• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VIF - Brann

Started by Hansi_95, July 20, 2012, 00:45:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Femteplass, men fortsatt sju poeng unna medalje hvis RBK vinner.

Gulløl

July 29, 2012, 19:36:33 PM #51 Last Edit: July 29, 2012, 19:41:14 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

July 29, 2012, 20:52:07 PM #52 Last Edit: July 29, 2012, 20:54:04 PM by Gulløl
Quote from: krakra on July 29, 2012, 19:19:35 PM
Femteplass, men fortsatt sju poeng unna medalje hvis RBK vinner.


Rosenborg tapte to poeng i kveld så da er vi fem poeng bak med seier i morgen  :). Og i neste kamp har vi bunnlaget Stabæk som motstander og Huse på laget.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

VIF er motsatt av Brann: Siste fire hjemme er 0-2-2. Siste tre borte er 3-0-0. Men da kan vi vel regne med at VIF får sin første hjemmeseier siden 6. mai i morgen...
Legg ned hele klubben!

Sindre32

Quote from: krøvel vellevold on July 29, 2012, 19:00:56 PM
Med tomålsseier i morgen er vi forbi Haugesund på målforskjell. I EM-pausen var de ti poeng foran! Haugesund med 0-2-3 siste 5.


Gode muligheter for å klatre litt hvis vi skulle finne høstformen, vi har igjen alle topplagene (topp 6 slik det står nå) på hjemmebane.

dudo

Hva regnes som «sikker» poengsum? Altså minimum 13. plass? Jeg forestiller meg vi er ti-tolv poeng unna. Med tre i dag begynner jeg å slappe mer av.

En annen ting er den nye, enklere spillestilen til vif. Det er ikke i vår favør.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Jeg spør igjen: Hvordan skaffer man seg bill til bortefeltet? Billettluken eller via Batlajonen?

dex1974

Her : https://www.billettservice.no/checkout/event.php?eventId=VIF0912&STAGE=1&EVNT=VIF0912&l=NO

Kan bli store køer foran billettlukene i forbindelse med at det er Norway Cup, etterskudds bursdagfest for pakket som vi skal gjøre vårt beste for å kræsje samt at det kommer jo storfint besøk fra Bergen ;)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Gulløl

Klanen gir seg ikke:

Skarrepakket kommer uten råtassen Austin som har gått til engelsk bakgårdsfotball, de kommer forøvrig uten Bataljonen også. De har etter sigende ikke satt opp buss til kveldens oppgjør. Det betyr forhåpentligvis mindre skarrende røverspråk enn det pleier å være i byen rundt disse oppgjørene. Norway Cup gjør nok at det blir nok av bønder på denne kampen uansett.
Ellers spiller det egentlig fint liten rolle hvem som starter for Brann, de har strengt tatt ikke store laget uansett.


http://www.vpn.no/dagboka/2012/07/dagboka-mandag-30-juli-2012/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on July 30, 2012, 12:02:59 PM
Klanen gir seg ikke:

Skarrepakket kommer uten råtassen Austin som har gått til engelsk bakgårdsfotball, de kommer forøvrig uten Bataljonen også. De har etter sigende ikke satt opp buss til kveldens oppgjør. Det betyr forhåpentligvis mindre skarrende røverspråk enn det pleier å være i byen rundt disse oppgjørene. Norway Cup gjør nok at det blir nok av bønder på denne kampen uansett.
Ellers spiller det egentlig fint liten rolle hvem som starter for Brann, de har strengt tatt ikke store laget uansett.


http://www.vpn.no/dagboka/2012/07/dagboka-mandag-30-juli-2012/



Hvorfor gidder du stadig vekk gå inn på - og sitere fra - den mongo-siden? Jeg fatter det ikke!
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Quote from: krøvel vellevold on July 30, 2012, 12:30:24 PM
Hvorfor gidder du stadig vekk gå inn på - og sitere fra - den mongo-siden? Jeg fatter det ikke!


Enkelt og greit for å ha noe å le av, men har forståelse for at ikke alle ser humoren i det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Det er meir flaut enn det er morsomt. Klanen er den feite, svette fetteren din du måtte ha med deg ut på byen fordi ingen andre ville ta ham med - men så hoier og skråler han ved hver minste anledning, og drar brakere i heisen mens han ler så fettet disser og snusen tyter ut av munnvikene hans. Det er bare kleint og pinling kvar gang han enten hever røsten eller deler sine tanker med omverdenen.
Gå av.

Xminator

Piotr
Sævarsson - Zsolt  - Jonsson - Demir
Sokolowski - Barmen
Askar - Nordkvelle - Bentley
Ojo

Finne bør få 15 minutter som innbytter for Nordkvelle. Mjelde skal i beste fall komme inn om Sokolowski eller Barmen løper seg tomme. Jeg ville hjeller sett Haugen byttet inn. Og så kommer vel det obligatoriske byttet mer Larsen mot slutten.

Det blir selvsagt vanskelig å bytte inn Finne når han ikke er med i kamptroppen... Man kunne godt latt Fakiri sitter hjemme og tatt med seg Finne istedenfor.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on July 30, 2012, 13:03:31 PM
Det er meir flaut enn det er morsomt. Klanen er den feite, svette fetteren din du måtte ha med deg ut på byen fordi ingen andre ville ta ham med - men så hoier og skråler han ved hver minste anledning, og drar brakere i heisen mens han ler så fettet disser og snusen tyter ut av munnvikene hans. Det er bare kleint og pinling kvar gang han enten hever røsten eller deler sine tanker med omverdenen.


Hehehe, herlig treffende.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth


Heispassasjer

Quote from: aleksanderhjelleseth on July 30, 2012, 14:14:02 PM


Kampen går vel på zebra.... Står isåfall i sendeskjema...

Gulløl

Quote from: Xminator on July 30, 2012, 13:46:46 PM
Det blir selvsagt vanskelig å bytte inn Finne når han ikke er med i kamptroppen... Man kunne godt latt Fakiri sitter hjemme og tatt med seg Finne istedenfor.


Fakiri er bedre en på flere år og er gull verdt som reserve for begge backene så ofre han for Finne er ikke rett det heller. Skulle Finne inn i troppen ville jeg heller ofret "sutre Mjelde". I alle posisjoner som Mjelde er aktuell for har vi andre bedre spillere. Blir Ojo skadet har vi ingen klare spissalternativer på benken og Finne hadde vært fint å ha.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

aleksanderhjelleseth

ja den er grei, men har kabeltv fra canal digital, og de har ikke blitt enige med tv2 om noe greier, så da har eg ikke zebra. går det an å streame zebra over nett? visst ikke blir det pub.

krakra

Finne burde vært med istedenfor Grorud. Vi trenger ikke fire stoppere i tropøen når vi baee har en spiss.

Gulløl

Men det er vel slik om Mjelde eller Grorud skulle bli ofret i troppen for en som enda ikke er fullverdig medlem i A-lagsstallen hadde det vært sterk mistillit til den spilleren som ble ofret. Slike situasjoner liker vel ikke Skarsfjord. Mjelde og Grorud  er sterke personligheter/lederskikkelser i gruppen og da styrer vel Skarsfjord unna beklageligvis. Derfor må Finne tilbys A-lags kontrakt omgående, men Brann avventer vel fordi Karadas er litt aktuell igjen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Sindre32

Quote from: aleksanderhjelleseth on July 30, 2012, 14:28:20 PM
ja den er grei, men har kabeltv fra canal digital, og de har ikke blitt enige med tv2 om noe greier, så da har eg ikke zebra. går det an å streame zebra over nett? visst ikke blir det pub.


http://www.coolsport.tv/stream4.php

I dag bør vi faen meg vinne. Vi fortjener seieren uansett hvor dårlig vi spiller, etter det sinnssyke ranet i Bergen.

psv-hasund

Quote from: aleksanderhjelleseth on July 30, 2012, 14:28:20 PM
ja den er grei, men har kabeltv fra canal digital, og de har ikke blitt enige med tv2 om noe greier, så da har eg ikke zebra. går det an å streame zebra over nett? visst ikke blir det pub.


Tv2 sumo viser Zebra live, men da må du ha abonnement.

krakra

Quote from: Gulløl on July 30, 2012, 14:48:21 PM
Men det er vel slik om Mjelde eller Grorud skulle bli ofret i troppen for en som enda ikke er fullverdig medlem i A-lagsstallen hadde det vært sterk mistillit til den spilleren som ble ofret. Slike situasjoner liker vel ikke Skarsfjord. Mjelde og Grorud  er sterke personligheter/lederskikkelser i gruppen og da styrer vel Skarsfjord unna beklageligvis. Derfor må Finne tilbys A-lags kontrakt omgående, men Brann avventer vel fordi Karadas er litt aktuell igjen.
Haha. Hva?! Hvis Karadas hentes på bekostning a  Finnekontrakt bør den ansvarlige sparkes tvert.

Sindre32

Quote from: psv-hasund on July 30, 2012, 15:01:53 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on July 30, 2012, 14:28:20 PM
ja den er grei, men har kabeltv fra canal digital, og de har ikke blitt enige med tv2 om noe greier, så da har eg ikke zebra. går det an å streame zebra over nett? visst ikke blir det pub.


Tv2 sumo viser Zebra live, men da må du ha abonnement.


http://www.coolsport.tv/stream4.php - den vises gratis her.

aleksanderhjelleseth

gikk innpå canaldigital.no "chattet" med en kundebehandler,  hun ga meg en verdikode slik at eg får streame kampen gratis på comoyo.com
gode greier. Grisebank på vif i dag.

Sindre32

Quote from: krakra on July 30, 2012, 15:02:05 PM
Quote from: Gulløl on July 30, 2012, 14:48:21 PM
Men det er vel slik om Mjelde eller Grorud skulle bli ofret i troppen for en som enda ikke er fullverdig medlem i A-lagsstallen hadde det vært sterk mistillit til den spilleren som ble ofret. Slike situasjoner liker vel ikke Skarsfjord. Mjelde og Grorud  er sterke personligheter/lederskikkelser i gruppen og da styrer vel Skarsfjord unna beklageligvis. Derfor må Finne tilbys A-lags kontrakt omgående, men Brann avventer vel fordi Karadas er litt aktuell igjen.
Haha. Hva?! Hvis Karadas hentes på bekostning a  Finnekontrakt bør den ansvarlige sparkes tvert.

aleksanderhjelleseth

Eg går utifra at det er Barmen-soko som starter i dag, og det er en bra duo det egentlig.
Men eg skulle ønske en av de var litt mer taklingssterk, har vell ikke sett noen av de to nevnte ta en eneste sklitakling. Barmen dekker store område med stor løpskraft, soko har overblikk og en viss passningskvalitet, men eg tror kanskje de to blir litt like? eller hva tror dere?

krakra

Enig i det. De er ganske like og vi mangler denne balanserende midtbanespillere som kan ta duellene og rydde opp defensivt.

StuckedPaaOstlandet

Comoyo er gratis for alle canaldigital kunder i år, hvert fall kabeltv kunder :)

aleksanderhjelleseth

Quote from: StuckedPaaOstlandet on July 30, 2012, 15:23:30 PM
Comoyo er gratis for alle canaldigital kunder i år, hvert fall kabeltv kunder :)

aleksanderhjelleseth

Quote from: krakra on July 30, 2012, 15:17:10 PM
Enig i det. De er ganske like og vi mangler denne balanserende midtbanespillere som kan ta duellene og rydde opp defensivt.


Det er vell ingen i dagens Brannstall som er særlig aggresiv og taklingssterk, er vell heller ingen av de unge lovende som er....

Gulløl

July 30, 2012, 15:48:34 PM #82 Last Edit: July 30, 2012, 15:51:16 PM by Gulløl
Quote from: aleksanderhjelleseth link=topic=11468.msg383648#msg383648date=1343658805
Det er vell ingen i dagens Brannstall som er særlig aggresiv og taklingssterk, er vell heller ingen av de unge lovende som er....


Det er derfor vi er mange som drømmer om Paul Scharner, hadde vært en perfekt Austin erstatter.  En spiller som holder Premier League nivå som hadde gjort vei i vellinga på Brann sin midtbane. Tull at han skal gå arbeidsledig når det er jobb for han i Bergen  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stigh

Quote from: aleksanderhjelleseth on July 30, 2012, 14:28:20 PM
ja den er grei, men har kabeltv fra canal digital, og de har ikke blitt enige med tv2 om noe greier, så da har eg ikke zebra. går det an å streame zebra over nett? visst ikke blir det pub.


bruk sumo

Onside !!!

July 30, 2012, 16:58:38 PM #84 Last Edit: July 30, 2012, 17:04:30 PM by Onside !!!
Quote from: stigh on July 30, 2012, 16:32:36 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on July 30, 2012, 14:28:20 PM
ja den er grei, men har kabeltv fra canal digital, og de har ikke blitt enige med tv2 om noe greier, så da har eg ikke zebra. går det an å streame zebra over nett? visst ikke blir det pub.


bruk sumo


Sumo viser ikkje TL lengre!

Her er en link som stort sett alltid funker bra, http://www.coolsport.tv/stream4.php De viser zebra no til kampen er ferdig.

Du vil få to vinduer du må lukke fremfor skjermen, lukk den første og vent ca 15 sek (står nedtelling) før du kan lukke den andre, du lukker med krysset oppe til venstre ikke det andre (det er reklame)

TheRock

Barmen og Nordkvelle inn. Mjelde på benken. Ellers uforandret.

stigh

Quote from: Onside !!! on July 30, 2012, 16:58:38 PM
Quote from: stigh on July 30, 2012, 16:32:36 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on July 30, 2012, 14:28:20 PM
ja den er grei, men har kabeltv fra canal digital, og de har ikke blitt enige med tv2 om noe greier, så da har eg ikke zebra. går det an å streame zebra over nett? visst ikke blir det pub.


bruk sumo


Sumo viser ikkje TL lengre!

Her er en link som stort sett alltid funker bra, http://www.coolsport.tv/stream4.php De viser zebra no til kampen er ferdig.

Du vil få to vinduer du må lukke fremfor skjermen, lukk den første og vent ca 15 sek (står nedtelling) før du kan lukke den andre, du lukker med krysset oppe til venstre ikke det andre (det er reklame)



vet de men så lenge kampene går på zebra eller tv2 så kan man se tippeliga på sumo:=) kun når de er tv2 sport som sender man ikke kan se på sumo:=) så funker fint å se på sumo i dag

kenola

Quote

Sumo viser ikkje TL lengre!

Her er en link som stort sett alltid funker bra, http://www.coolsport.tv/stream4.php De viser zebra no til kampen er ferdig.

Du vil få to vinduer du må lukke fremfor skjermen, lukk den første og vent ca 15 sek (står nedtelling) før du kan lukke den andre, du lukker med krysset oppe til venstre ikke det andre (det er reklame)



Hvis du laster ned Adblock til Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
eller til firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/ så slipper du å lukke reklame på alle videoer du ser.

Ser lagopstillingen til dagens kamp er akkurat sånn jeg håpte :)

Onside !!!

Quote from: stigh on July 30, 2012, 17:06:17 PM
Quote from: Onside !!! on July 30, 2012, 16:58:38 PM
Quote from: stigh on July 30, 2012, 16:32:36 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on July 30, 2012, 14:28:20 PM
ja den er grei, men har kabeltv fra canal digital, og de har ikke blitt enige med tv2 om noe greier, så da har eg ikke zebra. går det an å streame zebra over nett? visst ikke blir det pub.


bruk sumo


Sumo viser ikkje TL lengre!

Her er en link som stort sett alltid funker bra, http://www.coolsport.tv/stream4.php De viser zebra no til kampen er ferdig.

Du vil få to vinduer du må lukke fremfor skjermen, lukk den første og vent ca 15 sek (står nedtelling) før du kan lukke den andre, du lukker med krysset oppe til venstre ikke det andre (det er reklame)



vet de men så lenge kampene går på zebra eller tv2 så kan man se tippeliga på sumo:=) kun når de er tv2 sport som sender man ikke kan se på sumo:=) så funker fint å se på sumo i dag


Tenkte ikkje så langt, legger meg flat :p

Spelaren

Kamppulsen er på plass, eg er sånn ca passe nervøs no. Bortekamp er jo som regel dritt, regner med tap også i kveld. Typisk nok tar vel Pedersen farvel med hattrick, Berre scorer alltid mot oss og Veigar starter ein ny æra med målgivende i fleng og eit kremmerhus på slutten også.
Gå av.

Klaus_Brann

Har vi ikke råd til strømper etter å ha hentet Huse? Svarte strømper er forferdelig til vår flotte røde drakter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Sikkert fordi Vålerenga har røde

dudo

Ser dere det jeg ser?! Birkir sparer til Geddi-lugg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: Xminator on July 30, 2012, 18:11:07 PM
Sikkert fordi Vålerengen har røde


Ja, lagene kan vel ikke ha like strømper fordi dommeren i noen situasjoner bare har strømpene å gå etter når han skal dømme.
Rød makt på Hansa

Xminator

Sokolowski skyter ihvertfall like bra som Austin

dudo

Hva er det det går i med disse langskuddene våre i dag?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brann_ruler

Quote from: dudo on July 30, 2012, 18:20:18 PM
Hva er det det går i med disse langskuddene våre i dag?


"tribute to Austin"

Lasaron

Hvite strømper hadde vært bedre.

Liker måten Brann spiller på. Mye ball i laget. Innlegg.
Tren på langskudd

Spelaren

Askar! Fin tilrettelegging av Ojo :)
Gå av.

Xminator

Vi spiller bra nå, og får godt med sjanser, og idet jeg skulle si vi ikke var effektive så er vi det også...

Go Up