• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Sindre32

Quote from: krøvel vellevold on May 08, 2013, 13:43:19 PM
Vi har vunnet 11 av 43 bortekamper i Skarsfjords periode. 11-7-25 og 68-88 i målforskjell er hans statistikk borte. Ser vi kun på 2011-13, så er vi det laget som har tatt 11. mest poeng borte i den perioden. Selv FFK med 3 færre bortekamper har tatt flere bortepoeng enn oss. Selv Haugesund har tatt 2 flere poeng (riktignok med 1 bortekamp mer), og selveste Odd har TI flere bortepoeng enn oss f.o.m. 2011. Hvem kom borteseirene mot i 2012? Jo mot de tre dårligste hjemmelagene...

Hvordan har utviklingen vært?

2010 - de ti kampene under Skars: 1,1 p pr bortekamp
2011: 1,2 p pr bortekamp
2012: 0,73 p pr bortekamp
2013: 0,00 p pr bortekamp til nå.



Hvem borteseirene kom mot er ganske irrelevant, det relevante er jo først og fremst hvor mange poeng vi tar. I forhold til en trend, vil jeg si at vi i 2013 ikke har et godt nok statistisk grunnlag. 1,1 - 1,2 - 0,73 er derfor foreløpig ingen trend enda. Men det haster å ta poeng i år hvis statistikken ikke skal begynne mot en trend, og det haster å begynne å vinne borte, ellers vil selv jeg som kontinuitetsforkjemper også helle over mot at Skarsfjord må gå.

dudo

Trenden er soleklar, og den er at vi er i det absolutte bunnsjiktet når det gjelder å ta poeng borte. Enkelt og greit.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Quote from: dudo on May 08, 2013, 15:07:00 PM
Trenden er soleklar, og den er at vi er i det absolutte bunnsjiktet når det gjelder å ta poeng borte. Enkelt og greit.


Sesong for sesong er ikke trenden soleklar, ikke når vi ikke har noe statistisk grunnlag for 2013. Kamp for kamp har vi tatt 4 poeng på de siste 7 bortekampene i TL. Det er et bedre statistisk grunnlag, dog med liten grunn til optimisme. Det er fortsatt ikke relevant i en sesong-til-sesong-basert statistikk.

Vi hadde en periode på 6 bortekamper i fjor der vi tok 8 poeng, er det en trend? Er det et statistisk grunnlag? Skal man regne et statistisk sesongbasert grunnlag må man vente med å inkludere 2013.

Sindre32

May 08, 2013, 15:23:36 PM #753 Last Edit: May 08, 2013, 15:25:20 PM by Sindre32
Det er det som er så fint med statistikk, man kan ofte bruke tallene akkurat som man vil.

Det er forøvrig et artig paradoks å bruke, som et argument, hvilke lag utvalgte tall i en statistikk basert på samtlige lag kom mot, da dette underbygger hele poenget med en slik statistikk.


dudo

Quote from: Sindre32 on May 08, 2013, 15:16:30 PM
Quote from: dudo on May 08, 2013, 15:07:00 PM
Trenden er soleklar, og den er at vi er i det absolutte bunnsjiktet når det gjelder å ta poeng borte. Enkelt og greit.


Sesong for sesong er ikke trenden soleklar,


Vel, 1,2 og 1,1 poeng på de to hele sesongene er da noe å trekke slutninger av? Uansett er poenget at under HELE Skars' trenergjerning har vi vært et elendig bortelag, med én god periode.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Og denne perioden var hans første. Det viser en negativ utvikling og med tre tap av tre mulige er det liten grunn til å håpe på bedring. Dårlig har vi også, men unntak av en omgang mot LSK og 15-20 min mot RBK

Sindre32

Quote from: dudo on May 08, 2013, 15:30:33 PM
Quote from: Sindre32 on May 08, 2013, 15:16:30 PM
Quote from: dudo on May 08, 2013, 15:07:00 PM
Trenden er soleklar, og den er at vi er i det absolutte bunnsjiktet når det gjelder å ta poeng borte. Enkelt og greit.


Sesong for sesong er ikke trenden soleklar,


Vel, 1,2 og 1,1 poeng på de to hele sesongene er da noe å trekke slutninger av? Uansett er poenget at under HELE Skars' trenergjerning har vi vært et elendig bortelag, med én god periode.


Man trenger mer enn to tall for å kunne si at noe er en trend.

Sindre32

Quote from: krakra on May 08, 2013, 15:46:51 PM
Og denne perioden var hans første. Det viser en negativ utvikling og med tre tap av tre mulige er det liten grunn til å håpe på bedring. Dårlig har vi også, men unntak av en omgang mot LSK og 15-20 min mot RBK


70 miutter mot LSK, vi var bedre i mer enn en omgang. Mot Sogndal var vi ekstremt dårlige. Det er ingen grunn til å unnskylde det, men krisemaksimering etter 3 bortekamper er omtrent like unødvendig.

dudo

Og hva ligger i de to tallene, om jeg tør spørre? Jeg presiserer igjen at det er HELE trenergjerningen jeg ser på. Vi er elendig under Skars borte, enkelt og greit. Bare AaFK og Sogndal er dårligere av dem som har vært i TL siden 2011. ELENDIG.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Legg sammen alle de tapte kampene og du har nok tall til mange trender!
Rød makt på Hansa

dudo

Quote from: Sindre32 on May 08, 2013, 15:49:12 PM
Quote from: krakra on May 08, 2013, 15:46:51 PM
Og denne perioden var hans første. Det viser en negativ utvikling og med tre tap av tre mulige er det liten grunn til å håpe på bedring. Dårlig har vi også, men unntak av en omgang mot LSK og 15-20 min mot RBK


70 miutter mot LSK, vi var bedre i mer enn en omgang. Mot Sogndal var vi ekstremt dårlige. Det er ingen grunn til å unnskylde det, men krisemaksimering etter 3 bortekamper er omtrent like unødvendig.


Etter tre år, da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Sindre32 on May 08, 2013, 15:49:12 PM
Quote from: krakra on May 08, 2013, 15:46:51 PM
Og denne perioden var hans første. Det viser en negativ utvikling og med tre tap av tre mulige er det liten grunn til å håpe på bedring. Dårlig har vi også, men unntak av en omgang mot LSK og 15-20 min mot RBK


70 miutter mot LSK, vi var bedre i mer enn en omgang. Mot Sogndal var vi ekstremt dårlige. Det er ingen grunn til å unnskylde det, men krisemaksimering etter 3 bortekamper er omtrent like unødvendig.
Nei. Vi var "gode" da LSK la seg bakpå på 2-0, men skapte ingenting

ostraume

Skapte ingenting? Du har glemt gullgutten Finne sin horrible avslutning på den store sjansen han kom til?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Sindre32

Jeg synes ikke at Skarsfjord er en fantastisk trener, så misforstå meg rett. Han er dog en glimrende lagbygger, og det ville ha vært et kjempetap om han forsvant fra klubben. Han burde ta vesentlig flere poeng i år enn i fjor før jeg også er fornøyd og før ting går i riktig retning, men det finnes en mellomting mellom sunn skepsis og den hodeløse mangelen på realisme som hersker på dette forumet.

2010 synes jeg ikke (men dette er min egen mening) passer inn i en statistikk, da han tok over et mindre godt lag og ikke hadde forutsetninger for å være noe særlig mer enn et bunnlag. Statistikk er også bare tall, men disse tallene bør jo bedre seg etter hvert som forutsetningene bak tallene bedrer seg. Det har de gjort, og da bør det også stilles kabinettspørsmål hvis tallene ikke bedres, dog etter noe mer enn 3 tapte bortekamper og en 4. plass på tabellen.


Sindre32

Quote from: ostraume on May 08, 2013, 16:17:03 PM
Skapte ingenting? Du har glemt gullgutten Finne sin horrible avslutning på den store sjansen han kom til?


Alt Finne og Haugen gjør er irrelevant med mindre det er bra.

dudo

Greit, 2010 er jo også utelatt fra tallene jeg og krøvel har kommet med. Ellers er det fascinerende fremstilling med "sunn skepsis" vs "hodeløs mangel på realisme". Skyttergravsmentalitet.

Uansett. Et snitt på 1,2 i 2011, 0,73 i 2012 gir da en viss trend? (Sjekket tallene selv. Usikker på hvor 1,1 kom fra) Da har man 30 kamper - gir ikke 30 kamper en trend?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

May 08, 2013, 16:41:45 PM #767 Last Edit: May 08, 2013, 16:57:00 PM by Sindre32
Quote from: dudo on May 08, 2013, 16:26:12 PM
Greit, 2010 er jo også utelatt fra tallene jeg og krøvel har kommet med. Ellers er det fascinerende fremstilling med "sunn skepsis" vs "hodeløs mangel på realisme". Skyttergravsmentalitet.

Uansett. Et snitt på 1,2 i 2011, 0,73 i 2012 gir da en viss trend? (Sjekket tallene selv. Usikker på hvor 1,1 kom fra) Da har man 30 kamper - gir ikke 30 kamper en trend?

SK

May 08, 2013, 18:11:36 PM #768 Last Edit: May 08, 2013, 18:20:30 PM by SK
feil tråd

SK


krakra

Er ikke en nedgang en trend? Uansett, se bort ifra første halvdel i 2011(de første åtte) så ser du at vi har vært veldig dårlige borte. Da er det bare 16 poeng på 25 kamper. Det er 0,64. Som gir 9-10 bortepoeng over en sesong.


Joggi Bogga

Bytter vi trener i løpet av de neste 2-3 månedene, er jeg ganske sikker på at vær neste trener heter Leif Gunnar Smerud. Hvis han selv vil da. Han er "hot" og for tiden likt av alle. Ingen kan komme i ettertid å anklage dem for å ha valgt feil. Målet om å gjøre seg uangripelig blir oppfyllt.

Jeg kan aldri tenke meg at Brann tør å velge en spennende kontinental trener på bakgrunn av hans fotballfilosofi og muligheter innenfor de rammene vi har. En som tenker annerledes og er med på å gjøre oss unik også på banen.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krøvel vellevold

Quote from: Sindre32 on May 08, 2013, 15:03:46 PM
Hvem borteseirene kom mot er ganske irrelevant,


Når to av de lagene vi slo i fjor, ikke lenger spiller i Tippeligaen - og det tredje allerede er tapt for, så syns jeg det er relevant. Vi har også allerede tapt for en av årets store nedrykksfavoritter.

Skal vi ta like mange bortepoeng som i fjor, må vi ta f.eks. 3 seire og 2 uavgjorte på de siste 12. Lurer på hvem det skal være mot... Men selv om vi skulle vinne "så mye som" 4 og 5 borte i år, så er det fremdeles altfor dårlig! Selv om det er en liten fremgang.
Legg ned hele klubben!

Brann_ruler

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6645083.ece

Slapp av. Alle piler peker oppover. Det er rett og slett bare litt uflaks at vi bortimot aldri vinner borte. Så lenge vår ufeilbarlige sjef sier at "som vanlig går alt kanongodt under hans ledelse" så må jo det være riktig. Så lenge vi leverer overskudd er det altid en suksessfull sesong. Hvor vi havner på tabellen er faktisk ikke interessant....

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 08, 2013, 11:37:43 AM
Quote from: Sindre32 on May 08, 2013, 10:19:38 AM
Quote from: SK on May 07, 2013, 20:31:53 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 07, 2013, 20:29:42 PM
Quote from: Spelaren on May 07, 2013, 08:42:55 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 07, 2013, 08:35:47 AM
Quote from: Spelaren on May 07, 2013, 08:00:35 AM
Quote from: ostraume on May 07, 2013, 07:52:04 AM
Igjen: Vi er på 4. plass. Foran RBK, VIF og Molde. Sånn sett er det andre trenere som burde sitte mindre trygt enn Skars.

Og det blir litt for dumt når hjemmeformen er et bevis på at laget er godt , mens borteformen er et bevis på at treneren er en idiot.


Igjen: 4. plassen med 33% fleire heimekamper enn bortekamper. Stokk om på disse og me ligger godt under midten. I motsetning til eks RBK og VIF, har me ein trener som har fått skreddersy stallen sin, utøvd taktikken sin og formet laget i snart tre år. Dette går ingen steder...


RBK har hentet spillere i en prisklasse vi kan drømme om. Selvsagt er det sterkt å ligge foran de, evt. svakt av de å ligge bak oss.


Rosenborg har fire bortekamper.


Ser den, de har jo vært så enormt sterke hjemme, de hadde soleklart hatt tre poeng ekstra med en kamp mer hjemme enn borte.


Det var jo mange som unnskyldte den pinlige forestillingen vår der oppe med nettopp dette - at Rosenborg var så knallbra på eget gress.
Poenget til SK er nok at unnskyldningen for tapet om at RBK er så utrolig gode ikke holder vann. Det var rett og slett en pinlig og ynkelig forestillling fra oss.


Han svarer jo på det, og sier seg uenig. Selvsagt kan RBK være kjempegode en kamp og så bås de neste.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on May 08, 2013, 13:27:26 PM
Siden 2011 ligger vi på 11. plass på bortemaratontabellen, bak storheter som FFK og Odd.


De er vel historisk sett storheter;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Sindre32 on May 08, 2013, 16:19:13 PM
Quote from: ostraume on May 08, 2013, 16:17:03 PM
Skapte ingenting? Du har glemt gullgutten Finne sin horrible avslutning på den store sjansen han kom til?


Alt Finne og Haugen gjør er irrelevant med mindre det er bra.


Ikke sant.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on May 08, 2013, 16:26:12 PM
Greit, 2010 er jo også utelatt fra tallene jeg og krøvel har kommet med. Ellers er det fascinerende fremstilling med "sunn skepsis" vs "hodeløs mangel på realisme". Skyttergravsmentalitet.

Uansett. Et snitt på 1,2 i 2011, 0,73 i 2012 gir da en viss trend? (Sjekket tallene selv. Usikker på hvor 1,1 kom fra) Da har man 30 kamper - gir ikke 30 kamper en trend?


Drit i om det er en trend. Vi er ræva borte, det er vel ingenting å diskutere engang?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SK

Quote from: Klaus_Brann on May 08, 2013, 20:28:09 PM
Quote from: krakra on May 08, 2013, 11:37:43 AM
Quote from: Sindre32 on May 08, 2013, 10:19:38 AM
Quote from: SK on May 07, 2013, 20:31:53 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 07, 2013, 20:29:42 PM
Quote from: Spelaren on May 07, 2013, 08:42:55 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 07, 2013, 08:35:47 AM
Quote from: Spelaren on May 07, 2013, 08:00:35 AM
Quote from: ostraume on May 07, 2013, 07:52:04 AM
Igjen: Vi er på 4. plass. Foran RBK, VIF og Molde. Sånn sett er det andre trenere som burde sitte mindre trygt enn Skars.

Og det blir litt for dumt når hjemmeformen er et bevis på at laget er godt , mens borteformen er et bevis på at treneren er en idiot.


Igjen: 4. plassen med 33% fleire heimekamper enn bortekamper. Stokk om på disse og me ligger godt under midten. I motsetning til eks RBK og VIF, har me ein trener som har fått skreddersy stallen sin, utøvd taktikken sin og formet laget i snart tre år. Dette går ingen steder...


RBK har hentet spillere i en prisklasse vi kan drømme om. Selvsagt er det sterkt å ligge foran de, evt. svakt av de å ligge bak oss.


Rosenborg har fire bortekamper.


Ser den, de har jo vært så enormt sterke hjemme, de hadde soleklart hatt tre poeng ekstra med en kamp mer hjemme enn borte.


Det var jo mange som unnskyldte den pinlige forestillingen vår der oppe med nettopp dette - at Rosenborg var så knallbra på eget gress.
Poenget til SK er nok at unnskyldningen for tapet om at RBK er så utrolig gode ikke holder vann. Det var rett og slett en pinlig og ynkelig forestillling fra oss.


Han svarer jo på det, og sier seg uenig. Selvsagt kan RBK være kjempegode en kamp og så bås de neste.

Jose Arrogantio

RBK var veldig gode den dagen. Den kampen er ikke problemet. Problemet er at vi taper borte selv når det andre laget ikke er spesielt gode også.


Lasaron

Quote from: Brann_ruler on May 08, 2013, 19:50:47 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6645083.ece

Slapp av. Alle piler peker oppover. Det er rett og slett bare litt uflaks at vi bortimot aldri vinner borte. Så lenge vår ufeilbarlige sjef sier at "som vanlig går alt kanongodt under hans ledelse" så må jo det være riktig. Så lenge vi leverer overskudd er det altid en suksessfull sesong. Hvor vi havner på tabellen er faktisk ikke interessant....


Det Bruun sier her gir overhodet ingen grunn til optimisme. Han bekrefter med all tydelighet at middelmådighet er helt konge!
Tren på langskudd

Zolkan

Roalds inntreden i Brann er noe av det verste som har skjedd i Branns historie..

nero

Quote from: Brann_ruler on May 08, 2013, 19:50:47 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6645083.ece

Slapp av. Alle piler peker oppover. Det er rett og slett bare litt uflaks at vi bortimot aldri vinner borte. Så lenge vår ufeilbarlige sjef sier at "som vanlig går alt kanongodt under hans ledelse" så må jo det være riktig. Så lenge vi leverer overskudd er det altid en suksessfull sesong. Hvor vi havner på tabellen er faktisk ikke interessant....


Bruunikken lever i sin egen verden som vanlig.
Lions led by donkeys.

Huff

Quote from: nero on May 08, 2013, 22:34:49 PM
Quote from: Brann_ruler on May 08, 2013, 19:50:47 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6645083.ece

Slapp av. Alle piler peker oppover. Det er rett og slett bare litt uflaks at vi bortimot aldri vinner borte. Så lenge vår ufeilbarlige sjef sier at "som vanlig går alt kanongodt under hans ledelse" så må jo det være riktig. Så lenge vi leverer overskudd er det altid en suksessfull sesong. Hvor vi havner på tabellen er faktisk ikke interessant....


Bruunikken lever i sin egen verden som vanlig.


Greit at en ikke liker RBH, jeg er en av dem, men er det egentlig noe galt i det han sier her?

Her hevdes det jo at det jobbes bra og at ting vil snu (blablabla), videre at vi forventes å være med i medaljekampen. Jeg tolker RBH her som at han faktisk har ambisjoner for inneværende sesong, det stilles krav:at vi forventes å være med i medaljekampen kan eksempelvis tolkes som at RBH forventer at Brann skal kjempe om medalje, noe jeg synes er rimelig. Dette sstiller og visse krav til avd.sport. ikke at en må ta medalje, men at daglig leder forventer at vi i alle fall kjemper om medalje. Videre forventer han at den horrible bortetrenden skal snus i løpet av sesongen. Dermed er det rimelig å anta at en fra ledelsens side stiller spørsmålstegn ved Skars stilling dersom dette ikke skjer.

Fremdeles er formuleringene vage, men etterhvert kommer det i alle fall smådrypp som tyder på at en begynner å forvente noen sportslige resultater snart fra sport sin side. Dette avhenger av hvordan en tolker ledelsen, men de kan ikke akkurat uttrykke mistillit til trener heller med mindre Skars er på vei ut allerede. Videre forventes det og en positiv utvikling, dvs at vi skal ta steg nærmere medalje i år, da skal det ikke holde med sportslig stagnasjon.

nero

Du har jo rett i mye av det du sier, RBH må jo fremstille situasjonen i best mulig lys, det er greit. Men du legger nå virkelig godviljen til her, da.. ;D
Lions led by donkeys.

nero

Høgmo til Djurgården.

Kunne jo vært noe, men dengang ei..
Lions led by donkeys.

dudo

Og snart dukker nok Solbakken opp i LSK. Da er det lite igjen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Quote from: nero on May 15, 2013, 10:51:50 AM
Høgmo til Djurgården.

Kunne jo vært noe, men dengang ei..


Nekter å tro at vi ikke kunne gitt minst like god kontrakt som dem. Synd.

Yngve

Men han er der berre ut året, slik som eg skjønte ei sak eg las.

Så anten har dei ikkje trua på han, eller så slit han (framleis) med trua på seg sjølv. Eller?

Jose Arrogantio

Eller så varmer han opp for Brann :)

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

Høgmo var altså tilgjengelig, fy faen det jobbes dårlig ang å skaffe brann en klassetrener.

Solbakken er nok garantert tilgjengelig også, spesielt fra høsten av. Men styret i sportsklubben Brann er dessverre ikke iteressert i å skaffe Brann en trener som kan selge ut Stadion hver bidige helg. For en gjeng Nisser.

Huff

Ny person inn fra FYROM, håper neste person ut er fra Narvik.

Jose Arrogantio

Quote from: dudo on May 15, 2013, 16:26:23 PM
Quote from: Jose Arrogantio on May 15, 2013, 16:22:41 PM
Eller så varmer han opp for Brann :)


Tenker han venter på landslaget.


Ja. Men lov med litt ønsketenkning.

Nixon

Quote from: Gepard on May 15, 2013, 17:02:40 PM
Høgmo var altså tilgjengelig, fy faen det jobbes dårlig ang å skaffe brann en klassetrener.


Jobbes dårlig? Det jobbes ikke i det hele tatt. Rart at det virker å komme som en overraskelse for noen.
Rød makt på Hansa

Jose Arrogantio

Nei, det begynner nok ikke å jobbes med ny trener så lenge hjemmeformen holder oss i medaljekamp og supporterne og avisene holder tyst.

Kjell249

Tipper styret er ok fornøyd med Skarsfjord. Resultatene han leverer er bra sammenlignet med ressursbruk. Klubben selger for betydelig mer enn den kjøper for, og i tillegg er balansen og kvaliteten på laget litt bedre enn når han overtok. Spillet er ikke ekstremt underholdene for den objektive seer, men har utviklet seg i positiv retning på sitt beste.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Det forteller litt om ambisjonsnivået hvis man er fornøyd med middelmådige prestasjoner. Hvor mange staller i TL har kostet like mye eller mer enn Branns?

Kjell249

Så glemte jeg bruken av unge lokale spillere som virkelig har eksplodert. Med manglende rutine kommer ofte varierende resultater, og da ser nok styret gjennom fingrene på borteformen enn så lenge.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Belfort

May 15, 2013, 18:09:31 PM #799 Last Edit: May 15, 2013, 18:12:06 PM by Belfort
De som sitter i styret i dag må under alle omstendigheter være totalt sveiseblind hvis de er fornøyd med et trenerapparatet som sier de spiller på resultat på 0-2. Norges nest største klubb er marginalisert til en vits som må tåle å bli latterliggjort av saftbønder og en stasjonsby i Buskerud.

At de ikke skjemmes er helt helt utrolig

At vi tillegg har landets minst kritiske supportergjeng hjelper heller ikke. Hadde det vært noe tak i Lillebø og co så hadde de trykket opp plakater til i morgen med et klart budskap til Skars

Go Up