• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odds

Started by HÃ¥kon, November 03, 2003, 19:51:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HÃ¥kon

Centerbet har i dag presentert oddsen foran neste sesong og jeg må si at jeg føler meg skuffet (på deres vegene), men siden vi egentlig er heldige å få så høye odds mot oss vil jeg nå oppfordre alle til å sette penger på brann som seriemester i 2004. La oss om et år fra nå sitte å le av centerbet etter at vi har fått igjen 51 ganger så mye penger fra dem og i tillegg har vunnet serien

Rosenborg 1,03
Bodø/Glimt 21,00
Sogndal 21,00
Stabæk 21,00
Odd Grenland 26,00
Fredrikstad 34,00
Lillestrøm 34,00
Lyn 34,00
Viking 34,00
Brann 51,00
Molde 51,00
Tromsø 51,00
VÃ¥lerenga 251,00
Ham-Kam 501,00
Sandefjord 2501,00

Bergen Sin Gutt

Fredrikstad 34,00..........??

Ricky

Nei takk, jeg har lært min lekse etter å ha satset 3 kr på Brann i år til 75.00 i odds... :)

Sotraanda

Blir jo for domt å tippe Brann som seriemester 2004.

Men en topp4 plassering, og e-cup spill 2005 bør være innen rekkevidde.

Syns vi bør satse på gull rundt 2006!
ater, heter, hater NFF!

KennethS

her viser jo Centerbet total udugelighet, hvis Fredrikstad kommer over Brann på tabbellen skal eg spise hatten min!
tå på Brann

KennethS

koffor har mange lag som kom under Brann på tabbellen iår mye lavere odds enn Brann? utrolig talentløst
tå på Brann

Branntilegdør

de regner vel med at eggen junior gjør det samme som eggen senior.. Tar Fredrikstad gjennom to opprykk til seriemester... =) Klarte eggen senior dette med moss, er det fullt mulig med en "større" klubb som fredrikstad.

Superjack

Oddsen pÃ¥ bÃ¥de Brann og Fredrikstad kunne vært den samme som Ã¥ vinne i vikinglotto  1:38000000. Og at de i det hele tatt godtar tips pÃ¥ Rosenborg er jo en sensasjon. Hadde jeg hatt noen mill pÃ¥ bok sÃ¥ er en garantert avkasting pÃ¥ 3% ganske bra fra april til november.
Bruk pengene deres på noe mer fornuftig.
Brannsupporter.

Ã?ge


Realisten

Quote from: Det viser no at Brann bør ha en lavere odds.



Du er klar over at jo høyere odds man får, jo større kan en eventuell premie bli? Er det ikke litt dumt å be om lavere odds da?

Branntilegdør

har du fulgt med Brann en stund så er det en helt klar tendens at Brann gjør det bra halve sesongen. Brann er et høstlag. Så før det er snakk om noen lavere odds så må Brann bli mer stabil over en hel sesong.

Baitle

Brann et høstlag? husker du 2001 sesongen?
men du har heilt rett at dei må bli meir stabil før oddsen synker, kanskje da blir neste sesong.....

Go Up