• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort og treningskamper

Started by paf, November 27, 2003, 10:06:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

På brann punktum no er det nå en artikkel om de strålende fordeler med partoutkort og ikke minst fordelene ved å bidra til klubbens likviditet gjennom betaling før 20. desember. Her står det blant annet følgende:
Quote
Nyhet fra og med 2004 er at BRANN kortet kan erstatte 13 billetter. Kortet har Brann motiv og vil ha trykket på navn, felt, rad og plass, og gjelde for alle 13 Tippeliga kampene. Ved å velge dette fremfor 13 billetter og samtidig betale før 20.desember gir Brann deg gratis adgang til samtlige av klubbens treningskamper i Bergen før sesongstart.

Siden vi ikke har noe tilbud om BRANN kort (Er det en spesiell Brann-sykdom dette med en sykelig trang til å dele ord feil i et sett?) lurer jeg på om tilbudet om gratis adgang til alle klubbens treningskamper i Bergen før sesongstart også er noe som vil gjelde for oss som har mest lyst til å stå og synge? Eller må vi bli sittesvin for å oppnå denne ikke ubetydelige fordelen?

Birthe

Det lurer eg og på.
Og vil det i tilfelle gjelde alle kamper i hele Bergensområdet, altså Vestlandshallen og alt mulig?

Brann69

Og når vi først spør om svar.....

Vil en som er under 16 år kunne kjøpe billett til FELT B dersom han er medlem av BBB og vil betale Full voksen pris?

Vil de som har partoukort på FELT "B" kunne gå på FELT "C" med det samme kortet  de gangene en er i følge med barn?  Eller gjelder kortet bare FELT B?

Sondre

Får flytte pølsesnakket over på denne remsen med spørsmål...

Blir det bare felt C som får kjøpe hot-dog no? Blir vi i felt B stengt inne mellom to bur eller noe sånt... blir det isåfall åpnet en pølsekiosk under sitte, sånn at vi og kan få mat... Totalt blir jo en sesong uten pølse det samme som nesten et døgn uten mat... Og det er før tillagt tid...

paf

Quote from: "Brann69"Vil de som har partoukort på FELT "B" kunne gå på FELT "C" med det samme kortet  de gangene en er i følge med barn?  Eller gjelder kortet bare FELT B?


Her har faktisk jeg fått privat svar fra Thorleif i Brann Bataljonen Bergen (Så får jeg håpe på å bli tilgitt for å ha videresendt en privat melding i offentlig forum):

Quote from: "Thorleif"Om du tenker på feks å kjøpe sesongbiletter i midten, for så å bruke den på et av sidefeltene når jentungen er med, så gjøres det enkelt og greitt ved å bytte den i inngangen skulle jeg tro. Hovedsaken er at vi ikke skal ha inn flere enn det feltet er godkjent for. Vi får se på en ordning på dette. Vi får ikke Jæger-plastkort, men en remse med alle tretten billettene på, som er merket med felt-bokstav.

GamleErik

Quote from: "Sondre"Får flytte pølsesnakket over på denne remsen med spørsmål...

Blir det bare felt C som får kjøpe hot-dog no? Blir vi i felt B stengt inne mellom to bur eller noe sånt... blir det isåfall åpnet en pølsekiosk under sitte, sånn at vi og kan få mat... Totalt blir jo en sesong uten pølse det samme som nesten et døgn uten mat... Og det er før tillagt tid...


http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1163 :
QuoteI det nye inngangspartiet (under "nye sitte"), blir det et "vrimleområde" for dere, der det også vil bli kiosksalg.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Thorleif

For å svare på mange spørsmål med en gang......:

De fleste spørsmål som kommer rundt partoutkort og Store Stå, finner dere faktisk ved å LESE det som står i infoen på forsiden. Vær så snill å lese skikkelig der før dere slenger ut spørsmål som finnes svar på der.

PAF har ellers gjengitt mitt svar ang bevegelse til felt C, og dette er noe som vi må ha avklart. Men vi håper på å kunne løse dette som skissert. Info vil komme etterhvert.

Angående treningskampene, venter vi på svar fra hr. Jæger...... Info kommer så snart det er klart.

paf

Quote from: "Thorleif"
Angående treningskampene, venter vi på svar fra hr. Jæger...... Info kommer så snart det er klart.

Er jeg den enste som er litt bekymret for at alle treningskampene er ferdigspilt før vi får svar når det er dette vi venter på?  8)


KennethS

ja vi som reiser på bortekamper og støtter laget i tykt og tynt får 1/2 pris, mens de som sitter og kun kommer når brann har vunnet 2-3 kamper på rad får gratis inngang, når skal Brann lære?? TRAGISK BRANN!! RETT OG SLETT.
tå på Brann

KennethS

og 1 ting til, treningskampene som vi får 1/2 pris på går i ukedagene kl 14 i vestlandshallen som oftest, da alle e på jobb allikavel.
tå på Brann

Thorleif

Det var da voldsomt så sytete mange av dere er da :-)

Casen er at Brann lokker folk med diverse "give-aways" for å få inn mest mulig penger raskest mulig. Et av lokkemidlene de da har, er gratis adgang på treningskampene dersom man betaler sine 2-3000 kroner for sittekortet (avhengig av hvor på stadda) innen 20/12. BBB har i stedet valgt å jobbe for blant annet en best mulig pris og løsning på SS. Når vi nå i tillegg får diskutert oss frem til at ALLE BBB medlemer kommer inn til halv pris på treningskampene, så er det feil også.....

KennethS; En oppfordring til deg og dine likesinnede sytekjerringer: Om dere er mest opptatt av å kritisere den jobben vi gjør i "fritiden" vi ikke har så alt for mye av, så er dere velkommen til å overta, og gjøre jobben så mye bedre som dere påstår at dere mest sannsynlig vil fikse selv!

Lykke til!

Sotraanda

Thorleif, det der er jo så typisk svar....

Går vel ann å skrive ting her på forumet uten å få et ultimatium som sier: Hold kjeft eller ta over hele BBB....???
ater, heter, hater NFF!

mbs

Quote from: "Sotraanda"Thorleif, det der er jo så typisk svar....

Går vel ann å skrive ting her på forumet uten å få et ultimatium som sier: Hold kjeft eller ta over hele BBB....???


Støtter Thorleif her, maken til syting!
Hva med å gjøre noe selv, i stede for å rope høyest mulig.

Thorleif

Greitt Sotraanda. Har ikke bedt folk om å holde kjeft, men heller en oppfordring til å komme med konstruktive forslag istedet for det som jeg ser på som sure oppstøt uansett hva som skjer.

Jeg gir meg, og stiller herved min eventuelle plass i styret for BBB neste år til disposisjon. Håper du finner noen som er interessert i å gjøre noe for deg og en del andre som tydeligvis ikke kan sette pris på at ting skjer.

Lykke til, og takk for meg.

Thorleif

Yngve

Seriøsiteten din må folk i alle tilfelle kunne stilla spørsmålstegn ved..

Hadde du trudd at du kunne gjere noko, samma kva det no var, utan å få kritikk? Det vil alltid finnast folk som er ueinig med deg, uansett kor god jobb du sjølv synest du gjer, men hugs på at den som teier samtykjer osb, og fleirtalet av BBB folket har ikkje uttalt seg. Tenk heller på at dei støttar deg, istadenfor å verte sur om eg eller ei and frå sotra kritiserer deg litt. Men at me er nokre folk som lurer på kvifor de ikkje gjore ditt men heller gjekk for ei anna løysning, så forventar me skikkelege svar, og ikkje dette tullet du kom med no. Dette har du gjort før.

Me er ALLE veldig glade for at nokon tok (no skal eg stave eit ord eg ikkje kan stave) initiativ til å starte ein klubb for brann suporterane, men me som er glade, reknar og med at du og dine kolegaer tar i mot kritikk, konstruktiv og ikkje konstruktiv.

Eg veit ikkje kva dine forventniogar var, men eg har skjønt sopass at enten det er du eller om det er dei to andr som er austlendingar, men det bergenske folkelynnet går jo ut på å diskutere til ein vert grøn. Det er jo difor me ikkje har nokon ny stadion bl.a...
Og har du 100 medlemmer i BBB så må du rekne med 100 forskjellige meiningar og. Og du kan då ikkje true med å slutte kvar gong du får kritikk, kva skal du gjere den gongen me kjem opp i 3 - 4000 medlemmer og nokre er ueinige med deg?

Så eg reknar med at du berre furtar litt no, og ikkje meinte så altfor seriøst det du sa.

Men ja, det hadde vore bra hadde nokon vore villige til å ta den mogligheita som no opna seg. Ikkje nødvendigvis for å verte kvitt deg, men for å få inn nokre nye meiningar.

Sotraanda

Quote from: "Thorleif"Greitt Sotraanda. Har ikke bedt folk om å holde kjeft, men heller en oppfordring til å komme med konstruktive forslag istedet for det som jeg ser på som sure oppstøt uansett hva som skjer.

Jeg gir meg, og stiller herved min eventuelle plass i styret for BBB neste år til disposisjon. Håper du finner noen som er interessert i å gjøre noe for deg og en del andre som tydeligvis ikke kan sette pris på at ting skjer.

Lykke til, og takk for meg.

Thorleif
ater, heter, hater NFF!

KjellMo

Quote from: "KennethS"ja vi som reiser på bortekamper og støtter laget i tykt og tynt får 1/2 pris, mens de som sitter og kun kommer når brann har vunnet 2-3 kamper på rad får gratis inngang, når skal Brann lære?? TRAGISK BRANN!! RETT OG SLETT.



Du skriver at de som kommer gratis inn på treningskampene er de som bare kommer og ser Brann etter at Brann har vunnet to-tre kamper. Dette er så feil som det kan bli. De som får denne fordelen er de som betaler sesongkort før 20 desember og bestiller det nye plastkortet. At Brann gir disse denne fordelen ser jeg ikke som urimelig. og desverre kan ikke BBB/Brann kjøre de samme plastkortene i år til BBB medlemmene, men kanskje neste år?


En ting til. De som kjøper sesongkort og dermed går på så og si alle kampene er blandt Brann sine trofaste tilhengere.
GGG Travel

KennethS

Quote from: "KjellMo"Du skriver at de som kommer gratis inn på treningskampene er de som bare kommer og ser Brann etter at Brann har vunnet to-tre kamper. Dette er så feil som det kan bli.



Greit nok, overdrev litt der da, men poenget mitt e at Brann bør ta vare på alle som går på stadion og ikkje bare de som sitter. Satser på at de klarer det til neste år.
tå på Brann

Go Up