• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Inngang på Store Stå

Started by Karl Hungus, November 26, 2003, 17:50:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Karl Hungus

Trenger vi virkelig å lage en egen inngang midt på Store Stå for å få inn supporterene på det feltet? Er det ikke mulig å skille av feltene på samme måte som bortesupporter-feltet på Store Stå for noen få år siden? Det vil si gjerde mellom feltene, og en port på det nederste trinnet. Vakter kan stå i portene og sjekke om folk har gyldig billett? Hvor stor kommer denne inngangen til å bli? Jeg går ut i fra at den kommer til å "fylle" hele høyden på Store stå. Derfor er jeg redd for at den kommer til å dele oss supportere i to deler, og det kan komme til å skade stemningen mer enn det hjelper.

Sotraanda

Men sånn eg ser det så er jo det tre felt, og den dag i dag bare to innganger....

Om det skal komme opp to gjerder, så trengs det vil en ny inngang....

Er spent på ka de fra BBB kommer med!
ater, heter, hater NFF!

Thorleif

Regnet nesten med at kritikken ville komme med det samme ja.... Så for å avklare noe med en gang, så svarer jeg her.

For det første har det vært ropt etter en måte å samle "de syngende supportere" på en bedre måte. Vi håper at dette vil være en måte å samle de som er genuint interessert ved å ha "midtfeltet" fobeholdt for denne gruppen.

Ja, det vil komme opp skiller/gjerder mellom seksjonene. Det vil også komme "bølgebrytere" på Store Stå. I tillegg er det mulig at trinnene vil bli forhøyet. Det vil bli avgjort i løpet av vinteren.

Når det gjelder trappen inn, vil denne ta ca 2x3 meter av midten på midtfeltet. Vi tror ikke at dette vil ta stemningen. Den får dere sørge for, ikke betongen.

I det nye inngangspartiet (under "nye sitte"), blir det et "vrimleområde" for dere, der det også vil bli kiosksalg.

Til slutt vil løsningen med 3 innganger også hjelpe på når det gjelder køer og tiden det tar å komme seg inn og ut av tribunen.

Thorleif

JhonnyBeGood

Slutt å kritiser folkens! Tror dette kan vise seg å bli et glimrende alternativ.. Men vi må ikke gi oss med dette, det må komme noen flere tiltak for å få opp stemningen... Hva med å trykke opp hefter med alle sangene før hver kamp, og levere de til alle ved inngangen...
Og til slutt en ide` som garentert funker. En kåring etter hver kamp av det feltet som lagde mest liv... Her må Hansa regnes med og...Dette er bankers!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Erik

JhonnyBeGood sa: "En kåring etter hver kamp av det feltet som lagde mest liv... Her må Hansa regnes med og...Dette er bankers"  Tror det blir litt dumt, at 4 gjenger skal kjempe om hvem som er best... 4 div sanger fra alle da blir jo litt ja... teit!! Syns det burde vert 1 gjeng som sto for alt av synging og liv...

paf

Jeg synes dette virker strålende, jeg! Flott at dere har fått gjennomslag for disse tingene. En ting for oss som bare delvis har latt fotball gå foran damer: Blir det mulig å bruke partoutkort på midten på "juniorfeltet" når jentungen skal være med?

Karl Hungus

Misforstå meg rett, jeg synest det er bra at vi får delt opp tribunen i tre felt, og at det sansynligvis blir høyere trinn på tribunen. Men dere virker veldig sikker på at den inngangen ikke kommer til å ødelegge for stemningen, jeg er ikke så sikker. Har opplevd å stå ved siden av inngangsparti på andre stadioner, og det skaper et stort stort "hull" i hele atmosfæren.  Er redd for at resulatet av hele dette eksperimentet er at vinningen går opp i spinningen.

Jeg tror fortsatt at det beste hadde vært om vi hadde brukt den ene av de to inngangene vi har brukt i dag til sjekk av billett og kroppsvisitering, så hadde vi trengt bare en vakt til å stå i porten inn til supporterfeltet som kan verifisere personer ved et medlemskort at de er med i Bataljonen.

Hva når det har gått ett år, og konklusjonen fra dette eksperimentet er at det er mislykket?. Da har vi påført Store Stå skader som er uopprettelige.

Erik

Noen som vet hvor stor plass BBB sitt felt er? mangen det er plass til osv;)

JhonnyBeGood

Erik sa:
JhonnyBeGood sa: "En kåring etter hver kamp av det feltet som lagde mest liv... Her må Hansa regnes med og...Dette er bankers" Tror det blir litt dumt, at 4 gjenger skal kjempe om hvem som er best... 4 div sanger fra alle da blir jo litt ja... teit!! Syns det burde vert 1 gjeng som sto for alt av synging og liv...

Det går jo forhåpentligvis an og samkjøre det litt... Vi kan for eksempel ha en uskreven regel om at det midterste feltet starter sangene, så kan de andre følge opp så godt de kan..
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Go Up