• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Branns landslagsspillere

Started by krakra, January 22, 2013, 11:43:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down


ostraume

Hva er egentlig greien med dette U21-B? Noe nytt,vel?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Sindre32

Quote from: krakra on January 22, 2013, 11:43:38 AM


Bør vel være helt fint å samle alt om Branns landslagsspillere i en egen tråd, fint tiltak det!

krakra

January 22, 2013, 12:25:35 PM #4 Last Edit: January 22, 2013, 12:34:50 PM by krakra
Quote from: ostraume on January 22, 2013, 12:20:43 PM
Hva er egentlig greien med dette U21-B? Noe nytt,vel?
Det er fordi dagens U21-landslag spiller med veldig mange overårige som får være med i EM fordi de har vært med i kvalikken. Disse tar opp plass i treningskampene og de mener vel det er greit at noen av de som skal komme etter mesterskapet får matchet seg litt også.


Av de 18 som er tatt ut på U21-landslaget med Larsen er det hele 13 som er for gamle til å være med videre etter EM.

Lasaron

Det er verdt å merke seg at Kjetil Kalve, som har vært fast inventar på 94-årgangen sine landslag, er ute. Således også med Erik Birkelund og Lars Kallevik.
Tren på langskudd

Huff

Quote from: Lasaron on January 22, 2013, 12:44:22 PM
Det er verdt å merke seg at Kjetil Kalve, som har vært fast inventar på 94-årgangen sine landslag, er ute. Således også med Erik Birkelund og Lars Kallevik.


Kalve har vel vært ute en stund, samme med Kallvevik? Birkelund er gjerne ikke tatt ut fordi han trenger tiden til å tilpasse seg i et nytt land og ny klubb.

krakra

Kasper Skaanes tatt ut på G18-landslaget som skal spille i starten av februar. Huseklepp tatt ut på det ekte a-landslaget.
Erdin Demir gjorde visstnok sine saker bra i Gold Cup også.

Gud

Blir spennende å se om Huseklepp får starte på fredag. Hvis Drillo baserer uttaket til elleveren på kampen mot VIF så skal nok Huseklepp få det stridt.

Go Up