• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny høyreback!!!

Started by Ã?rnen, November 21, 2003, 10:17:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?rnen

Geddi er borte, og etter det vi har hørt vil Brann hente en ny høyreback. Hva med Kristoffer Paulsen på Bodø/Glimt? Erlend Hanstveit kjenner han fra U-21 landslaget og han har gjort det bra for Bodø i år. Rask,offensiv,ballsikker og slår gode pasninger. Begge U-21 backene på Brann!!! Det hadde vært noe.. Eller kanskje enda bedre Bjørn Dahl på Viking! Han kommer fra Os og vil forhåpentligvis tilbake til Bergen/Os etterhvert. Han er en av de beste Viking spillerne, vanvittig hurtig og god i 1 mot 1 situasjoner. Nå har han vært 5 sesonger i Viking, på tide å returnere til Bergen. Den mannen hadde glidd rett inn på Brann laget. Håper Brann får tak i han med tid og stunder.. Send ut signaler om at Dahl er ønsket på stadion, da tenker nok Bjørn Dahl seg godt om neste gang han får forslag om ny kontrakt med Viking. Noen som vet hvor lenge han har igjen av kontrakten?

Ã?ge

Tromsø`s Mika Koppinen er vist aktuell i følge Nordlys og BA

jinxter

Koppinen er vel et av de bedre alternativene, bare TIL ikke priser han helt ut sånn som de pleier. Hvis vi skal kjøpe noen av Tromsø, så heller Koppinen enn Kovacs.

KennethS

Marcus Andreasson fra Bryne burde også vært ett bra alternativ. Mener også at Brann burde satset på Vegard Landro.
tå på Brann

Sotraanda

Eg kan godt forstå at Brann ikke valgte å satse på V. Landro.
Eg innrømmer det at eg så ikkje mange kamper med Brannn2 i fjor, men det lille eg såg av han, og det eg har sett av han totalt over en del år, så synest eg ikke han har vist noe spesielt som forsterker Brann eller holder et stabilt tippeliga nivå.

Men man vet jo aldri!
ater, heter, hater NFF!

Xminator

Min favoritt er Alexander Aas. Tror neppe det noengang kommer til å se, men det ville vert øverste hylle.


HÃ¥kon

Syns ikke Aas hørtes så dumt ut. Spurte han etter landskampen om han skulle spille for Brann neste år, men han sa at han ikke hadde hørt noe........

Ã?rnen


Ricky

Et opplagt forslag ville vel være Hassan El Fakiri, som Monaco har omskolert til høyre vingback.

Monaco : Store gjeldsproblemer, unngikk tvangsnedrykk i sommer 'på overtid', men er under streng overvåkning av forbundet, og har så vidt jeg vet ikke lov å kjøpe spillere (kun låne). Har annullert kontrakten til spillere som f.eks Marco Simone for å prøve å få kontroll på kostnadene.

El Fakiri : Virker å være helt ute av laget. Har den siste måneden enten blitt sittende på tribunen eller på benken som ubenyttet reserve. Har kostnader knyttet til seg ved videre spill i klubben, siden Brann skal ha ca 2,5 millioner kroner etter 40 (?) spilte kamper, noe han ikke er langt unna. Det virker også som om Monaco-fansen mener han ikke er mer enn en ok backup-løsning for Hugo Ibarra, som har landskamper for Argentina.

Brann : Bør forhøre seg om muligheten til lån av El Fakiri gjennom sesongen 2004 (med opsjon?), mot at Monacos videre økonomiske forpliktelser til Brann faller bort, samt at Brann kanskje betaler (en del av) lønnen. Brann skal trolig ikke ut i noen e-cup, så det vil ikke føre til noen karantene i forbindelse med dette dersom Monaco vil ha ham tilbake etter den norske sesongavslutningen.

Verdt et forsøk om Hassan blir stående like langt unna A-lagsdiskusjonen også videre fremover. Vi spiller ihvertfall morsom og underholdende fotball for tiden - ikke helt umulig at han kunne ha funnet det interessant å være med...? Mons Ivar var jo også Brann-spiss den tiden Hassan var her, sikkert ikke noen ulempe, det heller.

Yngve

Har ingenting i mot fakiri, faktisk så elskar eg han ( som fotball spelar..) men back? er det ikkje sentral midtbane som er forcen hans? ein ting er kva monaco har omskolert han til, ein annan ting er kva han duger mest til..

Ja til fakiri i Brann, men helst ikkje som back..bruk han der han høyrer heime..

Ã?rnen

Lurer på hva som skjer med den mannen etterhvert? Det virker som han per i dag er langt unna lag-oppstillingen. Han har jo som kjent figurert som høyreback denne sesongen men nå har han mistet den plassen og. Er Monaco gniten og redd for flere utlegg når han runder 40 kamper? Eller er han ikke god nok? Nå er Monaco et europeisk topplag, men han forsvant plutselig så fort ut av laget?! Noen som vet om Brann har fått millionene for Hassan ettersom han rundet 25 kamper i oktober? Tror det var forfall 1.desember for Monaco.

Før eller siden vil Olofinjana forsvinne. Hassan ville vært den ideelle erstatter. Ellers mener jeg fortsatt Bjørn Dahl på Viking ville vært perfekt på høyrebacken! Scharner blir litt for kortsiktig etter min smak. 1 sesong, så må Brann starte på ny jakt. Sitter de å venter på at kontrakten til Bjørn Dahl går ut?

C@Bøe_79

Fakiri spillte høyreback i RBK:)

Og de klagde over at han aldri slo til(",).......?

Dumme trøndere
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up