• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nye Brann-sanger

Started by Andrews, November 20, 2003, 20:18:24 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Trodde dette var en tråd for å få nye Brann sanger på banen jeg? Her er det jo bare tørrprat. Jeg har ide til melodier, men jeg sliter med å sette tekst til dem. Det florerer av folk man kan stjele fra og utenlandske supportere som lager fete melodier. Dessuten kan man lage melodi helt på egen hånd eller hente melodi fra Vg-listen for den del. Til og med Muse's "Unintended" er det mulig å lage supportersang av.

Dessuten det klanen gjør er vel å stå å melke noen kuer i løse luften. Synes ikke akkurat det er så stilig og jeg er meget glad at vi ikke har hermet etter det/funnet opp det først. Dette får de altså stor anerkjennelse for fordi det viser at de har humor og vidd. Hvor mange ganger kan vi se det før vi stiller oss totalt likegyldige til hele melkingen?

Ole Brom

Quote from: "Fiore9"Trodde dette var en tråd for å få nye Brann sanger på banen jeg? Her er det jo bare tørrprat. Jeg har ide til melodier, men jeg sliter med å sette tekst til dem. Det florerer av folk man kan stjele fra og utenlandske supportere som lager fete melodier. Dessuten kan man lage melodi helt på egen hånd eller hente melodi fra Vg-listen for den del. Til og med Muse's "Unintended" er det mulig å lage supportersang av.

Dessuten det klanen gjør er vel å stå å melke noen kuer i løse luften. Synes ikke akkurat det er så stilig og jeg er meget glad at vi ikke har hermet etter det/funnet opp det først. Dette får de altså stor anerkjennelse for fordi det viser at de har humor og vidd. Hvor mange ganger kan vi se det før vi stiller oss totalt likegyldige til hele melkingen?



Få høre tekstene dine da så kan andre prøve å få en melodi til de !:)

iaiao

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Fiore9"Trodde dette var en tråd for å få nye Brann sanger på banen jeg? Her er det jo bare tørrprat. Jeg har ide til melodier, men jeg sliter med å sette tekst til dem. Det florerer av folk man kan stjele fra og utenlandske supportere som lager fete melodier. Dessuten kan man lage melodi helt på egen hånd eller hente melodi fra Vg-listen for den del. Til og med Muse's "Unintended" er det mulig å lage supportersang av.

Dessuten det klanen gjør er vel å stå å melke noen kuer i løse luften. Synes ikke akkurat det er så stilig og jeg er meget glad at vi ikke har hermet etter det/funnet opp det først. Dette får de altså stor anerkjennelse for fordi det viser at de har humor og vidd. Hvor mange ganger kan vi se det før vi stiller oss totalt likegyldige til hele melkingen?



Få høre tekstene dine da så kan andre prøve å få en melodi til de !:)


Du menar vel hellar få melodiene så kan eg sette tekster til de :p

Ole Brom

Quote from: "iaiao"
Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Fiore9"Trodde dette var en tråd for å få nye Brann sanger på banen jeg? Her er det jo bare tørrprat. Jeg har ide til melodier, men jeg sliter med å sette tekst til dem. Det florerer av folk man kan stjele fra og utenlandske supportere som lager fete melodier. Dessuten kan man lage melodi helt på egen hånd eller hente melodi fra Vg-listen for den del. Til og med Muse's "Unintended" er det mulig å lage supportersang av.

Dessuten det klanen gjør er vel å stå å melke noen kuer i løse luften. Synes ikke akkurat det er så stilig og jeg er meget glad at vi ikke har hermet etter det/funnet opp det først. Dette får de altså stor anerkjennelse for fordi det viser at de har humor og vidd. Hvor mange ganger kan vi se det før vi stiller oss totalt likegyldige til hele melkingen?



Få høre tekstene dine da så kan andre prøve å få en melodi til de !:)


Du menar vel hellar få melodiene så kan eg sette tekster til de :p



Hehe ja var det eg mente  :lol:

HappyRoy


Knixen

Quote from: "HappyRoy"


Et ypperlig forslag. :)

Men den tredje sistelinjen (De beste menn med ball land) virket noe rar, både med tanke på "normal norsk" og sang (mye L der).

Kan kanskje erstattes med "De beste menn med ball i dag". Et forslag i hvertfall.

HappyRoy

enigmed deg knixen.. ventet Ã¥ fÃ¥ reaksjoner pÃ¥ den linjen der... men som sagt; kom med forlsag til forbedringer!  :)

ekte kjuagutt

Eg syns vi burde vurdere f eks gamle bergensmelodiar.. eg har tenkt litt på madam felle som eg tror hadde lagd et helvetes liv vist nokken hadde komt opp me en god tekst??? vetsje helt om d e min sterke side liksom.. men tenk litt på d eg tror d hadde blitt fett

Nixon

Umiddelbar tanke på Madam Felle sangen:

Kjennar dokkar Ragnvald Soma?

Kem?

........................................ osv.

Kom ikke på noe i farten, men for et potensiale for en sang til vår beste spiller!
Rød makt på Hansa

ekte kjuagutt

Nokke sont ja:) bra folk gidd bry seg.. ellar raymond:) men eg har prøvd og tenke halveis vidare men eg hasje så stort kunstnerisk potensiale så eg foreslår andre folk hjelpar:) eg tror d hadde blitt forbanna tøft:) stå på

Ole Brom


Ole Brom

Quote from: "Nixon"Umiddelbar tanke på Madam Felle sangen:

Kjennar dokkar Ragnvald Soma?

Kem?

........................................ osv.

Kom ikke på noe i farten, men for et potensiale for en sang til vår beste spiller!


Kjennar dokkar Ragnvald Soma ?

Kem ?

Jærbuen i SK Brann
Ofrer alltid alt for laget
Og Store Stå vi elsker han.

osv osv.................

Kan dette være noe ???

ekte kjuagutt

Høres utrolig bra ut:D skjempe greiar.. men husk d ska puttes inn en KOR!! ellar nokke ettar ofrer alltid alt for laget, men eg tror d kan bli en slagar eg me et par finjusteringar.. SUPART.. Vi kunne jo kansje byttet ut Store stå me bergen by??.. d høres bere ut ettar KOR tror eg

Suppesupporter

Hva med å få i gang den som e foreslått en del ganger no : "så lenge hjerter slår, så lenge beina går.... osv" til kampen mot Fredrikstad?

Kan vel ikke være så vanskelig å dra i gang, eller må vi kopiere opp teksten til Bataljonen? ;o)

Ã?rnen

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Nixon"Umiddelbar tanke på Madam Felle sangen:

Kjennar dokkar Ragnvald Soma?

Kem?

........................................ osv.

Kom ikke på noe i farten, men for et potensiale for en sang til vår beste spiller!


Kjennar dokkar Ragnvald Soma ?

Kem ?

Jærbuen i SK Brann
Ofrer alltid alt for laget
Og Store Stå vi elsker han.

osv osv.................

Kan dette være noe ???

MrMastodon

Quote from: "HappyRoy"


Viss vi bytter "De beste menn med ball land" ut med "Og vi tar seieren hjem i dag" så funker det litt bedre :D
Noe som skurrer litt med de to siste linjene, men jeg kommer ikke på noe bedre...


Ole Brom

Quote from: "MrMastodon"



SJEFT HELT SJEFT !!!!!!

TcK

dritbra mrmastodon! tror jeg vurderer å printe ut en del av den også til søndag... hvis det er ok?

tck
Jesus elsker alle barna

Go Up