• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hødd - Brann Semifinalen NM 2012

Started by Xminator, August 20, 2012, 11:21:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Huff


bernu

NÃ¥r lander flyet til spillerne i kveld ?
Skulle sendt opp noen hundre rasende supportere opp der til å ta i mot dem...
HANSA - Z

maximus1963

Elendig innstilling virker det som til en slik viktig kamp, fikk helt klare assosiasjoner til fjorårets cupfinale. Innsatsen langt unna pari.
Er dritt lei Skars, inn med Mons Ivar Mjelde. Start leverer forrykende spill for tiden, ikke overraskende med en så god trener. :-)
Kniksen var kongen

aleksanderhjelleseth

Ok, nå har det gått noen timer siden kampslutt. Har vært på besøk, spist kake og drukket kaffe. Har prøvd å holde sinne og irritasjonen inni meg, for damen sin del og for andre sin. Men no er det rett før eg sprekker. blir mer og mer forbanna etterhvert som eg tenker på denne dretakampen. KA FAEN!???
patetisk forestilling, av et uinspirert lag. Skars med et elendig laguttak og en elendig taktikk.
Tror ikke en kamp har svidd så mye for meg siden, ja cupfinalen i fjor. Dette var PISS!


osoerli

SSSSS    K       K        A       N       N   DDD        A       L            EEEEE
S            K   K           AA      NN     N   D    D     AA      L            E
SSSSS    KK             A  A     N  N   N   D     D   A  A     L            EEE
       S    K   K         AAAA    N    N N   D    D   AAAA    L            E
SSSSS    K       K    A      A   N       N   DDD    A      A   LLLLLL   EEEEE
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Markmus

Drittleit av Skarsfjord nå. Drittlei. Til helvete med deg.
Ka du ve?

osoerli

Quote from: Leffen on September 27, 2012, 16:33:18 PM


Ja.  I eit intervju med Bladet Sunnhordland for nokre dagar sidan sa Lars Arne Nilsen at han hadde sett folk frÃ¥ Brann pÃ¥ alle Hødd sine kampar i det siste.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Leffen

Quote from: osoerli on September 27, 2012, 21:29:21 PM
Quote from: Leffen on September 27, 2012, 16:33:18 PM


Ja.  I eit intervju med Bladet Sunnhordland for nokre dagar sidan sa Lars Arne Nilsen at han hadde sett folk frÃ¥ Brann pÃ¥ alle Hødd sine kampar i det siste.


Isåfall er det faen meg utrolig at man ikke var bedre forberedt på Helland. Marker han med f.eks Sæv og mye kunne vært forhindret.

Det virket jo som om det var en, enslig supporter som lagde bråk. De andre sto jo bare bak og så på. Men forstår han godt jeg, hadde vært like sint om jeg var på stadion.

Jeg skulle så inderlig gjerne likt å være inne i garderoben før kamp. Hva sa de? Hva tenkte de? Utifra kampbildet må det ha vært helt knyst før kampen. Enten så hadde de gitt opp eller så tok de seieren for gitt. Det guttene viste på banen i dag vår virkelig lavmål.

Stallen til FCK? Hvilken drømmeverden lever du i? Vil du virkelig begynne med sånne tøvete tankeeksperimenter? Ok, hva om vi hadde stallen til Barca? United? Det er jo bare håpløst. Vi kunne kanskje håpet på en midtbanemann inn i sommer. Hadde antageligvis blitt Hauger. Ut fra den formen han er i tviler jeg på at han hadde utgjort noen stor forskjell i dag.

At du mener stallen generelt sett er for svak er jo en helt annen diskusjon, for en helt annen dag.

hansastril

Sjefen vil utestenge personen som ble tatt av politiet i dag. Helt unødvendig spør du meg. Alle er forbanna og denne personen hadde hatt et par glass for mye, skjønner han jævli godt. Tragisk om dette skjer spør du meg, selv om eg ikkje vet noe spesielt om selve situasjonen.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6258312.ece
Stolt og kry


vekkreist

Quote from: Markmus on September 27, 2012, 21:26:40 PM
Drittleit av Skarsfjord nå. Drittlei. Til helvete med deg.


Han presterer tilogmed å gi spillerne hele skylden etter kampen!!! Hva med han da? hans bytter?? laget HAN satte opp før kampen??

Torvanger

Når en trener angriper sine egne spillere er det et tegn på at han har mistet garderoben. Skars er livredd for å tape på bortebane, spillerne trenger en mer stødig og rutinert kar som også besitter sterkere fotballkunnskap. Måtte TIL gi ham et tilbud....

osoerli

Eg trur nok ikkje spelarane undervurderte Hødd, men kanskje Skarsfjord gjorde.  Han stillte med totalt feil lag.
NÃ¥r lag litt lenger nede i seriesystemet møter eliteseriemotstand i cupen pÃ¥ heimebane med mykje publikum fÃ¥r dei ut ein voldsom entusiasme og fart i spelet.  I tillegg sÃ¥ var det vel antatt pÃ¥ førehand at grasmatta var litt dÃ¥rleg.  DÃ¥ er det lurt Ã¥ ha litt fart og hodestyrke pÃ¥ midtbanen.  Mjelde og Fakiri har ingen av delene.
Huseklepp har vore ein skugge av seg sjøl etter heimkomsten.  Det er tull Ã¥ bruka han sÃ¥ mykje som han har blitt.
Haugen og Larsen spelte bra frÃ¥ start sist.  Larsen har ikkje vist sÃ¥ mykje som innbyttar før.  Skal han spela er det kanskje smartast Ã¥ bruka han frÃ¥ start?  Haugen er ein som kan slÃ¥ kjapp flikkar vidare.  Ofte effektivt mot lag frÃ¥ lÃ¥gare divisjonar fordi dei ikkje er vant til sÃ¥ kjappt 1-touch-pasningsspel.
Demir hadde store problem med Helland.  Problemet vart igrunn større etter at Bentley var tatt av. Bentley var ein av dei beste i første omgang.  Kva var det eigentleg Skarsfjord tenkte med Ã¥ ta han av.
Ojo hadde vel knapt eit vellukka ballmottak i heile kampen.  Forøvrig er det neppe verdens beste taktikk Ã¥ heile tida pola lange ballar pÃ¥ Ojo.  Særleg om han ikkje er i stand til Ã¥ ta i mot allikevel.
Det hadde vor vesentleg smartare med dette laget frå start:

                Piotr
Sæv   Jonsson   Korc  Demir
         Kvelle  Barmen
Larsen     Haugen    Bentley
                Ojo

Etterkvar som det viste seg at Ojo var bos ville eg satt innpå Finne etter pause for Ojo.
Om Demirs problem fortsatte ville eg vurdert å bytta han med Wang, flytta Sæv på venstre back og Jonsson på høgre.

Uansett er laguttak ikkje viktigare enn taktikk.  Eg ville gÃ¥tt lynhurtig i strupen pÃ¥ dei straks dei nærma seg midtbanen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

skuteviken

Noen tanker:

Jeg har kokt over med sinne i dag og har fått roet meg.

Alle som klikket i Ulsteinvik har min sympati, spillerne fortjente det som kom. Skarsfjord har ansvaret og irriterer livskiten ut av meg akkurat nå, men i slike kamper som dette må han få lov å si at han er skuffet over enkeltspillere. Folk bør ikke se på det som ansvarsfraskrivelse.

Ellers må vi og når sinnet har lagt seg - gi litt kudos til de som faktisk gikk bort etter kampen og tok det som en mann. Fakiri, Johnson, Korscmar.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

September 27, 2012, 23:12:45 PM #617 Last Edit: September 27, 2012, 23:14:44 PM by krakra
Jeg er bombesikker på at spillerne undervurderte Brann. Ojo lovet at vi skulle vinne finalen og det er vel flere som har snakket om hvor deilig det ville være med revansje for finaletapet i fjor. Det er helt feil fokus å tenke på cupfinalen før semifinalen.

Og med undervurdering mener jeg ikke at Brannspillerne trodde at de kunne daffe rundt og fortsatt vinne. Da kunne de bare skrudd opp tempoet når de skjønte at det var feil. Det handler mer om frustrasjon og handlingslammelse som kommer når alt ikke går på skinner. Forventer man at det skal være jævlig vanskelig så er det mye enklere å takle at det er jævlig vanskelig enn hvis man forventer at det skal være enkelt.

Ellers er det flere som burde vrakes etter dårlig innsats i dag. Egentlig alle utenom Bentley, Zsolt, Piotr, Kvelle og Demir. Bentley og Demir var elendig, men jeg syns de hadde innsats iallefall.

Laget mot Godet:

            Piotr
Wangberg - Grønner - Zsolt - Demir
          Soko - Kvelle
Larsen  - Haugen - Bentley
                  Finne

kabelmann

Hvorfor vraker du Sæv? Har han karantene?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Fordi han var elendig i dag og giddalaus.

Kruxleiven

Vanvittig triste fans vi har som støtter angrep på spillerne. Alle andre fangrupper ler av oss. Er det de som har feil og kun perfekte osssom har skjønt det? Selv ikke Rosenborg-fansen som er rimelig dårlig på å takle motgang har vært i nærheten av noe slikt. Skuffende! Og selvsagt skuffende av Brann også, men jeg hadde absolutt muligheten åpen for tap i dag. Vi kan ikke spille borte og i hvertfall ikke i M & R.


kabelmann

Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:19:58 PM
Fordi han var elendig i dag og giddalaus.


Han har da ikke vært spesielt dårlig eller giddalaus i serien, så å vrake han på grunnlag av en cupkamp fra helvete blir drøyt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

vekkreist

helt enig. Idag var midtbanen og særlig gubben Fakiri dÃ¥rlig..Mjelde . huff...  forsvaret var ikke noe bedre, men Birkir var etter min mening minst dÃ¥rlig av de bak der..... 


krøvel vellevold

Quote from: Kruxleiven on September 27, 2012, 23:23:00 PM
Vanvittig triste fans vi har som støtter angrep pÃ¥ spillerne. Alle andre fangrupper ler av oss. Er det de som har feil og kun perfekte osssom har skjønt det?  .
Legg ned hele klubben!


faani

Quote from: Klaus_Brann on September 27, 2012, 16:56:20 PM
Så er det fullt av ufyselige Aafk-supportere som plutselig har blitt Hødd-supportere i dag.

Veldig feil.  ;)

krakra

Quote from: vekkreist on September 27, 2012, 23:49:59 PM
Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:42:29 PM
http://bildr.no/image/1283051.jpeg


Ka var teksten der? ser bare et mini bilde :)
Spillerne skylder på taktikken. BT påpeker at Brann byttet formasjon, spillestil og spillere fra RBK-kampen og mener at flere spillere uoppfordret mente at dette ødela for oss mot Hødd. Uten at de har sitert noen på det. De siterer Sævarsson som klagde på at vi spilte for smalt, og Mjelde som klagde på at vi slo for mye langt.

Er en undersak med Skars der han spekulerer i at mental svikt hadde skylden og benekter at taktikken hadde noe med saken å gjøre. Han argumenterer for dette med at vi la om taktikken igjen for å få mer trøkk på 2-1 uten at det funket.

For meg virker det som at det er ekstremt sjeldent at taktiske grep fra Skars funker. Som oftes gjør det oss bare dårligere.

Giallorossi

Snippsnappsnute....

Lurer pÃ¥ en ting angÃ¥ende billetteringen pÃ¥ høddvoll. Jeg dro til ulsteinvik i uvisshet om jeg i det hele tatt skulle fÃ¥ tak i billett. Joda, det gikk fint det. Kjøpte ett par billetter i brannboden utenfor. Men det var jo bare Ã¥ spassere rett inn uten Ã¥ vise noe billett. Ble vissitert av securitas, men billett skulle de ikke se.  Snodigt. Eller er det jeg som har "sneket" meg forbi en port?

vekkreist

Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:55:32 PM
Quote from: vekkreist on September 27, 2012, 23:49:59 PM
Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:42:29 PM
http://bildr.no/image/1283051.jpeg


Ka var teksten der? ser bare et mini bilde :)
Spillerne skylder på taktikken. BT påpeker at Brann byttet formasjon, spillestil og spillere fra RBK-kampen og mener at flere spillere uoppfordret mente at dette ødela for oss mot Hødd. Uten at de har sitert noen på det. De siterer Sævarsson som klagde på at vi spilte for smalt, og Mjelde som klagde på at vi slo for mye langt.

Er en undersak med Skars der han spekulerer i at mental svikt hadde skylden og benekter at taktikken hadde noe med saken å gjøre. Han argumenterer for dette med at vi la om taktikken igjen for å få mer trøkk på 2-1 uten at det funket.

For meg virker det som at det er ekstremt sjeldent at taktiske grep fra Skars funker. Som oftes gjør det oss bare dårligere.


"Never change a winning team" har aldri passet bedre.......

vekkreist

Vet der hva det verste av ALT er idag? at Hødd vant FORTJENT!!! Ikke noe særlig mer dommerhjelp til hjemmelaget enn ka vi forventet av dagens NFF mann, men at dette laget sliter oss ut, spiller oss ut, og vinner på ren og pur vilje. Faeen........

Syns spillerne i rødt bør gi litt av lønnen sin og tilbakebetale minst inngangsbilleten til denne flause av en kamp!

Nixon

Quote from: Giallorossi on September 28, 2012, 00:05:00 AMLurer pÃ¥ en ting angÃ¥ende billetteringen pÃ¥ høddvoll. Jeg dro til ulsteinvik i uvisshet om jeg i det hele tatt skulle fÃ¥ tak i billett. Joda, det gikk fint det. Kjøpte ett par billetter i brannboden utenfor. Men det var jo bare Ã¥ spassere rett inn uten Ã¥ vise noe billett. Ble vissitert av securitas, men billett skulle de ikke se.  Snodigt. Eller er det jeg som har "sneket" meg forbi en port?


Neida, det var sånn for alle. Så akkurat nå later jeg som at jeg ikke hadde billett til kampen og gikk gratis inn. For bare idioter betaler penger for å se den talentløse kampen som Brann serverte oss i dag. Jeg kan skrive under på alle ukvemsord som ha blitt servert i denne tråden! Det var en meget fortjent seier til Hødd. Og meget pinlig for oss!
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:12:45 PM

Laget mot Godet:

            Piotr
Wangberg - Grønner - Zsolt - Demir
          Soko - Kvelle
Larsen  - Haugen - Bentley
                  Finne



For noe tull, da kan vi like gjerne stille med 2. laget.
Selvfølgelig skal Sæv spille, Jonsson, Ojo kan heller spille sammen med Finne på topp. Vi er ræv borte og da kunne det kanskje vært en idé å prøve med to spisser.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Kruxleiven on September 27, 2012, 23:23:00 PM
Vanvittig triste fans vi har som støtter angrep på spillerne. Alle andre fangrupper ler av oss. Er det de som har feil og kun perfekte osssom har skjønt det? Selv ikke Rosenborg-fansen som er rimelig dårlig på å takle motgang har vært i nærheten av noe slikt. Skuffende! Og selvsagt skuffende av Brann også, men jeg hadde absolutt muligheten åpen for tap i dag. Vi kan ikke spille borte og i hvertfall ikke i M & R.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: kabelmann on September 27, 2012, 23:29:27 PM
Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:19:58 PM
Fordi han var elendig i dag og giddalaus.


Han har da ikke vært spesielt dårlig eller giddalaus i serien, så å vrake han på grunnlag av en cupkamp fra helvete blir drøyt.


Når rundt 70% av målene blir skapt på hans side så må man reagere. Det er ikke feil i fakta engang, motstanderen har skjønt at Birkir er mye med fremover (Noe han er god på), men er treg tilbake og på en måte frasier seg deffensive oppgaver. Han er høyreback og bør spille deretter. Andre høyrebacker rundt om i Norge og Europa klarer fint å komme tilbake til forsvar til tross for å være med helt frem i angrep. Hvorfor klarer ikke Birkir det? Og hvorfor er Birkir blitt så dårlig deffensivt? Er det mangel på konkurranse? Om det er tilfelle så bør Wangberg spille høyreback og gi Birkir konkurranse. Birkir kan eventuelt spille lenger fremme.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Giallorossi

Quote from: roaldinho on September 28, 2012, 01:48:58 AM
Quote from: kabelmann on September 27, 2012, 23:29:27 PM
Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:19:58 PM
Fordi han var elendig i dag og giddalaus.


Han har da ikke vært spesielt dårlig eller giddalaus i serien, så å vrake han på grunnlag av en cupkamp fra helvete blir drøyt.


Når rundt 70% av målene blir skapt på hans side så må man reagere. Det er ikke feil i fakta engang, motstanderen har skjønt at Birkir er mye med fremover (Noe han er god på), men er treg tilbake og på en måte frasier seg deffensive oppgaver. Han er høyreback og bør spille deretter. Andre høyrebacker rundt om i Norge og Europa klarer fint å komme tilbake til forsvar til tross for å være med helt frem i angrep. Hvorfor klarer ikke Birkir det? Og hvorfor er Birkir blitt så dårlig deffensivt? Er det mangel på konkurranse? Om det er tilfelle så bør Wangberg spille høyreback og gi Birkir konkurranse. Birkir kan eventuelt spille lenger fremme.


Backer på toppnivå rundt om i europa rekker tilbake i tide, sier du. Hvorfor tror du det skjer? Fordi de er superbra? Nei, det har med hvordan et lag er sammensatt og hvordan man fordeler oppgaver. Om en back tar offensive løp titt og ofte, da skal den deffensive midtbanen være obs på dette og oppere som backup om det skulle slåes kontra.
Fungerer ikke midtbanen i en kamp, rakner alt. Og det gjorde det idag.

roaldinho

Quote from: Giallorossi on September 28, 2012, 02:49:03 AM
Quote from: roaldinho on September 28, 2012, 01:48:58 AM
Quote from: kabelmann on September 27, 2012, 23:29:27 PM
Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:19:58 PM
Fordi han var elendig i dag og giddalaus.


Han har da ikke vært spesielt dårlig eller giddalaus i serien, så å vrake han på grunnlag av en cupkamp fra helvete blir drøyt.


Når rundt 70% av målene blir skapt på hans side så må man reagere. Det er ikke feil i fakta engang, motstanderen har skjønt at Birkir er mye med fremover (Noe han er god på), men er treg tilbake og på en måte frasier seg deffensive oppgaver. Han er høyreback og bør spille deretter. Andre høyrebacker rundt om i Norge og Europa klarer fint å komme tilbake til forsvar til tross for å være med helt frem i angrep. Hvorfor klarer ikke Birkir det? Og hvorfor er Birkir blitt så dårlig deffensivt? Er det mangel på konkurranse? Om det er tilfelle så bør Wangberg spille høyreback og gi Birkir konkurranse. Birkir kan eventuelt spille lenger fremme.


Backer på toppnivå rundt om i europa rekker tilbake i tide, sier du. Hvorfor tror du det skjer? Fordi de er superbra? Nei, det har med hvordan et lag er sammensatt og hvordan man fordeler oppgaver. Om en back tar offensive løp titt og ofte, da skal den deffensive midtbanen være obs på dette og oppere som backup om det skulle slåes kontra.
Fungerer ikke midtbanen i en kamp, rakner alt. Og det gjorde det idag.


Ja, sÃ¥ hvorfor feiler det kamp etter kamp etter kamp med Birkir? Da mÃ¥ de gjøre noe for Ã¥ hindre det. NÃ¥r Birkir er sÃ¥ ræva deffensivt og positiv fremover sÃ¥ mÃ¥ han spille lenger fremover. Det er bare Ã¥ se pÃ¥ landslaget der Birkir har tapt kampen om høyrebacken.  Birkirs store fordel er farten, og det Ã¥ komme fremover. Da mÃ¥ man utnytte det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Xminator

Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:19:58 PM
Fordi han var elendig i dag og giddalaus.


Sævarsson var langt fra den som skal være mest flau over egen innsats, smått utrolig at man klarer å plukke ut Sævarsson til syndebukk etter den prestasjonen 9 andre + innbyttere leverte.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2012, 01:30:19 AM
Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:12:45 PM

Laget mot Godet:

            Piotr
Wangberg - Grønner - Zsolt - Demir
          Soko - Kvelle
Larsen  - Haugen - Bentley
                  Finne



For noe tull, da kan vi like gjerne stille med 2. laget.
Selvfølgelig skal Sæv spille, Jonsson, Ojo kan heller spille sammen med Finne på topp. Vi er ræv borte og da kunne det kanskje vært en idé å prøve med to spisser.
Hadde vi stilt med andrelaget i går kunne vi kanskje sett frem til cupfinale nå. Det skal gi konsekvenser å spille så ræva og uten innsats som i går. Selv om spillerne er over 20 år.

krakra

I følge Fakiri ble det forøvrig ropt rasistiske utsagn mot ham og Piotr i denne situasjonen.
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/brannfansen-i-strupen-paa-spillerne-her-faar-el-fakiri-beskjed-om-aa-dra-til-helvete-3887553.html

Rasisme, vandalisme og trusler er totalt uakseptabel oppførsel og alle som tok del i det er komplette idioter i min bok. At folk er sinte og frustrerte er greit, men på NRKs klipp ser vi jo at de aller fleste klarer å snakke nogenlunde rolig med spillerne som kommer for å beklage, mens det er spesielt en klovn som er helt rabiat.

Uansett dette er ikke folk som verken Bataljonen eller Brann tjener på å være bekjent med.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 28, 2012, 05:54:25 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2012, 01:30:19 AM
Quote from: krakra on September 27, 2012, 23:12:45 PM

Laget mot Godet:

            Piotr
Wangberg - Grønner - Zsolt - Demir
          Soko - Kvelle
Larsen  - Haugen - Bentley
                  Finne



For noe tull, da kan vi like gjerne stille med 2. laget.
Selvfølgelig skal Sæv spille, Jonsson, Ojo kan heller spille sammen med Finne på topp. Vi er ræv borte og da kunne det kanskje vært en idé å prøve med to spisser.
Hadde vi stilt med andrelaget i går kunne vi kanskje sett frem til cupfinale nå. Det skal gi konsekvenser å spille så ræva og uten innsats som i går. Selv om spillerne er over 20 år.


Selvfølgelig skal det gi konsekvenser, men det nytter ikke å bytte ut halve laget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hvilken konsekvenser skal det gi da? Litt kjeft før neste trening? De som ikke jobbet i går skal vrakes. Enkelt og greit. Serien er over uansett og det er ett fett hvem vi stiller med mot Godset som banker oss enkelt.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 28, 2012, 06:13:51 AM
I følge Fakiri ble det forøvrig ropt rasistiske utsagn mot ham og Piotr i denne situasjonen.
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/brannfansen-i-strupen-paa-spillerne-her-faar-el-fakiri-beskjed-om-aa-dra-til-helvete-3887553.html

Rasisme, vandalisme og trusler er totalt uakseptabel oppførsel og alle som tok del i det er komplette idioter i min bok. At folk er sinte og frustrerte er greit, men på NRKs klipp ser vi jo at de aller fleste klarer å snakke nogenlunde rolig med spillerne som kommer for å beklage, mens det er spesielt en klovn som er helt rabiat.

Uansett dette er ikke folk som verken Bataljonen eller Brann tjener på å være bekjent med.

Hvor står det om rasisme? Man bør ikke gå helt ned på barnehagenivå uansett hvor frustrert og drita man er.
Uansett vet Bataljonen hvem dette er, det er jeg rimelig sikker på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 28, 2012, 06:29:32 AM
Hvilken konsekvenser skal det gi da? Litt kjeft før neste trening? De som ikke jobbet i går skal vrakes. Enkelt og greit. Serien er over uansett og det er ett fett hvem vi stiller med mot Godset som banker oss enkelt.


Da kan man bytte ut 9 spillere da. Demir ble rævkjørt hjemover hver gang, men han setter du opp altså?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2012, 06:32:48 AMHvor står det om rasisme?


Det står i alle fall i BA i dag.

Forøvrig er det en del forvirring rundt tumultene i går. Når BA har slike oppslag som dette
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6258292.ece
får folk inntrykk av at supportere ble arrestert etter kampen. De to første jeg snakket med på jobben nå trodde at folk ble arrestert etter kjeftingen på spillerne. Det skjedde ikke. Dette drita fulle juletreet hoppet over gjerdet før kampen, trynte så det sang på tartandekket og ble liggende. Bokstavlig talt liggende. For han gjorde seg tung som en potetsekk slik at politiet måtte bære han ut. Så det hadde ingenting med det som skjedde etter kampen å gjøre.
Rød makt på Hansa

ostraume

Quote from: krakra on September 28, 2012, 06:29:32 AM
det er ett fett hvem vi stiller med mot Godset som banker oss enkelt.


Akkurat det samme som du sa før seriepremieren mot RBK i fjor, da du prøvde å snakke Skage (m. fl?) inn på laget. Hvordan går det med Skage forresten?

Når det er sagt så har du nok rett denne gangen. Vi kommer til å få grisedeng mot Godset. Og det er greit nok, nå er det eneste som betyr noe resten av sesongen at Bartepakket ikke tar gullet.

Og så at vi vinner hjemmekampene da selvsagt, kjekkere å gå på Stadion da.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Henki

Quote from: krakra on September 28, 2012, 06:29:32 AM
Hvilken konsekvenser skal det gi da? Litt kjeft før neste trening? De som ikke jobbet i går skal vrakes. Enkelt og greit. Serien er over uansett og det er ett fett hvem vi stiller med mot Godset som banker oss enkelt.


Den er enormt grei!
Ballen skal fremover!

Nixon

Er serien over fordi tapte en cupkamp?
Rød makt på Hansa

ostraume

Serien har vel strengt tatt vært over lenge. Vi er sjanseløse på medalje. Og jeg ser det faktisk som viktigere at Bartepakket ikke tar gull enn om Brann havner på 5. eller 7. plass. Så store mindreverdighetskomplekser har svinene gitt meg.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up