• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fjortiser på store stå

Started by Brann_Askøy, November 18, 2003, 10:35:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Sikkert sagt noe om dette før, men om man tar vekk fjortisene på Store Stå. Hva skjer da? Antall tilskuere der ned til 4-500? Eller kommer alle de eldre stormende tilbake? Jeg vet hva jeg tror, men det er ingen vits i å si det.  Og snakker man om å ta vekk "tilstanden fjortis" så er jo det helt umulig.

Enten man er fjortis eller ikke. Synes det er for få engasjerte hard core Brannsupportere uansett hvordan man snur og vender på det. Det ser man jo på borteturene. Sammenlignet med en gjeng som Ham Kam som sikkert de fleste her anser seg som bedre enn så er vi halvparten så mange som dem på kamp mot VIF. Akkurat samme tendens med aristokratene som var mange ganger flere enn oss i Oslo.

monzilla

tenker du på hjemmekamper nå eller bortekamper?

Nixon

Kanskje den litt lengre reiseveien er en forklaring?
(Jeg vet hva jeg tror, men det er ingen vits i å si det...)
Rød makt på Hansa

Brann-Peter!

orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Kruxleiven

Litt lengre reisevei? Fabler jeg om jeg sier det var fire busser fra Bergen til VIF kampen i 98? FFK fansen sendte visstnok et tog til oss.

Jeg snakker om hjemmekamp angående om det da ville blitt 4-500 på felt Q.

Jeg mener bare at problemet ligger ikke i fjortiser. I hvertfall ikke hele problemet.

Brann-jento

Quote from: "grei"Hva er det med fjortisser og tegnsetting?

De pumper inn så mange spørsmåls-og utropstegn i tekstene sine at det blir slitsomt å lese. Er det sånn man skriver i skolen i dag, eller er dette på moten blant de unge? Det gir i hvert fall et veldig useriøst og skrikete inntrykk. Jeg husker personen som absolutt skulle endre skriftstørrelse og farge i innleggende sine i dette forumet, så de så ut som store, vulgære reklameplakater fra 80-tallet. Det er kanskje sånn at de unge liker å lesse på med effekter, hva vet jeg.


Vis det er det beste du kan finne på å skrive, foreslår eg at du ikkje skriver noe i det hele tatt!
for det der var rett og slett usaklig!

Eg skriver så mangen spørsmålstegn opg utropstegn eg vil!
og blir eg forbanna pg engasjert kommer det et par av de!
dette er ikkje "på moten" nei.

folk må få skrive på sin måte!
du skriver nok ikkje helt "feilfritt" du heller.
lem fra Hanne (Brann-jento)

Syng for Brann

Fjortisser på SS er ikke noe problemi seg selv.     Det jeg fant irriterende i min stund på SS var at mange både unge og voksene brukte mobiltelefoner når kampen pågikk.  

Visst du ikke skal synge, så kan folk la være å kjøpe billett på SS!


cyp

Ingenting å gjøre med sånne fjortiser. Vi får nesten bare godta det og slutte å syte over det. Kan ikkje ha aldersgrense på BBB-feltet heller.
elt O e snobbete!!

JhonnyBeGood



Får vi tilbake disse tilstandene, så tenker eg alle de andre tingene, fjortisser osv, ordner seg etterhvert!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

BL

Quote from: "JhonnyBeGood"

Får vi tilbake disse tilstandene, så tenker eg alle de andre tingene, fjortisser osv, ordner seg etterhvert!


grunnen til at fjortissene har plassert seg midt på ss, og no det siste året, bbb feltet er kanskje pga vi oppfører oss som prestesønner hele gjengen... når det var sånne tilstander som dette på stadion hadde eg respekt for ss og de som holdt til der, når eg sjøl var en liten drittunge altså  :P
Hansa-
Felt Z

Go Up