• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Diverse gamle sanger på Youtube

Started by lok1, November 07, 2012, 22:47:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

lok1

Har nå lastet opp en del gamle (og nye) supporterrop som en eller annen gang er blitt brukt, prøvd brukt, eller bare tenkt på å bli brukt på Youtube. Husket at det var et spørsmål her i sommer, så tenkte å dele med dere :)


Sanger fra store stå:

Tjukk og feit og full og seriegull

Syng med hvis du elsker Brann

SK SK BRANN

Se Mons Ivar

Kem faen e Tore Andre?

Nystemten

IAO

Vi har Geir Hasund

Eg e født i Bergen

Drite på Oslo by

Vi e Brann Bergens stolthet - lang

Vi e Brann Bergens stolthet - lang

Vi e verdens beste lag

Vi e berømte Brann fra Bergen


Sanger fra ukjent innspilling:

Erik Huseklepp

Olafur Bjarnason

Petter Vaagan Moen

Migen Memelli

Håkon Opdal

Erlend Hanstveit

Christian Kalvenes

Bjørn Dahl

D ska no skje

Syng for vårt SK Brann

SK Brann fra Bergen e vi


Jeg vet ikke hvor jeg fant det, eller hvem som synger på de elleve siste sangene. Noen som vet?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

hansastril

IAO e grisefeit. Burde fått den inn igjen!
Stolt og kry

Miller

Helt enig, IAO e kanon sang! Spørsmålet er jo kem vi skal bytte Tennfjord med i sangen der.

krøvel vellevold

Quote from: Miller on December 08, 2012, 11:13:50 AM
Helt enig, IAO e kanon sang! Spørsmålet er jo kem vi skal bytte Tennfjord med i sangen der.


Den sangen er "så Tennfjord" for meg, at selv om vi har sunget den hundrevis av ganger etter at han forsvant (for 14 år siden?), så er jeg fremdeles på nippet til å synge "Tennfjord" når den linjen kommer.
Legg ned hele klubben!

Miller

Quote from: krøvel vellevold on December 08, 2012, 11:57:14 AM
Quote from: Miller on December 08, 2012, 11:13:50 AM
Helt enig, IAO e kanon sang! Spørsmålet er jo kem vi skal bytte Tennfjord med i sangen der.


Den sangen er "så Tennfjord" for meg, at selv om vi har sunget den hundrevis av ganger etter at han forsvant (for 14 år siden?), så er jeg fremdeles på nippet til å synge "Tennfjord" når den linjen kommer.


Ingen problem med å synge Tennfjord, men for min del e det Mjelde som er det jeg har blitt vant med. Det blir bare veldig feil å synge! :p

Go Up