• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking lørdag 20. april kl 1800

Started by krøvel vellevold, April 17, 2013, 12:44:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

April 20, 2013, 17:05:49 PM #100 Last Edit: April 20, 2013, 17:08:08 PM by Spelaren
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Eg skulle for øvrig skrive at Pusic er særdeles frisk, stadig gode involveringer og god på både å vinne ball og å ekspedere videre.

Men svarte heller, enorm prestasjon av Nordkvelle å holde den nede, deilig oversikt av Askar for øvrig.
Gå av.

Sindre32

HAHAHAHAHA


GLIMRENDE



Fy faen, jeg trodde vi skulle slite i dag, for noen prestasjoner så langt!

Spelaren

Fantastisk uttelling, ingen av sjansene me har hatt har vært 100% tap in-sjanser. To skudd det lukter krutt av!
Gå av.

Sindre32

Quote from: Spelaren on April 20, 2013, 17:05:49 PM
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Eg skulle for øvrig skrive at Pusic er særdeles frisk, stadig gode involveringer og god på både å vinne ball og å ekspedere videre.

Men svarte heller, enorm prestasjon av Nordkvelle å holde den nede, deilig oversikt av Askar for øvrig.


Pusic har vært enorm så langt! Nydelige prestasjoner av de andre også, flotte prestasjoner av både Huseklepp og Kvelle på målene.

Spelaren

Deilig lite tegn der frå Thioune for øvrig. Slike situasjoner er bare til fordel for oss. No må han trekke seg meir i seinere dueller.
Gå av.

skuteviken

Må bare si at Edvartsen er en kuk. Han skal fasilitere kampen i mangel for et bedre ord, han skal ikke styre showet. Markeringskåt nisse! Da tenker jeg på Danielsens gule.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Quote from: skuteviken on April 20, 2013, 17:24:49 PM
Må bare si at Edvartsen er en kuk. Han skal fasilitere kampen i mangel for et bedre ord, han skal ikke styre showet. Markeringskåt nisse! Da tenker jeg på Danielsens gule.


Ja, forstod ikkje så mykje av det kortet.
Gå av.

Sindre32

Quote from: skuteviken on April 20, 2013, 17:24:49 PM
Må bare si at Edvartsen er en kuk. Han skal fasilitere kampen i mangel for et bedre ord, han skal ikke styre showet. Markeringskåt nisse! Da tenker jeg på Danielsens gule.


Det er ikke noe nytt :)

Spiller liten rolle hvis vi fortetter å spille så godt!

Spelaren

Jonssons gule var vel av den akseptable sorten...
Gå av.

skuteviken

Var sikkert bare en utblåsing av Danielsen.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Sindre32

Quote from: Spelaren on April 20, 2013, 17:27:32 PM
Jonssons gule var vel av den akseptable sorten...


Noe riktig må selv Edvartsen, som jeg personlig holder som TLs dårligste dommer, også gjøre.



Edit: og ja, jeg vet at han til og med har fått CL-kamper, noe som for meg er helt ubegripelig.

Spelaren

Quote from: skuteviken on April 20, 2013, 17:28:05 PM
Var sikkert bare en utblåsing av Danielsen.


Martin Andresen fekk jo lov til sånne stadig vekk, eg synes det bør vere ein høg terskel for spontane utbrudd. Tross alt er farlige taklinger langt verre for sporten enn munnbruk.
Gå av.

Hatleking

Svært god omgang av Brann - på trass av Skarsfjord, sjølvsagt.

Hatleking

Quote from: Spelaren on April 20, 2013, 17:29:12 PM
Quote from: skuteviken on April 20, 2013, 17:28:05 PM
Var sikkert bare en utblåsing av Danielsen.


Martin Andresen fekk jo lov til sånne stadig vekk, eg synes det bør vere ein høg terskel for spontane utbrudd. Tross alt er farlige taklinger langt verre for sporten enn munnbruk.


Sticks and stones can break my bones, but words will hurt forever.

skuteviken

Quote from: Spelaren on April 20, 2013, 17:29:12 PM
Quote from: skuteviken on April 20, 2013, 17:28:05 PM
Var sikkert bare en utblåsing av Danielsen.


Martin Andresen fekk jo lov til sånne stadig vekk, eg synes det bør vere ein høg terskel for spontane utbrudd. Tross alt er farlige taklinger langt verre for sporten enn munnbruk.


Ja enig - spontane som ikke er horrible. Jeg liker ikke Edvartsen, derfor jeg måtte kommentere, det er så on-brand Edvartsen.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Sindre32

Quote from: Hatleking on April 20, 2013, 17:29:17 PM
Svært god omgang av Brann - på trass av Skarsfjord, sjølvsagt.


Klart! Denne gangen, i motsetning til alle de andre gangene, ba Skarsfjord dem om å kjøre på. La opp en offensiv taktikk. Og nok en gang nektet spillerne å følge takjtikken hans, Skarsfjord må, som vanlig, gå!

Spelaren

Veldig bra førsteomgang! Med store rom i andreomgangen blir det lov å håpe på kontringsspel de luxe!
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Huse, Akar og kvelle gjorde kritikken til skamme. Vi dabbet riktignok litt av utover omgangen. Skjerpings i andre

Hatleking

Elles er eg glad for at Skarsfjord rullerar. Både Nordkvelle og Fakiri har spelt svært solid i denne omgangen. Rotasjon er viktig for å halde konkurransekulturen og humøret - samt kreftene - oppe. Me treng ikkje byte no allereie, men håpar at iallfall Finne kjem inn etter kvart.

tem

meget bra 1.omg
er spent på hvordan brann går inn til 2.omg nå
der har det jo sviktet noen ganger i år

er bare å kjøre på og være "på" fra start så er det 3 poeng

Xminator

Effektivt og småpent. Men innleggene glimrer med sitt fravær. Brann kunne vert enda farligere om innleggene får høyere kvalitet - eller blir forsøkt i utgangspunktet.

Klaus_Brann

Forbanna tidsforskjell! Og så gå glipp av en slik førsteomgang da:(
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Quote from: Klaus_Brann on April 20, 2013, 17:40:41 PM
Forbanna tidsforskjell! Og så gå glipp av en slik førsteomgang da:(



Urutinert uansett.



;)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Romarius

Veldig solid. Og de to "innbytterne" gjør en meget solid innsats. Av erfaring selvsagtikke trygg på noen ting som helst, men holder vi unna en første kvarteret, tror jeg det ligger til rette for Larsen-show som innbytter. Nå må vi bare fortsette å kjøre på!

Belfort

Jeg klikker i vater hvis vi nå opplever et Brann lag som ligger seg lavt og blir baktunge. Da kommer målene fort i mot.

Spelaren

Huseklepp burde ha skutt sjølv der, tanken var herlig men søren så godt skuddhold det der var.
Gå av.

Sindre32

Quote from: Spelaren on April 20, 2013, 17:53:37 PM
Huseklepp burde ha skutt sjølv der, tanken var herlig men søren så godt skuddhold det der var.


Tenk når han får selvtilliten tilbake også! Bare den som mangler der.

Spelaren

Pusic jobber for øvrig fortsatt iherdig og bra. Blir spennende å sjå korleis han holder ut omgangen. Ikkje teknikken til Ojo, men virker mindre primadonnamessig.

Nære på for Viking der.
Gå av.

Hatleking

Eg likar ikkje heilt kampbiletet. Larsen bør vurderast snart.

Belfort


Klaus_Brann

Quote from: skuteviken on April 20, 2013, 17:43:16 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 20, 2013, 17:40:41 PM
Forbanna tidsforskjell! Og så gå glipp av en slik førsteomgang da:(



Urutinert uansett.



;)


Ja, det er utrolig urutinert! Det skal ikke skje igjen, for å si det sånn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Gå av.

Romarius

Hm, dette er en kamp for Larsen for pokker.

Klaus_Brann

Jeg tror ikke det er helt bevisst, men likte ikke Skars sin kommentar før 2. omgangen. Han svarte at han ikke var sikker på om vi kom til å bli mer defensive. Her mener jeg han skal tørre å gå ut offensivt og si nei til det. Vi blir presset bakover og fremover spiller vi dårlige pasninger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Denne fotballkampen gikk fra å være spennende til å bli dritkjedelig.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Belfort

skjønner ikke at man være sjef i andre omgang også!!

Spelaren

April 20, 2013, 18:09:29 PM #137 Last Edit: April 20, 2013, 18:11:59 PM by Spelaren
Har savnet kremmerhusene til Askar i år, får vente til banene er kurante. HAHA, Jarstein nesten der.

AUauaua fanken det der var stygt. Vemmelige armbevegelser der, bra han er oppe og går. Knyttet seg i magen på reprisene...
Gå av.

Spelaren

Viking har tatt over, i den grad nokon har eit overtak. Tre situasjoner me kan karakterisere som sjanser i denne omgangen. Er det psykologisk? Frykten for å mislykkes? Med tilfeldighetenes underlags mor på Brann Stadion er det ikkje så mange ting som skal til før me får ein uheldig situasjon foran Piotr.
Gå av.

Ricky

Herregud, for en skuddvegring der fremme

Spelaren

Overgangsmuligheter har det ikkje manglet siste minuttene, men det burde ha vore eit mål på den siste der. Overtall og gode løp.
Gå av.

Spelaren

Japp japp, veldig god førsteomgang, middels andreomgang - herlig med tre viktige heimepoeng og fortsatt god grunn til å komme igjen mot Odd. Bra det ikkje er ein bortekamp å dumme seg ut på :P .
Gå av.

Hatleking

Det kan bli eit kostbart tap for oss. Nordkvelle og Jonsson kan vel potensielt vera ute ei god stund.

Romarius

Flott førsteomgang, halvhjertet og knapt nok det andre. Men vi holder greit unna, og jeg sparer klagingen til senere. Neste bortekamp f.eks.
Herlig med seier. Kun ett mål sluppet inn hjemme på tre kamper er jo også oppsiktsvekkende bra. Fint også å se at Huseklepp gjør en bra kamp igjen.

krakra

Gode første 25 minutter. Resten av kampen var kjip og kjedelig. Bra innhopp av Grønner. Viser igjen at han holder TL-nivå.

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on April 20, 2013, 18:39:49 PM
Det kan bli eit kostbart tap for oss. Nordkvelle og Jonsson kan vel potensielt vera ute ei god stund.


Grønner kan fint gå inn nå, og vi har nok alternativer på kanten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Forøvrig får ikke Pusic nok hyllest etter fremspillet på 1-0. Vi har vel ikke sett lignende på stadion siden en viss europacupkamp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Thioune skjeller ut Edvardsen! Han mener han er den dårligste dommeren i Norge (forsåvidt riktig) OG rasist. Voldsomt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

April 20, 2013, 18:55:35 PM #148 Last Edit: April 20, 2013, 19:29:17 PM by Hatleking
Quote from: Klaus_Brann on April 20, 2013, 18:48:57 PM
Quote from: Hatleking on April 20, 2013, 18:39:49 PM
Det kan bli eit kostbart tap for oss. Nordkvelle og Jonsson kan vel potensielt vera ute ei god stund.


Grønner kan fint gå inn nå, og vi har nok alternativer på kanten.


Ja - eg er einig i at Grønner er eit bra alternativ. Likevel blir det litt tynt dersom Jonsson er ute. Wangberg er vel òg ute - veit nokon i kor lang tid?

No skal me vel spele heime i neste kamp, men Nordkvelle hadde vore ein veldig god mann å ha på bortebane.

Klaus_Brann

Jonevret er TLs mest sympatiske trener. Fint med trenere som ikke står og sutrer over småting og skylder på dommeren, og heller tar det som en mann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up