• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Oransjepakket-Brann, søndag 20. mai kl. 18.00 (10. runde)

Started by Nixon, May 18, 2012, 14:33:23 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Me skal sjølvsagt berre sjå oss framover. Aalesund borte er ein særs vanskeleg kamp. Serieleiar Strømsgodset vart knust der, og me har vel ikkje gode statistikkar der. Likevel sit eg faktisk med ei god kjensle.

dudo

Vel, vi har en 17-åring (riktignok med gode prestasjoner bak seg) i mål, og har fortsatt ikke løst 10er-rollen på en fornuftig måte. På plussiden er Jonsson inne, og virker å være den mest habile stopperen siden Olafur regjerte. Og Ojo har mer å gå på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: Hatleking on May 20, 2012, 10:45:50 AM
Me skal sjølvsagt berre sjå oss framover. Aalesund borte er ein særs vanskeleg kamp. Serieleiar Strømsgodset vart knust der, og me har vel ikkje gode statistikkar der. Likevel sit eg faktisk med ei god kjensle.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Går ut fra at Brann har analysert seg frem til hvordan de skal unngå Barrantes-show(igjen). Går ut fra at Austin eller Barmen har han som spesialoppgave, litt usikker på hvem av de som kan klare den jobben best.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Prematch AaFK - Brann
18.05.2012 - 16:09 - Herman Ekeberg
Lad opp med Prematch før søndagens kamp. Du møter Frank Mathiesen, Patrik Hansson og Lars Fuhre.

http://www.aafk.no/latest-news/article/10g4v6j6kq4ne1ut6gj2ykf84h/title/prematch-aafk---brann
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Spelaren

Gå av.

dragonman

May 20, 2012, 13:29:58 PM #58 Last Edit: October 22, 2017, 17:12:32 PM by dragonman
-
Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

Jose Arrogantio

Quote from: Jose Arrogantio on May 20, 2012, 07:45:26 AM
Noen som vil ha mulighet til å lage torrents av kampen? Kommer til å være på jobb når den pågår, så får ikke sett den "live".


Ikke for å mase, men hvis noen har mulighet hadde det vært greit om jeg fikk vite før kampen så jeg vet om jeg må holde meg unna mediaer etter kl. 6 eller ikke  ;)

GKH


krakra

Mjelde og Zsolt ute av laget. Grorud og Haugen inn. Zsolt må være skadet. Ellers ser jeg ikke grunnen til å sette inn TLs  dårligste stopper når forsvaret endelig begynte å funke

krakra

Barmen også ute. Merkelig med så mange bytter fra en såpass gid kamp

Markmus

Korken fungerte bra sammen med Jonsson. Må være skadet.

Barmen har vært bra og har grepet sjansen. Må være skadet.

Mjelde har omsider begynt å vise litt av det man kan forvente av ham. Må være skadet.

Noen annen grunn ser jeg virkelig ikke. Utrolig merkelig. Synes Skarsfjord at vi spilte for bra fotball sist? Var han misfornøyd med at målene ikke kom på poleballer?
Ka du ve?

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

vebo

Tiocfaidh ár lá

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

GKH

AaFK: Grytebust, Jääger, Tollås Nation, Arnefjord, Phillips, Morrison, Ulvestad, Barrantes, Fuhre, Sylling Olsen og Post.

dudo

Post? Hahah, får han virkelig spille? (Jada, nå putter han garantert)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

KødderDuMedMeg

Er jo helt utrolig å sett Grorud inn på laget når han gang på gang viser at han er en dårligere stopper enn de fleste andre. At Barmen blir byttet ut er også helt latterlig etter han har stabilisert seg på midtbanen. At Mjelde  er byttet ut ser jeg på som litt rart, men ikke latterlig som de andre byttene. Hadde vært interessant å få vite hva som var grunnen til disse byttene, håper det er skader.

vebo

Det handler nok om at disse "topptrente" "idrettsutøverne" ikke takler 4 kamper på to uker..
Tiocfaidh ár lá

stig

Garantert kampbelastningen. Kamp på onsdag også.
Nettsideansvarlig

dudo

Midtstoppere skal da ikke stå over pga kampbelastning. Det er bare tull når vi har spilt 10 kamper så langt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

krakra

Og Mjrlde har bare startet to kamper på rad. Den eneste som har grunn til å vøre sliten er Barmen. Han har spilt nye, værtsyk og er ikke vant til det høye tempoet

Gepard

Haugen inn istedenfor Mjelde gir mening da HAugen nok er Mye bedre enn Mjelde på kg. Zsolt må være skadet ja, og det er veldig synd. Barmen tror jeg også er en spiller som fungerer bedre på naturgress. Kvelle er nok veldigklar for kamp, og har stor tro på han sammen med Austin.

Men jeg ville latt Grønner spille istedenfor Grorud, ellers grei bytter i forhold til hvor vi skal spille

kenola

Merkelig og skuffende at barmen ikke får starte. til de som vil se kampen gratis på nett, men ikke vet hvor, kan  wiziwig.tv  vise veien :)

dudo

Trodde C+ hadde besørget gratis nett-tv for hele befolkningen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Onside !!!

Quote from: viks on May 20, 2012, 16:24:22 PM
Går ikke kampen på TV 2 Sumo nett-tv?


Nei, sumo får ikke sende TL lengre. Går på canal+ sine sider.

Natan

Er det krise så har vi jo alltid www.wiziwig.tv.
Ikke fantastisk kvalitet da selvfølgelig..

roaldinho

To svært overraskende bytter. At Zsolt ikke starter må da være fordi han ikke er 100% og de ikke tørr gi han 90 minutter. Barmen har vært veldig god, og han klarer fint så mange kamper på kort tid om det ikke er skade i bildet. Så også han må ha vært litt usikker før kampstart. Haugen for Mjelde er mer logisk da Haugen er bedre på kunstgress. Ballen går fortere på kunstgress også, så det er ikke så overraskende som de  to andre.

Tøft blir det uansett, og er spent på hva dette laget kan få ut av denne kampen. Grorud fra start er skremmende, burde valgt Grønner. Lurer på om Jonsson kan være god nok til å få Grorud på et høyere nivå. Tviler, egentlig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Det går heilt sikkert på kampbelastning. Det er trass alt eit veldig tett kampprogram.

Sindre32

Spenstig forsøk av Haugen, ville vært et fantastisk mål.  Ser ikke helt ille ut foreløpig, men Grorud har allerede vist at han er en konstant trussel bakover.

Xminator

Nordkvelle har jo ikke vunnet en ball enda. Omtrent like god til å se ballbanen som Lillestrøms keeper. Grorud har også rotet.

Haugen kan jeg skjønne, for selv om Mjelde scoret så har han ikke fått dreis på 10'er rollen han heller.

Sindre32

Quote from: Xminator on May 20, 2012, 17:08:58 PM
Nordkvelle har jo ikke vunnet en ball enda. Omtrent like god til å se ballbanen som Lillestrøms keeper. Grorud har også rotet.

Haugen kan jeg skjønne, for selv om Mjelde scoret så har han ikke fått dreis på 10'er rollen han heller.


Skulle gjerne hatt Barmen der, ja. Men det kan kanskje være fornuftig å spare litt på kreftene til unggutter.

Hatleking

Kor vanskeleg er det å lære seg offside-regelen?


roaldinho

Nordkvelle har vært svak, mistet også nå en ball han burde ha kontroll på. Skjedde ingenting, men likevel. Barmen burde spilt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Quote from: Hatleking on May 20, 2012, 17:16:10 PM
Kor vanskeleg er det å lære seg offside-regelen?


Hvor vanskelig er det å spille fotball? Skulle tro det var volleyball vi drev med - der har ikke ballen lov å berøre bakken.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Helt utrolig ja. Og kommentatorene snakker om at Ojo gaar i offsidefella til Aafk. De har ikke fulgt mye med.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hansakongen

Hva er det med han barantes ålesund spilleren er det kun han som klarer og bøtte inn mål mot brann synes han lager mål mot brann kamp etter kamp, Når skal brann lære og ta barantes ut av spill (passe mer på han)... slik at han ikke kommer på skuddhold.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Kan vi ikke drite i aa bare spille langt naar vi ser at det ikke fungerer?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

GKH


roaldinho

Barrantes kommer på skudd igjen, men denne gang sleiver han den langt til siden. Han trenger ikke mange flere sjanser før den sitter igjen.  Må gå rett i han i det han lader skudd.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

KødderDuMedMeg


Klaus_Brann

Quote from: Kjell249 on May 20, 2012, 17:21:28 PM
Hvordan får man opp tv på wezwig.tv?


Skjoenner ikke helt hva du vil frem til? Vil du se Brann er det bare aa trykke paa linken der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

bernu

Skandaleuttak av Skarsfjord.
Jeg skjønner ikke vitsen i å rokkere på en 11'er som har selvtillit og funker.
Ikke gjør det før de eventuelt har begynt å tape og forandringer må gjøres uansett.

Disse tre byttene her blir bare latterlig Skars......
HANSA - Z

Kjell249

Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2012, 17:24:51 PM
Quote from: Kjell249 on May 20, 2012, 17:21:28 PM
Hvordan får man opp tv på wezwig.tv?


Skjoenner ikke helt hva du vil frem til? Vil du se Brann er det bare aa trykke paa linken der.
Ser at jeg skrev feil:) Nå funker det.

Bytte i pausen. Inn med Barmen, Zsolt og Mjelde. Ut med Nordkvelle, Grorud og Haugen...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Go Up