• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Og forhåpentligvis får vi nå en trener som tørr å ha noen sånne spillere i stallen.

Corran

Han blir nok for dyr. Har sagt nei til nærmere 2 mill i årslønn og vil ut av landet (mao han kan hentes til sommeren når han er lei benken i en middelmådig klubb et sted i en middels liga)
Men hadde vært en god signering Ligger i skorpen til landslaget
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

13rette

Vadim demidov,harmeet singh og Markus Pedersen eller bakenga.
Då e vi på gang :-)

esp123

Skeptisk til Bjørdal. Ser på han som litt oppskrytt. Har han tempo nok? Vi trenger en rask stopper.

tsrqpo

Bangura har vert knallgod for Haugesund, iallefall det eg har sett av han, og han har tempo. Ser ikkje vekk ifra at de prater litt med han og.

Eg håper for den slags skyld at de prater med alle land og strand, om ikke for annet enn å holde seg oppdatert.

Joggi Bogga

Forrige gang hentet vi en defensiv feilpasningsekspert og midtbanespiller til 4-5 mill fra et bunnlag. Billigere posisjoner finnes knapt på et fotballag, men store deler av forumet hyllet handelen.

Da kreves det ikke mye fra de som handler.

Vi vet jo også at gjengen på stadion oftest beslutter mtp hva som redder egen ræv. Det betyr at vi kan være sikker på et par ting:

- Spillerne vi henter vil være kjente
- De vil være dyre
- Og de vil garantert ikke gi verdi for pengene

Vi forsterker oss da i mindre grad enn vi ville gjort om vi tok rekruttering på alvor.

Jeg tipper vi går for et par stykker som ligger blant topplagenes 10-15 beste spillere. 2-4 mill per stk.
Forumet kommer til å være fra seg av begeistring, og det samme gjentar seg neste gang vi skal på handel.

Bjørdal eller Mathisen
Keita, Barrantes
Søderlund
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

blobby winters

Jeg er spent på hvor mye en ny trener klarer å få ut av de signeringene som vi mener var feilpasningseksperter.

Skars var veldig dårlig med psykologi. T.o.m i siste pressemelding:
"I 2013 har vi merket tapet av Rodolph Austin og Kim Ojo veldig godt"
Han kunne like greit ha gått ut og sagt at Badji og Pusic er boss. Når han og styret også går ut og sier at de ikke har gode nok spillere fordi de ikke har nok penger tolker Badji og Pusic dette som at de egentlig ikke er gode nok og ønsket men var alt de hadde råd til å kjøpe. Det er dårlig utgangspunkt for en spiller å klare å spille på banen med selvtillit og ikke rart at hver pasning er en safe men nervøs bakover eller på tvers pasning.

La oss se hvordan disse feilpasningsekspertene spiller når de får en trener som setter pris på dem og bruker dem i et system som de forstår og trives i før vi bedømmer dem totalt som feilpasningseksperter. Jeg har fortsatt troen på spillerne vi har hvis vi får inn en god trener.

Eilif

Vi må kvitte oss med porselenet. Wangberg, Soko og Jonsson er hyggelige folk, men de må av lønnslisten. Jeg skulle ønske vi ikke hadde signert Mojsov, men kanskje han skjerper seg slik Sigurdsson gjorde i sin tid. Uansett trenger vi en ny midtstopper, en dirigent. Videre trenger vi åpenbart en spiss. Pusic er ikke god nok uansett hvordan man ser det. I Badji og Haugen har vi Norges potensielt beste midtbane, så det er ingen grunn til å bruke noe særlig med penger der. Jeg elsker både Erlend Hanstveit og Azar Karadas, men det vil være bortkastede penger. Demir er på gang, og Azar er ikke god nok. Dessverre.

Xminator

Eventuelt er ikke Demir på gang mer, men på avgang. Det var interesse rundt ham i fjor, og han har vist såpass mye i år at de rette klubbene ser en ung svensk landslagsspiller med fart og utviklingspotensiale. Det gjør ham sannsynligvis til en av få spillere i stallen som faktisk kan bli solgt denne vinteren.

pidre

November 10, 2013, 09:02:53 AM #3159 Last Edit: November 10, 2013, 09:10:00 AM by pidre
Bangura har vært outstanding i fleire år. I 2010 var han Bosman og ville til Brann, men RBH droppet han den gang.

Nå er han Bosman på ny. Til tross for at vi har Mojsov, Jonsson, Wangberg, Gjesdal og Grønner er han vel akkurat det vi trenger - ein rask og god midtstopper.
Saludar a los monos!

Xminator

Ja, man skulle hatt Bangura og Semb som stopperpar...

dudo

Quote from: blobby winters on November 08, 2013, 20:06:36 PM
Han kunne like greit ha gått ut og sagt at Badji og Pusic er boss. Når han og styret også går ut og sier at de ikke har gode nok spillere fordi de ikke har nok penger tolker Badji og Pusic dette som at de egentlig ikke er gode nok og ønsket men var alt de hadde råd til å kjøpe.


Jeg tror kanskje Badji har fått med seg at han er vårt dyreste kjøp på år og dag. Men litt overrasket over at skarsfjord ikke har fått det med seg ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: pidre on November 10, 2013, 09:02:53 AM
Bangura har vært outstanding i fleire år. I 2010 var han Bosman og ville til Brann, men RBH droppet han den gang.

Nå er han Bosman på ny. Til tross for at vi har Mojsov, Jonsson, Wangberg, Gjesdal og Grønner er han vel akkurat det vi trenger - ein rask og god midtstopper.


Interesse fra England. Bare å skifte fokus.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Jonsson og Wangberg ut. Klassestopper med fart inn.

Resten bør en ny trener få vurdere.

StuckedPaaOstlandet

Om det blir hentet en stopper er det viktig at det er en som holder veldig høyt tippeliga nivå. Jonsson og Wangberg ut, eller Jonsson ut og Grønner på lån

Chrisstah

Ruben Kristiansen, Thomas Drage og Remi Johansen. Dette er spillere vi kunne prøvd å hente fra Tromsø. Ville gitt oss flere strenger å spille på neste sesong. Risku kan hentes som erstatter for Finne.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Lasaron

Det er ikke på sentral midt vi først og fremst trenger forsterkninger, men jeg registrerer at etter 13 serierunder ligger St. Etienne på 9. plass uten at Eirik Birkelund har vært i kamptroppen noen gang.
Tren på langskudd

Chrisstah

Vet ikke hvilket lag du har sett i år, men det laget jeg har sett trenger forsterkninger over hele rekken. Bredden er heller ikke god nok for medalje. Forhåpentligvis får vi kvittet oss med litt dødkjøtt og får inn noe frisk pust i laget og sparker bedre fra oss neste år.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krakra

Det laget hatt Rune Skarsfjord som trener. Løftet de fikk med en gang han forsvant mot TIL er nok bare forsmaken på hva som venter. Haugen og Demit manglet jo. To spillere jeg tror vil blomstre i det rette systemet

dragn

Nå som TIL har rykket ned, håper jeg de "store" blir solgt på billigmarked. Håper vi melder oss på i kampen om Kind Bendiksen og/eller Ruben Kristiansen.

Churchill

Jeg la merke til følgende uttalelse fra Skarsfjord på TV i går;
"Vi hadde noen spennende signeringer på gang. Ibrahim Dramé er allerede kommet inn. Han kan bli det neste store historien á la John Obi Mikel. I tillegg ville vi fått inn noen flere. Jeg tror det ville vært nok til å få ungguttene våre opp på det nivået som vi har sett Strømsgodset gjøre med sine".

Drame blir kjempespennende. Det er sikkert. Hvilke andre spillere som det jobbes med er også spennende. Jeg tror ikke det siktes til Azar osv. Noen som har en ide?
...we shall never surrender.

HenningSB

Da er det bare å luske rundt nedrykkslagene for potensielt gull.

Kind Bendiksen? Kristiansen? Kobra? - Hva med Hønefoss?
Forsvarsspiller Solli som er kjent for oss bergensere etter å ha vært i Løv-Ham og Fyllingen. 5 mål er godt, gjort det generelt OK på et dårlig lag - frisparkfot av de sjeldne!
Hva med Kaland? også ung bergenser

Spelaren

Eg synes det er lite interessant å hente frå nedrykkslagene. Og me trenger ikkje folk fordi de skarrer heller ;) .
Gå av.

Henki

Quote from: HenningSB on November 11, 2013, 10:01:39 AM
Da er det bare å luske rundt nedrykkslagene for potensielt gull.

Kind Bendiksen? Kristiansen? Kobra? - Hva med Hønefoss?
Forsvarsspiller Solli som er kjent for oss bergensere etter å ha vært i Løv-Ham og Fyllingen. 5 mål er godt, gjort det generelt OK på et dårlig lag - frisparkfot av de sjeldne!
Hva med Kaland? også ung bergenser


Nei, ingen av dem. Skal Brann-laget forsterkes må det spillere inn som er bedre enn dem som er der fra før.
Ballen skal fremover!

Lasaron

Quote from: Henki on November 11, 2013, 10:04:19 AM
Quote from: HenningSB on November 11, 2013, 10:01:39 AM
Da er det bare å luske rundt nedrykkslagene for potensielt gull.

Kind Bendiksen? Kristiansen? Kobra? - Hva med Hønefoss?
Forsvarsspiller Solli som er kjent for oss bergensere etter å ha vært i Løv-Ham og Fyllingen. 5 mål er godt, gjort det generelt OK på et dårlig lag - frisparkfot av de sjeldne!
Hva med Kaland? også ung bergenser


Nei, ingen av dem. Skal Brann-laget forsterkes må det spillere inn som er bedre enn dem som er der fra før.


Utenfra skal vi bare hente klassespillere, så får vi eventuelt fylle opp fra u-stallen. De er ganske gode de og.
Tren på langskudd

Xminator

Ondrasek er intressant om man ser ut over 2014 og tenker det blir en sesong der Pusic får mindre spilletid. Han var knallhard i feltet mot oss, og betydelig bedre enn Pusic der spisser skal være gode. Ikke noen spiller for Bakke-rollen, men som makker for Huseklepp kunne det blitt veldig bra.

Og hva har skjedd med Drage? Han var jo en spiller som driblet og dominerte for noen år siden. Har det vert en langtidsskade som har ødelagt for ham?

Jeg kunne tenkt med dødballfoten til Solli i Brannlaget. Så er spørsmålet om han totalt sett er for dårlig, og mer det vi har (tenker på stopperene vi har som makker til en eliteserieprofil...)

Riku Riski er vel intressant for de fleste tippeligalagene. Er han venstrebent? Har han egenskapene til å spille til venstre i 4-4-2?

Om valget står mellom Ojo, Pusic og Ondrasek, så velger jeg Ojo. Mellom de to sistnevnte Ondrasek. Karadas er ikke på listen min for det kommende overgangsvinduet.

viks

Ondrasek er på samme hylle som Pusic i mine øyne. Riski mener jeg er hyllen over Ondrasek, men fortsatt ikke noe jeg hadde hoppet i taket over.

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Lasaron

http://www.nrk.no/hordaland/piotr-vil-bort-fra-brann-1.11349671

Piotr ønsker seg til Bundesliga. Ja, kanskje han forsvinner, men da skal Brann ha mye penger for ham. Og bruke de på utespillere og/eller trener type Deila.
Tren på langskudd

Spelaren

Det blir neppe meir enn en 5-6 millioner kr. Bundesliga er så mangt, det er godt mulig ein av småklubbene der kunne hatt nytte av hans tjenester, men det er ikkje så flust med penger i omløp og alle kniper igjen. Han er også, tross alt, keeper på eit lag der målene renner inn.
Gå av.

Sindre32

Quote from: Xminator on November 11, 2013, 10:49:25 AM
Ondrasek er intressant om man ser ut over 2014 og tenker det blir en sesong der Pusic får mindre spilletid. Han var knallhard i feltet mot oss, og betydelig bedre enn Pusic der spisser skal være gode. Ikke noen spiller for Bakke-rollen, men som makker for Huseklepp kunne det blitt veldig bra.

Og hva har skjedd med Drage? Han var jo en spiller som driblet og dominerte for noen år siden. Har det vert en langtidsskade som har ødelagt for ham?

Jeg kunne tenkt med dødballfoten til Solli i Brannlaget. Så er spørsmålet om han totalt sett er for dårlig, og mer det vi har (tenker på stopperene vi har som makker til en eliteserieprofil...)

Riku Riski er vel intressant for de fleste tippeligalagene. Er han venstrebent? Har han egenskapene til å spille til venstre i 4-4-2?

Om valget står mellom Ojo, Pusic og Ondrasek, så velger jeg Ojo. Mellom de to sistnevnte Ondrasek. Karadas er ikke på listen min for det kommende overgangsvinduet.


Heller Riski enn Ojo eller Ondrasek. Riski er et par hakk bedre enn Ondrasek og 10 ganger mer profesjonell enn Ojo. Han kan spille både spiss, OM og kant. Han er høyrebent, men skyter brukbart med venstre også.

Lasaron

De er vel ikke så useriøse at de baserer seg på antall baklengs når de henter keeper. Ikke Piotr sin feil at vi har sluppet inn mange mål. Forøvrig kan jeg godt tenke meg å ha ham en sesong til.
Tren på langskudd

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

brann89

Selv om eg virkelig håper at Piotr blir i Brann resten av Brann karrieren, så forstår eg at det aldri kommer til å skje. Men håper at han bli iallfall 1 år til under en ny trener, men vist han først skulle bli solgt, så håper eg vi får innen en respektabel sum.

Men nå når vi er på jakt etter ny trener, så burde vel han bli signert ganske så raskt. Tviler på at den nye treneren vil ha de samme spillerene som Skarsfjord, dermed så burde han komme tydelig inn slik at han fikk en oversikt av kva han trenger av nye spillere.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Lasaron

Quote from: Kjell249 on November 11, 2013, 11:16:42 AM


Vi har en kreativ midtbanespiller, som vil blomstre under en ny og bedre trener.
Tren på langskudd


Sindre32

Quote from: viks on November 11, 2013, 10:54:00 AM
Ondrasek er på samme hylle som Pusic i mine øyne. Riski mener jeg er hyllen over Ondrasek, men fortsatt ikke noe jeg hadde hoppet i taket over.




Riski er trolig blant topp5 av offensive spillere i TL i år (og i fjor), definitivt noe å hoppe i taket over. Det eneste problemet er at han trolig blir dyr.

Lasaron

Quote from: Sindre32 on November 11, 2013, 12:42:42 PM
Quote from: viks on November 11, 2013, 10:54:00 AM
Ondrasek er på samme hylle som Pusic i mine øyne. Riski mener jeg er hyllen over Ondrasek, men fortsatt ikke noe jeg hadde hoppet i taket over.




Riski er trolig blant topp5 av offensive spillere i TL i år (og i fjor), definitivt noe å hoppe i taket over. Det eneste problemet er at han trolig blir dyr.


Med tanke på at pølselaget rykket ned tror jeg ikke han vil koste all verden. Riski er alt for god for 1.divisjon og risikerer å surne til på det nivået. Tror Hønefoss føler at de "må" selge ham, og da blir prisen kanskje lavere. Men igjen, det kan fort bli en budrunde, og da kan det bli dyrt likevel.
Tren på langskudd

Sindre32

Ja, det kommer helt an på hvor mange klubber som kaster seg på. Man får fort konkurranse fra Molde og RBK der.

Xminator

Haugen skal IKKE frem i noen 10'er rolle igjen. Han skal spille sentralt, og i en normal 4-4-2 så åpner det for nok offensive bidrag fra den posisjonen. Det er i situasjonene der han har fått gå frem som sentral midtbane han har vert best i år, det er der han har størst potensiale.

Jeg ser på Ondrasek og Riski som to forskjellige typer. Vi har ett hull på kant når Huseklepp går opp i angrepet. Vi trenger alternativer til Larsen og Askar. Ondrasek er en mer rendyrket spisstype enn Pusic. Betydelig sterkere. Og noen år yngre.

Om vi hadde endt opp med Riski, Ondrasek og Lædre Bjørdal, så hadde vi kunnet være fornøyd med fangsten. En Yttergård Jensen i tillegg, og Brann vil være betydelig sterkere på bane og benk før 2013. Strømsgodset, Molde og Rosenborg vil nok fortsatt ha ett så stort forsprang at det er tilnærmet umulig å ta igjen alle 3 klubbene, men det skal være mindre avstand til bronsemedaljen enn i år.

viks

Hvem vi kjøper, kanskje utenom midtstoppere er vel egentlig helt opp til en ny trener i forhold til hvilket system han ser for seg.

Jeg håper vi får inn en trener som vil dyrke rollespesialister i langt større grad en Skarsfjord som har famlet og flyttet rundt på spillere. Håper også våre nysigneringer vil bare preg av dette - altså at vi har en klinkende klar plan på hvilken rolle de skal brukes i...

Det er masse potensiale i de spillerne som er her, så lenge en trener evner og få det beste frem i dem. Det syntes jeg Skarsfjord har lykkes altfor dårlig med.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Kjell249

Quote from: Baunebob on November 11, 2013, 12:34:20 PM
Haugen er desverre skuffende lite kreativ og klarer heller ikke ta med seg ballen forbi et pressledd for å skape ubalanse. Dette gjelder ikke bare i den defensive rollen han har hatt i år, men også når han tidligere har vært OM. Klarer ikke å finne mellomrommet, som for eksempel Barmen, og det blir for få målgivende pasninger. Som DM vil han fungere bra.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

November 11, 2013, 14:19:40 PM #3191 Last Edit: November 11, 2013, 15:32:40 PM by krakra
Bare Huse har flere målgivende enn Haugen i år, og han har vært veldig kreativ de gangene han har kommet frem i banen. Tatt store steg i år, også offensivt, men lidd under et veldig omstendelig spillemønster hvor han har blitt tvunget til å gå helt ned i forsvaret for å hente ball

dudo

Jeg vil gjerne se han som regista, vår egen Pirlo. Han kan nok bli bra på assist, men enda bedre som tredje sist på ballen. Jeg synes han tidvis har vært stor i år, på et lag uten løp. Det er bra av en 20-åring.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: krakra on November 11, 2013, 14:19:40 PM
Bare Haugen har flere målgivende enn Haugen i år


Helt sikker ?  ;-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Jeg synes ideen om å gå på likplyndring hos Gutan har noe for seg. Ondrasek kunne blitt spennende som en Pusic v2, men da må den første Pusic finne seg et annet sted å være. Dragen er vel venstrebeint, er han ikke? Da høres det jo ut som det kan være forsterkninger å hente fra dyreriket i Tromsø.

krakra

Drage har vært dårlig de siste to sesongene. Totalt 12 målpoeng disse sesongene fordelt på 39 kamper fra start og 12 innhopp. I år har han også vært ute av laget i store deler av sesongen. Har visstnok hatt store holdningsproblemer.

Et visst råtalent, selv om han ikke er det samme talentet som Kristoffer Larsen. Mer en Askar-type som kan levere mye assist og målpoeng, uten å bidra noe særlig utover det.

Bør ikke hentes hvis han koster over 500k.

Den mest interessante er Bendiksen. Hvis vi skal spille med en hengende spiss i 4-2-3-1 eller 4-4-1-1 eller noe sånt er han en veldig spennende kandidat. Litt for lat for å være aktuell som sentral midt, men en produktiv og kreativ offensiv midt.

Ricky

Er det bare jeg som ikke får sånn voldsomt med vann i munnen av en Lædre Bjørdal-signering? Ikke er han spesielt høy og ikke er han spesielt rask, og han har spilt på et lag som har hatt det eksakt samme forsvaret i sånn cirka alle kamper de siste tre sesongene (Jarstein, Bertelsen, Skogseid, Lædre Bjørdal og Indridi Sigurdsson).

Jeg tipper vi ender opp med å betale ham mye penger, uten at forsvarsspillet vårt nødvendigvis blir så mye bedre enn om vi hadde gitt våre egne den samme tilliten over tid.

Kagain

Var det Lædre Bjørndal som hadde så store problemer med slim i lungene eller var det en annen stopper?

Om Dragen har holdningsproblemer så er det interessant på hvilken måte. Kan hende han kunne ha blomstret i Brann? Men ja, om han hentes så må det være med en forståelse av at det er en risk, og prisen på gjenspeile dette.

roaldinho

Quote from: Røde Mor on November 11, 2013, 16:00:43 PM
Var det Lædre Bjørndal som hadde så store problemer med slim i lungene eller var det en annen stopper?




Du har rett, det var i Glimt i 2008. Vet ikke hvordan den tilstanden er nå, men han fikk sin landslagsdebut mot Kypros i år.

http://www.an.no/glimt/article3348416.ece
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

November 11, 2013, 17:11:30 PM #3199 Last Edit: November 11, 2013, 18:40:37 PM by roaldinho
Hva med Hans Norbye? Solid høyreback som helt sikkert kan spille venstreback ved behov. Så slipper man pensjonisten Fakiri som kan være til nød om mye skulle gå gale. Nok en skrell for RBH å gi denne mannen en forlengelse.

Drage har kvaliteter, og kanskje et miljøskifte kan være bra for fyren som får han til å sprudle. Men prisen bør ikke være for høy, det er måte på hvor mye de kan kreve for en som ikke har imponert i år.

Om Piotr skulle forsvinne til Bundesliga eller en annen liga så kan vel kanskje Sahlman være en erstatter? Om Piotr først skal vekk så er det en fordel at det skjer tidlig sånn at man får på plass en erstatter fortest mulig.

Ruben Kristiansen er spennende, 25 år gammel og har også spilt sentral midtbane for Tromsdalen. Ciss er allerede klar for Fransk fotball, så da er det bare å glemme han.

Ondrasek har slitt en del i år, men i fjor var han strålende. Har ikke fått like mye å jobbe med i år, men også brent sjanser han satte i fjor. Kanskje han kan komme tilbake til 2012 sesongen i Brann under en ny trener.  Er veldig spent på hvem som blir ny trener, men en som er flink å motivere spillerne kan få både Ondrasek og Drage til å finne frem det beste i dem.

Riski er også spennende og absolutt en spiller Brann bør hente. Han har kvaliteter, og med tanke på sesongen hans i år for et bunnlag er jeg spent på hva han kan utrette for et lag på øvre halvdel av tabellen. Får sikkert hard kamp der fra Molde, RBK og kanskje Godset. Blir ikke lange flyttingen om han skulle velge Godset iallefall.

Uansett bør nye midtstoppere være aktuell, samt kvitte seg med Jonsson som er alt for mye skadet. Samt spiss og en back. Ruben Kristiansen kan nok bekle både venstre og høyreback, en spennende spiller. Tenkte først på Norbye, men Kristiansen er et bedre alternativ i mine øyne.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up