• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LSK - Brann 13.05.2012

Started by Northside, April 13, 2012, 10:31:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

May 13, 2012, 18:33:11 PM #50 Last Edit: May 13, 2012, 18:35:07 PM by krakra
Det er da mange som ikke har fungert utover Haugen. Ellers har han spilt fem kamper. Hvis man ser bortifra Sandneskampen hvor han storspilte. I fjor var det snakk om å måtte gjøre seg fortjent til å starte. Noe det forsåvidt fortsatt er med de unge.
Det gjelder visst ikke Mjelde

ostraume

5 kamper for Haugen der han har vært et sted mellom svak og middelmådig. Greit at Mjelde får sjansen nå. Er det ikke slik du har ønsket det da, krakra, reell konkurranse?

Så får vi håpe på et kongeinnhopp av Haugen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Quote from: krakra on May 13, 2012, 18:12:00 PM
Teste ut Barmens kloke løp og luftstyrke i boksen,


Nå tror jeg ikke det er en god idè å flytte på Barmen når han faktisk har gjort sine saker bra på DM. La han spille seg varm i posisjonen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: ostraume on May 13, 2012, 18:56:09 PM
5 kamper for Haugen der han har vært et sted mellom svak og middelmådig. Greit at Mjelde får sjansen nå. Er det ikke slik du har ønsket det da, krakra, reell konkurranse?

Så får vi håpe på et kongeinnhopp av Haugen.
jo. Mjelde burde fått flere innhopp som OM og en reell mulighet til å.spille seg inn på laget der. Det eneste innhoppet han har fått der i år var vel årets svakeste prestasjon i rollen. Yan har ikke gjort seg fortjent til å.starte. Ikke at han har.fått så mange muligheter

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on May 13, 2012, 18:12:00 PM
Mjelde har jo heller ikke spilt seg inn på laget slik han ville vært nødt til om han var under 20.



Nå har han vel ikke fått sjansen i favorittposisjonen sin heller denne sesongen. Vil se om han takler det bedre enn Nordkvelle og Haugen har gjort det så langt. Barmen gjør det såpass bra som DM at han skal få lov til å prøve seg mer der. Kunne ikke se Florø kampen, men Larsen har ikke akkurat overbevist i sine innhopp så langt, og jeg trodde dessuten han var kantspiller egentlig?

dudo

Lykke til, folkens. Det trenger vi.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

hansastril

Begynner bra med å bomme på åpent mål.
Stolt og kry

dudo

Det var jo ikke en bom. Han prøvde jo ikke en gang!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Han bommer da ikke, han prøver å legge den tilbake i feltet. Så kan man spørre seg hvorfor han ikke bare setter den på mål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Mjelde starter et LSKangrep med en pasning bakover på banen til LSKspiller, solid.

dudo

Der skal Barmen få unna ballen før avslutningen kommer! Jeg er så jævlig lei av den trippingen og dillingen vi driver med.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Og min andre favoritt Gro Rud gir vekk en helt unødvendig corner

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on May 13, 2012, 19:05:32 PMSå kan man spørre seg hvorfor han ikke bare setter den på mål.


Det er skrå vinkel og to gule på streken. Synes ikke den er så enkel som kommentatoren vil ha det til. Ikke unaturlig å legge ut når Barmen er alene i feltet.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 13, 2012, 18:33:11 PM
Det er da mange som ikke har fungert utover Haugen. Ellers har han spilt fem kamper. Hvis man ser bortifra Sandneskampen hvor han storspilte. I fjor var det snakk om å måtte gjøre seg fortjent til å starte. Noe det forsåvidt fortsatt er med de unge.
Det gjelder visst ikke Mjelde


Du har vært i Bergen og sett treningene den siste tiden?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: dudo on May 13, 2012, 19:06:46 PM
Der skal Barmen få unna ballen før avslutningen kommer! Jeg er så jævlig lei av den trippingen og dillingen vi driver med.


Er det ikke Barmen som også burde fulgt løpet til stopperen? Han var i alle fall nærmest. Det er vel den store svakheten hans at han ikke har tempo nok i kroppen til å følge slike løp.

Bentley!!!!!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on May 13, 2012, 19:07:54 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 13, 2012, 19:05:32 PMSå kan man spørre seg hvorfor han ikke bare setter den på mål.


Det er skrå vinkel og to gule på streken. Synes ikke den er så enkel som kommentatoren vil ha det til. Ikke unaturlig å legge ut når Barmen er alene i feltet.


Nei, ikke ferdigscora nei.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Bentley fortsetter fremgangen hehe...

roaldinho

AKABUEZE!!!!!!
Herlig av Ojo først og glimrende frispark av Austin!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Men det driter vi i nå! Bentley!,,,,,
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

Faen for en klassespiller Bentley er

Nixon

He he, Bentley nikker ballen som han løper. Litt stivt...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Spelaren

Herlig! Var redd for offside, men han timet det fint. Flott jubileumskamp hittil...
GÃ¥ av.

Huff

19 mål på 100 kamper i TL sa de, mål i hver femte kamp for en ung kantspiller, potensialet er der.

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

roaldinho

Herlig å se Ojo jobbe så hardt som han gjør. Gjør det vanskelig for forsvaret.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

Barmen er så soleklart vårt beste alternativ på DM sammen med Austin, herlig.

roaldinho

En lompe fra Akabueze, men riktig å prøve der. Positiv åpning fra Akabueze, håper han ikke faller av utover.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Der kom myten om at Stabæk vant gullet i Bergen igjen.
GÃ¥ av.

Nixon

Quote from: Huff on May 13, 2012, 19:13:13 PM
Barmen er så soleklart vårt beste alternativ på DM sammen med Austin, herlig.


Ja, Soko skal få det tøft å komme inn på laget når (hvis) han kommer tilbake.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

Så langt er det tendenser til litt bedre spill også. Fortsatt mye langt, men også en del i bakrom. Fremskritt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Nixon on May 13, 2012, 19:14:27 PM
Quote from: Huff on May 13, 2012, 19:13:13 PM
Barmen er så soleklart vårt beste alternativ på DM sammen med Austin, herlig.


Ja, Soko skal få det tøft å komme inn på laget når (hvis) han kommer tilbake.
Det positive for Soko er jo at han kan bruke skikkelig tid på å komme i bra form og ikke hastes inn på laget. Det er verre for Jonsson som bør inn ganske kjapt. Før toppformen er der.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Helvete! Austin er skadet!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Jada, akkurat det me trengte. Pokker.
GÃ¥ av.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Tror den smellen i foten er noe han rister av seg. Verre om det er strekktendenser e.l. i låret.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Soleklar hands. Er det mulig at linjemannen ikke plukker opp den?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Huff

Lsk skulle hatt to gule allerede og vi er snytt for tre klare frispark. Liker ikke utviklingen.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Islendingen er kanskje tidenes mest laidbacke Brannspiller...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Huff

To klare alternativer foran ballfører og vi poler. Faens drit.

Belfort

Brage har faen meg mange dårlige kamper for oss opp gjennom årene

Spelaren

Quote from: Huff on May 13, 2012, 19:25:15 PM
To klare alternativer foran ballfører og vi poler. Faens drit.


Du gløymer at Brann har, ifølge Dahl, tradisjon for underholdende fotball.
GÃ¥ av.

dudo

Jeg tar tilbake spillestilskommentaren min.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Se skars, vi skapte nesten noe for første gang på en god del minutter, og vi slo ikke en langpasning en gang...

Leffen

Ojo, send meg PM så skal du få låne mine fotballsko med knotter.

Huff

Bentley!

Das FussballAuto?

Redigert pga feil kjønn

Spelaren

Mjelde jobbet veldig bra der, fabelaktig instinkt av Bentley!
GÃ¥ av.

GKH

I alle dager? Mjelde?! Bentley?!

Klaus_Brann

Deilig! Mjelde med en frekkis og Bentley med sitt andre!!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up