• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Semifinale, reisealternativer til Ulsteinvik + overnattingsalt

Started by Gulløl, August 20, 2012, 12:10:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Quote from: Northside on August 21, 2012, 18:55:14 PM
Bussene har sikkert avgang midt på natten uansett slik at sjåføren(e) får hvile seg før hjemreisen.


Man må nesten vite om det går noen ferger på nattes tid oppover vis bussene har avgang på nattes tid, ellers skal det holde veldig hardt og en retur umiddelbart etter kamp slutt, vist det ikke er en annen som kjører bussen(e) retur til bergen. Hvis man bruker en som og samme person som kjører bussene begge veier og bussen ankommer Ulvsteinvik mellom kl 12-13 på dagen, kan tidligste retur tilbake til  bergen bli kl 21-22 på kvelden fra Ulvsteinvik alt etter når man bussen er fremme på dagtid der oppe. Sjåføren trenger minimun 9 timer hviletid etter ankomst Ulvsteinvik.

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on August 21, 2012, 12:01:46 PM


Jeg fløy tilbake fra Rygge i fjor, og det var helt snasent det. Ikke spesielt mye lenger enn til Gardermoen, og lite folk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Jeg liker ikke at "alle" tar kampen mot Hødd som bombesikker B...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


d12m

Quote from: vebo on August 20, 2012, 13:11:37 PM
Da har du ikke valgt billigeste alternativ. Jeg fikk opp 500ognoe. Tok du med middag og frokost og lugar?


Du skal vel hjem igjen også? ;)
2 * 591 = ca 1200

Gulløl

Om en vil ha det mer behagelig en på en buss og heller vil bruke fly til semifinalen.

Ser det fremdeles er økonomibilletter igjen til 1078 kr759 kr.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

tar ikke mer enn 25-30 min med bil (30km), men med buss tar det sikkert litt lenger tid
"og der snubler Sæternes igjen"


Nixon

Widerøe har mange melkeruter, så det er sannsynligvis snakk om en mellomlanding eller to.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908

Quote from: Hansakongen on August 21, 2012, 22:03:37 PM
Quote from: Northside on August 21, 2012, 18:55:14 PM
Bussene har sikkert avgang midt på natten uansett slik at sjåføren(e) får hvile seg før hjemreisen.


Man må nesten vite om det går noen ferger på nattes tid oppover vis bussene har avgang på nattes tid, ellers skal det holde veldig hardt og en retur umiddelbart etter kamp slutt, vist det ikke er en annen som kjører bussen(e) retur til bergen. Hvis man bruker en som og samme person som kjører bussene begge veier og bussen ankommer Ulvsteinvik mellom kl 12-13 på dagen, kan tidligste retur tilbake til  bergen bli kl 21-22 på kvelden fra Ulvsteinvik alt etter når man bussen er fremme på dagtid der oppe. Sjåføren trenger minimun 9 timer hviletid etter ankomst Ulvsteinvik.


2 sjåfører funker helt greit også =)

Go Up