• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

November 13, 2012, 22:00:28 PM #651 Last Edit: November 13, 2012, 22:06:39 PM by Gulløl
Quote from: dragn on November 13, 2012, 21:33:15 PM
http://www.h-avis.no/sport/grindheim-pa-vei-bort-1.7486650

Christian Grindheim noe for oss?


Selvfølgelig, men dette er en nyhet fra august. Han er muligens i ferd med å spille seg inn på laget igjen og spilte fra start mot Stuttgart for noen dager siden. I en eventuell overgang får nok Brann sterk kamp fra FKH, men Brann må bare kjøre på og se om det er mulig å få til.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Quote from: Miller on November 13, 2012, 05:50:25 AM
Quote from: roaldinho on November 12, 2012, 13:22:12 PM
Finne er ikke en sånn type, dessverre. Finne kan nå langt, men å sette han på topp i 4-4-2 med Huseklepp vil neppe gå bra.
[/quote

Ikke så lenge Skarsfjord er trener. Med MIM kunne man gjort det, men ikke med dagens trener.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


Huff

Quote from: Xminator on November 14, 2012, 06:11:36 AM


Spiller vi med enten Finne eller Klepp på topp uten å endre på noe går det til helvete. I år har vi vel tidvis spilt som om OM het Guastavino, noe som heller ikke funket. Når dette er sagt spilte vel Klepp i realiteten alene på topp i 09, noe som fungerte, og vi så og en klepp på topp som funket utmerket i år borte mot Stabæk, da Ojo ble byttet ut ganske tidlig og Klepp herjet på topp etter dette.

Det er ingen naturlov som tilsier at en enslig spiss må være stor og sterk, selv om dette er normen i Norge.

dragn

Quote from: Huff on November 14, 2012, 08:06:45 AM
Quote from: Xminator on November 14, 2012, 06:11:36 AM


Spiller vi med enten Finne eller Klepp på topp uten å endre på noe går det til helvete. I år har vi vel tidvis spilt som om OM het Guastavino, noe som heller ikke funket. Når dette er sagt spilte vel Klepp i realiteten alene på topp i 09, noe som fungerte, og vi så og en klepp på topp som funket utmerket i år borte mot Stabæk, da Ojo ble byttet ut ganske tidlig og Klepp herjet på topp etter dette.

Det er ingen naturlov som tilsier at en enslig spiss må være stor og sterk, selv om dette er normen i Norge.


Vi spilte med Bakke som hengende spiss for å vinne dueller i 09. Mener den jobben som Ojo har vist den siste tiden, bare er et bevis på at det er vanskelig å være alenespiss, men det er sikkert ikke umulig nei.

Ellers når det kommer til Grindheim, så mener jeg å ha lest at FKH var en het kandidat til å hente han, så ja det blir nok en hard kamp, om den ikke er umulig. Og så er jo alltids pengene et problem... Anyways så tror jeg han holder meget godt nivå i forhold til Mjelde og co.


ostraume

Mjelde ut og Grindheim inn er en våt drøm og selvsagt en enorm forsterkning.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Så kjører vi Ojo ut og Djurdic inn så snakker vi gullkamp neste år. Djurdic som OM. Huse/Finne som spydspiss.

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Hatleking

Quote from: dragn on November 14, 2012, 13:58:41 PM
Quote from: Huff on November 14, 2012, 08:06:45 AM
Quote from: Xminator on November 14, 2012, 06:11:36 AM


Spiller vi med enten Finne eller Klepp på topp uten å endre på noe går det til helvete. I år har vi vel tidvis spilt som om OM het Guastavino, noe som heller ikke funket. Når dette er sagt spilte vel Klepp i realiteten alene på topp i 09, noe som fungerte, og vi så og en klepp på topp som funket utmerket i år borte mot Stabæk, da Ojo ble byttet ut ganske tidlig og Klepp herjet på topp etter dette.

Det er ingen naturlov som tilsier at en enslig spiss må være stor og sterk, selv om dette er normen i Norge.


Vi spilte med Bakke som hengende spiss for å vinne dueller i 09. Mener den jobben som Ojo har vist den siste tiden, bare er et bevis på at det er vanskelig å være alenespiss, men det er sikkert ikke umulig nei.

Ellers når det kommer til Grindheim, så mener jeg å ha lest at FKH var en het kandidat til å hente han, så ja det blir nok en hard kamp, om den ikke er umulig. Og så er jo alltids pengene et problem... Anyways så tror jeg han holder meget godt nivå i forhold til Mjelde og co.



Ja, han er derfrå, men dersom me tapar slike kampar mot FKH, må ein byrje å lure litt.

roaldinho

Quote from: Hatleking on November 14, 2012, 14:57:02 PM
Quote from: dragn on November 14, 2012, 13:58:41 PM
Quote from: Huff on November 14, 2012, 08:06:45 AM
Quote from: Xminator on November 14, 2012, 06:11:36 AM


Spiller vi med enten Finne eller Klepp på topp uten å endre på noe går det til helvete. I år har vi vel tidvis spilt som om OM het Guastavino, noe som heller ikke funket. Når dette er sagt spilte vel Klepp i realiteten alene på topp i 09, noe som fungerte, og vi så og en klepp på topp som funket utmerket i år borte mot Stabæk, da Ojo ble byttet ut ganske tidlig og Klepp herjet på topp etter dette.

Det er ingen naturlov som tilsier at en enslig spiss må være stor og sterk, selv om dette er normen i Norge.


Vi spilte med Bakke som hengende spiss for å vinne dueller i 09. Mener den jobben som Ojo har vist den siste tiden, bare er et bevis på at det er vanskelig å være alenespiss, men det er sikkert ikke umulig nei.

Ellers når det kommer til Grindheim, så mener jeg å ha lest at FKH var en het kandidat til å hente han, så ja det blir nok en hard kamp, om den ikke er umulig. Og så er jo alltids pengene et problem... Anyways så tror jeg han holder meget godt nivå i forhold til Mjelde og co.



Ja, han er derfrå, men dersom me tapar slike kampar mot FKH, må ein byrje å lure litt.


Ikke om han sier at FKH er eneste alternativ i Norge.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Quote from: roaldinho on November 14, 2012, 15:00:13 PM
Quote from: Hatleking on November 14, 2012, 14:57:02 PM
Quote from: dragn on November 14, 2012, 13:58:41 PM
Quote from: Huff on November 14, 2012, 08:06:45 AM
Quote from: Xminator on November 14, 2012, 06:11:36 AM


Spiller vi med enten Finne eller Klepp på topp uten å endre på noe går det til helvete. I år har vi vel tidvis spilt som om OM het Guastavino, noe som heller ikke funket. Når dette er sagt spilte vel Klepp i realiteten alene på topp i 09, noe som fungerte, og vi så og en klepp på topp som funket utmerket i år borte mot Stabæk, da Ojo ble byttet ut ganske tidlig og Klepp herjet på topp etter dette.

Det er ingen naturlov som tilsier at en enslig spiss må være stor og sterk, selv om dette er normen i Norge.


Vi spilte med Bakke som hengende spiss for å vinne dueller i 09. Mener den jobben som Ojo har vist den siste tiden, bare er et bevis på at det er vanskelig å være alenespiss, men det er sikkert ikke umulig nei.

Ellers når det kommer til Grindheim, så mener jeg å ha lest at FKH var en het kandidat til å hente han, så ja det blir nok en hard kamp, om den ikke er umulig. Og så er jo alltids pengene et problem... Anyways så tror jeg han holder meget godt nivå i forhold til Mjelde og co.



Ja, han er derfrå, men dersom me tapar slike kampar mot FKH, må ein byrje å lure litt.


Ikke om han sier at FKH er eneste alternativ i Norge.


Har han sagt det?

dragn

Sett bort ifra at Bergen er norges fineste by, har de beste fotballsupporterne etc. Så har vi jo ingen norske landslagsspillere, de to vi har spiller for Ungarn og Island. Det er jo ikke attraktivt å spille i Brann med så "dårlige" spillere, vi har heller ingen god trener. Vi spiller drita dårlig fotball, ikke morsomt å se på. Dessuten mangler vi pengene. Hvorfor skulle noen ikke-bergensere ønske seg til Brann da? xD


Huff

Quote from: dragn on November 14, 2012, 13:58:41 PM

Vi spilte med Bakke som hengende spiss for å vinne dueller i 09. Mener den jobben som Ojo har vist den siste tiden, bare er et bevis på at det er vanskelig å være alenespiss, men det er sikkert ikke umulig nei.

Ellers når det kommer til Grindheim, så mener jeg å ha lest at FKH var en het kandidat til å hente han, så ja det blir nok en hard kamp, om den ikke er umulig. Og så er jo alltids pengene et problem... Anyways så tror jeg han holder meget godt nivå i forhold til Mjelde og co.




Beklager misforståelsen. Vet dette, og SN sverget til 4-4-2. Trodde jeg hadde formulert meg annerledes. Poenget var uansett at Klepp fungerte som en enslig spiss i store deler av sesongen, vi brukte og Azar, Klepp i en periode, men klepp ble uansett liggende langt foran resten svært ofte.


Huff

November 14, 2012, 15:57:16 PM #663 Last Edit: November 14, 2012, 15:59:58 PM by Huff
Quote from: dragn on November 14, 2012, 15:30:36 PM
Sett bort ifra at Bergen er norges fineste by, har de beste fotballsupporterne etc. Så har vi jo ingen norske landslagsspillere, de to vi har spiller for Ungarn og Island. Det er jo ikke attraktivt å spille i Brann med så "dårlige" spillere, vi har heller ingen god trener. Vi spiller drita dårlig fotball, ikke morsomt å se på. Dessuten mangler vi pengene. Hvorfor skulle noen ikke-bergensere ønske seg til Brann da? xD



Vi mangler vel egentlig ikke penger. Sett bort fra RBK og Molde og LSK? bruker vi mer på overganger enn samtlige andre. Dessuten er vi i en helt annen liga på lønnsmidler enn de fleste TL-klubbene. Vi har etter finanskrisen slo til for fullt gitt spillere som Korschmar og Bentley oppunder to mill i årslønn. Dette er vel omkring det dobbelte av hva Delia kan tilby sine signeringer på makslønn -om ikke mer. Så har en talentarbeidet. En kommende Branntrener kan regne med å supplere sine overgangsmidler med unge lovende spillere fra egen utviklingsavdeling. Intet er bedre enn spillere som kommer rekende på en fjøl. Interessen er og noe mange trenere trekker frem som det mest attraktive med Bergen, så har en trenere som tenker motsatt, og ikke vil trene Brann pga ''støyen'' rundt klubben. Men tror de fleste trenere havner i førstnevnte kategori. I tillegg kommer potensialet. Selv om en overtar Brann med dårlig økonomi har en et fundament som kan utløse en solid økonomi dersom en lykkes. I Odd må en selge spillere tross lave lønninger og tilnærmet null penger til transfer. En å selge for å gå i null, og lønningene er neppe konkurransedyktige kontra eksempelvis Brann.

I Brann har en både et solid lønnsbudsjett og et nøkternt overgangsbudsjett, gjerne uavhengig av spillersalg. Selger en et stortalent for eksempevis 25.mill i de fleste TL-klubber vil mer eller mindre hele overgangssummen gå til drift, gjeld, samt dekking av underskudd. Vi har og enorm gjeld, men det allokeres likevel midler til sport, og selger en spillere for denne summen i Brann vil en sikkert få en tredjedel av summen til reinvestering i spillerkjøp. Bort med husmannsånden, vi e Brann for helvete!

Foruten bråket rundt Skars virker det og som det er ganske rolig i klubben for tiden, vi balanserer ikke på kanten av stupet ift konkurs, har en bra sammensatt spillerstall, og et tilsynelatende kompetent sportslig apparat rundt hovedtrener. I forhold til mengden nyansettelser er ikke trenerapparatet optimalt, da en ny trener gjerne vil sette sitt preg på støtteapparatet, men vi er uansett godt stilt også her.

dragn

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6341690.ece

Blir spennende å se hva Skars får til, blir vel antakeligvis noen innkjøp fra adeccoen.

Forøvrig noen som vet hvor stor gjeld Brann faktisk har?

roaldinho

Quote from: Hatleking on November 14, 2012, 15:06:04 PM
Quote from: roaldinho on November 14, 2012, 15:00:13 PM
Quote from: Hatleking on November 14, 2012, 14:57:02 PM
Quote from: dragn on November 14, 2012, 13:58:41 PM
Quote from: Huff on November 14, 2012, 08:06:45 AM
Quote from: Xminator on November 14, 2012, 06:11:36 AM


Spiller vi med enten Finne eller Klepp på topp uten å endre på noe går det til helvete. I år har vi vel tidvis spilt som om OM het Guastavino, noe som heller ikke funket. Når dette er sagt spilte vel Klepp i realiteten alene på topp i 09, noe som fungerte, og vi så og en klepp på topp som funket utmerket i år borte mot Stabæk, da Ojo ble byttet ut ganske tidlig og Klepp herjet på topp etter dette.

Det er ingen naturlov som tilsier at en enslig spiss må være stor og sterk, selv om dette er normen i Norge.


Vi spilte med Bakke som hengende spiss for å vinne dueller i 09. Mener den jobben som Ojo har vist den siste tiden, bare er et bevis på at det er vanskelig å være alenespiss, men det er sikkert ikke umulig nei.

Ellers når det kommer til Grindheim, så mener jeg å ha lest at FKH var en het kandidat til å hente han, så ja det blir nok en hard kamp, om den ikke er umulig. Og så er jo alltids pengene et problem... Anyways så tror jeg han holder meget godt nivå i forhold til Mjelde og co.



Ja, han er derfrå, men dersom me tapar slike kampar mot FKH, må ein byrje å lure litt.


Ikke om han sier at FKH er eneste alternativ i Norge.


Har han sagt det?


Ikke som jeg vet, men Haugesund er visstnok en annen her inne en het kandidat å hente han. Så for meg virker det som at han vil tilbake til moderklubben, akkurat som Huseklepp gjorde.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Det med lønnen er et viktig poeng. En spiller som Demir kostet ca 2,5 mill, og totalprisen for tre år er minimum 6 mill. Det er vesentlig mer enn f eks Godset Eller TIL betaler for venstrebackene sine.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Det går ikke ann å sammenligne Huseklepp til Brann med Grindheim til FKH. Vi kan trolig tilby omtrent det dobbelte som Haugesund kan i lønn. Minst.

roaldinho

Quote from: krakra on November 14, 2012, 16:59:40 PM
Det går ikke ann å sammenligne Huseklepp til Brann med Grindheim til FKH. Vi kan trolig tilby omtrent det dobbelte som Haugesund kan i lønn. Minst.


Tror du ikke RBK kunne tilbudt Huseklepp mer i lønn enn Brann?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra


roaldinho

Quote from: krakra on November 14, 2012, 17:50:09 PM
Ikke så veldig mye mer nei.


Men mer, og har man tilhørighet til en by som Huseklepp har, og som Grindheim har til Haugesund, så blir valget litt lettere.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Ja, men tilknytningen til byen overgår neppe en dobling i lønnen. Huseklepp tjener nok bortimot det samme her som han ville tjent i RBK. Men de kom vel aldri på banen.

ostraume

Selvsagt kunne RBK tilbydd mer.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra


dudo

Jeg tror uansett ikke Grindheims forhold til Haugesund er så veldig nært. Han anser nok Brann for å være en tålig interessant klubb i Norge, muligens bak VIF, RBK og Molde, dog.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Quote from: dudo on November 14, 2012, 18:35:58 PM
Jeg tror uansett ikke Grindheims forhold til Haugesund er så veldig nært. Han anser nok Brann for å være en tålig interessant klubb i Norge, muligens bak VIF, RBK og Molde, dog.


Det trur eg òg. Grindheim har jo vore i Vålerenga òg, og har no fleire gode år attende før han kan trappe ned i Haugesund. Det er ein bra mann for oss.

Yngve

Grindheim ville jo til Brann i 2005.

Men vart vurdert som for dårleg og me gjekk for Marthai Andresen i staden.

Eg trur ikkje det er umogleg å få han hit. Det er ikkje langt til heimplassen frå Bergen, noko som må spela inn..

dex1974

Mener å huske han var så godt som klar men da Brann signerte Andresen ombestemte han seg da han fryktet benkesliting!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

dudo

Nei, var det ikke slik at vi ikke hadde penger til begge, og at Mjelde ikke var mega-giret?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Vi hadde penger til begge og Mjelde ville ha begge, men Grindheim takket nei grunnet benkfrykt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Morkel

Quote from: Huff on November 15, 2012, 20:23:01 PM
Jaiteh på stadion neste år -i gult

http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article257624.ece


Hva skjer med Owello nå? At Jaiteh går inn kan jo muligens være et tegn på at Owello er på vei vekk.

krakra

Owello er ingen ballvinner og har nettopp forlenget kontrakten.

Hatleking

Solli er ferdig i Red Bulls. Kva er sannsynet for at han hamnar opp i LSK?

roaldinho

Quote from: Hatleking on November 16, 2012, 00:27:16 AM
Solli er ferdig i Red Bulls. Kva er sannsynet for at han hamnar opp i LSK?


Gjenforenes med PVM og Helstad, tror det er en god sjanse for det. Han har vel strengt tatt ingen bånd til Bergen? RBK kan være en mulighet?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra


roaldinho

Quote from: krakra on November 16, 2012, 01:19:21 AM
Han er ikke god nok for RBK.


Han passer nok godt inn i LSK.

NYRB røk jo i sluttspillet og Solli startet iallefall på benken i siste kamp. Er ikke overrasket av at han er ferdig, han begynner å dra på årene også. Han har nok hatt noen fine år der, men kanskje en mindre klubb der borte vil ha han.
Vet ikke om jeg vil ha han til Brann, er lenge siden jeg har sett han i aksjon og sist gang jeg så han (starten av sesongen) så virket han helt grei.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

HenningSB

Fulgt med på han innimellom for NY Red Bulls. Har vært rimelig god synes jeg, fortsatt den høye arbeidskapasiteten vi så i Brann. Står med 3 mål og 5 assist på 24 kamper iår, ikke galt det!

Jeg kunne godt sett han i Brann, backup på høyreback/midtbane motor

Klaus_Brann

Quote from: krakra on November 16, 2012, 01:19:21 AM
Han er ikke god nok for RBK.


Utrolig hvor mye fotball du rekker å se.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator


Torvanger

Solli imponerte meg de kampene han spilte back for Brann, og han har gjort en god jobb på høyrebacken i Red Bulls. Dersom han eller Sævarsson kan finne seg i å spille venstreback kan vi få to MEGET gode offensive backer på hver kant, samt at begge er vanskeligere å runde enn Demir.

Ja til ny periode i Brann for DJ-Solli!

tem

er vel tilbøelig til å tro at Solli er god nok for Brann utan at jeg har sett noen kamper
mener derimot at han er for gammel for Brann , og dermed bør være uaktuell med mindre han kommer gratis , og går på lav lønn

roaldinho

Quote from: Torvanger on November 16, 2012, 10:14:30 AM
Solli imponerte meg de kampene han spilte back for Brann, og han har gjort en god jobb på høyrebacken i Red Bulls. Dersom han eller Sævarsson kan finne seg i å spille venstreback kan vi få to MEGET gode offensive backer på hver kant, samt at begge er vanskeligere å runde enn Demir.

Ja til ny periode i Brann for DJ-Solli!


Vi skal ikke ha en høyrefot på venstreback, det ødelegger når en kommer fremover og må stoppe opp for å bruke den andre foten til å legge inn. Dessuten når de bruker høyrefoten ødelegges en del av bredden.
Solli kan eventuelt spille høyrekant eller midtbane, eventuelt at Birkir spiller der og Solli på høyreback. Liker sistnevnte bedre da det jeg har sett av Solli som deffensivt i MLS var greit  i MLS, som vil si bra nok i Tippeligaen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

En back som skal gå på raid offensivt må ha innleggsfot som passer til den siden. Dermed vil verken Solli eller Sæv være en spesiell styrke offensivt på venstrebacken. Solli er også for utrygg på pasninger til at jeg vil ha ham sentralt. Dermed er han bare aktuell for meg hvis Sæv blir solgt.
Tren på langskudd

dudo

Av dem som forlater nyrb er da Backe den desidert mest interessante?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Quote from: dudo on November 16, 2012, 11:44:17 AM
Av dem som forlater nyrb er da Backe den desidert mest interessante?


Han var i alle fall meget aktuell da vi endte opp med Nilsen. Mener han var nummer tre på Bruuns liste etter favoritten Solskjær og Hareide (en liste som paradoksalt nok var meget god).

Selv er jeg mer interessert i en yngre trener med god CV da det virker som det er en ny generasjon på vei frem i Skandinavia. Delia troner høyest på min ønskeliste, men tror ikke han vil være aktuell. Gerhardsson derimot virker som en riktig type og trener en såpass liten filleklubb at jeg tror vi kunne lokket han vestover. Motargumentene mot han er slik jeg ser det at Hackens suksess trolig vaqr ekstremt basert på en vanvittig god spiss som nå spiller i Russland. Argumentene for han er at han mtp at han har trent en microklubb har hatt gode resultater hele tiden. I tillegg har han gått gradene, som assistent i en storklubb og deretter hovedtrener, nå virker han klar for en større klubb. Han har og vært trener for aldersbestemte landslag og er dermed sannsynligvis god med talentene, Hackens førstelag er ikke noe juniorlag, men en del av spillerne er likevel under 20. Så har en filosofien; angivelig hyperoffensiv og ballbesittende, noe jeg mener passer bra i Bergen. Hacken er riktignok ikke akkurat verdens beste forsvarsklubb, men antall baklengs er likevel på langt nær så ille som Branns.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on November 16, 2012, 09:14:42 AM
Quote from: krakra on November 16, 2012, 01:19:21 AM
Han er ikke god nok for RBK.


Utrolig hvor mye fotball du rekker å se.
Jeg tok et råtips på at han ikke har tatt gigantsteg de siste to årene. Før det spilte han i Brann vet du.

Huff

Har Solli lært seg å slå pasninger i USA kan han være et bra alt på DM, men jeg tviler.

Xminator

Quote from: krakra on November 16, 2012, 13:45:34 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 16, 2012, 09:14:42 AM
Quote from: krakra on November 16, 2012, 01:19:21 AM
Han er ikke god nok for RBK.


Utrolig hvor mye fotball du rekker å se.
Jeg tok et råtips på at han ikke har tatt gigantsteg de siste to årene. Før det spilte han i Brann vet du.


Brann har ikke akkurat tatt gigantsteg heller.

Go Up