter fordi du har en annen mening enn andre.
Bjarte, som tilfeldigvis er en av lederne i BBB, uttrykte at han ikke ville ha Karadas, som personlig mening. Betyr dette at han ikke er en ekte brann supporter? Og jeg? Er jeg en "falsk" brannsupporter?

Slutt og tull og kom med noe skikkelig argumentasjon.

Tviler sterkt på at han hadde blitt pepet ut på stadion, jeg hadde ikke pepet, men jeg hadde ikke jublet hemningsløst for ham, hadde heller holdt kjeft og jublet hvis han scoret.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Henki

Quote from: "Stoffi"

Flott at du kaller deg selv ekte brann supporter fordi du har en annen mening enn andre.
Bjarte, som tilfeldigvis er en av lederne i BBB, uttrykte at han ikke ville ha Karadas, som personlig mening? Betyr dette at han ikke er en ekte brann supporter? Og jeg? Er jeg en "falsk" brannsupporter?

Slutt og tull og kom med noe skikkelig argumentasjon.

Tviler sterkt på at han hadde blitt pepet ut på stadion, jeg hadde ikke pepet, men jeg hadde ikke jublet hemningsløst for ham, hadde heller holdt kjeft og jublet hvis han scoret.


Vel, for det første kaller jeg meg ikke ekte Brannsupporter fordi jeg har andre meninger enn deg. For det andre har jeg heller ikke kalt deg eller noen andre "falske" Brannsupportere, det jeg mente var at hvis noen Brannsupportere piper på en hvilken som helst Brannspiller kan ikke disse kalle seg Brannsupportere. Det mente jeg da Hasund fikk piping, da Martin Knutsen fikk det og ellers.
Argumentene mine synes jeg derimot er gode. Enhver spiller som spiller for Brann fortjener støtte, uansett fortid. Og Azar Karadas er en kvalitetsspiller. Det er ingen tvil om at han er god nok for laget, og det er jo ikke akkurat slik at vi svømmer i gode spisser om dagen.
Ballen skal fremover!

Bergen Sin Gutt

UANSETT fortid..? Det er hvertfall et utsagn jeg er helt i mot. Nå tenker jeg ikke på noen spesielle situasjoner, men denne synes jeg var altfor drøy. Altfor drøy. Skal man fly rundt som en gjeng halvblinde naive sauer og blindt tilbe alt og alle som trer den røde drakten over hodet uansett hvilken person dette er og hva den personen måtte ha gjort eller ikke gjort? Overhodet ikke mener jeg, slik dyrking overlater jeg til 10 år gamle jenter med 80 plakater av sine idoler på jenterommet. "Uansett fortid" kan rekke over så mangt.

Henki

Ja, selvfølgelig hvis Slobodan Milosevic eller Adolf Hitler plutselig hadde figurert i førsteelveren til Brann hadde det nok gjerne blitt problematisk å gi noe støtte til dem. Men spillere bytter klubber i fotball, sånn er det bare. Synes Kenneth Storvik er et godt eksempel jeg, han ble sett på som den største judasen av dem alle, også av meg, men da han signerte for Brann var fortiden glemt. Og det er jo hauevis av andre eksempler på dette ellers i fotballverdenen!
Ballen skal fremover!

Bergen Sin Gutt

Så ingenting en fotballspiller(ikke Adolf Hitler, Slobodan Milosevic, Maggie Thatcher eller Ian Paisley, men en fotballspiller) har gjort kan føre til at han fortjener å være uønsket eller dårlig likt av noen av klubbens supportere når han kommer til en klubb? Jo, mener jeg. Jeg tenker fortsatt ikke på noen spesielle situasjoner som har vært, jeg er bare i prinsippet uenig med deg. Men det er vel uansett liten sjanse for at slikt skjer her oppe i en av verdens fredeligste avkroker med forholdsvis rolige supportere.

Skjønner? ; )

Henki

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Så ingenting en fotballspiller(ikke Adolf Hitler, Slobodan Milosevic, Maggie Thatcher eller Ian Paisley, men en fotballspiller) har gjort kan føre til at han fortjener å være uønsket eller dårlig likt av noen av klubbens supportere når han kommer til en klubb? Jo, mener jeg. Jeg tenker fortsatt ikke på noen spesielle situasjoner som har vært, jeg er bare i prinsippet uenig med deg. Men det er vel uansett liten sjanse for at slikt skjer her oppe i en av verdens fredeligste avkroker med forholdsvis rolige supportere.

Skjønner? ; )


Hehe, vel nå var vel kanskje mine eksempler satt litt på spissen da, og selvfølgelig finnes det ting som kan gjøre spillere uønsket i en klubb. Men det synes jeg gjelder ting som for eksempel den voldtektssaken som er under opprulling i England (hvis spillerne blir funnet skyldig vel og merke) eller voldseppisoder (Mener John Hartson var innblandet i noe greier mot en lagkammerat da han var i West Ham f.eks).
Vi fotballsupportere har en artig tendens til å glemme hva en spiller har gjort i fortiden når spilleren skriver under for den klubben man heier på.
Ballen skal fremover!

Bergen Sin Gutt

Vel Henki, jeg er enig med at kriminelle spillere selfølgelig kan bli dårlig likt(likte dårlig at du drar en av min stor næverende helter Hartson inn i dette ;)), men spillere kan også gjøre idiotiske, krenkende, fatale og motbydelige ting når det gjelder konfrontasjoner med f.eks motstanderfans, ting ved klubbskifter(nei, ikke at en "bare" går fra "din/min" klubb), ting som er relatert dirkete til fotballen osv. Det er min mening hvertfall. Om ikke så ekstreme fra Norge(muligens ett eller to, muligens...) har man eksempler på dette fra utlandet der supporterne kanskje er mer fanatiske, gale og engasjerte enn oss, og klubber ofte har forskjellig tilhørighet innen, religion, politikk, folkegrupper og liknende i samme land.

(Mo Johnston som et grellt eksempel...)

Henki

Mo Johnston er et meget godt eksempel, og Paul Gascoigne ble vel heller ikke så veldig populær blant Celtics tilhengere da han "spilte fløyte" foran dem. Figo er vel også et eksempel og ta med. Men i disse situasjonene ligger det jo dype historiske og nasjonale skiller under. Greit nok at vi føler oss mer som bergensere enn nordmenn, og Rosenborg er jo heeele Norges favorittklubb (ifølge VG og Dagbladet ihvertfall:)
Men Karadas kommer jo i en litt annen kattegori da. Misforstå meg rett her, jeg ble forbanna da han forlot oss, og kommer garantert til å bue på ham hvis han spiller i Rosenborgdrakt i Brann-RBK til neste sesong.
Ballen skal fremover!

Bergen Sin Gutt

Akkurat, og som jeg nevnte går ting litt roligere for seg her. Da er det greit å ha sesongkort andre plasser i tillegg til Brann Stadion sånn at jeg får litt andre impulser og litt andre opplevelser på godt og vondt, selv om ingenting overgår Brann selfølgelig. Og jeg snakket bare generelt, og ikke om Karadas. ; )

DrMeland

Jeg vil ikke ha Azar tilbake av den enkle grunn at det er ikke verdt å betale flere millioner kroner for en spiller som ikke scorer mål... Han har scoret 5 mål på 22 kamper i år for Rosenborg. Som midtspiss på Rosenborg skulle jeg klart det samme sjøl (og jeg er verdens dårligste fotballspiller...) Han scoret ikke akkurat mye mål sist han var i Brann heller. En spiss skal score mål, det gjør ikke Dass'n, da er det bedre å bruke pengene på noen som gjør det!
rMeland

Henki

Quote from: "DrMeland"Jeg vil ikke ha Azar tilbake av den enkle grunn at det er ikke verdt å betale flere millioner kroner for en spiller som ikke scorer mål... Han har scoret 5 mål på 22 kamper i år for Rosenborg. Som midtspiss på Rosenborg skulle jeg klart det samme sjøl (og jeg er verdens dårligste fotballspiller...) Han scoret ikke akkurat mye mål sist han var i Brann heller. En spiss skal score mål, det gjør ikke Dass'n, da er det bedre å bruke pengene på noen som gjør det!
Ballen skal fremover!

CHRISTIbrANn

Leste at azar ikke kommer til bergen. Så der var den saken dø. Det var vel kansje like greit,eller? Han var en sabla god spiller når han dro og har bare blitt bedre og bedre siden det. Han spilte jo en veldig god kamp på stadion i starten av årets sesong. Samtidig er han jo en JUDAS av de skjeldne. Han går ut i media og sier at han ELSKER brann, og aldri vil gå til noen annen klubb. Også går han til erkefienden rosenborg. Samtidig fikk brann penger de trengte for han. Så jeg er ikke en av de som ikke hadde støttet han hvis han vendte tilbake til stadion. Han ville jo bidratt volsomt til å styrke brann om han hadde kommet tilbake.

Hva mener dere andre? Greit at han ikke tok turen nedover?

Her er foresten artikkelen til dere som ikke allerede har lest den: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=53032
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

Stoffi

Som jeg sa i det andre forumet, les de andre diskusjonene, så ser du hva vi mener om saken.
Noen for, noen imot og en flott diskusjon.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Jeg tror ingenting før han har skrevet under ny kontrakt for RBK.

Håper imidlertid at Chess ikke ser seg blind på Karadas, men kan se på andre gode norske (og eventuelt andre) spisser.

kbgtim

Kan ikke Chess glemme Karadas og heller gi oss Daniel Braathen fra Skeid? Han er kanskje norges mest talentfulle spiss og har ikke vist de "symptomene på manglende skarphet" som vår gamle venn Azar. Kan vanskelig tenke meg at han er noe dyrere enn Karadas heller. Dessuten må det jo nødvendigvis være lettere å forhandle med Skeid enn med "Norsk fotballs flaggskip(yeah right!!)".

flowen

ville folk sett karadas igjen i Brann drakten?

NÃ¥ kan det bli realitet!

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2895875.ece


Nightfox

Nei, jeg vil ikke det. Jeg ser ikke behovet for han, i tillegg til at han har ME. Jeg kjenner til sykdommen, og for å si det sånn. Optimismen driver han videre, men han kommer aldri til å bli helt som han var før.

ME er en sykdom som gjør at du må "spare opp" energi.

Bassew

Det var vel ikke bare sviker han ble kalt, mener at hore ofte ble benyttet for å beskrive han. Men som det blir sagt så leger tiden alle sår, og kunnskap i dag om hva som egentlig skjedde da han gikk gjør i hvert fall for min del at jeg ønsker han velkommen dersom han har noe å bidra med(med tanke på sykdommen som han har vært utsatt for de seneste månedene). Er det ME han har fått eller er det noe annet? Kan ikke huske å ha sett ME i artiklene om han i media.
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Kai-Olai

Quote from: "flowen"ville folk sett karadas igjen i Brann drakten?

NÃ¥ kan det bli realitet!

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2895875.ece


Spørsmålet er vel heller om Karadas igjen vil bli sett i Brann-drakt etter måten han ble behandlet på i årene etter han gikk til Rosenborg..

Xminator

Quote from: "Nightfox"Nei, jeg vil ikke det. Jeg ser ikke behovet for han, i tillegg til at han har ME. Jeg kjenner til sykdommen, og for å si det sånn. Optimismen driver han videre, men han kommer aldri til å bli helt som han var før.

ME er en sykdom som gjør at du må "spare opp" energi.


Det er også en sykdom du blir frisk av. Misje er friskmeldt og i opptrening. Karadas ble vel ikke like hardt rammet etter det jeg forstår.

Karadas vil ikke kunne bidra det neste halve året. For 2008 derimot er han brennhet, og med det i bakhodet er det like greit å hente ham nå. Få ham inn i spillergruppen og i trening. Kanskje kan han bidra mot slutten av sesongen?

Luke Skywalker

Karadas` salg tilførte jo Brann 6 millioner meget viktige kroner. Det er jo en liten trøst i det. Det begynner å bli en stund siden, men det irriterer fortsatt når jeg tenker på den gangen da han scorte på stadion og løp rundt i lykkerus. Argh!
Men han er velkommen, tror han vil gjøre mye bra neste sesong!
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Bossmann

Quote from: "Luke Skywalker"Karadas` salg tilførte jo Brann 6 millioner meget viktige kroner. Det er jo en liten trøst i det. Det begynner å bli en stund siden, men det irriterer fortsatt når jeg tenker på den gangen da han scorte på stadion og løp rundt i lykkerus. Argh!
Men han er velkommen, tror han vil gjøre mye bra neste sesong!


Om ikke Karadas hadde blitt solgt til RBK så ville han ihvertfall blitt kaldt en sviker blant lederne på stadion. Uten pengene Brann fikk for han, hadde vi hatt enda større økonomiske problemer. Han ble solgt fordi Brann var nødt til det.

Velkommen tilbake Azar.

Snublefot


Xminator

I ettertid betød ikke de 6 millionene den dritt. Det utsatte snuoperasjonen ett år. Det er vel ikke noen som faktisk tror banken hadde hatt baller nok til å slå Brann konkurs?

Nå er det jo ikke sikkert oppturen hadde blitt like markant som den vi har nå. Jeg tviler blant annet på at Mjelde hadde blitt trener. Jeg er blant dem som tror det som skjer nå er ett resultat av en helsikes masse tilfeldigheter. Inkludert at det er noe som heter Brann, og at Karadas er blitt fotballspiller. Det som for samtiden kan se ut som tidenes kardinalfeil (som Harrys lydanlegg) kan være det som gir seriegull i 2007. Så takk Harry for at du kjørte Brann på ræv =)

naitsirk

spørsmålet er vel heller om azar er god nok. eller om brann har bruk for han.
han er liksom halvgod både som spiss og midtstoppar.

Klaus_Brann

Quote from: "Bassew"Det var vel ikke bare sviker han ble kalt, mener at hore ofte ble benyttet for å beskrive han. Men som det blir sagt så leger tiden alle sår, og kunnskap i dag om hva som egentlig skjedde da han gikk gjør i hvert fall for min del at jeg ønsker han velkommen dersom han har noe å bidra med(med tanke på sykdommen som han har vært utsatt for de seneste månedene). Er det ME han har fått eller er det noe annet? Kan ikke huske å ha sett ME i artiklene om han i media.


Det stemmer det..Var det ikke også skrevet i snøen utafor huset hans med "blod"?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler

Jeg tror de 6 mill var en veldig medvirkende årsak til at næringslivet, sponsorer, banker mm ville bidra i brann.

Ledelsen viste en vilje til å blø for å framstå som troverdige og ydmyke. Tror ikke en "vi selger aldri karadas" holdning hadde blitt oppfattet som særlig klok i den situasjonen brann var i.

stor_og_tjukk

Quote from: "gashi"



du mener når brann bønfalte ham om å gå til rosenborg for de trengte pengene de fikk for ham
an eg hjelpe deg med den kebaben

KenFeltZ


krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

KenFeltZ

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "KenFeltZ"



Han har i ettertid sagt at han angrer på den noe overdrevne jublingen.
Karadas hadde lite å stille opp mot Hoftun og co og godtok derfor å spille spiss der det var mer behov. Og har du tenkt på at RBK sin profesjonalisme kan ha å smittet over på Karadas og at han muligens blir mer voksen med årene? Umodenhet gjør deg ikke til sviker!
At Karadas stagnerte i Brann er helt rett men dette er noe som ligger i kortene å si når man skal forsvare ett slikt klubbskifte mellom to rivaler.
RBK var på den tiden en vesentlig mer profesjonel klubb enn Brann så hvor er problemet? Det sa forøvrig Rønningen ett par år etterpå også og da hadde Brann som klubb t.o.m utviklet seg videre men tydeligvis ikke nok.

tormi

Ja Azar - i frisk og fin form er hjerteligst velkommen tilbake til Brann.

Eneste feilen han gjorde var den jævla jublingen for RBk på stadda. Den svei og svir enda. Punktum.

Er han god nok for Brann er han velkommen!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

sydnes76

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "Luke Skywalker"Karadas` salg tilførte jo Brann 6 millioner meget viktige kroner. Det er jo en liten trøst i det. Det begynner å bli en stund siden, men det irriterer fortsatt når jeg tenker på den gangen da han scorte på stadion og løp rundt i lykkerus. Argh!
Men han er velkommen, tror han vil gjøre mye bra neste sesong!


Om ikke Karadas hadde blitt solgt til RBK så ville han ihvertfall blitt kaldt en sviker blant lederne på stadion. Uten pengene Brann fikk for han, hadde vi hatt enda større økonomiske problemer. Han ble solgt fordi Brann var nødt til det.

Velkommen tilbake Azar.


Helt enig med deg Bossmann. Azar er hjertelig velkommen. Er han frisk tilfører han enormt med guts....

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"[...spesielt når han nektet å spille spiss fordi han ville være forsvarsspiller, mens han i RBK selvsagt ble brukt som spiss med en gang! (Og da var tonen; "det er treneren som bestemmer")



Azar spilte under Teitur, men jeg husker ikke akkurat nå hvem som forsvant først, Teitur eller Azar?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Azar forsvant etter 2001-sesongen. Teitur året etter.
Rød makt på Hansa

Ricky

Quote from: "KenFeltZ"



Det ble en tvungen nødvendighet fordi Karadas, etter åtte måneders bråk, uro og primadonnanykker, stod fritt til å forhandle som bosman tre uker senere. Og det hadde ikke Brann råd til. Rosenborg var det eneste laget som hadde meldt interesse og samtidig kunne betale markedspris , så det var ikke unaturlig at Brann henvendte seg til dem.

Har ikke noe ønske om å se Karadas igjen i Brann, og det gjelder faktisk mer sportslig enn emosjonelt. Han har ikke bevist noe som helst på fire-fem år, og når han i tillegg lider av ME, så er det en glemmesak. Sjansen for at han ender i samme bås som Eirik Bakke virker så stor at Brann bør styre unna. Store utgifter som ikke står i stil med det Brann får tilbake i form av prestasjoner.
Må i så fall hentes på en ren prestasjonsbasert kontrakt, noe annet vil være galskap.

jako

Quote from: "krøvel vellevold"


Her er jeg faktisk enig med Krøvel. � se han løpe rundt i Rema1000-posen på Stadion er mitt verste Stadion-minne. Kun en gang har jeg følt det samme sinnet og fortvilelsen over en spiller-exit og det var da Rooney gikk til United. For meg kan penger aldri gjøre opp for følelser så Karadas sitt svik var utrolig vondt å svelge.

Men kommer han tilbake og gjør opp for gamle synder skal han være hjertlig velkommen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nightfox

hvordan i alle dager er azar god nok? Benfica og Pourtsmoth-reserve med ME? Nei takk.. Pr. i dag har Brann null bruk for han, og jeg håper det fortsetter slik i vinter også.

krøvel vellevold

Quote from: "KenFeltZ"[ Han har i ettertid sagt at han angrer på den noe overdrevne jublingen.
Karadas hadde lite å stille opp mot Hoftun og co og godtok derfor å spille spiss der det var mer behov. Og har du tenkt på at RBK sin profesjonalisme kan ha å smittet over på Karadas og at han muligens blir mer voksen med årene? Umodenhet gjør deg ikke til sviker!
At Karadas stagnerte i Brann er helt rett men dette er noe som ligger i kortene å si når man skal forsvare ett slikt klubbskifte mellom to rivaler.
RBK var på den tiden en vesentlig mer profesjonel klubb enn Brann så hvor er problemet? Det sa forøvrig Rønningen ett par år etterpå også og da hadde Brann som klubb t.o.m utviklet seg videre men tydeligvis ikke nok.
Legg ned hele klubben!

Go Up