• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

brann.no hacket?

Started by apop, March 05, 2012, 22:45:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

apop

Hvis jeg går inn på brann.no får jeg etter 1-2 sekunder opp en tyrkisk side, med noe (overaskende tøff) musikk

Jose Arrogantio

Quote from: apop on March 05, 2012, 22:45:05 PM
Hvis jeg går inn på brann.no får jeg etter 1-2 sekunder opp en tyrkisk side, med noe (overaskende tøff) musikk


Jeg ble sendt til en eller annen side leseren min ikke klarte laste. Noe har skjedd ja.

Herman

Quote from: Jose Arrogantio on March 05, 2012, 23:07:42 PM
Quote from: apop on March 05, 2012, 22:45:05 PM
Hvis jeg går inn på brann.no får jeg etter 1-2 sekunder opp en tyrkisk side, med noe (overaskende tøff) musikk


Jeg ble sendt til en eller annen side leseren min ikke klarte laste. Noe har skjedd ja.


Samme her. Bruker dere Explorer?

Jose Arrogantio


Hatleking

Det går fint her. Google Chrome er det eg nyttar.

EDIT: Aah, eg vert videresendt etter eit par sekund, ja.

Lister

Ser ut som en xploit ja, brann.no har en autorefresh-funksjon som skal konstant laste nytt innhold. Ser ut som denne har blitt utnyttet til å vidersende til /lagene/2/hacked-by-atess-besiktas-universitesi-for-turkey/
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Kanskje det er Azar som er forbanna over at han ikke får tilbud om å returnere til Bergen igjen???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Tyrkia ? Er det Azar som kødder ?  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lister

Han spilte vel for kasimpasa spor kulubu, ikke besiktas.
Guinness - Makes you drunk

Hatleking

Vel, går det ikkje an å sikre for slikt? Når det er sagt, fér vel snart forumet òg. Det er ikkje akkurat mykje som skal til for at det skal skje.

Jose Arrogantio

Var det ikke en tyrker som hacket dette forumet for litt siden også?

Gulløl

Det ryktes at hackeren er en RBK supporter som innser at laget hans ikke har noen sjanse mot Brann i serieåpningen og at dette er et siste desperat forsøk på å senke Brann. Her er forresten et bilde av han

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

monzilla

Teorier:
- Krakra prøver å sende et signal til Skarsfjord om at Haugen må få mer spilletid
- Krøvel er på jakt etter nye ting å føre statistikk på
- mulla krekar sine tilhengere har misforstått budskapet om å sette norge i brann

Konklusjonen er i alle tilfeller at RBH må gå.

roaldinho

Beklager, Google Chrome finner ikke k0-ka.in

HAHA!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Søren, fikk ikke sett det. Ser ut til at de har tatt brann.no av nettet nå.
Ka du ve?

dudo

Jeg lover deg, du gikk ikke glipp av stort.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Men jeg gikk glipp av noe ;)

Det er et helvete i disse internettider. Snur du hodet bort et sekund, så har du allerede gått glipp av enormt mye.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on March 06, 2012, 00:06:43 AM
Vel, går det ikkje an å sikre for slikt? Når det er sagt, fér vel snart forumet òg. Det er ikkje akkurat mykje som skal til for at det skal skje.


Selvfølgelig, men Brann.no er vel ikke nevneverdig topphemmelig, og av den grunn sikkert rimelig enkelt å hacke.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on March 06, 2012, 01:15:17 AM
Men jeg gikk glipp av noe ;)

Det er et helvete i disse internettider. Snur du hodet bort et sekund, så har du allerede gått glipp av enormt mye.


Hehe, helt riktig;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister



Ikke så vanvittig spennende.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Hallo? Du fikk da ikke med musikken!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking



Skandale! Roald må gå!

Herman

Quote from: Gulløl on March 06, 2012, 00:21:02 AM
Det ryktes at hackeren er en RBK supporter som innser at laget hans ikke har noen sjanse mot Brann i serieåpningen og at dette er et siste desperat forsøk på å senke Brann. Her er forresten et bilde av han




Det der kan umulig være en trønder! Hvor er kinnskjegget? ;)

Her er en skikkelig trønder:

http://www.youtube.com/watch?v=XYJnoJtZlOM&feature=related

Go Up