• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nye spisser....

Started by Skaumannen, November 10, 2003, 23:34:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Skaumannen

I vinter begynner spissjakten for fullt, å man må jo begynne å spekulere i hvem som blir kjøpt inn.

Jeg mener at Per Ove Ludvigsen burde se nærmere på Olav Tuelo Johanessen(?)
Stortalentet fra Sandefjord.
Hvis Sandefjord skulle bli værende i 1. divisjon tror jeg ikke en ung og god spiller som Tuelo er lysten på 1. divisjons-spill, med tanke på at hans utvikling skal gå i riktig retning.
En annen spiller jeg mener burde sees nærmere på er Hogne Aarøy, trur ikke han er så lysten på 1.divisjonsfotball.....
Noen andre som har noen formening om dette?
Vi får se hva som skjer i løpet av vinteren...

Branntilegdør

Peter ijeh.. mer målmaskin kommer ikke Brann i nærheten. Gi han 2 mill i året. Heller han enn andre middelmådigheter ala PFO. han spiller bra, men scorer ikke nok mål. trenger en spiss som scorer 15-20 mål på en sesong.

Suppesupporter

Kovacks fra Tromsø er min favoritt. Selv om Tromsø ikke rykket ned tror jeg han kan kjøpes for en overkommelig pris

jinxter

Peter Ijeh er helt klart førstevalget mitt, tror Brann har gode muligheter til å hente ham til klubben siden vi har Seyi her. Han vil nok gi Brann gode skussmål samt at det er fint med en landsmann på laget.

Med Ijeh på topp ville ikke Brann sløst sånn med sjangsene, samt at han er veldig dyktig til å spille fri andre spillere.

Skaumannen

Hvor spiller Peter Ijeh nå?

Håkon

Ijeh spiller i Malmö.

Tror at han kan være interessert i å spille for Brann siden vi har Olofinjana som er fast på landslaget (det er ikke Ijeh slik jeg har forstått), og med tanke på at landslaget er viktig for Nigerianere kan han nok ha lyst til å spille seg inn der, kort og godt tror jeg de kan bli et radarpar for Brann og Nigeria. Så han er helt klart mitt førstevalg

JhonnyBeGood

Kor realistisk er det at Brann skal klare å få underskriften hans?
Malmø skal vel ha en god slant med penger for han... Lønnen han kommer til å kreve er vel noe høyere enn Brann kan matche + det er sikkert flere klubber med i bildet her?

Er det noen som har noe konkret info om Peter injæeeh?
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Håkon

Han er bosman denne måneden og krevde 150.000 i månden for å signere ny kontrakt. (vet ikke om det var i NOK eller SEK) det tilsvarer hvertfall 1.800.000 NOK/SEK. og det er kanskje ikke så galt om han scorer ca 20 mål på en sesong, eller hva?

jinxter

Det var 150.000 sek, som tilsvarer 137.000 nok.
Siden Brann har åpnet for sign-on fees igjen, så kan man kanskje få ham til å kreve mindre penger enn det også. Og hvis han lykkes hos Brann, så er det jo ikke umulig å selge ham senere heller. Han er en veldig dyktig spiller, blir regnet som den beste spissen i allsvenskan, så er rart at Malmø har gitt opp å beholde ham, men bra for oss hvis Brann tar kontakt da :)

jinxter

Glemte å nevne noe om transfer-ryktene om Ijeh.. de heteste gikk ut på at han skulle gå til IFK, som vistnok sliter økonomisk og må ta ut et lån for å kunne betale den lønnen Ijeh forlanger. Det var veldig mye snakk om det for noen uker siden, men det har vært stille i det siste, så tror ikke noe er avgjort.

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Go Up