• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Oransjepakket-Brann, søndag 20. mai kl. 18.00 (10. runde)

Started by Nixon, May 18, 2012, 14:33:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Kanskje på tide med en kamptråd? Eller er det bedre å fortsatt mimre om de to siste kampene enn å tenke fremover mot denne vanskelige bortekampen?:)

Jeg kan ikke se noen grunn til å bytte noe særlig på laget dersom ingen er skadet eller ikke føler seg helt i form.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

Nei, det er klinkende klart at den samme gjengen skal fortsette. Mulig Demir vurderes inn for Maldini, om han er blitt frisk igjen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Syns Kalven kan fortsette jeg. Laget trenger nok fortsatt litt tid på å bli trygge og stabile. Etterhvert kan man begynne å gjøre endringer, men de neste 1-3 kampene bør vi fortsette med samme manskap.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on May 18, 2012, 14:40:17 PMRiktignok en fin stadion,

Fin stadion? Er vel strengt tatt det styggeste nye stadionet i Norge! Er det fem rader med reklame de har på de tre små tribunene? Tribuner oppdelt i "etasjer", selv om det vel bare er 16  rader eller noe sånt. Kantete hjørneseksjoner der de har hjørneseksjon, en svær kloss i de to andre hjørnene,  og stolper til å holde taket. Hovedtribunen er ikke så ille, men den er jo delt opp i tre "etasjer"! Grusomt stygg fra utsiden også. Totalslakt fra meg!
Legg ned hele klubben!

Belfort


roaldinho

De skiller seg ut, ingen tvil om det. Jeg syntes den er fin, men meg om det!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

Wingfoot

Quote from: dudo on May 18, 2012, 14:35:09 PM
Nei, det er klinkende klart at den samme gjengen skal fortsette. Mulig Demir vurderes inn for Maldini, om han er blitt frisk igjen.


Demir sa ihvertfall at han ikke kjente noe til skaden, etter treningen idag.
(var en tur nedom og handlet litt idag, og så litt på treningen i samme slengen)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Spelaren

Quote from: roaldinho on May 18, 2012, 15:15:52 PM
De skiller seg ut, ingen tvil om det. Jeg syntes den er fin, men meg om det!



Er enig, danskebåten er ok den.


Gå av.

Nixon

Nei, enig med Krøvel. Utrolig merkelig å bygge så mange nivåer og seksjoner. Eller, kanskje ikke. De får jo plass til ganske mange flere meter med reklame. Men fint eller stemningsvennlig er det ikke.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dragonman

May 18, 2012, 19:21:33 PM #12 Last Edit: October 22, 2017, 17:12:43 PM by dragonman
-
Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

Sindre32

Quote from: Wingfoot on May 18, 2012, 19:07:00 PM
Quote from: dudo on May 18, 2012, 14:35:09 PM
Nei, det er klinkende klart at den samme gjengen skal fortsette. Mulig Demir vurderes inn for Maldini, om han er blitt frisk igjen.


Demir sa ihvertfall at han ikke kjente noe til skaden, etter treningen idag.
(var en tur nedom og handlet litt idag, og så litt på treningen i samme slengen)


Nå er jo faktisk ikke det noen krise, da Kalven rett og slett gjorde en glimrende jobb forrige kamp. Ser gjerne heller Demir, men noen voldsom svekkelse er det kanskje ikke hvis han ikke kan være med.

Klarer vi poeng i denne? AAFK virker heller ikke særlig imponerende til nå, og vi har jo begynt å finne formen sakte men sikkert.


olebrann3


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OmOssSjølOgHansaøl

Det er egentlig bare en ting jeg føler jeg meg helt sikker på foran møtet med de gjerrige sunnmøringene, og det er at vi ikke opprettholder scoringssnittet fra de to siste kampene. Dette kan fort bli (nok en) traurig affære mot ålesunderne.

Hva er det forresten med Rekdal og Brann? Møtene med Bergens stolthet ser jo ut til å være årets høydepunkt for mannen, og det er knapt noen overraskelse at han sparer sine beste spillere til denne kampen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

StuckedPaaOstlandet

Quote from: Gulløl on May 18, 2012, 23:39:44 PM


Funker nok ikke å bruke det som motivasjon en gang til, mistet jo 3-plassen i kampen vi skulle revansjere det i fjor. Jeg tror det blir tap, Brann har bedre lag men Rekdal har alltid en god taktikk som funker hver gang mot oss.

Sindre32

AAFK har vært skuffende hittil i år. Vi får håpe de fortsetter med det, men det hadde vært typisk at trenden snur mot oss.

krøvel vellevold

Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 07:24:32 AM
AAFK har vært skuffende hittil i år. Vi får håpe de fortsetter med det, men det hadde vært typisk at trenden snur mot oss.


Vi unngikk tap mot Viking som ikke hadde vunnet borte på nesten et år, og som ikke har vunnet i Bergen siden 2003. Vi vant mot LSK som ikke hadde vunnet på et år. Vi vant mot Sogndal som var kommet inn i en dårlig trend og som ikke har vunnet i Bergen siden 2002.
Legg ned hele klubben!

Sindre32

Quote from: krøvel vellevold on May 19, 2012, 09:43:02 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 07:24:32 AM
AAFK har vært skuffende hittil i år. Vi får håpe de fortsetter med det, men det hadde vært typisk at trenden snur mot oss.


Vi unngikk tap mot Viking som ikke hadde vunnet borte på nesten et år, og som ikke har vunnet i Bergen siden 2003. Vi vant mot LSK som ikke hadde vunnet på et år. Vi vant mot Sogndal som var kommet inn i en dårlig trend og som ikke har vunnet i Bergen siden 2002.


Ok. Da legger jeg meg selvsagt paddeflat, og trekker tilbake alt håp om å ta poeng borte mot AAFK. Captain negativity har talt.

Hvis Sogndal var kommet inn i en dårlig trend, og det tilsier at de var lettere å slå - vil det ikke da kunne telle positivt at vi er inne i en god trend, og at det øker sjansene våre mot AAFK nå kontra trenden vi var inne i for noen kamper siden?

Utmedsnolken

Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:08:03 AM
Quote from: krøvel vellevold on May 19, 2012, 09:43:02 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 07:24:32 AM
AAFK har vært skuffende hittil i år. Vi får håpe de fortsetter med det, men det hadde vært typisk at trenden snur mot oss.


Vi unngikk tap mot Viking som ikke hadde vunnet borte på nesten et år, og som ikke har vunnet i Bergen siden 2003. Vi vant mot LSK som ikke hadde vunnet på et år. Vi vant mot Sogndal som var kommet inn i en dårlig trend og som ikke har vunnet i Bergen siden 2002.


Ok. Da legger jeg meg selvsagt paddeflat, og trekker tilbake alt håp om å ta poeng borte mot AAFK. Captain negativity har talt.


han sier akkurat det motsatte av det du tror han sier.
"og der snubler Sæternes igjen"

Sindre32

Quote from: Utmedsnolken on May 19, 2012, 10:37:44 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:08:03 AM
Quote from: krøvel vellevold on May 19, 2012, 09:43:02 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 07:24:32 AM
AAFK har vært skuffende hittil i år. Vi får håpe de fortsetter med det, men det hadde vært typisk at trenden snur mot oss.


Vi unngikk tap mot Viking som ikke hadde vunnet borte på nesten et år, og som ikke har vunnet i Bergen siden 2003. Vi vant mot LSK som ikke hadde vunnet på et år. Vi vant mot Sogndal som var kommet inn i en dårlig trend og som ikke har vunnet i Bergen siden 2002.


Ok. Da legger jeg meg selvsagt paddeflat, og trekker tilbake alt håp om å ta poeng borte mot AAFK. Captain negativity har talt.


han sier akkurat det motsatte av det du tror han sier.



Neida, han gjør ikke det :) Han bagatelliserer poengene vi har tatt de siste kampene, ved hjelp av statistikk. Tror du må lese det han skriver på nytt.

Fortsetter vi det gode spillet skal vi alltids ha en sjanse borte mot AAFK etter min mening, statistikk er bare tall. Det eneste er at vi ofte sliter på kunstgress, men den må jo snu etter hvert den også.

Jose Arrogantio

Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:43:12 AM
Quote from: Utmedsnolken on May 19, 2012, 10:37:44 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:08:03 AM
Quote from: krøvel vellevold on May 19, 2012, 09:43:02 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 07:24:32 AM
AAFK har vært skuffende hittil i år. Vi får håpe de fortsetter med det, men det hadde vært typisk at trenden snur mot oss.


Vi unngikk tap mot Viking som ikke hadde vunnet borte på nesten et år, og som ikke har vunnet i Bergen siden 2003. Vi vant mot LSK som ikke hadde vunnet på et år. Vi vant mot Sogndal som var kommet inn i en dårlig trend og som ikke har vunnet i Bergen siden 2002.


Ok. Da legger jeg meg selvsagt paddeflat, og trekker tilbake alt håp om å ta poeng borte mot AAFK. Captain negativity har talt.


han sier akkurat det motsatte av det du tror han sier.



Neida, han gjør ikke det :) Han bagatelliserer poengene vi har tatt de siste kampene, ved hjelp av statistikk. Tror du må lese det han skriver på nytt.



Det Krøvel sier er at det ikke nødvendigvis er "typisk at trenden snur mot oss".

Sindre32

Trenden til AAFK har da lite med Branns statistikk mot motstanderne i de siste kampene å gjøre.

Hatleking

Uansett historie, statistikk, sesonginnleiing, motstander eller bane, er det typisk at me tapar neste kamp.

dudo

Quote from: Hatleking on May 19, 2012, 10:56:51 AM
Uansett historie, statistikk, sesonginnleiing, motstander eller bane, er det typisk at me tapar neste kamp.


Hahah, spikeren på hodet!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:54:15 AM
Trenden til AAFK har da lite med Branns statistikk mot motstanderne i de siste kampene å gjøre.


du sa at det er typisk at trenden til AAFK snur mot oss. Så poengterte Krøvel at denne sesongen har  trendene ikke snudd når lag har møtt oss. altså er det du som var Captain Negativity i denne sammenhengen
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:54:15 AM
Trenden til AAFK har da lite med Branns statistikk mot motstanderne i de siste kampene å gjøre.


Nei, men det har litt med å gjøre at det kanskje ikke lenger er typisk at Brann er de hjelpeløses hjelper. I alle fall ikke i samme grad som før. Så Krøvel viste en antydning til positivitet. Ikke dårlig bare det!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Sindre32

Quote from: Nixon on May 19, 2012, 11:35:09 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:54:15 AM
Trenden til AAFK har da lite med Branns statistikk mot motstanderne i de siste kampene å gjøre.


Nei, men det har litt med å gjøre at det kanskje ikke lenger er typisk at Brann er de hjelpeløses hjelper. I alle fall ikke i samme grad som før. Så Krøvel viste en antydning til positivitet. Ikke dårlig bare det!:)


Jeg tolket den som en bagatellisering av poengene vi har tatt. Men ser nå at den kanskje med fordel heller kan tolkes slik, ja. Får skylde på en forutintatthet om at Krøvel var negativ :D

krøvel vellevold

Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 12:27:25 PM
Quote from: Nixon on May 19, 2012, 11:35:09 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:54:15 AM
Trenden til AAFK har da lite med Branns statistikk mot motstanderne i de siste kampene å gjøre.


Nei, men det har litt med å gjøre at det kanskje ikke lenger er typisk at Brann er de hjelpeløses hjelper. I alle fall ikke i samme grad som før. Så Krøvel viste en antydning til positivitet. Ikke dårlig bare det!:)


Jeg tolket den som en bagatellisering av poengene vi har tatt. Men ser nå at den kanskje med fordel heller kan tolkes slik, ja. Får skylde på en forutintatthet om at Krøvel var negativ :D


Ja, poenget mitt var at andres negative trender IKKE har snudd mot oss. Nå er det på tide at vi snur en egen negativ trend; nemlig den at vi aldri vinner bortekamper på Vestlandet.
Legg ned hele klubben!


Jose Arrogantio

Merket meg at Aalesunds assistent-trener mener de har et psykologisk overtak på oss.

Sindre32

Quote from: krøvel vellevold on May 19, 2012, 12:40:18 PM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 12:27:25 PM
Quote from: Nixon on May 19, 2012, 11:35:09 AM
Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 10:54:15 AM
Trenden til AAFK har da lite med Branns statistikk mot motstanderne i de siste kampene å gjøre.


Nei, men det har litt med å gjøre at det kanskje ikke lenger er typisk at Brann er de hjelpeløses hjelper. I alle fall ikke i samme grad som før. Så Krøvel viste en antydning til positivitet. Ikke dårlig bare det!:)


Jeg tolket den som en bagatellisering av poengene vi har tatt. Men ser nå at den kanskje med fordel heller kan tolkes slik, ja. Får skylde på en forutintatthet om at Krøvel var negativ :D


Ja, poenget mitt var at andres negative trender IKKE har snudd mot oss. Nå er det på tide at vi snur en egen negativ trend; nemlig den at vi aldri vinner bortekamper på Vestlandet.


La oss virkelig håpe det, det ville smakt godt med poeng borte mot AAFK etter de slette forestillingene der i fjor.

krøvel vellevold

Vinner vi ikke i morgen, passerer vi fire år uten borteseier på Vestlandet den 25. mai. I serien selvsagt.
Legg ned hele klubben!

stig

Skarsfjord har flere bortepoeng på kunstgress enn ekte vare. Riktignok ikke tatt med årets kamper, men de har vel kun gitt 3 bortepoeng.
Nettsideansvarlig

Sindre32


Yngve

Quote from: Sindre32 on May 19, 2012, 19:47:13 PM
Blir det straffe nr. 7 imot for sesongen?


Det er vel avhengig av om Gro Rud spelar eller ikkje.

Klaus_Brann

Det gjoer han nok ikke.
Hvem har egentlig laget straffene "vaare" hittil? Kommer bare paa Austin og Grorud.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Jose Arrogantio

Noen som vil ha mulighet til å lage torrents av kampen? Kommer til å være på jobb når den pågår, så får ikke sett den "live".

Gulløl

Brann.no er utrolig treg med å oppgi kamptroppene for tiden. Når troppen har begynt på reisen til bortekampene burde en klare å informere om troppen. Som oftest noen spillere som det er usikkert er med i troppen, denne gangen Demir.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


dudo

Njæ. Egentlig er det bare rett og rimelig, selv om de har plastikk og vi gress. Dersom banen er bra nok ville den tålt det - hvis ikke er det jo bare å vise til at den ikke er bra nok når den tid kommer.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kabelmann

Om vi ser på det med optimistiske øyne så kan vi i teorien innta 7. plass med seier i dag. Det forutsetter at Viking ikke vinner mot Tromsø, at Sogndal ikke vinner mot LSK, at Odd ikke vinner mot RBK og at Sandnes/Ulf taper mot Molde. Slett ikke utenkelig at de andre kampene går vår vei, verre er det med vår egen. Men skal vi først være optimist så får vi være skikkelig optimist og satse på en 4-1 seier til Brann.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Vi kan også ende på kvalikplassen, om AaFK slår oss, og LSK slår Sogndal med en del mål - litt avhengig av hvor mye vi taper. Det er seks mål å hente på målforskjellen vår i skrivende stund.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Siden jeg skulle se på situasjonen med optimistiske øyne så kan jeg selvsagt ikke se nedover på tabellen :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up