Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Overganger sommeren 2014 - Page 85
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

TJA takk til Demidov! Eit stort navn, men kor god er han? Etter mitt syn berre litt betre enn dei stopperane vi har. Det er ei bra signering, men ingen grunn til hallelujah. Kor mykje kostar han oss, og kva er lønna?

Han var stort sett fast og ok i RBK og fekk seg 15 landskampar. I Real Sociedad fekk han 36 Kampar, i Eintracht Frankfurth 5, i Celta Vigo 12 og 0 i Anzji.

Usympatisk fyr.

Saludar a los monos!

Corran

Så lenge han er i landslagsdiskusjon så er han MYE bedre en de vi har samt en stopper type vi IKKE har fra før og savner. Kan også være godt for de unge
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: dokken on January 16, 2014, 14:32:41 PM
For øvrig er dette en læring i at man ALDRI skal høre på hva spillere sier:

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Kun-RBK-aktuelt-for-Demidov-i-Norge-387250_1.snd#.UtfgTrQg-mZ

Hvorfor sier fotballspillere sånne ting?


De har en tendens til å si det folk vil høre. Når han sa det stod han i Trondheim og snakket med en trøndersk journalist. Og så tenker fotballspillere generelt sett ikke lenger frem enn neste uke!:)

Ellers blir det i BT nevnt at Christina Vukicevic er med han til Bergen. Kan det være at de (eventuelt) velger Bergen pga friidrettsmiljøet her?
Rød makt på Hansa

Sindre32

Quote from: Nixon on January 16, 2014, 14:42:47 PM
Quote from: dokken on January 16, 2014, 14:32:41 PM
For øvrig er dette en læring i at man ALDRI skal høre på hva spillere sier:

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Kun-RBK-aktuelt-for-Demidov-i-Norge-387250_1.snd#.UtfgTrQg-mZ

Hvorfor sier fotballspillere sånne ting?


De har en tendens til å si det folk vil høre. Når han sa det stod han i Trondheim og snakket med en trøndersk journalist. Og så tenker fotballspillere generelt sett ikke lenger frem enn neste uke!:)

Ellers blir det i BT nevnt at Christina Vukicevic er med han til Bergen. Kan det være at de (eventuelt) velger Bergen pga friidrettsmiljøet her?


Er det sikkert at han er her for å diskutere med Brann, egentlig?

pidre

Landslagsdiskusjonen blir litt sånn selgerspråk for meg.

Til samanlikning er Mosjov fast på landslaget til Makedonia, og tidligere Brannstopper Korken er fast på Ungarn sitt landslag.
Saludar a los monos!

Nixon

Quote from: Sindre32 on January 16, 2014, 14:44:46 PM
Quote from: Nixon on January 16, 2014, 14:42:47 PM
Quote from: dokken on January 16, 2014, 14:32:41 PM
For øvrig er dette en læring i at man ALDRI skal høre på hva spillere sier:

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Kun-RBK-aktuelt-for-Demidov-i-Norge-387250_1.snd#.UtfgTrQg-mZ

Hvorfor sier fotballspillere sånne ting?


De har en tendens til å si det folk vil høre. Når han sa det stod han i Trondheim og snakket med en trøndersk journalist. Og så tenker fotballspillere generelt sett ikke lenger frem enn neste uke!:)

Ellers blir det i BT nevnt at Christina Vukicevic er med han til Bergen. Kan det være at de (eventuelt) velger Bergen pga friidrettsmiljøet her?


Er det sikkert at han er her for å diskutere med Brann, egentlig?


Du tenker at han er oppe på Stadion akkurat nå bare på omvisning og en kopp kaffe?
Rød makt på Hansa

Sindre32

Er han på stadion akkurat nå? Kilde? Noe jeg ikke har fått med meg her, tydeligvis.

Nixon

Rød makt på Hansa

aleksanderhjelleseth

Fint at det ENDELIG begynner å skje noe. Har gått å ventet på spillere inn siden overgangsvinduet åpnet.
Demidov i form, er en klassespiller, så enkelt er det. Som folk har nevn før her, er det dumt visst demir forsvinner, dette skulle bli året han virkelig tok for seg. men som de sier, In Roald we trust, så vi får sikkert inn noe frisk kapital. Men det store spørsmålet er uansett, hvordan rydde opp blandt midtstopperene?

krakra

Det skal RBH ha. Han har klart å tette lekasjene på Stadion. Nå har de klart å nærmest ferdigforhandle med både Norling og Demidov uten at noen ante en dritt. Det er godt gjort.

aleksanderhjelleseth

Vanskelig å hacke faxmaskiner!

Sindre32

Quote from: Nixon on January 16, 2014, 14:58:00 PM
Quote from: Sindre32 on January 16, 2014, 14:53:34 PM
Er han på stadion akkurat nå? Kilde? Noe jeg ikke har fått med meg her, tydeligvis.


http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Demidov-pa-vei-til-Brann-413053_1.snd#.UtfmzDyF9oZ


Takker. Fikk ikke med meg den der, men det er en kanonsignering hvis den går i boks.

Nixon

Quote from: krakra on January 16, 2014, 15:00:59 PMDet skal RBH ha. Han har klart å tette lekasjene på Stadion.


He he, ellers blir han jo ofte beskyldt for å være lekkasjen på Stadion for å holde seg inne med journalistene...
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on January 16, 2014, 15:03:32 PM
Quote from: krakra on January 16, 2014, 15:00:59 PMDet skal RBH ha. Han har klart å tette lekasjene på Stadion.


He he, ellers blir han jo ofte beskyldt for å være lekkasjen på Stadion for å holde seg inne med journalistene...
Ja, det skal du ikke se bortifra. Han virker jo å ha rimelig god kustus på folkene sine når det er ønskelig.

brann89

Demidov inn hadde vært supert, håper dette er tilfelle og at vi i morgen får bekreftelse at han har signert. Med Demir er det synd at vi kanskje ikkje får sett han under Norling, men kommer det en solid sum kan vi vel ikkje klage. Men kommer Demidov inn, så begynner det å bli ekstremt mangen på stopperplass, så der vil det nok skje endel ting fremmover
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Kjell249

Med Demir ut og Demidov inn så er kaptein kabalen på plass. Demidov og Hanstveit.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Får krysse fingrene for at d ordner seg. Demir har vært middelmådig i to sesonger. Like sannsynlig at Fakiri og Soko får en oppsving som Demir. Litt satt på spissen:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Quote from: Kjell249 on January 16, 2014, 15:14:08 PM
Får krysse fingrene for at d ordner seg. Demir har vært middelmådig i to sesonger. Like sannsynlig at Fakiri og Soko får en oppsving som Demir. Litt satt på spissen:)
Satt veldig på spissen og rimelig feil.

Yngve

Quote from: Nixon on January 16, 2014, 14:42:47 PM
Quote from: dokken on January 16, 2014, 14:32:41 PM
For øvrig er dette en læring i at man ALDRI skal høre på hva spillere sier:

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Kun-RBK-aktuelt-for-Demidov-i-Norge-387250_1.snd#.UtfgTrQg-mZ

Hvorfor sier fotballspillere sånne ting?


De har en tendens til å si det folk vil høre. Når han sa det stod han i Trondheim og snakket med en trøndersk journalist. Og så tenker fotballspillere generelt sett ikke lenger frem enn neste uke!:)

Ellers blir det i BT nevnt at Christina Vukicevic er med han til Bergen. Kan det være at de (eventuelt) velger Bergen pga friidrettsmiljøet her?


Ei stund var det vel viktigare å komma til Oslo for å komma nærare dama og. Verkar ikkje heilt stabil, så om han kjem, tvilar eg på han vert så veldig lenge.

Men det er eit bra kjøp, definitivt!

Kid-A

Quote from: aleksanderhjelleseth on January 16, 2014, 15:01:36 PM
Vanskelig å hacke faxmaskiner!



Hahaha!!

Håper det går i boks, vi treng ein mann som Demidov baki der. Blir vel det siste vi ser av Markus Jonsson då. Håper på fleire store namn inn
- Nokon veit betre enn andre

dudo

Demidov er en helt sinnsyk overgang. Drømmesignering!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Det eneste som er litt sketchy med Demidov er at han ikke har spillt førstelags fotball på en stund, spørs hvordan det slår ut. Men hvordan er Demidov som spiller engentlig? Er han rask? Kan han spille midtbane?

Corran

De er sikkert ikke i Bergen for å sjekke friidrettsmiljøet da de som virkelig vil satse på friidrett jo flytter østover
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Opp med hånden de som tror at vi hadde vært i seriøse forhandlinger med spillere av Demidov-klasse hvis vi fremdeles hadde hatt Skars som trener.

Ser bare han pensjonisten i Summetonen...

Vi trenger navn og profiler. Folk som kan bli snakkiser, få folk til å diskutere Brann rundt kantinebord og vanndispensere, og dermed øke engasjementet rundt klubben. Demidov er en sånn.

Demidov inn, i tillegg til en eller to navn av tilsvarende klasse (både sportslig og profilmessig), så snakker vi en solid økning i p-kort-salg.
Legg ned hele klubben!

HenningSB

Demidov inn hadde vært gull!
Ut med Demir (masse penger i kassa) ut med Jonsson - og inn med en forsvarspiller til.
Da har vi Demidov, Gjesdal, Grønner, Wangberg, Mojsov, Sæv, Hanstveit samt Fakiri og unggutta på backup.
Burde hatt inn en venstraback som har litt mer hurtighet og årene på sin side (hvis Hanstveit er forespeilet som venstreback) Men der har vi kanskje dekning i våre unggutter?

Spelaren

Quote from: krakra on January 16, 2014, 13:36:50 PM
Demidov er jo ren og pur klasse. Han vil være vår kanskje beste spiller og vår klare leder i stallen. Det går ikke an å være negativ til Demidov selv om han er noe usympatisk. Hvor mye skal man egentlig kreve?

Når det gjelder Demir så håper jeg i det lengste at han blir, men Galatasaray kan bety en ganske fet pengesum.


Ja, ihvertfall på papiret!
Gå av.

nero

Quote from: krakra on January 16, 2014, 15:00:59 PM
Nå har de klart å nærmest ferdigforhandle med............ Demidov uten at noen ante en dritt.


Vet du noe som ikke vi vet?
Lions led by donkeys.

Corran

Nei han vet sikkert ikke noe, men spilleren må ha fått lov av klubben sin (mao de er villige til å selge/la ham gå) og Brann må ha lagt fram et forslag eller vist noe som er av interesse for at det skal komme så langt som at han er her på besøk.
Når spiller besøker klubb så er det detaljer som gjenstår om det ikke er snakk om spillere som kommer for å vise seg fram Noe jeg ikke tror Demidov er interessert i :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Xminator

Smått utrolig om Demidov bare er her for å "se på forholdene". Han vet utmerket godt hva som venter i Bergen, så når han først er på Stadion må det være nærme en overgang.

Men klart, det er ett jobbintervju, og trynefaktoren skal sitte med Norling. Men igjen, jeg blir overrasket om det ikke er penn og papir innvolvert i dette besøket.

Kai-Olai

På ingen måte breaking news, men da har Pusic signert for Esbjerg.

Spelaren

Quote from: Kai-Olai on January 16, 2014, 16:24:08 PM
På ingen måte breaking news, men da har Pusic signert for Esbjerg.


Og får med det sjansen til å vise seg fram i e-cupen. Klokt valg.
Gå av.

Gepard

Agenten til Pusic er tidenes selger hvertfall. Gratulerer med det !

Demidov, kan det være snakk om lån ? Har knapt fullført et halvår av kontrakten han skrev med Anzi.

Kagain

Quote from: krakra on January 16, 2014, 15:15:09 PM
[...] Om Soko og Fakirien sammenlignet med Demir [...] Satt veldig på spissen og rimelig feil.


Der må jeg faktisk si meg enig med krakra. Demir visste en del gode takter i høst inniblant all sorgen. Kanskje ikke verdens mest defensive back, og som tidligere sagt, sykelig venstrebeint. Men med potensial til å bli en kapasitet der bak. Fakiren derimot har nok rustet til som back, og om han skulle brukes burde det vært på midtbanen. I en rolle som ikke medfører at han bør være urovekkende hurtig. Soko har virket tung og overtrent, sein i steget og grov i taklingene. Ikke Ruddock-grov, men rett og slett at når han først får slengt seg etter ballen sklir han en stund. I forsvaret var han vel ok.

aleksanderhjelleseth


Corran

Ja den derre var et lite skår i gleden. Men godt mulig han toner det ned en del
Eg forholder meg positiv en stund til dog
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gepard

Tipper Demidov skal besøke flere klubber, Vif har ønsket han lenge, men der er det jo trangere tider. Rbk trenger han neppe (rReginiussen-Strandberg), Molde og Godset ? Ikke godt å si.

Men stusser uansett fremdeles på at Brann legger fokus på stopperplass, henter man inn en mann som demidov kommer 2 av Wangberg,Moisov og Jonsson bli å bli overflødige (i den grad man ønsker å beholde Grønner tett nok innpå startelver) Da blir det en heftig jobb med å finne nye klubber til folk.

Gulløl

Jonsson går vel først ut. Deretter går vel Gjesdal på utleie til Nest-Sotra eller en annen Adecco liga klubb i 1 år.

Da står vi igjen med fire midtstoppere som er det antallet vi bør ha:
Demidov, Moisov, Wangberg og Grønner.
Bør være en grei miks av rutine, ungdom og forskjellige egenskaper.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kjell249

Rask stopper og spillende stopepr er utrolig viktig!!!

Demidov reiser ikke på road show. Han må være veldig interessert, og nå har han fått et tilbud som han vurderer. Brann må være enig med den russiske klubben enten det er lån, kjøp eller han går gratis. Tipper han gir svaret i kveld, og signerer hvis han synes det er bra nok.

Håpe, håpe....
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Jonsson går nok ikke ut først, siden det nok ikke er så lett for han å få ny klubb. Håper vi kan selge Wangberg for en million. Så leie ut Grønner.

Jonsson har uten tvil vært vår beste midtstopper de siste to årene når han har vært på banen. Forhåpentligvis har operasjonen fått orden på skadene, og han får en ny vår under Norling (som alle andre spillerne er forventet å få;)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Gulløl

January 16, 2014, 17:37:55 PM #4240 Last Edit: January 16, 2014, 17:42:06 PM by Gulløl
Quote from: Kjell249 on January 16, 2014, 17:24:02 PM
Jonsson går nok ikke ut først, siden det nok ikke er så lett for han å få ny klubb. Håper vi kan selge Wangberg for en million. Så leie ut Grønner.

Jonsson har uten tvil vært vår beste midtstopper de siste to årene når han har vært på banen. Forhåpentligvis har operasjonen fått orden på skadene, og han får en ny vår under Norling (som alle andre spillerne er forventet å få;)

Rikard Norling holder på å bygge Brann for de neste årene. Har ingen tro på at en som snart er 33 år og svært skadeutsatt er med i det byggverket. Jonsson er Bosman spiller og er dermed en av de enkleste å bli av med. Får han beskjed i vinter at han ikke får forlenget kontrakten er det bare for han å begynne å se seg om etter ny klubb. Vi får nok ikke penger for han, men det er nok en klubb i allsvenskan som er interessert i å gi han kontrakt om han kommer gratis. Er enig i at han kanskje var vår beste midtstopper i fjor men det hjelper ikke det når han er så ofte ute med skader og spiller lite. En av hovedgrunnen til at Brann slapp inn rundt 50 mål i fjor var de stadige store utskiftingen på midtstopperparet (8 forskjellige par). De stadige utskiftningene må elimineres og da er det naturlig å plukke bort den som er mest skadet og heller ikke har alderen på sin side. Tror ikke Norling tenker kortsiktig når han bygger stall nå, han ser nok i det 3 års perspektivet han har kontrakt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Du kan like gjerne se det å beholde Jonsson som god talentsatsing. Han vil få skader, og han har uansett ikke lenge igjen = det blir rom for våre unggutter. Og dette vet de selv. En spiller som Moisov kan holde Grønner/Gjesdal vekke fra laget i mange år.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Tren på langskudd

ostraume

Demidov er ikke spesielt rask. Men spillende, det er han.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Og Brunn ute med "Demidov er interessert"...Urk...Dette blir ikke noe overgang. Jeg får en litt sånn erstatteren til Helstad-følelse. Var det 56 avslag det ble på Best-i-alten?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Var betydelig mer positiv når jeg så overskriften tidligere i dag. Nå tar han en runde og ender opp der de betaler mest

krøvel vellevold

Når han drar til Bergen og drasser med seg damen opp på Stadion, så må det da være noe mer enn bare sondering av terrenget.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on January 16, 2014, 14:31:33 PM
Demidov blir vår nye Sæternes/Andresen-overgang!:)
(For de som husker betydningen av disse.)


Ja, hvis vi signerer han blir det en spiller inn som bør selge en del partoutkort. Det viser at vi mener alvor.
Får vi inn en ram spiss nå, så begynner det å lukte godt her:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: TjellFromHell on January 16, 2014, 14:32:32 PM


Jeg vil si det er meget bra betalt om det stemmer. Hamed-Allah putta bra med mål og er selvsagt en del mer attraktiv enn en svensk back som fortsatt har til gode å bevise noe spesielt over tid.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Avklaring innen en uke. Brann ikke i kontakt med den russiske klubben. Brann tok initiativet. BA.com

Jeg regner med det kommer flere klubber på banen. Tenker mellomnivå Europa, Danmark etc

Go Up