• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Trodde han var eldre jeg også. Slik han herjet med Brann burde det være en selvfølge, men så var det dette med spillere som er gode MOT Brann. Det er heller sjelden Brann får så store rom som ble gitt bort i går.

Han kan passe inn i den rollen jeg mener en av de nye spillerene skal ha. En utfordrer på kantposisjon.

Så må vi enten slutte med dette 10'er tulle og spille med 2 spisser - eller finne en spiller som faktisk kan spille 10'er.

Det betyr enten at vi må hente en spiller som blir tippeligaens beste 10'er. Eller at vi henter en utfordrer/erstatter for Ojo (utfordrer 2013, erstatter 2014). Huseklepp og Finne får være dobbeldekningen på den andre spissplassen.

vebo

Mjelde spillte vel også godt mot Brann? Det samme tror jeg at hans sutrevenn Tommy har gjort.
Tiocfaidh ár lá

osoerli

Quote from: vebo on September 28, 2012, 09:41:53 AM
Mjelde spillte vel også godt mot Brann? Det samme tror jeg at hans sutrevenn Tommy har gjort.


Cato Hansen.
Helland verkar vera heilt anna klasse.
Noko godt må det jo koma utav dette skandaletapet.
Berre synd me ikkje kjøpte han allereide i sommar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Huff

Brann skal defintivt ikke kjøpe spillere fordi de er gode mot oss i en enkeltkamp, ei eller kjøpe spillere fordi de er gode. Den tid bør være forbi.

Brann skal selvsagt kjøpe gode spillere, men de må også besitte både ferdigheter vi har bruk for, samt spille i en posisjon vi trenger å forsterke. Helland virker -basert på ekstremt tynt grunnlag; en kamp- på meg som en dyktig spiller som kunne vært et spennende alternativ for oss på kant. Nå er deg engang slik at vi på kant er ekstremt godt besatt med Klepp, Larsen, Askar og Bentley. I tillegg fungerer både Haugen, Finne og Sæv ok som kantspillere, og Skars har flere ganger brukt Mjelde her (av mer uforståelige grunner). Etter min mening er det på kant vi er aller best besatt. Dermed skal Brann selvsagt ikke hente en ny kantspiller. Med forbehold om at vi  ikke snuibler over et billig ungt hypertalent med helt ekstreme ferdigheter (la oss si en 18-årig nigerianer som allerede er bedre enn Klepp på sitt beste anno 09). Da stiller ting seg litt anderledes, men Helland er neppe så god at han går rett inn som en av de to-tre beste på det norske landslaget.

Vi skal hente en skikkelig DM, det er pri 1. Pri 2 er en back som, helst behersker begge sidene. Pri tre får være en kraftspiss, men jeg tror det holder å heller satse skikkelig på å forsterke de to overnevnte posisjonene.

Klaus_Brann

Han hadde en voldsom fart og driv.
Vi har jo hatt suksess med 1. div tidligere, så hvorfor ikke. Jeg er dog litt redd for at gårsdagen kanskje var mer enn makspotensialet hans.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2012, 18:42:48 PM
Han hadde en voldsom fart og driv.
Vi har jo hatt suksess med 1. div tidligere, så hvorfor ikke. Jeg er dog litt redd for at gårsdagen kanskje var mer enn makspotensialet hans.


Ja, han hadde en svært god dag i går, og han fikk nok maks ut av potensialet sitt. Fortsetter han sånn fremover så bør man hente han inn, men ikke bare pga gårsdagens kamp. Blir iallefall spennende å følge han videre, så får man se hva det bringer.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Sindre32

Quote from: Huff on September 28, 2012, 12:20:44 PM
Brann skal defintivt ikke kjøpe spillere fordi de er gode mot oss i en enkeltkamp, ei eller kjøpe spillere fordi de er gode. Den tid bør være forbi.

Brann skal selvsagt kjøpe gode spillere, men de må også besitte både ferdigheter vi har bruk for, samt spille i en posisjon vi trenger å forsterke. Helland virker -basert på ekstremt tynt grunnlag; en kamp- på meg som en dyktig spiller som kunne vært et spennende alternativ for oss på kant. Nå er deg engang slik at vi på kant er ekstremt godt besatt med Klepp, Larsen, Askar og Bentley. I tillegg fungerer både Haugen, Finne og Sæv ok som kantspillere, og Skars har flere ganger brukt Mjelde her (av mer uforståelige grunner). Etter min mening er det på kant vi er aller best besatt. Dermed skal Brann selvsagt ikke hente en ny kantspiller. Med forbehold om at vi  ikke snuibler over et billig ungt hypertalent med helt ekstreme ferdigheter (la oss si en 18-årig nigerianer som allerede er bedre enn Klepp på sitt beste anno 09). Da stiller ting seg litt anderledes, men Helland er neppe så god at han går rett inn som en av de to-tre beste på det norske landslaget.

Vi skal hente en skikkelig DM, det er pri 1. Pri 2 er en back som, helst behersker begge sidene. Pri tre får være en kraftspiss, men jeg tror det holder å heller satse skikkelig på å forsterke de to overnevnte posisjonene.

Xminator

RBK er ihvertfall ikke blitt dårligere av å gå fra lokale spillere til kjøpelag...

osoerli

Helland kan spela på begge kantane, og begge backane.
Pr i dag har me bra med kantspelarar, men er litt for tynne på backplass.
Ein ung, hurtig, anvendeleg spelar som Helland må ein henta utan å nøla eit sekund.
Må jo sjølvsagt sjå han i fleire kampar over litt tid, men det har nok Brann allereide gjort under førebuingane til semien.
Men han endar vel i Molde.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Kai-Olai

Gleder meg til den dagen vi selger Ojo til Inter! Da blir det penger å handle inn kvalitet for! :D

Giles

Sannheten er at Brann nok en gang blir pisset på. Utspilt etter alle kunstens regler og det var bare et spørmål om hvor stort tapet skulle bli. Dette har vært nok et år uten tegn til eget spill og slik vil det fortsette. Se til Godset som på tross av bytte av sentrale spillere fortsetter å se komfortable ut med sikkert pasningsspill, bevegelse og spillere som enkelt går av en motstander. De spiller sånn fordi de vil spille sånn, de har en plan noe Brann mangler. Branns spillere ser skvetne ut med ball og virker rådville.
Skal være glad for at Brann med kjemping, hjemmeflyt og tilfeldigheter ikke kjemper mot nedrykk. Har blitt utspilt flere ganger enn noen andre.
Skulle vært en kampkommentar...

Huff

Quote from: osoerli on September 29, 2012, 11:00:24 AM
Helland kan spela på begge kantane, og begge backane.
Pr i dag har me bra med kantspelarar, men er litt for tynne på backplass.
Ein ung, hurtig, anvendeleg spelar som Helland må ein henta utan å nøla eit sekund.
Må jo sjølvsagt sjå han i fleire kampar over litt tid, men det har nok Brann allereide gjort under førebuingane til semien.
Men han endar vel i Molde.


Dersom Helland behersker backene i nærheten av like bra som kantene stiller ting seg helt annerledes om han er så god som en del ting tyder på.Da bør han hentes og rendyrkes som back, vi har igjen meget god dekning på kant.

Xminator

Vi har gjerne god dekning flere steder på banen, men er kvaliteten god nok?

Hatleking

Eg synst me skal følgje med på 16-åringen Aursnes frå Hødd. Eg har ikkje sett mykje til kampar, men ut frå rapportane styrar han midtbana for Hødd. Han er òg fast på laget. Potensielt ein veldig god midtbanespelar, det - og dess lenger me venter, dess dyrare og evt meir utilgjengeleg blir han.

roaldinho

Ut: Fakiri, Mjelde.

Inn: Erstatter for Austin, ny midtbanespiller for Fakiri/Mjelde, ny venstreback, ny høyreback og ny spiss.

Kantene er man godt bevart og trenger ikke forsterkes. Akabueze, Askar, Huseklepp (Håper han finner godformen på slutten/oppkjøringen), Larsen er ganske bra.

Birkir har tapt seg deffensivt, totalt unødvendig å gi straffe i går, uansett hvor mye rødtoppen gjorde før Birkir dro han ned. Joda, rødtoppen falt lett, men det var kontakt og Birkir virker ufattelig urutinert deffensivt. Har den tapte plassen på høyrebacken på landslaget blitt for mye? Forskyv han fremover og bruk han der han er god, på offensive løp.

Demir har ikke blitt den man håpet på før sesongen, men jeg skal gi han en sesong til for å briljere, akkurat som Akabueze har fått. Noen ganger tar det tid å tilpasse seg, noe som Akabueze vet mye om. Man må uansett ha en ny venstreback, eventuelt en midtstopper med venstrefot som også har fart nok til å bekle venstrebacken.
Må ha en kraftig midtbanespiller ala Austin for å kontrollere midtbanen. Fakiri/Mjelde holder ikke 3. division engang, men man har Barmen, Haugen, Sokolowski og Nordkvelle som kan spille midtbane. Soko er det nærmeste man kommer Austin, men er skadeplaget. Da må man ha inn en ny en som kan bekle den rollen Austin hadde. Finne er ung og spennende, men det må en backup for Ojo. Huseklepp kan fint spille der, men om man fremdeles kun skal spille med 1 på topp så må det være en som kan holde på ballen og være sterk i kroppen.

Piotr er en glimrende keeper og gjorde en glimrende kamp mot Godset i går, kunne fort endt både 5 og 6-0 om det ikke var for han. Midtstopperne holder også grei standard, håper Grønner slår gjennom neste sesong, men håper han allerede nå får spilletid sånn at han kan vise seg frem.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Xminator

Og hvordan skal du få ut Fakiri og Mjelde? Jeg har vanskelig for å se at noen tilbyr dem lønn nok til at de ikke fullfører kontrakten de og Brann har bundet seg til.
Vi trenger definitivt en kant til. Huseklepp har knapt de defensive egenskapene til å være noe annet enn spiss.
Vi trenger soleklart en ny midtbanespiller, selv om det er rikelig dekning. Det er kvalitet som sikrer poeng, ikke stallfyllet.
Og Ojo er på vei inn i bosmannåret og trenger en utfordrer. Jeg kan ikke se for meg at han forlenger, men har ingen problemer med å se for meg en Ojo som ikke er motivert.
Og så må Brann få fingeren ut og tilby Sævarsson ny kontrakt. Jeg tviler sterkt på at vi klarer å få tak i noe bedre.

Huff

Tror det er mulig å bli kvitt Mjelde om en er tydelig på at han ikke vil bli satset på å villig til å gi ham bort, evt selge han for et par hundretusen maks. Han er ikke elendig og har et visst navn. Fakiri blir en selvsagt ikke kvitt m.m han legger opp som spiller.

Det som irriterer med et Kvelle, som jeg antar binder opp store lønnsressurser og er helt feil spillertype. Han kan selvsagt slå til, men da tror jeg en må legge om til en formasjon der en benytter seg av mer typiske indreløpere.

Derabilo

Jeg synes man skal beholde Fakiri ett år til ettersom han har ett bra laveste nivå - men ett manglende toppnivå. Grei squad spiller som kan spille alt fra midtbane til begge backer. Gir bred dekning. Etterhvert kan Heggeland og andre tenkes gode nok til at man slipper å bruke penger på en back up på venstre back.

I tillegg har han vel kontrakt ett år til, og blir for dyr å kjøpe ut..
Bergen ut av Norge -

Markmus

Fakiri kan brukes som kriseløsning på backene. På midtbanen har han ingenting å gjøre.

Synd vi ikke fikk inn Owello.
Ka du ve?

dudo

Quote from: Markmus on October 01, 2012, 22:16:54 PM
Fakiri kan brukes som kriseløsning på backene. På midtbanen har han ingenting å gjøre.

Synd vi ikke fikk inn Owello.


100% enig. Men Owello er vel fortsatt aktuell og på utgående kontrakt?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Ja, jeg tror Owello er superaktuell dersom vi ønsker ham. Faktisk så aktuell at jeg tror det rett og slett er opp til Brann. Håper dog vi har andre og mer passende alternativer som Grindheim, eller denne afrikaneren som var på prøvespill og visstnok imponerte.

Huff

Hvilken spillertype er egentlig owello. Er han faktisk dm eller en ny nordkvelle; dvs en som skal omskoleres fordi Skars har en "plan"? Trodde han var mer lik de vi allerede har.

Markmus

Quote from: Huff on October 01, 2012, 22:28:19 PM
Hvilken spillertype er egentlig owello. Er han faktisk dm eller en ny nordkvelle; dvs en som skal omskoleres fordi Skars har en "plan"? Trodde han var mer lik de vi allerede har.


Owello kan vel bekle Austins rolle etter det jeg har forstått.
Ka du ve?

roaldinho

Quote from: Xminator on October 01, 2012, 16:12:56 PM
Og hvordan skal du få ut Fakiri og Mjelde? Jeg har vanskelig for å se at noen tilbyr dem lønn nok til at de ikke fullfører kontrakten de og Brann har bundet seg til.
Vi trenger definitivt en kant til. Huseklepp har knapt de defensive egenskapene til å være noe annet enn spiss.
Vi trenger soleklart en ny midtbanespiller, selv om det er rikelig dekning. Det er kvalitet som sikrer poeng, ikke stallfyllet.
Og Ojo er på vei inn i bosmannåret og trenger en utfordrer. Jeg kan ikke se for meg at han forlenger, men har ingen problemer med å se for meg en Ojo som ikke er motivert.
Og så må Brann få fingeren ut og tilby Sævarsson ny kontrakt. Jeg tviler sterkt på at vi klarer å få tak i noe bedre.


Mjelde kan jo gå til et lag typ Sandefjord, der han kan være stjerne. Han er ikke dårlig, men passer ikke i et lag som Brann eller et annet topplag (Som Brann skal være).

Har en plan for Fakiri, han kan være som enkelte sier her en reserve på backene, ikke noe mer. Han kan også ta trenerutdanning og etterhvert komme inn i trenerteamet. Han har mye erfaring og sikkert mye å lære bort.

Syntes ikke kantspiller skal være på listen over spillere man trenger først. Syntes det er plasser som bør forsterkes først, og har man penger til en ny kantspiller etter det så er jeg enig. Backer, spiss og midtbane bør prioriteres først, og da spesielt en ledertype på midtbanen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hansakongen



Har en plan for Fakiri, han kan være som enkelte sier her en reserve på backene, ikke noe mer. Han kan også ta trenerutdanning og etterhvert komme inn i trenerteamet. Han har mye erfaring og sikkert mye å lære bort.


[/quote]

Det du never om Fakiri mener jeg igrunnen ble avgjort når han skrev ny 3 års avtale etter denne var over skulle han inn i en eller annen form for trener jobb i brann. vist jeg ikke husker helt feil er det nok der den mannen havner etter neste sesong eller 2014 husker ikke nårtid han skrev den 3 års avtalen med brann.

Gulløl

Er vel en mulighet for at Fakiri går inn i en trenerrolle i klubben i sitt siste kontraktsår.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5042756.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Quote from: Hansakongen on October 01, 2012, 23:19:19 PM


Har en plan for Fakiri, han kan være som enkelte sier her en reserve på backene, ikke noe mer. Han kan også ta trenerutdanning og etterhvert komme inn i trenerteamet. Han har mye erfaring og sikkert mye å lære bort.




Det du never om Fakiri mener jeg igrunnen ble avgjort når han skrev ny 3 års avtale etter denne var over skulle han inn i en eller annen form for trener jobb i brann. vist jeg ikke husker helt feil er det nok der den mannen havner etter neste sesong eller 2014 husker ikke nårtid han skrev den 3 års avtalen med brann.
[/quote]

Det stemmer nok, er sikkert der jeg har det fra.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Xminator

Quote from: Gulløl on October 01, 2012, 23:28:07 PM
Er vel en mulighet for at Fakiri går inn i en trenerrolle i klubben i sitt siste kontraktsår.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5042756.ece


Ja det var fra da vi skulle spare penger akkurat der og da. Spørsmålet er om urinlekasjen er blitt i kaldeste laget i denne saken også. Det må jo ha kostet mer over tid.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Er jo ikke sikkert det er aktuelt lenger. Walstad virker å ha kontroll på tilgjengelige spillere, og det kan jo dukke nye navn før 2013.

krakra

Burde iallefall ikke stå øverst på ønskelisten, men er bedre enn ingenting.

Nixon

Det hjelper ikke mye å ha kontroll på spillere når styret sier nei.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Brann holder vel på med budsjett for 2013 for tiden. Siden det neppe blir noen inntektsøkning neste år, heller motsatt sier det seg selv at posten for spillerkjøp blir svært lav, kanskje 1 - 2 mill. Blir nok igjen å plukke blant de beste i adeccoligaen som er bosman spillere, ellers blir det vel full satsing på våre gode juniorer som en  nok håper slår ut i full blomst til 2015. Vi kan ønske oss Christian Grindheim eller andre fra den hyllen, men spørs om det er plass på et trangt lønns- og overgangs budsjett.
Owello burde være høyst aktuell, ble for noen uker siden rangert av tv2 blant de 5 beste spillerne i adeccoligaen(se link). Men spørs om han velger å bli i Start som snart ser ut til å være klar for eliteserien, Monsamjelden har vel nok  av argumeter til å fraråde han å gå til Brann.
http://www.tv2.no/sport/fotball/adeccoligaen/dette-er-de-beste-adeccoligaspillerne-3869562.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Owello er ikke spillertypen vi mangler på midtbanen. Han er heller ikke en spiller det oser klasse av. En risikosignering som kan bli bra, men som ikke gir oss de kvalitetene vi mangler. Burde være et stykke ned på prioriteringslisten bak Grindheim, Hauger, Lekven og denne afrikaneren vi hadde på prøvespiller og forhåpentligvis et par-tre til.

Huff

Lekven er vel klar for Esbjerg

Vi må gå for en spillertype med utpregede ballvinneregenskaper, aggressivitet, taklingsferdigheter og som er god på defensiv posisjonering. Helst og bedre teknikk og pasningsferdigheter enn Helge Haugen samt fart, men poenget er uansett; utpreget defensiv midtbanespiller. Vi trenger et rivjern. Da skal vi ha en grei DM med Barmen/Soko ved siden av. Barmen er i utvikling, og Haugen kan kan og på sikt bidra her, men ingen vil være rivjern - kanskje Birkelund kan bli det med tiden, men det er et stykke frem ennå.

Gulløl

Blir nok ingen Jean Alassane Mendy til Brann, ser ut som at han går til Ham-Kam. Brann har ikke gitt han tilbud.
http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article252576.ece

Synd kunne vært en rimelig og bra backup til Ojo i tillegg til Finne. Den lønnen Mendy får i H-K er neppe høyere en det Brann betaler til sine laveste lønnede spillere. Flere bruker argumentet at Mendy ikke er god nok for Brann fordi han ikke presterte i Løv-Ham, men det de glemmer er at han i L-H var kantspiller mens han i Elverum er spydspiss. Han har 25 mål på 23 kamper i år, slike goalgettere med bosman status vokser ikke på trær. Brann har vel et bedre alternativ på gang, kanskje en ukjent østeuroper med 5 mål på 23 kamper.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Gode nyheter. Langt ifra god nok til å stå i veien for Finne. Trenger ingen flere spisser med mindre de er snakk om en ny Ojo-type. Som middelmådige(-) ikke er.

Klaus_Brann

...Uttaler krakra etter å ha sett han i haugevis av kamper.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

En kan jo snu på det å spørre seg om Finne har vist at han ikke fortjener å bli satset på. Jeg mener det meste tyder på at han er god nok til at en kan satse på han som backup for Ojo. Som spillertyper er de ganske så ulike og Finne vil neppe kunne bidra tilsvarende i det oppbyggende spillet, men samtidig mener jeg også vi har spillermaterialet bak spissen til å kunne spille gjennom en bakromsspiss, og selv om Finne ikke er stor og sterk synes jeg ut fra det -lille- jeg har sett av han at han beveger seg såpass bra i boksen at han vil være en trussel også mot et etablert forsvar med innlegg mot midtspiss (Finne) langs bakken. Ojo har heller ingen avskrekkende skadehistorie, og vil trolig ikke være ute i lengre perioder heller, og Brann har begrenset med midler uavhengig om en eventuell backupspiss er bosman eller ikke.

Vi har også Klepp i bakhånd, og en Klepp i form er en svært god spiss i TL-sammenheng, om han spiller kant eller OM til daglig og må ta spissrollen kun en skjelden gang vil han og ha såpass mye erfaring som spiss at dette trolig vil gå helt greit. Jeg mener vi heller bør satse på få spillere inn og kvalitet, enn superb dekning på alle plasser og mange middelmådigheter. Videre mener jeg at vi utelukkende trenger en back og en defensiv midtbanespiller. Står alternativet mellom en knallgod DM som koster eller en bra DM og en bra back, vil jeg at klubben kun skal gå for det første.

osoerli

October 05, 2012, 13:26:24 PM #239 Last Edit: October 05, 2012, 13:29:58 PM by osoerli
Denne Sarr som er på prøvespel hos Monsemann har visst også vert på prøvespel hos Brann.  Der han også påstår han var god.  Beskrives som ein midtbanespelar som dekker store rom.  Litt som Kara berre raskare.  Akkurat det me treng spør de meg.  Synd om alle påstander stemmer og han går til Start.
http://fotball.bt.no/forstediv/article252852.ece

Og der fann eg artikkelen i BT om opphaldet i Brann
http://fotball.bt.no/eliteserien/article210515.ece
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hatleking

Om han er akkurat som Kara i tillegg til å vera raskare, bør me definitivt signere han :p

Gulløl

I denne artikkelen er det en oversikt over alle Adecco spillerene som står uten kontrakt etter denne sesongen. http://tipsfotball.com/norsk-fotball/mange-uten-kontrakt/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Ingen forlenger,
men glem ikke dog;
de alltid er midt i
en god dialog!
Legg ned hele klubben!

krakra

Hva med Ulrik Flo? Fått et lite gjennombrudd i TL i år. God fart og teknikk, brukbar fysikk. Står med 10 målpoeng for et Sogndal-lag som bare har scoret 22 mål tilsammen. Nesten halvparten altså. Kontrakt ut neste sesong. Kan spille både kant og spiss.

Nixon

Jeg drømte forleden natt at Brann hentet Veigar Páll Gunnarsson etter nedrykket til Stabæk. Det som overbeviste han var at en klubb som hadde godtatt en lubben skotte også hadde plass til en lubben islending!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Miller

Tore Andreas Gundersen fra Ham Kam burde være av interesse! Solid spiller, putten mye.

Xminator

Høgli ønsker seg bort fra Brugge. Skal vel være en forsterkning i forhold til Bosmanspiller Sævarsson, men jeg er langt fra sikker. Sævarsson har ekstremferdigheter og all erfaring tilsier at nettopp erfaringen vil fortsette å gjøre ham til en mer stabil spiller.

Nixon

Islendingen begynner å irritere litt, så en utfordrer hadde absolutt vært på sin plass. Vel gjør han en del bra, men det er også mye som ikke er bra, og plusser man på at det ofte virker litt halvhjertet, kunne han godt blitt utkonkurrert for min del.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

roaldinho

Quote from: Nixon on October 08, 2012, 20:44:04 PM
Islendingen begynner å irritere litt, så en utfordrer hadde absolutt vært på sin plass. Vel gjør han en del bra, men det er også mye som ikke er bra, og plusser man på at det ofte virker litt halvhjertet, kunne han godt blitt utkonkurrert for min del.


Enig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

aleksanderhjelleseth

Han er den eneste med fart i de bakre rekker, en evt erstatter/utfordrer bør også ha bra fart.
Men han gjør litt for mye rart, det samme gjør ungareren, litt for mye feil.

Go Up