• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stabæk-Brann, mandag 06 august kl.19.00 (18 runde)

Started by Gulløl, July 30, 2012, 21:34:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Det blir aldri påstått, men det hjelper lite å løpe mer når du er konstant feilplassert. Hvor mange ganger vant Kvelle ballen i går?

psv-hasund

Quote from: krakra on August 07, 2012, 19:37:52 PM
Det blir aldri påstått, men det hjelper lite å løpe mer når du er konstant feilplassert. Hvor mange ganger vant Kvelle ballen i går?


Jeg har ikke tall på dette, men mange nok ganger til å få seks både i bt og vg og fem i Ba mener jeg. De hadde også god kontroll på Stabæk i hele kampen så at Kvelle var feilplassert hele kampen faller på egen urimelighet.

Jeg er ganske sikker på at Barmen ikke ville hevet midtbanen vår i går, men det vil vi vel aldri få svar på.

Jose Arrogantio

Når man vinner 4-0 skal det mye til før en spiller får dårlige karakterer, så synes det blir litt misledende å vise til dem. I første omgang fikk Stabæk mye rom på midtbanen, og Nordkvelle må ta sin del av skylden der.

psv-hasund

Kvelle blir av enkelte slaktet og bør isåfall ha en karakter eller to lavere enn de andre hvis han virkelig var så dårlig. I to av avisene er han ikke blant de med lavest karakter en gang.


Jose Arrogantio

Jeg slakter ikke Nordkvelle. Som sagt funket han mot Stabæk, og jeg forsvarte også før kampen å bruke ham som DM. Men etter å ha sett ham mot Stabæk tror jeg ikke han vil funke særlig godt mot sterkere motstand.

psv-hasund

Jeg tror han får fornyet tillit så vi får se hvordan det går mot Haugesund. Håper på ny seier med eller uten Barmen :-)

krakra

Vi får håpe du tar feil, og at de beste starter.

Analysehjørnet

Har laget et kampreferat i Interplay (analyseverktøy) fra kampen mot Stabæk som jeg har lagt ut på http://analyse.blogg.no/1344359855_kampreferat__stabk__b.html

Skal holde et godt øye med Brann utover høsten så dette er neppe siste analyse.
Følg med på siden for flere Brann analyser



dudo

Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 10:52:18 AM
Har laget et kampreferat i Interplay (analyseverktøy) fra kampen mot Stabæk som jeg har lagt ut på http://analyse.blogg.no/1344359855_kampreferat__stabk__b.html

Skal holde et godt øye med Brann utover høsten så dette er neppe siste analyse.
Følg med på siden for flere Brann analyser


For all del, gøy med analyser, men når du nevner bevegelser bak Ojo som en faktor på 4-0-målet blir det litt avslørende. Da hadde ikke han vært på banen på nesten 25 min.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Analysehjørnet

4-0 målet føler jeg summerer opp det jeg startet analysen med, da jeg snakket om flere bevegelser på topp og da særlig i overgangsspillet. Og selv om ikke Ojo er direkte involvert i 4-0 målet, så viser det bildet hvor mye mer dere kan variere i oppspillsfasen.

krakra

Hvorfor har du Askar som alternativ på DM, men ikks Barmen eller Haugen?

dudo

Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:27:11 PM
4-0 målet føler jeg summerer opp det jeg startet analysen med, da jeg snakket om flere bevegelser på topp og da særlig i overgangsspillet. Og selv om ikke Ojo er direkte involvert i 4-0 målet, så viser det bildet hvor mye mer dere kan variere i oppspillsfasen.


For all del. Men det står da "Ojo frigjør seg i mellomrommet" eller noe i den dur - noe han vitterlig ikke gjør.

Selv synes jeg omleggingen til 4-3-3 i 2. omgang var noe av det mer interessante som skjedde taktisk i den kampen. Da fungerte vi bra.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Derabilo

Fantastisk analyse, herlig lesing! Strålende arbeid! :)

Interessant med Askar som defensiv midt, kan du utdype, og gjerne vurdere opp mot Mjelde og Barmen som er vel de som er de største kandidatene bak Nordkvelle til å ta plassen?
Bergen ut av Norge -

Analysehjørnet

Quote from: krakra on August 08, 2012, 14:28:28 PM
Hvorfor har du Askar som alternativ på DM, men ikks Barmen eller Haugen?
.    Barmen kommer sikkert til å spille ved siden av Soko på stadion. Tror Skars
velger Nordkvelle/Askar i tøffe bortekamper. Haugen tror jeg Skars bruker i en evt 10'er rolle eller bredt, men jeg vet like lite som dere. Dette er det jeg tror, godt mulig jeg tar fullstendig feil :-)

dudo

10er-rolle? Den han ikke har fått spilt i på evigheter og som nå er okkupert av Huseklepp? Om Haugen skal spille fra start blir det enten som en av de to sittende, eller som indreløper om vi går for 4-3-3.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Men hvor får du lastet ned kampene? Eller kan man bruke interplay direkte med Sumo?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Analysehjørnet

Quote from: dudo on August 08, 2012, 14:33:38 PM
Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:27:11 PM
4-0 målet føler jeg summerer opp det jeg startet analysen med, da jeg snakket om flere bevegelser på topp og da særlig i overgangsspillet. Og selv om ikke Ojo er direkte involvert i 4-0 målet, så viser det bildet hvor mye mer dere kan variere i oppspillsfasen.


For all del. Men det står da "Ojo frigjør seg i mellomrommet" eller noe i den dur - noe han vitterlig ikke gjør.

Selv synes jeg omleggingen til 4-3-3 i 2. omgang var noe av det mer interessante som skjedde taktisk i den kampen. Da fungerte vi bra.
.     Da kan vi konkludere med at vi er uenig så lar vi det være med det. Føler Kim Ojo beveger seg fremover å gjør seg spillbar i mellomrommet i denne overgangsfasen. Men, jeg sier ikke at du har feil.

Analysehjørnet

Quote from: dudo on August 08, 2012, 14:43:08 PM
Men hvor får du lastet ned kampene? Eller kan man bruke interplay direkte med Sumo?
Sumo og tuner. Brenner kamper på CD og legger de så inn i Interplay eller Liberovision - gøy !

Falkman

Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:44:39 PM
Quote from: dudo on August 08, 2012, 14:33:38 PM
Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:27:11 PM
4-0 målet føler jeg summerer opp det jeg startet analysen med, da jeg snakket om flere bevegelser på topp og da særlig i overgangsspillet. Og selv om ikke Ojo er direkte involvert i 4-0 målet, så viser det bildet hvor mye mer dere kan variere i oppspillsfasen.


For all del. Men det står da "Ojo frigjør seg i mellomrommet" eller noe i den dur - noe han vitterlig ikke gjør.

Selv synes jeg omleggingen til 4-3-3 i 2. omgang var noe av det mer interessante som skjedde taktisk i den kampen. Da fungerte vi bra.
.     Da kan vi konkludere med at vi er uenig så lar vi det være med det. Føler Kim Ojo beveger seg fremover å gjør seg spillbar i mellomrommet i denne overgangsfasen. Men, jeg sier ikke at du har feil.


hvordan kunne Ojo gjøre seg spillbar når han ikke var på banen??

dudo

Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:47:05 PM
Quote from: dudo on August 08, 2012, 14:43:08 PM
Men hvor får du lastet ned kampene? Eller kan man bruke interplay direkte med Sumo?
Sumo og tuner. Brenner kamper på CD og legger de så inn i Interplay eller Liberovision - gøy !


Hvordan ripper du fra Sumo? Er programmet tungt, eller kan det brukes på en ultra-bærbar?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Quote from: Falkman on August 08, 2012, 14:50:30 PM
Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:44:39 PM
Quote from: dudo on August 08, 2012, 14:33:38 PM
Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:27:11 PM
4-0 målet føler jeg summerer opp det jeg startet analysen med, da jeg snakket om flere bevegelser på topp og da særlig i overgangsspillet. Og selv om ikke Ojo er direkte involvert i 4-0 målet, så viser det bildet hvor mye mer dere kan variere i oppspillsfasen.


For all del. Men det står da "Ojo frigjør seg i mellomrommet" eller noe i den dur - noe han vitterlig ikke gjør.

Selv synes jeg omleggingen til 4-3-3 i 2. omgang var noe av det mer interessante som skjedde taktisk i den kampen. Da fungerte vi bra.
.     Da kan vi konkludere med at vi er uenig så lar vi det være med det. Føler Kim Ojo beveger seg fremover å gjør seg spillbar i mellomrommet i denne overgangsfasen. Men, jeg sier ikke at du har feil.


hvordan kunne Ojo gjøre seg spillbar når han ikke var på banen??


Her har nok Gud hatt en finger med i spillet.

Analysehjørnet

Quote from: Falkman on August 08, 2012, 14:50:30 PM
Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:44:39 PM
Quote from: dudo on August 08, 2012, 14:33:38 PM
Quote from: Analysehjørnet on August 08, 2012, 14:27:11 PM
4-0 målet føler jeg summerer opp det jeg startet analysen med, da jeg snakket om flere bevegelser på topp og da særlig i overgangsspillet. Og selv om ikke Ojo er direkte involvert i 4-0 målet, så viser det bildet hvor mye mer dere kan variere i oppspillsfasen.


For all del. Men det står da "Ojo frigjør seg i mellomrommet" eller noe i den dur - noe han vitterlig ikke gjør.

Selv synes jeg omleggingen til 4-3-3 i 2. omgang var noe av det mer interessante som skjedde taktisk i den kampen. Da fungerte vi bra.
.     Da kan vi konkludere med at vi er uenig så lar vi det være med det. Føler Kim Ojo beveger seg fremover å gjør seg spillbar i mellomrommet i denne overgangsfasen. Men, jeg sier ikke at du har feil.


hvordan kunne Ojo gjøre seg spillbar når han ikke var på banen??


Skulle stått Bentley, er nå rettet.

Dudo : Sender deg en PM !

Gulløl

Ikke uten grunn at Kim Ojo korser seg når han blir byttet ut, da overtar Gud og viderefører hans gjerninger  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on August 08, 2012, 16:15:08 PM
Ikke uten grunn at Kim Ojo korser seg når han blir byttet ut, da overtar Gud og viderefører hans gjerninger  ;)


Hehehe, utvilsomt noe i det;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up