• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2013

Started by Xminator, October 28, 2012, 06:32:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

Med Brann sitt potensiale og ressurser skal klubben være eit knepp betre enn LSK, og ikkje avhengige av om Finne traff mål eller ikkje.

Debatten må løftast. 
Saludar a los monos!

nero

April 15, 2013, 12:01:15 PM #351 Last Edit: April 15, 2013, 12:03:25 PM by nero
Quote from: pidre on April 15, 2013, 11:42:41 AM
Med Brann sitt potensiale og ressurser skal klubben være eit knepp betre enn LSK, og ikkje avhengige av om Finne traff mål eller ikkje.

Debatten må løftast.  


Ja, dette er og blir elefanten i rommet. Vi er nest størst i landet, men greier ikke å vise det på noen meningsfull måte. Spesielt er det flaut at vi år etter år reiser land og strand rundt for å bli pisset på, som Reka så vakkert uttrykte det. Vi bør kunne forvente at Norges nest største klubb skulle kunne vinne en bortekamp i ny og ne, og i hvert fall ta minst én seier på kunstgress i året.
Lions led by donkeys.

tem

må først si at det var en meget bra kamp mot Viking i dag
førsteomg er kanon og andre er relativt bra og totalt sett en meget god Brannkomp

selv om det er tidlig i sesongen , så ser man noen tegn til at dette fort kan bli en for Brann normal sesong hvor man hanter 90% + av poengene hjemme

til nå har brann spilt 3 hjemme ( 3 seire ) og 2 borte ( 2 tap )
man har puttet 6 mål hvor alle er kommet hjemme
man har sluppet inn 7 mål. ett hjemme og hele 6 borte
jeg ser ingen annen løsning en at dette må sitte mentalt langt inn i ryggmargen på spillerene , og Brann bil aldri kunne være en medlaje kandidat før man før nøstet opp i dette

kjekt man gjør det bra hjemme slik at de som møter på kampanje blir underholdt , men før man begynner å plukke poeng borte tror jeg desverre ikke at det blir fult på stadion igjen

Gulløl

Steffen Hagen, kan se ut som han blir ute mot Brann på fredag. Odd laget vil nok merke at en slik nøkkelspiller ikke er med.
http://www.varden.no/sport/rekorden-rok-for-steffen-hagen-1.7854870

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Quote from: Gulløl on April 21, 2013, 00:47:23 AM
Steffen Hagen, kan se ut som han blir ute mot Brann på fredag. Odd laget vil nok merke at en slik nøkkelspiller ikke er med.
http://www.varden.no/sport/rekorden-rok-for-steffen-hagen-1.7854870




Da spiller nok erstatteren sin beste kamp i karrieren.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

April 21, 2013, 16:07:28 PM #355 Last Edit: April 21, 2013, 17:33:44 PM by Gulløl
Perfekt resultat på danskebåten  :). Nå får vi håpe videre at Haugesund tar Rbk  :-\
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Haugesund valser over RævBK og leder med to mål. Haugesund seier medfører at Brann bare er 1 poeng bak Rosenborg før Odd kampen. Vi kan faktisk passere den store gullfavoritten neste helg  8)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on April 21, 2013, 18:25:13 PM
Haugesund valser over RævBK og leder med to mål. Haugesund seier medfører at Brann bare er 1 poeng bak Rosenborg før Odd kampen. Vi kan faktisk passere den store gullfavoritten neste helg  8)


Eller at Haugesund passerer oss etter hengekampen på onsdag...
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Tenk å ha desse tilgjengelege på midtstopparplassen om t.d eitt år: Rogne, Grønner, Duré og Gjesdal. Urealistisk?

Gulløl

April 23, 2013, 18:07:10 PM #359 Last Edit: April 23, 2013, 18:08:49 PM by Gulløl
Quote from: Hatleking on April 23, 2013, 17:55:21 PM
Tenk å ha desse tilgjengelege på midtstopparplassen om t.d eitt år: Rogne, Grønner, Duré og Gjesdal. Urealistisk?


Urealistisk siden vi ikke kan ha seks midtstoppere i 2014 sesongen. Wangberg og Jonsson har kontrakt ut 2014 sesongen. I tillegg ivrer vist Brann med å forlenge med Zsolt Korcsmár så da kan han bli den syvende. Wangberg og Jonsson er nok vanskelig å selge så skadeutsatt de har vært så de blir nok minst ut 2014 sesongen i Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Nei, ikke hvis vi lar være å bruke penger på lån og spillere i Nordkvelle/Soko-klassen som er godt over 20.

La oss si at følgende skjer i sommer: Zsolt blir solgt til utlandet for noen mill, den av Askar/Nordkvelle/Soko som er minst fornøyd med spilletiden blir solgt, Jørgen Mohus blir solgt.
Videre fortsetter Piotr storspillet sitt og blir i januar solgt for mye. Da har vi penger til en klassespiller (eller klassetrener).

Ja, og da må selvsagt Wangberg og Jonsson bli solgt også, ja. Eller frigitt. Tja, kanskje det ikke er helt realistisk, men ikke umulig.
Tror det er urealistisk med både Glesnes og Durè.
Tren på langskudd

krakra

Håper virkelig ikke vi forlenger med Zsolt. Vi må rydde plass til en skikkelig kvalitetsstopper og Zsolt er den eneste vi har mulighet til å kvitte oss med. Med mindre de vil låne ut/selge Grønner da. Ideelt kunne man solgt Jonsson og fått inn Semb som kunne tatt over lederrollen i forsvaret. Men det er vel ikke realistisk

Ojo

Hvis det er en rask stopper vi vil ha, må vi holde oss langt unna Rogne. Til og med Zsolt er raskere enn han.

Hatleking

Kanskje om eit par år då. Jonsson har vel ikkje gjort noko eksepsjonelt for å fortene ny kontrakt. Wangberg har heller ikkje gjort noko voldsomt. Dersom han ikkje tek steget inn i førstelaget, vil neppe verken han eller Brann forlenge.

Uttalte ikkje Skarsfjord noko om at Duré var ein han hadde hatt lyst på til Brann? Rogne har jo blitt diskutert her tidlegare - han er jo klubblaus i sommar. Glesnes som fjerdestoppar kan sikkert vera bra nok.

Hatleking

Quote from: Ojo on April 23, 2013, 18:17:03 PM
Hvis det er en rask stopper vi vil ha, må vi holde oss langt unna Rogne. Til og med Zsolt er raskere enn han.


Kva gode, raske stopparar er norske? Eg kjem på Hovland og Madsen. Ingen av dei er noko særleg realistiske.

krakra


storB

Quote from: krakra on April 23, 2013, 18:19:31 PM
Semb er rimelig rask


Får ikke han for under 10 mill etter det fagermo sa etter molde fremstøtet. Brann har vell uansett tatt ett valg i lys av gjesdals a-kontrakt om å satse på disse to lokale stopperne vi har i stallen p.t.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Lasaron

Quote from: storB on April 23, 2013, 18:25:25 PM
Quote from: krakra on April 23, 2013, 18:19:31 PM
Semb er rimelig rask


Får ikke han for under 10 mill etter det fagermo sa etter molde fremstøtet. Brann har vell uansett tatt ett valg i lys av gjesdals a-kontrakt om å satse på disse to lokale stopperne vi har i stallen p.t.


Det tror ikke jeg. Gjesdal er i første omgang en kortsiktig signering, selv om han er et produkt av talentarbeidet. Tipper Skars har en klassestopper høyt på ønskelisten.
Tren på langskudd

Gulløl

Quote from: Lasaron on April 23, 2013, 18:09:26 PM
Nei, ikke hvis vi lar være å bruke penger på lån og spillere i Nordkvelle/Soko-klassen som er godt over 20.

La oss si at følgende skjer i sommer: Zsolt blir solgt til utlandet for noen mill, den av Askar/Nordkvelle/Soko som er minst fornøyd med spilletiden blir solgt, Jørgen Mohus blir solgt.
Videre fortsetter Piotr storspillet sitt og blir i januar solgt for mye. Da har vi penger til en klassespiller (eller klassetrener).

Ja, og da må selvsagt Wangberg og Jonsson bli solgt også, ja. Eller frigitt. Tja, kanskje det ikke er helt realistisk, men ikke umulig.
Tror det er urealistisk med både Glesnes og Durè.


Brann kommer aldri til å få «noen millioner» for Zsolt i sommer når det bare er noen måneder igjen av kontrakten. Maks 1 million.

Askar skal selvfølgelig ikke selges, han er en av våre beste spillere. Her må det jobbes med å forlenge kontrakten som går ut etter 2014 sesongen.

Skal Norges beste keeper Piotr Leciejewski selges må det være for minimum 20 millioner.  Når Anders Lindegaard  ble solgt for 40 millioner fra Molde i 2011 kan en slik pris forsvares.  Chelsea  var veldig interesser i Piotr høsten 2010 og han følges nok av flere storklubber i dag etter storspillet han har vist.

Nordkvelle må gjerne bli om han holder det nivået videre som han holdt i forrige kamp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Semb Berge er bosman neste sesong. Da går nok prisen ned. Det er ikke opp til Fagermo å bestemme.
At vi skal satse på Grønner og Gjesdal betyr ikke at vi ikke kan hente en kvalitetsstopper foran neste sesong. Tviler på de blir stopperduoen i 2014 neste år. Grønner-Semb hadde derimot vørt veldig spennende.

Hatleking

Quote from: krakra on April 23, 2013, 18:30:49 PM
Semb Berge er bosman neste sesong. Da går nok prisen ned. Det er ikke opp til Fagermo å bestemme.
At vi skal satse på Grønner og Gjesdal betyr ikke at vi ikke kan hente en kvalitetsstopper foran neste sesong. Tviler på de blir stopperduoen i 2014 neste år. Grønner-Semb hadde derimot vørt veldig spennende.


Heilt einig. Likevel er vel det sjansar for at han får tilbod frå utlandet. Han startar nok for Noreg i U21-EM med drøssevis av speidarar til stades. Imponerar han der, er vegen kort ut i verda. Dersom han ikkje går utanlands, kan me kanskje vera konkurransedyktige. Molde har Hovland og har nettopp handla inn Toivio. Eg tvilar på at dei kan ta seg råd til å kjøpe Semb Berge i tillegg.

Rosenborg har Reginiussen og Strandberg som førsteval. Det er mogleg at dei òg ønskjar seg Semb Berge, men la oss håpe at dei vert nøgde med dei dei har.

Gjer Brann ein god sesong og hamnar på ein plass som bringer oss ut i Europa neste år, stiller me sterkt. Vålerenga kan eg tenkje meg kan vera interesserte, men dersom dei hamnar godt nede og me høgt opp, trur eg han vel oss. Men kven veit kva han tenkjer?

Ojo

Quote from: Hatleking on April 23, 2013, 18:18:31 PM
Quote from: Ojo on April 23, 2013, 18:17:03 PM
Hvis det er en rask stopper vi vil ha, må vi holde oss langt unna Rogne. Til og med Zsolt er raskere enn han.


Kva gode, raske stopparar er norske? Eg kjem på Hovland og Madsen. Ingen av dei er noko særleg realistiske.


Forren. Får ikke engang sitte på benken hos Southampton. Ikke akkurat urealistisk når også Rogne blir nevnt.

dragn

Quote from: storB on April 23, 2013, 18:25:25 PM
Quote from: krakra on April 23, 2013, 18:19:31 PM
Semb er rimelig rask


Får ikke han for under 10 mill etter det fagermo sa etter molde fremstøtet. Brann har vell uansett tatt ett valg i lys av gjesdals a-kontrakt om å satse på disse to lokale stopperne vi har i stallen p.t.


Odd har nok neppe råd til å takke nei på et bud rundt 5-6 mill

storB

 
Quote from: krakra on April 23, 2013, 18:30:49 PM
Semb Berge er bosman neste sesong. Da går nok prisen ned. Det er ikke opp til Fagermo å bestemme.


Da er han selvfølgelig mer interessant.. ;D
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

osoerli

1 poeng bak gullet etter 6 runder.  Alle laga har tapt etter 6 serierunder.  Det er vel tidlegare enn normalt?  Blir nok jevn serie i år, der 5-6 lag kan vinna.  Brann er blandt dei.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator


krakra


krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Yngve

I fjor fekk med 10-1-4 på heimebane. Då enda me på ein delt fjerdeplass på heimetabellen.

Då kom me 11 poeng bak Molde.

Klarar me å få vekk eit tap til er det knall.

På bortetabellen enda me med 11 poeng etter to bortesigrar. Då enda me høvesvis 9 og 15 poeng bak Molde og Rosenborg.

Så me veit alle kvar skoen trykker.

Klarar me å skrapa saman litt over eit poeng i snitt på bortebane, kan me byrja å snakka om noko spanande. Men då er førestnaden at me vinn mot Sogndal no.

Då kan me byrja å snakka om Europaliga på stadda i 2014. Det er eg svært lysten på etter gammalt.

Hatleking

Europaliga hadde vore fantastisk. I så fall hadde me vore tvunge til å satse noko meir òg. Ikkje ueffent det.

Sindre32

Quote from: krøvel vellevold on April 29, 2013, 11:42:30 AM


Det skjer jo selvsagt ikke, nei. Men med 39 poeng hjemme, noe som bør, og omtrent må om vi skal klare medalje, være oppnåelig, trenger vi tradisjonelt sett omtrent 15 borte for å ta medalje. Det er der skoen trykker. Vi har hatt to gode omganger, ting kunne nok ha vært annerledes om vi hadde scoret først. Blir litt "hvisomatte, dersomatte" ... Uansett, vi bør ha omtrent 53 poeng for å (kanskje) klare medalje, alt etter hvordan serien utvikler seg.

roaldinho

Brann har spilt to bortekamper, begge på naturgress som de trivdes klart best på. I fjor vant man vel begge kampene mot  samme lag der?

Nå er det mange kamper på kunstgress igjen og Brann sliter mye mer der enn på naturgress, så jeg tørr ikke håpe på noe som helst. Riktignok var man bedre enn både RBK og Lillestrøm i første omgang, men det er nå sånn at en kamp varer i 90 minutter. Lillestrøm hadde vel rundt 20 minutter av andre omgang der de var best, mens RBK dominerte hele andre omgang. Poenget mitt er at Brann må flere hakk opp når de møter kunstgress og det er jeg jammen meg langt fra sikker på at de klarer.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dragn

Dem vant mot LSK, tapte mot RBK, ifjor :)

Enig med at dem må steppe opp spillet, men dem har jo gjort tiltak for å være bedre på kunstgress, og i mitt syn har dem bedre banespill i år enn i fjor, så det er lettere å føre kamper. Og så har vi ikke Offside-Ojo. I tillegg _virker_ Brann å være mer solid bakover, det har vi vist på stadion i år!

roaldinho

Quote from: dragn on April 29, 2013, 16:44:53 PM
Dem vant mot LSK, tapte mot RBK, ifjor :)

Enig med at dem må steppe opp spillet, men dem har jo gjort tiltak for å være bedre på kunstgress, og i mitt syn har dem bedre banespill i år enn i fjor, så det er lettere å føre kamper. Og så har vi ikke Offside-Ojo. I tillegg _virker_ Brann å være mer solid bakover, det har vi vist på stadion i år!


Stemmer, men til mitt forsvar husker jeg ikke hva jeg spiste til middag i går ;)

Men Brann var da et svært godt hjemmelag i fjor også, og er vel sånn at Brann har møtt Molde og Vif på gunstige tidspunkt, mens Viking-kampen var et bevis på at Brann kan ta lag selv om de er i form.

Men det er forskjell fra naturgress på hjemmebane til kunstgress på bortbane, så er veldig spent på hvordan de klarer seg mot Sogndal. Om de klarer å holde nivået som i første omgangene mot RBK og Lillestrøm i store deler av kampen så skal jeg være fornøyd. Taper man selv om man leverer to godkjente omganger så er det iallefall en forbedring og det er bare uheldig at det ikke blir poeng. Da tar man det med seg til neste kamp på kunstgress og satser på at det endrer seg med poengfangsten da. Men jeg er ikke særlig optimistisk med tanke på de to 2. omgangene mot LSK og RBK, og da spesielt sistnevnte.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Sindre32

Quote from: roaldinho on April 29, 2013, 16:35:07 PM
Brann har spilt to bortekamper, begge på naturgress som de trivdes klart best på. I fjor vant man vel begge kampene mot  samme lag der?

Nå er det mange kamper på kunstgress igjen og Brann sliter mye mer der enn på naturgress, så jeg tørr ikke håpe på noe som helst. Riktignok var man bedre enn både RBK og Lillestrøm i første omgang, men det er nå sånn at en kamp varer i 90 minutter. Lillestrøm hadde vel rundt 20 minutter av andre omgang der de var best, mens RBK dominerte hele andre omgang. Poenget mitt er at Brann må flere hakk opp når de møter kunstgress og det er jeg jammen meg langt fra sikker på at de klarer.


Det må også mer enn to kamper til for å etablere en tendens. Vi har lagt om formasjonen og vi har enkelte andre spillere i år, så vi får se.

krakra

Men at vi er gode hjemme er greit å slå fast?

roaldinho

http://fotball.bt.no/eliteserien/article277988.ece

Wangberg og Jonsson kan være ute til etter sommerpausen.  Det betyr vel at Grønner kan etablere seg, noe som selvsagt er positivt. Negativt med alle skadene da det fort kan komme suspensjoner og skader på de nåværende som spiller.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Sindre32

Quote from: krakra on April 29, 2013, 18:09:46 PM
Men at vi er gode hjemme er greit å slå fast?


Hvis du spør om fire kamper hjemme er et bedre grunnlag enn to borte, derav laget som av alle er tippet som seriemester, så må jeg svare ja på det.

krakra

Jeg spurte om du syns det er godt nok grunnlag. Syns du det betyr noe at Molde er det suverene bunnlaget og står med ett poeng etter seks kamper?

Nixon

Hadde vi alltid spilt to hjemmekamer for hver bortekamp hadde det ikke vært noe problem...
Rød makt på Hansa

Sindre32

Quote from: krakra on April 29, 2013, 18:38:56 PM
Jeg spurte om du syns det er godt nok grunnlag. Syns du det betyr noe at Molde er det suverene bunnlaget og står med ett poeng etter seks kamper?


I forhold til medaljesjanser er vel det eneste jeg har nevnt i forhold til det. Du bygger vel ikke stråmenn?

krakra

Jeg spurte fordi jeg ikke har sett deg slå ned på noen som mener vi er gode hjemme. Kan vi ikke si at vi er dårlige borte kan vi heller ikke si at vi er gode hjemme. Det er bare spilt seks kamper, men både borte og hjemme fortsetter trenden fra i fjor.

Sindre32

Quote from: krakra on April 29, 2013, 18:49:59 PM
Jeg spurte fordi jeg ikke har sett deg slå ned på noen som mener vi er gode hjemme. Kan vi ikke si at vi er dårlige borte kan vi heller ikke si at vi er gode hjemme. Det er bare spilt seks kamper, men både borte og hjemme fortsetter trenden fra i fjor.


Vi har spilt to gode omganger av fire. Slik sett kan vi vel si at vi verken har vært dårlige eller gode, men at vi på ingen måte har hatt uttelling.

Vi vant bare 10 hjemmekamper i fjor. Hvilken trend fortsetter vi? Vi tapte de to siste hjemmekampene i fjor.

krakra

Jeg vil si at vi har vørt dårlige. En målforskjell på 0-6 handler ikke bare om uttelling. Vi var elendige i andre mlt LSK og katastrofalt svake mot RBK.

Hatleking

Quote from: krakra on April 29, 2013, 19:02:14 PM
Jeg vil si at vi har vørt dårlige. En målforskjell på 0-6 handler ikke bare om uttelling. Vi var elendige i andre mlt LSK og katastrofalt svake mot RBK.


Totalt sett var me betre enn LSK i kampen der. Dei hadde ein 20-minuttsperiode der dei pressa oss bakpå og fekk to mål. Resten av omgangen var me ikkje noko dårlegare - heller motsett. Første omgong var me klårt dominerande.

I RBK-kampen var me på høgde med RBK i første omgong, men fekk to tidleg imot og kollapsa, diverre.

Sindre32

Quote from: krakra on April 29, 2013, 19:02:14 PM
Jeg vil si at vi har vørt dårlige. En målforskjell på 0-6 handler ikke bare om uttelling. Vi var elendige i andre mlt LSK og katastrofalt svake mot RBK.


Riktig. Så førsteomgangene er på ingen måte relevante? Det er nemlig de jeg snakker om. Da blir det vel ikke helt feil å si at vi har hatt to gode førsteomganger?

Føler meg i det homoerotiske hjørnet i dag, jeg synes du er søt jeg Krakra.

krakra

Vi var virkelig ikke så gode i noen av førsteomgangene. Langt ifra gode nok til at de utligner de elendige andreomgangene. Spesielt mot RBK var vi totalt sett fullstendig ræva. De var bedre enn oss i første, og gjorde hva de ville i andre.

Men for all del, du må bare mene at vi verken har vært gode eller dårlige på bortebane etter to kamper med null poeng og en målforskjell på 0-6

Sindre32

Quote from: krakra on April 29, 2013, 19:22:04 PM
Vi var virkelig ikke så gode i noen av førsteomgangene. Langt ifra gode nok til at de utligner de elendige andreomgangene. Spesielt mot RBK var vi totalt sett fullstendig ræva. De var bedre enn oss i første, og gjorde hva de ville i andre.

Men for all del, du må bare mene at vi verken har vært gode eller dårlige på bortebane etter to kamper med null poeng og en målforskjell på 0-6


Jeg har bare sagt at vi har hatt to gode omganger og to dårlige.

Men for all del, du må virkelig mene at 20 minutters elendighet mot LSK betyr at de var bedre enn oss.

krakra

Quote from: Hatleking on April 29, 2013, 19:08:27 PM
Quote from: krakra on April 29, 2013, 19:02:14 PM
Jeg vil si at vi har vørt dårlige. En målforskjell på 0-6 handler ikke bare om uttelling. Vi var elendige i andre mlt LSK og katastrofalt svake mot RBK.


Totalt sett var me betre enn LSK i kampen der. Dei hadde ein 20-minuttsperiode der dei pressa oss bakpå og fekk to mål. Resten av omgangen var me ikkje noko dårlegare - heller motsett. Første omgong var me klårt dominerande.

I RBK-kampen var me på høgde med RBK i første omgong, men fekk to tidleg imot og kollapsa, diverre.
Slike bortforklaringer kan man da gjøre med flere av hjemmekampene våre også. Odd var fult på høyde enn oss, så fikk vi en scoring på et heldig tidspunkt og luften gikk ut av dem. VIF var bedre enn oss frem til vi scoret og fikk kampen i vårt spor. Vi ble rett og slett pisset på av RBK, og jeg syns de var bedre enn oss i første omgang også.

Syns ikke vi var bedre enn LSK heller. Det var totalt sett jevnt, men når man ikke scorer i første og faller sammen i andre så er man dårlige og fortjener å tape. Det er alt for dårlig.

krakra

Quote from: Sindre32 on April 29, 2013, 19:26:46 PM
Quote from: krakra on April 29, 2013, 19:22:04 PM
Vi var virkelig ikke så gode i noen av førsteomgangene. Langt ifra gode nok til at de utligner de elendige andreomgangene. Spesielt mot RBK var vi totalt sett fullstendig ræva. De var bedre enn oss i første, og gjorde hva de ville i andre.

Men for all del, du må bare mene at vi verken har vært gode eller dårlige på bortebane etter to kamper med null poeng og en målforskjell på 0-6


Jeg har bare sagt at vi har hatt to gode omganger og to dårlige.

Men for all del, du må virkelig mene at 20 minutters elendighet mot LSK betyr at de var bedre enn oss.
.De vant 2-0. Derfor var de bedre enn oss. Vi har ikke akkurat kjørt over motstander gjennom to omganger på hjemmebane heller. Blir litt ynkelig tankegang syns jeg. Bortforklaringer og fornektelse.

Vi hadde en god og en dårlig omgang mot VIF, en dårlig og knapt en god mot Odd, en god og en dårlig mot Viking også. Mot Molde var det vel to ganske middels omganger.

Go Up