• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sandnes Ulf - Brann (16. september - 18:00)

Started by Ojo, September 03, 2012, 16:41:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ojo

Jo, for meg hvor TV2 Sport ikke fungerer lenger. ;-)

Xminator

Jaja, da får vi prøve internett igjen da. Og håpe verden er gått fremover siden Brannkamp var det samme som stresstesting av linjene...

vebo

Ja, så lenge du har ok linje så er det rimlig god kvalitete, hd - der det er tilgjengelig.
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Det bør være null problem, så lenge man har en anstendig linje. Betalt eller ei.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Tenker mer på hva som skjer når halve Bergen skal banke på serverdørene med en anstendig linje. Det må liksom være anstendig i Canal Digitals ende også.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nummer9

Quote from: Ojo on September 14, 2012, 16:58:15 PM
Quote from: Xminator on September 14, 2012, 16:14:10 PM
Er dette en av kampene som Canal Digital ikke lenger viser på TV?


Ja, utrolig irriterende. Heldigvis er det nettopp Canal Digital som skal sende Tippeligaen neste år.



Feil. Det er Canal+, nå kalt C MORE som sender neste sesong. Deres kanaler er dog tilgjengelig via Canal Digital.

psv-hasund

Comoyo elle C more har fungert helt fint i år. Jeg var skeptisk etter landslags brølerne de hadde i fjor, men nå er det god kvalitet på sendingene. Så lenge vi slipper Max kommentatoren skal jeg ikke klage.

Falkman

Quote from: psv-hasund on September 15, 2012, 11:43:00 AM
Comoyo elle C more har fungert helt fint i år. Jeg var skeptisk etter landslags brølerne de hadde i fjor, men nå er det god kvalitet på sendingene. Så lenge vi slipper Max kommentatoren skal jeg ikke klage.


Good point!! hvor mange ganger ble Deila kalt for Ronny Johnsen i går??  Aalbu er en klovn. og den gamle treneren vår er ikke stort bedre, han heller.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

Quote from: Gulløl on September 15, 2012, 13:30:08 PM
– Sandnes Ulf har mistet gløden
http://sandnesposten.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=6308


- Søndag møtes Sandnes Ulf og Brann til lokalderby på Sandnes stadion.

Kun 5 timer unna, skikkelig lokalt!

krøvel vellevold

Quote from: Northside on September 15, 2012, 13:41:31 PM
Quote from: Gulløl on September 15, 2012, 13:30:08 PM
– Sandnes Ulf har mistet gløden
http://sandnesposten.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=6308


- Søndag møtes Sandnes Ulf og Brann til lokalderby på Sandnes stadion.

Kun 5 timer unna, skikkelig lokalt!


Ja, hadde vi i det minste vært deres nærmeste motstander...
Legg ned hele klubben!

dudo

Sjarmklumpen Høiland må visst stå over, i flg twitterkontoen hans.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

De som håper på et lengre innhopp for Finne kan glemme det. Han er ikke med i troppen.

dudo

I flg BA sin live-tjeneste er det "37% sannsynlighet for at Sandnes Ulf vinner når Sandnes Ulf spiller hjemme mot Brann. (Basert på alle spilte kamper siden 1948)." - er ikke dette første kamp?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on September 16, 2012, 13:11:08 PM
I flg BA sin live-tjeneste er det "37% sannsynlighet for at Sandnes Ulf vinner når Sandnes Ulf spiller hjemme mot Brann. (Basert på alle spilte kamper siden 1948)." - er ikke dette første kamp?


Noe som viser hvor rare utfall man kan få av slike sannsynlighetsberegninger basert på fortid.
Legg ned hele klubben!

OmOssSjølOgHansaøl

Hvis BT har rett i at Korcsmár og Huseklepp starter på benken, bør laget se sånn ut:

                           Leciejewski
Sævarsson - Wangberg - Jonsson - Demir
                       Barmen - Mjelde
                 Askar - Haugen - 
Bentley
                               Ojo

Haugen og Mjelde spilte seg nok inn på laget sist - med forbehold om at de har holdt oppe trøkket på de siste treningene. Deretter står det mellom Nordkvelle, Fakiri og Barmen, men det hadde vært morsomt om Barmen kunne fått en liten opptur etter offentlig avstraffelse og kontraktstyr.

Huseklepp må komme innpå i andre, når rogalendingene begynner å bli slitne, og så får kampbildet og formen til Askar og Bentley avgjøre om Larsen får spilletid.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

SKBrannfan

Er hele Branns billettkvote utsolgt til denne kampen?

Hatleking

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 16, 2012, 13:27:32 PM
Hvis BT har rett i at Korcsmár og Huseklepp starter på benken, bør laget se sånn ut:

                           Leciejewski
Sævarsson - Wangberg - Jonsson - Demir
                       Barmen - Mjelde
                 Askar - Haugen - 
Bentley
                               Ojo

Haugen og Mjelde spilte seg nok inn på laget sist - med forbehold om at de har holdt oppe trøkket på de siste treningene. Deretter står det mellom Nordkvelle, Fakiri og Barmen, men det hadde vært morsomt om Barmen kunne fått en liten opptur etter offentlig avstraffelse og kontraktstyr.

Huseklepp må komme innpå i andre, når rogalendingene begynner å bli slitne, og så får kampbildet og formen til Askar og Bentley avgjøre om Larsen får spilletid.



Eg er heilt einig i laget ditt!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

Et teknisk spørsmål litt på siden: Kan comoyo streames i Linux?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kenola

September 16, 2012, 15:00:29 PM #71 Last Edit: September 16, 2012, 15:07:21 PM by kenola
Quote from: dudo on September 16, 2012, 14:31:09 PM
Et teknisk spørsmål litt på siden: Kan comoyo streames i Linux?


Nei, er vel silverlight de bruker. Skjønner ikke at noen bruker det, til og med windows sliter med silverlight til tider.

https://www.comoyo.com/no/hjelp/fotball

GKH

Laget:

Piotr
Sæv - Jonsson - Wangberg - Fakiri
Barmen - Mjelde
Askar - Haugen - Bentley
Ojo

Serez

Synes det er spenstig av skarsfjord å starte med  både Haugen og barmen. Utover det så lurer jeg på hvorfor demir ikke starter, men er med på benken.

Nixon

Demir har vært skadet. Ellers spennende med Barmen. Lenge siden sist han startet på dette nivået.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Han bør ikke kritiseres for laguttak om det blir tap...

Spelaren

Quote from: Xminator on September 16, 2012, 16:29:44 PM
Han bør ikke kritiseres for laguttak om det blir tap...


Hehe, nei. Kjekt med både Barmen og Haugen. Men så var det dette med bortekamp, då...
Gå av.

dudo

Ingen fare, vi skal alltids finne noe å ta han på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Så er det berre å folde hendene for at Jonsson ikkje får spark på leggen i dag.

Spelaren

Quote from: Hatleking on September 16, 2012, 16:43:57 PM
Så er det berre å folde hendene for at Jonsson ikkje får spark på leggen i dag.


Eller at Huseklepp kjem innpå og sklir på glatten.
Gå av.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Fotballforståelsen til noen linjedommere...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Sandnes med sjanse i hvert angrep, lover ikke akkurat bra... Brann er ikke klar til kamp ser det ut til.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

dudo

Quote from: Gepard on September 16, 2012, 16:59:36 PM
Sandnes med sjanse i hvert angrep, lover ikke akkurat bra... Brann er ikke klar til kamp ser det ut til.


Høyst uenig!  ;-) Kanonade!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

HAHA. bra antijinx fra denne kanten :)


Bra bentley

Gepard

Tror det blir enormt med mål, begge veier har jeg på følelsen

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Xminator on September 15, 2012, 05:13:22 AM
Tenker mer på hva som skjer når halve Bergen skal banke på serverdørene med en anstendig linje. Det må liksom være anstendig i Canal Digitals ende også.


C Sports har vært bra tidligere, men akkurat nå har i alle fall jeg endelig kvalitet på både bilde og lyd ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Som en eller annen var inne på før kampen; Derfor hviler vi ikke Bentley eller Askar!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra


Nixon

Quote from: krakra on September 16, 2012, 17:02:04 PM
Både Haugen og Barmen innvolvert i målet.


Må bare spørre: Blir dette målet da bedre for deg enn om det f.eks. var Fakiri og Mjelde som var involvert?

Ellers liker jeg det ikke helt når vi skårer så tidlig...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

Ulf er grusomt dårlige. Dette er helt opp til oss selv.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Serez


Gepard

Må de faen meg våkne opp her, ellers sitter utligningen innen få minutter. Elendig

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


krakra

Quote from: Nixon on September 16, 2012, 17:04:31 PM
Quote from: krakra on September 16, 2012, 17:02:04 PM
Både Haugen og Barmen innvolvert i målet.


Må bare spørre: Blir dette målet da bedre for deg enn om det f.eks. var Fakiri og Mjelde som var involvert?

Ellers liker jeg det ikke helt når vi skårer så tidlig...
Det er en bonus at ungdommen viser seg frem ja. Det regner jeg med at Brann syns også, siden de bruker så mye penger på dem.

Skuffende etter målet. Backrekken er helt håpløs.

dudo

Jeg, med kabel fra Canal digital, har jeg tv2s frie sportskanal?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vekkreist

Piotr viser nok en gang hvor god han er. Meget bra i den situasjonen der,  der han "handser" ballen vekk fra innkommende angriper og skaffer frispark for Brann

Ellers er det for lite trøkk oppover etter målet. Folk kommer seg for tregt oppover når vi vinner ball i midten.

Vi må ikke undervurdere Sandnes Ulf. De har press på seg og kan fort få et overtak


Her må vi drepe kampen så fort som mulig. Helst med 2-0  før pausen :)

Go Up