• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd Grenland - Brann 24.08.2012 kl 19.00 (runde 20)

Started by vebo, August 20, 2012, 08:36:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo


Bortekamp, plutselig flyttet til fredag (hater NFF).

Jeg vil se Nordkvelle på 10'er plassen! Han er i god form og scorer mål. Huse får heller spille seg i form på venstrekanten - jeg vil se følgende lag:

                       Piotr
Sævarsson - Korcsmár - Jonsson - Demir*
               Barmen - Soko**
       Bentley - Nordkvelle - Huseklepp
                        Ojo


*i mangel på bedre alternativ
**Mjelde/fakiri om Soko er skadet

Vi slipper Børven, men som Fagermo (svin) utalte - de har fremdeles Frode Johnsen.

Odd
Tabell: 12. plass, siste fem kamper T, S, S, T T,
Hjemmetabell: 11. plass, siste fem kamper U, S, T, S, T

Brann
Tabell: 5. plass, siste fem kamper S, S, U, S, S
Bortetabell: 12. plass, siste fem kamper T, T, T, U, S

Et elendig hjemmelag og et elendig bortelag. Blir kos.

Edit.: Tråd laget for tidlig på morgen:)
Tiocfaidh ár lá

Lasaron

Jeg vil hvile Jonsson. Han har gått ut med skade i to kamper på rad. Vil ikke risikere noe. Wangberg klarte seg godt nok til at han da bør få sjansen.

Soko og bør få hvile. Barmen inn.

Askar kan også få en hvil. Kanskje jeg da vil ha Nordkvelle frem, slik som Vebo foreslår. I så tilfelle vil jeg ha Haugen inn med Barmen.

Min påstand er at Ojo er en av de beste pasningsspillerne vi har. Når Huseklepp samtidig er best i bakrom, hadde det vært spennende å se de to bytte plass.

Forøvrig var det herlig å se at Huseklepp fortsatt slår gode innlegg med venstre, selv om han helst bruker høyre. Han kan brukes overalt der fremme.
Tren på langskudd

Tom C

Quote from: vebo on August 20, 2012, 08:36:47 AM

Odd
Tabell: 12. plass, siste fem kamper T, S, S, T T,
Bortetabell: 10. plass, siste fem kamper T, T, T, S, T

Brann
Tabell: 5. plass, siste fem kamper S, S, U, S, S
Hjemmetabell: 4. plass, siste fem kamper S, S, S, S, S



Ettersom det som du påpeker er bortekamp, så hadde det kanskje vært mer interessant å se Odds hjemmestatistikk og vår bortestatistikk? Eller misforstår jeg noe?
Aldri mer Obos....

vebo

Quote from: Tom C on August 20, 2012, 09:21:48 AM
Quote from: vebo on August 20, 2012, 08:36:47 AM

Odd
Tabell: 12. plass, siste fem kamper T, S, S, T T,
Bortetabell: 10. plass, siste fem kamper T, T, T, S, T

Brann
Tabell: 5. plass, siste fem kamper S, S, U, S, S
Hjemmetabell: 4. plass, siste fem kamper S, S, S, S, S



Ettersom det som du påpeker er bortekamp, så hadde det kanskje vært mer interessant å se Odds hjemmestatistikk og vår bortestatistikk? Eller misforstår jeg noe?


Flisespikkeri. Skal endre :)
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Latterlig hvis Fakiri eller Mjelde starter denne. Nå er det på tide at Barmen får sjansen igjen snart. Hva er det egentlig Skars har imot ham? Hvis han er i usannsynelig dårlig form er Haugen nestemann i køen. Egentlig er Haugen og Barmen vår beste duo med Soko ute, men Skars virker ganske fastsatt på Kvelle som DM

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Soko, Jonsson og nå kanskje Huseklepp også ute. Vi blir svekket, men ikke verre enn at vi bør ha en god sjanse.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gepard

Dersom Huseklepp også er ute (hvorkommer dette fra?) vil jeg ha finne i spann med Ojo, Finne er meget god på KG.

Sindre32

Quote from: Nixon on August 21, 2012, 07:58:12 AM
Soko, Jonsson og nå kanskje Huseklepp også ute. Vi blir svekket, men ikke verre enn at vi bør ha en god sjanse.


Odd borte har vel aldri vært lett, så hvor god sjansen er kan vel diskuteres. Umulig bør det uansett ikke være, men vi er klart svekket med Soko og Jonsson ute. Så noen foreslo Grønner på DM i en annen tråd, det kunne jo vært et spennende alternativ. Har han spilt noe særlig på DM for Brann 2? Barmen bør i hvert fall uansett spille.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on August 21, 2012, 07:58:12 AM
Soko, Jonsson og nå kanskje Huseklepp også ute. Vi blir svekket, men ikke verre enn at vi bør ha en god sjanse.


Huse og? Han er vel aldri skadet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Stod vel ingenting i artikkelen om at Huseklepp var uaktuell?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Northside

Odd borte må da være en av de bortebanene jeg har sanket flest 3-poengere. Håper vi blir et greit antall på bortetribunen. Skal ikke mye til for å skape bra trøkk når vi står rett under taket der :)

Lasaron

Står i BT at Huse har en skade som gjør at han ikke kommer opp i toppfart. Han binder seg. Hvis alle disse tre er ute, og Skars tviholder på 4-2-3-1 håper jeg på denne:

Piotr
Sæv - Zsolt - Wang - Demir
Barmen - Haugen
Larsen - Mjelde - Bentley
Ojo
Tren på langskudd

vebo

Så du vil benke Nordkvelle og Askar? Selv mener jeg at de bør brukes så lenge han scorer mål. Ut med Haugen og Larsen, Mjelde ned med Barmen, Askar på høyre og Nordkvelle i midten så er jeg enig :)
Tiocfaidh ár lá

HenningSB

Ettersom Soko er ute og Jonsson mest sannsynlig er ute ville jeg kjørt:

                     Piotr
Sæv   -  Zsolt   -   Wangberg*    -    Demir

       Barmen     -    Nordkvelle**

Askar    -    Huseklepp***    -    Bentley

                     Ojo

*Grønner på bytte i 2.omgang eller fra start kan også være aktuelt.
**Nordkvelle opp på hengende spiss om Huseklepp er skadet, inn med Mjelde/Haugen
***Nordkvelle inn som sagt..


Markmus

Ja, når selv ikke bestemødre liker treneren, så er det på tide å gå ;D
Ka du ve?

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Quote from: Nixon on August 23, 2012, 15:40:49 PM
http://www.brann.no/news/article/19jxzl3lnw71w101sujl4phg8w/title/klar-til-a-starte-mot-odd

Hvis spillerne på bildet er førsteelleveren blir det ingen overraskelser på mandag...


Det er godt mulig du blir litt skuffet om du stiller på Varden mandag

krakra

Fakiri bør selvfølgelig ikke starte. For en tafatt midtbane blottet for kreativitet. Taklingssvak er de også

Spelaren

Hadde helst sett Barmen på midten, ja. Får håpe han får eit godt innhopp i det minste. Det gjer ingenting om me leder komfortabelt (som om det eksisterer for vår del) og kan hive innpå Finne og Larsen på kunstgraset.
Gå av.

Jose Arrogantio


krakra

Quote from: Spelaren on August 23, 2012, 16:45:56 PM
Hadde helst sett Barmen på midten, ja. Får håpe han får eit godt innhopp i det minste. Det gjer ingenting om me leder komfortabelt (som om det eksisterer for vår del) og kan hive innpå Finne og Larsen på kunstgraset.
Finne er ikke med.
Hvorfor Barmen har gått fra å være vår beste DM(utenom Austin) på våren til, i bestefall, fjerdevalg i høst når vi kun har to naturlige DMer ve æt nok bare Skarsfjord. Han var ikke så dårlig mot VIF

Nixon

Quote from: Xminator on August 23, 2012, 16:11:10 PM
Quote from: Nixon on August 23, 2012, 15:40:49 PM
http://www.brann.no/news/article/19jxzl3lnw71w101sujl4phg8w/title/klar-til-a-starte-mot-odd

Hvis spillerne på bildet er førsteelleveren blir det ingen overraskelser på mandag...


Det er godt mulig du blir litt skuffet om du stiller på Varden mandag


He he, mente fredag. Går hel i surr med kampdagene!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

August 23, 2012, 17:43:15 PM #25 Last Edit: August 23, 2012, 17:51:42 PM by Gulløl
I kampen mot Strømsgodset fikk jeg følelsen av at Brann satte rekord for sesongen i antall offsider. Håper Skarsfjord har tatt en lang samtale med duoen Ojo/Huseklepp om dette foran Odd kampen. Også de andre lenger bak på banen må gå i seg selv om når de bør slå pasningene i bakrom.

Ellers ser jeg ingen grunn til at Skarsfjord skal splitte DM duoen Nordkvelle/Fakiri til Odd kampen. De klarte seg bra mot det beste laget i eliteserien og vil nok klare seg enda bedre mot Odd som er et av de svakeste lagene. Har sett Strømsgodset kampen tre ganger og terningkast 6 som de  begge fikk i flere aviser synes jeg gir et riktig bilde. Nordkvelle løp enormt og fikk seg et flott mål også. Fakiri som var en av Branns bedre spillere når han spilte en del i vår sesongen er vel en av de middels kreative spillerne i Brann, en kreativitet som nok blir bedre når han får mer kamptrening. Mot Strømsgodset klarte han seg helt greit og var en av bidragsyterne til at Brann gikk videre til semifinalen. Kan ikke se at kreativiteten øker så mye om en av trioen Mjelde/Haugen/Barmen overtar plassen til Fakiri, men noen egenskaper mister en litt av og noe får en. Fakiri kompenserer manglene taklingstyrke med stor rutine som også er verdifullt. Men gi gjerne Fakiri 60 min og Barmen 30 min i denne kampen så får en dannet seg et greit bilde om hvem som fortjener startplassen til Molde kampen. Er de jevngode så er jeg enig i at Skarsfjord velger det unge talentet som Barmen er, men er Fakiri et par hakk bedre skal han selvfølgelig få spille mot Molde også. Skarsfjord velger helt sikkert det beste laget foran Odd kampen, det kan vi stole på. Vi her på forumet som sitter på lite info i forhold til han og trenerteamet kan bare fortsette å synse men ikke sikkert vi har rett. Det er mange treninger og Brann2 kamper som ikke vi får med oss så mye av som også er beslutningsgrunnlag for både 18 manns tropp og startellever . Barmen får fast plass når han er god nok(forhåpentligvis ganske snart), og Skarsfjord vil nok fortsette å velge den mest optimale elleveren foran hver kamp fremover.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Quote from: Gulløl on August 23, 2012, 17:43:15 PM
og terningkast 6 som de  begge fikk


Regner med dette var ein real rollespelterning, med 1-10? gode var dei ikkje  8) .
Gå av.

aleksanderhjelleseth

Gulløl; har du for vane å se Brannkampene i reprise? Hvorfor gjør du dette? Og hva ser du etter?
Eg mener også at Fakiri klarte seg greit i SG kampen, men absolutt ikke mer. Han spiller supersafe, tar aldri risiko, og slår litt for mange støttepasninger. For min smak ihvertfall :)

bb9

 :)Skulle liksom vært i Skien men det er jo dønn umulig å komme seg tilbake til Larvik etter kamp noen som har en ledig plass og/ eller kan svinge innom Larvik?

Gulløl

Ikke bare Brann som har spillere ute med skade i dag. Morten Fevang og Lars Kristian Eriksen er fortsatt ute for Odd, og antakelig spiller heller ikke Simen Brenne i kveld.
http://www.oddgrenland.no/news/article/ue1q6u82w9891agbjv09fo0yc/title/for-kampen-brann-pa-skagerak-arena
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Med en 3 poenger til Brann i kveld er vi 7 poeng bak Godset, 6 poeng bak Molde og kun 4 poeng bak Rbk. Da er det å håpe videre i helgen at:

-  Strømsgodset avgir poeng hjemme mot Lillestrøm.
-  RBK enten taper eller spiller uavgjort mot formsterke Viking på hjemmebane.
-  Molde avgir poeng hjemme mot VIF.

Men det blir vel til at Brann taper og at den klare favoritt medaljetrioen på topp tar 3 poengere alle sammen  :-\
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

At Lars Kristian Eriksen er ute for Odd er vel ikke annet enn positivt for dem.
Ka du ve?

Gepard

Typisk at Brann går på en reell smell i skien ikveld, Typisk.

Kjell249

Med DMene som vi stiller (ikke at alternativene er så mye bedre) så er det ikke umulig at det blir tap. Spår uansett mange mål, begge veier:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Gulløl

Da er Branns startellever mot Odd klar, ingen overraskelser:

                            Piotr Leciejewski
Birkir Már Sævarsson - Simen Wangberg - Zsolt Korcsmar - Erdin Demir
               Fredrik Nordkvelle - Hassan El Fakiri
              Amin Askar - Erik Huseklepp - Bentley
                                  Kim Ojo

På benken: Jørgen Mohus, Jonas Grønner, Fredrik Haugen, Kristoffer Larsen, Kristoffer Barmen, Erik Mjelde.

http://www.brann.no/news/article/gorfxjuspwhb1em1nu7rbioyq

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Den sentrale midtbanen er en vits. Våre to beste uskadde DMer sitter på benken.

Markmus

Hjelpe meg. Blir autobahn på sentralmidtbanen vår nå.
Ka du ve?

brann89

August 24, 2012, 17:24:09 PM #37 Last Edit: August 24, 2012, 17:42:10 PM by brann89
Fakiri for Barmen forstår eg ikkje. Er virkelig Barmen så mye dårligere enn Fakiri.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

tempo2

Tipper det blir tap i dag. Eg vil bare sjå Barmen på bana. Men Brann er som vanlig feige ..

aleksanderhjelleseth

Quote from: tempo2 on August 24, 2012, 17:42:41 PM
Tipper det blir tap i dag. Eg vil bare sjå Barmen på bana. Men Brann er som vanlig feige ..


EDIT; Skarsfjord er feig som vanlig! alså, eg forstår det bare ikke....Tenker han ikke på neste sesong i det hele tatt?
Hadde det ikke vært fint med en ferdig innspillt Barmen foran 2013, istedefor å spille han inn i laget når neste sesong begynner?!

krakra

Det handler ikke bare om neste sesong. Barmen er en bedre spiller enn Fakiri og burde spilt. De som tror at talentene våre får spille bae de er gode nok må få hodet ut av sanden eller komme seg ned fra den rosa skyen sin. Det var det samme pisset i vår. Da fikk ikke Barmen sjansen før alle andre hadde spilt seg ut eller var skadet og var øyeblikkelig en av våre beste. Så lwnge Kvelle og Fakiri ikke er ubrukelige er det umulig for Barmen å spille seg inn på laget. Ihvertfall når han ikke får innhopp engang


stigh

at de er fakiri som makerer  frode johnsen på corner de er jo tragiskt..

Belfort

Quote from: stigh on August 24, 2012, 18:11:43 PM
at de er fakiri som makerer  frode johnsen på corner de er jo tragiskt..


Er vel en erkjennelse at brann ikke har noen som matcher Johnsen i luften og bruker fakiri til å forstyrre han så godt han kan.

stigh

Quote from: Belfort on August 24, 2012, 18:14:28 PM
Quote from: stigh on August 24, 2012, 18:11:43 PM
at de er fakiri som makerer  frode johnsen på corner de er jo tragiskt..


Er vel en erkjennelse at brann ikke har noen som matcher Johnsen i luften og bruker fakiri til å forstyrre han så godt han kan.


har nå 3 utpregede  hode spillere på banen å er jo mye bedre å ha en av de på han.. han er jo odd sin beste hode spiller

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gepard


Huff

Faen så oppgitt jeg blir, Barmen er ikke mye bedre enn Fakiri, men bedre er han, og i motsetning til Hassan og Kvelle (som tross to gode kamper på rad ikke passer på DM) kan han vende spillet med krossene sine.

Belfort

Brann er elendig og fakiri er en katastrofe. Gir vi flere frispark i mot nå så sitter den snart for odd

osoerli

Dette må vera det dårlegaste eg har sett på lenge.  2 drit dårlege lag.  Og Ojo er aller dårlegast.  Få mannen på benken.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up