• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Odd Søndag 15. juli kl. 1800 (15.runde)

Started by olebrann3, June 23, 2012, 10:05:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

July 11, 2012, 21:07:34 PM #1 Last Edit: July 12, 2012, 13:50:25 PM by Utmedsnolken
Odd rundspilte vif og var "uheldig" som tapte, så det er flott for oss å få et revansjesultent lag på besøk. Villig til å satse 100kr på johnsen-mål på dødball. Noen som tør satse imot?
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Quote from: Utmedsnolken on July 11, 2012, 21:07:34 PM
Odd rundspilte vif og var "uheldig" som tapte, så det flott for oss å få et revansjesultent lag på besøk. Villig til å satse 100kr på johnsen-mål på dødball. Noen som tør satse imot?


Flittie Onstad?
Legg ned hele klubben!

Tom C

Aldri mer Obos....


osoerli

Syns korcsmar har vor under middels hittil i år.  På tide med ein tur på benken.  Problemet er vel at det ikkje finns betre erstatterar, eller.  Kjør Austin inn i midtforsvaret.  Brann har aldri slept inn så få mål som då han prøvte seg der sist.  På midtbanen har me etterkvart rikeleg med folk som kan gjera ein god jobb.  Bentley har også nedadgåande kurve, men får ein sjans til før benken ventar.  Nordkvelle får fornya tillit etter god kamp sist.  Barmen kjem alltid til målsjansar difor startar han på bekostning av Soko.  Og så må me prøva Finne frå start, og sjølsagt 4-4-2 skarsfjord.  No er det på tide du underheld.  Det nærmar seg din siste sjanse.  laget mitt hadde sett slik ut:

                   Piotr
Sævarsson   Jonnson  Austin  Demir
Askar    Nordkvelle   Barmen   Bentley
               Finne    Ojo
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

GKH

Blir vel dette laget tenker jeg:

Piotr
Sæv - Jonsson - Zsolt - Hassan (Demir er vel suspendert?)
Austin - Soko
Askar - Kvelle - Bentley
Ojo

dudo

Demir er suspendert, ja. Formasjonstreningen tidligere i uken hadde Mjelde på kanten.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

GKH

Quote from: dudo on July 13, 2012, 17:04:08 PM
Demir er suspendert, ja. Formasjonstreningen tidligere i uken hadde Mjelde på kanten.


Skal vi virkelig hive Mjelde ut på kanten igjen? Hva skjedde med Kristoffer "veldig nære en startplass" Larsen? Greit nok at han ikke akkurat har imponert i innhoppene sine, men vi har da sett flere ganger at det ikke funker med Mjelde på kant.

krakra


Jose Arrogantio

Ser ikke for meg at Askar eller Bentley benkes for å sette Mjelde på kanten.

TheRock

Askar har vært svak i flere kamper nå. Nordkvelle har fått 45 min på høyrekant denne sesongen, det var hjemme mot Sandnes Ulf, da fungerte han aldeles glimrende. Med Mjelde som OM har vi vunnet 4/4 kamper i år. Enda så godt Nordkvelle fungerte sist ble vi baktunge etter hvert, delvis fordi han ikke var offensiv nok.

Formasjonstreningene viser Nordkvelle på OM og Mjelde på høyrekant, en posisjon han håndterer særdeles dårlig. Om ikke Skarsfjord viser taktisk innsikt nok til å bytte om disse på disse to spillerene hiver jeg meg på hylekoret som vil ha han ut av Bergen.

Sindre32

Quote from: TheRock on July 14, 2012, 04:08:40 AM
Askar har vært svak i flere kamper nå. Nordkvelle har fått 45 min på høyrekant denne sesongen, det var hjemme mot Sandnes Ulf, da fungerte han aldeles glimrende. Med Mjelde som OM har vi vunnet 4/4 kamper i år. Enda så godt Nordkvelle fungerte sist ble vi baktunge etter hvert, delvis fordi han ikke var offensiv nok.

Formasjonstreningene viser Nordkvelle på OM og Mjelde på høyrekant, en posisjon han håndterer særdeles dårlig. Om ikke Skarsfjord viser taktisk innsikt nok til å bytte om disse på disse to spillerene hiver jeg meg på hylekoret som vil ha han ut av Bergen.


Da skal selv jeg hive meg på.

Gulløl

Ikke lett å se for seg Erik Mjelde spurter nedover på høyrekanten, runder av to mann og så legger inn et perfekt innlegg fra dødlinjen som Ojo skaller inn :P. Nei skal Mjelde spille må det være på OM der han har vært bra i det siste, men Nordkvelle er trolig bedre i den posisjonen akkurat nå.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


GKH

Troppen.

Merkelig at ikke Finne er med. Vi burde da ha minst én spiss på benken i tilfelle Ojo skulle bli skadet?

Nixon

Er Kalvenes vraket til fordel for Grønner, eller er han skadet?

Ellers enig at Finne burde vært med. Skulle ønske en journalist kunne spurt Skarsfjord hvorfor han hele tiden må ha med fire midtstoppere.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

stig

Mulig de sparer Finne sitt siste innhopp til en kamp der en av de offensive spillerene er ute.
Nettsideansvarlig

Gulløl

For oss som sitter utenlands og trenger en gratis bra stream. Coolsport viser den på "stream2". Coolsport fungerte ihvertfall veldig bra under cupkampen mot Viking.
http://www.coolsport.tv/schedule.php
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Er mest spent på om bataljonen vil ha noen form for "aksjoner" mot styret/skarsfjord foran eller etter dagens kamp

Gulløl

Trolig er dagens kamp den siste for Rudolph Austin i Brann. Leeds får nok viljen sin og får han over etter denne kampen tror jeg. Han fortjener en solid hyllest i dag, den beste spilleren i Brann siste årene og en kjernekar som virkelig er glad i Brann og supporterne. Forståelig at han vil videre til en mer attraktiv liga og en liga der dommerne aksepterer spillestilen hans.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on July 15, 2012, 11:51:49 AM
For oss som sitter utenlands og trenger en gratis bra stream. Coolsport viser den på "stream2". Coolsport fungerte ihvertfall veldig bra under cupkampen mot Viking.
http://www.coolsport.tv/schedule.php


Det bruker "alltid" å fungere veldig bra der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Miller

Quote from: GKH on July 14, 2012, 19:28:38 PM
Troppen.

Merkelig at ikke Finne er med. Vi burde da ha minst én spiss på benken i tilfelle Ojo skulle bli skadet?


Skars ser muligheten til å ta en Spansk en om Ojo blir skadet. 4-6-0 :D

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Quote from: dudo on July 15, 2012, 16:10:31 PM
Er det egentlig noen som gleder seg?


Jeg gru-gleder meg. Synes spillet har vist forbedring i det siste, men er stygt redd vi taper fordi vi ikke klarer å spille bra en hel kamp.

krakra

Nordkvelle er skadet og ute av troppen. Kjetil Kalve kommer inn. Skjer med Finne? Belønningen for hans gode innhopp er vraking fra troppen selv når det ikke er a-lagsspillere igjen?
Han skal spille med G17-landslaget på tirsdag, men burde da tåle et innhopp i kveld? Kanskje Brann vil gi ham pause fordi landslagssamlingen bryter opp ferien?

hansastril

Gått rundt i hele dag å trodd det var lørdag, halvtime før kamp går det opp for meg at det faktisk er søndag. Kanskje på tide å flytte inn til vår vakre by, så eg faktisk rekker kamp på slike downs dager.
Stolt og kry

Serez

Quote from: krakra on July 15, 2012, 16:37:18 PM
Nordkvelle er skadet og ute av troppen. Kjetil Kalve kommer inn. Skjer med Finne? Belønningen for hans gode innhopp er vraking fra troppen selv når det ikke er a-lagsspillere igjen?
Han skal spille med G17-landslaget på tirsdag, men burde da tåle et innhopp i kveld? Kanskje Brann vil gi ham pause fordi landslagssamlingen bryter opp ferien?


Bård Finne kan bare brukes i en kamp til før han må ha proffkontrakt, kan være derfor?

http://fotball.bt.no/eliteserien/article242952.ece

Belfort

Hva i helvete er det Brann driver med etter scoringen!

Brann_ruler

Innsats, vilje og stolthet. Er ikke mange i rødt som har anelse om hva det betyr...

Belfort

At det er mulig å bli så passivisert etter egen scoring er et klart nedrykkstegn

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Som vanlig jækla svakt. Skarsfjord må gå.
Gå av.

krakra

Er det fortsatt noen som tror vi er -for gode- til å rykke ned ?

Belfort

Quote from: krakra on July 15, 2012, 17:56:06 PM
Er det fortsatt noen som tror vi er -for gode- til å rykke ned ?


Vedkommende bør ihverfall bekjenne seg her i dag

Brann_ruler

Vi får håpe dette var den dårlige omgangen :)

Fryktet et defensivt Odd lag som kun ville ødelegge kampen. Sannheten er at det er Odd som har spilt, og vi er heldig som ikke ligger unna. Men uansett, vi får skylde på at Nordkvelle er skadet...

Spelaren

Quote from: Brann_ruler on July 15, 2012, 18:01:43 PM
...vi får skylde på at Nordkvelle er skadet...


Og ein ubrukeleg taktikk, umotiverte spelarar, feige forsøk og ein spiss som er altfor aleine.
Gå av.

krakra

Vi har en styreleder, dalig leder og hovedtrener blottet for fantasi og entusiasme. Middelmådige mennesker med middelmådige ambisjoner. Det har satt sine klare preg i spillet vårt. Jeg tålerer ikke å bli utspilt av ODD på Brann Stadion. Det er grotesk

Brann_ruler

Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:03:20 PM
Vi har en styreleder, dalig leder og hovedtrener blottet for fantasi og entusiasme. Middelmådige mennesker med middelmådige ambisjoner. Det har satt sine klare preg i spillet vårt. Jeg tålerer ikke å bli utspilt av ODD på Brann Stadion. Det er grotesk


Word!

krakra

Men målfarlige midtstoppere har vi heldigvis også

Spelaren

Hurra for midtstopperne våre ( i dag ). Tenk om dei var like skjerpet i egen 16-meter?
For øvrig må Bentleyen vår sjekke forhjulsstillingen.
Gå av.

Belfort

Quote from: Spelaren on July 15, 2012, 18:10:41 PM
Hurra for midtstopperne våre ( i dag ). Tenk om dei var like skjerpet i egen 16-meter?

Tror du må vente lenge på det

Klaus_Brann

Pokker!Er Korscmar vår nye Sigurdsson?? Andre kampen på rad hvor han roter bort ballen og det fører direkte til scoring!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Kem var det som sendte den uhyre uintelligente pasningen?
Gå av.

Brann_ruler

Midtstopper Korken må putten temmelig mange for å veie opp for alle tabbene som har ført til mål i år. Forferdelig.

Soko har våknet :)

Spelaren

Gå av.

krakra

På tide at Zsolt får smaken av benk mot ræv snart. Han har vært eoendig i år. Med fem stoppere i stallen grenser det mot det absurde at han skal ha klippekort med sånt spill.

Brann_ruler

Korken har startet iallefall :). Her er det åpent i alle ender...

Spelaren

Gå av.

Go Up