• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Ja, det er noen av oss. Blir stadig flere!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Jeg vil ha ut Skarsfjord fordi jeg mener han utstråler middelmådighet, står for en kjip fotball, motarbeider talentarbeidet vårt og er feig. Ikke nødvendigvis fordi resultatene har vært så grusomme, men de har virkelig ikke vært så fantastiske heller. Deila har alltid stått for utvikling, ungdomssatsing og underholdende fotball. Lettere å være tålmodig da. Spesielt når laget er fra Drammen og bruker like mye på spillere som RBh gjør på.hytteturer.

Nixon

Hmmm, ser at ny-trener-effekten ikke bare er en myte i Stavanger.
Interessant...
Rød makt på Hansa

melkegutten

Få inn MIM eller Per Mathias Høgmo!

bernu

Jeg tror Viking gjorde et kanonvalg da de hentet Jonevret.
Vi derimot valgte å fortsette med samejokken....
Helvete.....
HANSA - Z

dudo

Enig med bernu, Jonevret er knall, og står for offensiv, underholdende fotball.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Symaptisk og engasjerende for omgivelsene er han også.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

En traust type, men syns ikke han står for kjedelig fotball.

Jose Arrogantio

Tromsø var underholdende å se på i fjor, har ikke fulgt med på dem like mye i år. Høgmo hadde vært en klar oppgradering fra Skarsfjord.

Torvanger

I England og Spania kan man få fyken dersom man leverer kjedelig fotball. På tross av gode resultater stiller de krav til estetikk.

nummer9

Quote from: Torvanger on August 30, 2012, 11:55:44 AM
I England og Spania kan man få fyken dersom man leverer kjedelig fotball. På tross av gode resultater stiller de krav til estetikk.

I England? Kan i alle fall ikke gjelde Chelsea...

posemedsnopi

Quote from: Torvanger on August 30, 2012, 11:55:44 AM
I England og Spania kan man få fyken dersom man leverer kjedelig fotball. På tross av gode resultater stiller de krav til estetikk.


Litt råflott å sammenligne norsk fotball med engelsk og spansk.  ;)

dudo

Quote from: nummer9 on August 30, 2012, 14:07:26 PM
Quote from: Torvanger on August 30, 2012, 11:55:44 AM
I England og Spania kan man få fyken dersom man leverer kjedelig fotball. På tross av gode resultater stiller de krav til estetikk.

I England? Kan i alle fall ikke gjelde Chelsea...


Eller Stoke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

United er vel heller ikke kjent for råflott fotball.

Nixon

Rød makt på Hansa

Torvanger

De har vel blitt så gode busser, guttene på Stadion, at Skars blir sittende til 2015. Det er jo da Brann virkelig skal vise tenner! Brann hadde hatt godt av å få inn en person som kan riste litt liv i ting og tang, med Rekdal på benken er det heller ingen spillere som tør å gi 80%.

tsrqpo

Han er en meget interesant type. Mye i media, det er et pluss. Har fått til mye med lite, stort pluss. God taktisk (ser iallefall slik ut når di møter brann), stort pluss.

Men er han spisende for ledelsen i Brann? Vil di ha en sterk personlighet som kritiserer oppover?

Og trur noen at Skarsfjord ikkje får fortsette når vi leverer di resultatene vi gjør? Klart han får.

Utmedsnolken

Da bør vi ha en assistent med veldig sterkt fotballfaglig forankring.
"og der snubler Sæternes igjen"

Hatleking

Quote from: Utmedsnolken on August 31, 2012, 09:32:27 AM
Da bør vi ha en assistent med veldig sterkt fotballfaglig forankring.


Og som lar forankringa få rotfeste.

Klaus_Brann

Quote from: tsrqpo on August 31, 2012, 09:16:20 AM
Han er en meget interesant type. Mye i media, det er et pluss. Har fått til mye med lite, stort pluss. God taktisk (ser iallefall slik ut når di møter brann), stort pluss.

Men er han spisende for ledelsen i Brann? Vil di ha en sterk personlighet som kritiserer oppover?

Og trur noen at Skarsfjord ikkje får fortsette når vi leverer di resultatene vi gjør? Klart han får.


Problemet hans er at han sparker alle veier, og det fungerer ikke i lengden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Min kritikk mot skarsfjord går på manglende plan og samhandling offensivt. I så måte kan jeg aldri støtte et Rekdal-kandidatur. Det er ikke akkurat fyrverkeri, men avhengig av enkeltspillere. Ellers takk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian

Ja, han passer nok bra inn i Bergen. Ville nok kommet godt overens med både presse og publikum...

krakra

De som kritiserer har manglende innsyn i det som skjer her på stadion, sier Rekdal.

Superjack

Meningsløs tråd!
Vi har en trenertråd. Og så lenge Skarsfjord er trener og Brann vinner kamper så bør vi støtte han slik vi støtter enkeltspillere og laget.

Hvem som blir trener etter Skarsfjord er totalt feil fokus.

Lag tråd på "hvem blir spiss etter Ojo, hvem blir back etter Sævarson.... " Tulletråd.
Brannsupporter.

monzilla

Rekdal hadde passet like greit inn i Brann som andre steder. Han var tross alt trener for VIF i mange år, og selv om vi liker å tro det - så er det ikke så enorm forskjell på press og trykk i Brann og VIF.

bernu

HVEM SOM HELST!!!!
Herman Friele, Helge Jordal, Tor Endresen, ja pokker meg Trude Drevland hadde vært bedre...... HVEM SOM HELST!!!!
HANSA - Z


Markmus

Quote from: bernu on September 27, 2012, 19:42:11 PM
HVEM SOM HELST!!!!
Herman Friele, Helge Jordal, Tor Endresen, ja pokker meg Trude Drevland hadde vært bedre...... HVEM SOM HELST!!!!


Helge Jordal!
Ka du ve?

Falkman

Quote from: Markmus on September 27, 2012, 21:28:22 PM
Quote from: bernu on September 27, 2012, 19:42:11 PM
HVEM SOM HELST!!!!
Herman Friele, Helge Jordal, Tor Endresen, ja pokker meg Trude Drevland hadde vært bedre...... HVEM SOM HELST!!!!


Helge Jordal!


skuespilleren eller psykologen? jeg ville utvilsomt gått for den sistnevnte.  Han er  en svoren Brann-fan. i tilleggg innehar han en del kunnskap om hvordan hjernen fungerer, hvilket defintivt villet kommet oss til gode.

Huff

I går så jeg to lag som var uendelig mye bedre enn oss i to seperate faser av fotballspillet. TIL er mye bedre i etablert forsvar, mens Molde evner å sette fart på ballen mot etablert med gode bevegelser og et godt innarbeidet pasningsspill.

Tror Skars sitter trygt, men faktum er at vi tross en halvveis ok tabellplassering spillemessig er langt unna toppen. Vi skulle hatt 5 ekstra poeng etter to kamper mot VIF, men foruten dette har vi ut fra spill og sjanser fått meget bra betalt så langt denne sesongen slik jeg ser det. På bortebane er vi akkurat så dårlige som statistikken tilsier, mens vi har hat mye marginer i vår favør på stadion.

Vi er dårlige eller middelmådige på helt sentrale fotballmessige ting tsoss en bred stall og en sterk ellver -foruten på sentral midtbane. Neste år er jeg spent på hvordan TIL som er over oss takler post-Høgmo fasen, men bak oss tror jeg Viking kommer til å få sving på sakene mens Molde og RBK drar enda mer ifra oss. Tror heller ikke Godset blir voldsomt mye dårligere selv om de muligens faller litt fra. Vi blir neppe noe topplag under Skars, lurer på om han sitter trygt etter 2013 med nok en sesong uten medalje. Men, Skars er god på å snakke laget ned, det så vi sist i dag når han påsto at flere i Hødd nærmest var gode nok for førsteellveren vår.

Miller

Quote from: Huff on September 27, 2012, 22:18:05 PM
Men, Skars er god på å snakke laget ned, det så vi sist i dag når han påsto at flere i Hødd nærmest var gode nok for førsteellveren vår.


Den har eg ikke fått med meg, sa han virkelig dette? Om han virkelig mener dette burde han vel sendt Walstad med penn og papir opp der for å hente ned 2-3 stk. Faen for ein mann, send han hjem! Denne mannen har ikke en drit å gjør i Bergen by...

skuteviken

Det var veldig provoserende å høre han snakke opp Hødd sine spillere på den måten. Er de så gode så hadde heller ikke vi snakket om økonomi i klubben, bare signert glade amatører.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Quote from: Miller on September 27, 2012, 22:58:58 PM
Quote from: Huff on September 27, 2012, 22:18:05 PM
Men, Skars er god på å snakke laget ned, det så vi sist i dag når han påsto at flere i Hødd nærmest var gode nok for førsteellveren vår.


Den har eg ikke fått med meg, sa han virkelig dette? Om han virkelig mener dette burde han vel sendt Walstad med penn og papir opp der for å hente ned 2-3 stk. Faen for ein mann, send han hjem! Denne mannen har ikke en drit å gjør i Bergen by...


Og det har han selvfølgelig rett i.
Hødds keeper er U21 keeper og kunne selvfølgelig stått for Brann og Helland var i alle fall voldsomt frisk i dag, så jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være så merkelig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Kjør over pakket 09`

Klaus_Brann

Der er vi på nivå, selvfølgelig er det klasseforskjell og det det vet Skars like godt som oss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

blubbin

Quote from: tsrqpo on August 31, 2012, 09:16:20 AM
Han er en meget interesant type. Mye i media, det er et pluss. Har fått til mye med lite, stort pluss. God taktisk (ser iallefall slik ut når di møter brann), stort pluss.

krøvel vellevold

Dårlig taktikk
Innsatsen glemmes
Feighet er tingen
Alle forfremmes!
Legg ned hele klubben!

bernu

Ut med Brunikken
Kom hem Monsamjelden!!!
Bye bye samejokken...
HANSA - Z

Xminator

Skarsfjord tar da grepene som snur kampen. Beste avgjørelsen var kanskje å ikke sette Fakiri inn etter pause...

Sokolowski fikk for mange minutter, og presset skal være inne på motstanders halvdel nå motstander heter Hønefoss på Stadion.

Falkman

Quote from: bernu on October 08, 2012, 19:34:23 PM
Ut med Brunikken
Kom hem Monsamjelden!!!
Bye bye samejokken...



det komiske er jo at Mjelde, langt på vei, og iallefall i sine første år, ble ble kritisert for det samme som Skarsfjord gjør nå. taktisk udugelig, feig, ikke noe klart spille-mønster offensivt, ingen evne til å ta grep under kamper, osv. og den gang (som nå )var vi enormt mye bedre hjemme enn borte.

krakra

Jeg mener fortsatt at Mjelde er en helt ordinær trener. Trolig fotballfaglig litt svakere enn Skarsfjord, men med en langt mer offensiv innstilling som kledde Brann mye bedre enn trauste Skars.

krakra

- Det betyr alt å få tre poeng. Du får noen veldige karameller og noe som er litt søtere.

Hva var det Skars fikk som han mener er søtere enn en karamell?

Superjack

Alle trenere må få lære. Skars satset meget offensivt på slutten og fikk betalt.
Brannsupporter.

Xminator

Quote from: krakra on October 08, 2012, 22:42:11 PM
- Det betyr alt å få tre poeng. Du får noen veldige karameller og noe som er litt søtere.

Hva var det Skars fikk som han mener er søtere enn en karamell?


Bringebærdrops?

Torvanger

Det blir bare mer og mer tydelig at Brann trenger en ny sjef på benken. Brann er heldige som unngår hjemmetap, mot svake Hønefoss.

Torvanger

Hvem har vi "der ute"?

Sollied (blir nok for dyr)
Deila (definitivt en mann som hadde passet)
Rekdal
Nordlie
Sandstø
Jörgen Lennartsson (tidligere Stabæk, trener nå Allsvenskans lederlag Elfsborg)

Andre navn?

dudo

Av de du lister er det bare Deila jeg er måtelig interessert i. Sollied har for mye bagasje, resten er ikke gode nok. Ville fortsatt hatt Jonevret, selv om det ikke hadde fått orden på det defensive. Dog hadde vi hatt Thioune på dm.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Deila og Høgmo i TL.
Rekdal? Njaa
Sandstø: Nei ellers takk. Ville vært som å bytte Erik Mjelde med Erlend Storesund
Nordlie? HEEEELL NO

Go Up