• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FKH-Brann, lørdag 21 april kl.18.00 (5 runde)

Started by Gulløl, February 29, 2012, 12:57:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tj00m

Quote from: Gulløl on April 03, 2012, 00:39:12 AM
Quote from: tj00m on April 02, 2012, 23:28:51 PM
Quote from: Gulløl on April 02, 2012, 16:54:52 PM
Og da var mine billetter til Haugesund kampen i boks  :). Kastet meg i bilen og fikk kjøpt hos Scanticket kommisjonæren på Stord. Det var 182 billetter igjen på Felt F ved siden av seksjonen til Bataljonen (felt G). De fleste ledige plassene var fra rad 1 til 7 på denne seksjonen.


Kan jeg spørre hvilke plasser du har, og hva de kostet? Hadde vært artig å sitte ved siden av noen brannsupportere. Skal til Stord i morgen, så lurer litt på å kjøpe, eller evt å vente å håpe på bortefeltet.. Shell Heiane?


Felt F nedre del. Pris 285 kr for voksne og 150 kr for barn(og muligens student). Shell Heiane ja. Vi var 30 - 40 Brann supportere på det feltet i fjor, blir sikkert ikke noe mindre i år så du får nok selskap. Kjøper du i enden av feltet mot G er du bare noen meter fra bortefeltet. Haugesunderne vi satt med i fjor synes bare det var artig at vi var der og laget liv, var bare en vakt fremfor tribunen som hisset seg litt opp når vi jublet.

De 70 billettene som Brann har igjen på bortefeltet blir det ganske sikkert ikke fritt salg på, de bli nok fordelt mellom ansatte og sponsorer. Var vel slik de gjorde det i fjor etter at Bataljonen hadde fått sin andel til båtturen.


Fikk dere gå med supporterklær? Eller er de faktisk så nazi der nede, at en må ha en jakke/genser som en kaster av seg når en kommer inn? Er så dritt lei alt dette maset om høyrisikokamp..

Det stemmer ikke helt, billetter ble lagt ut for fritt salg i fjor, men de røk ganske med en gang. Jeg satt på skolen og fikk kapret 3 stk, men hadde glemt den nettbankdingsen. Måtte da springe hjem og tilbake, og da var alt utsolgt :-P Rimelig kjipt.. Så etter 3 år som student i Haugesund, er det kanskje på tide at jeg tar en tur innom det de kaller for "stadion"..
Brann Bergens Stolthet!

Gulløl

April 03, 2012, 20:47:56 PM #51 Last Edit: April 03, 2012, 20:58:47 PM by Gulløl
Quote from: tj00m on April 03, 2012, 15:43:12 PM
Fikk dere gå med supporterklær? Eller er de faktisk så nazi der nede, at en må ha en jakke/genser som en kaster av seg når en kommer inn? Er så dritt lei alt dette maset om høyrisikokamp..

Det stemmer ikke helt, billetter ble lagt ut for fritt salg i fjor, men de røk ganske med en gang. Jeg satt på skolen og fikk kapret 3 stk, men hadde glemt den nettbankdingsen. Måtte da springe hjem og tilbake, og da var alt utsolgt :-P Rimelig kjipt.. Så etter 3 år som student i Haugesund, er det kanskje på tide at jeg tar en tur innom det de kaller for "stadion"..


Personlig dekket jeg til supporterklærne når jeg gikk inn, men vi var flere som hadde de synlig inne på tribunen. Ingen ble tilsnakket for det som jeg fikk med meg. Sikkert lurt å holde en litt lav profil, men juble å heie og synge kan de ikke nekte oss så lenge vi oppfører oss skikkelig ellers. Var en nazivakt i fjor som prøvde, han fikk høre det.
Er det det noen som kjøper på felt F, så spør om hvor mange plasser det er igjen på det feltet(det viser på skjermen) og hold oss oppdatert her på tråden. Det var 182 plasser igjen etter at jeg kjøpte i går.

Ellers fikk jeg inntrykk av at det var mange Brann supportere fra Sunnhordland(Bømlo, Stord, osv) på felt F i fjor.
Og utflytta Bergensere til Rogaland, også en del som studerte i Haugesund. Ihvertfall greit at det er mulig å få kjøpt billetter ved siden av Brann supporterne for de som vil på kampen. Branns kvote på 250 billetter er ingen ting når en ser at på bortekampen mot Viking er det normalt 500 - 800 som stiller.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Allah

For det fyssta så e det klubben Haugesund som seie detta e et risikogrei, og det gjørr di mest pga at den gamle grinete bortestanden blir fylt te randen....og litt te (e jo for svarte ikkje nåke problem å komma seg inn uten billett der eingong).

Tror ikkje maakene eller araberar generelt bryr seg 2 cent om ka dokker tullekukar foretar dokker. Eg vett bare at dokker ikkje klare å oppføra dokker utanfor dokkas egen bygrensa. På dikslen ifjor blei det heve ølglass fra dokkas bande  inn i mengden så stod på uteområdet. Ja det blei kasta tebake, men ka faen hadde dokker der å gjørr in the first place? I tillegg har du de evig plagsomme drittungene fra BGG, som reise ner her for å plastra dei lokale pubane med noen støgge klistremerker. (Kodak-moment når vi knabba Henri Lloyd capsen til han ene mammadalten i BGG og spente an rævå og spurte koffer an dreiv med apastreker).

Nai, me e kanskje Mjølner men dokker e pigadø ein sorry arse gjeng

krakra

Noen som kan iversette? Keste bare blablabla

krøvel vellevold

April 04, 2012, 16:25:46 PM #54 Last Edit: April 04, 2012, 16:27:46 PM by krøvel vellevold
Quote from: Allah on April 04, 2012, 16:08:00 PM
For det fyssta så e det klubben Haugesund som seie detta e et risikogrei, og det gjørr di mest pga at den gamle grinete bortestanden blir fylt te randen....og litt te (e jo for svarte ikkje nåke problem å komma seg inn uten billett der eingong).

Tror ikkje maakene eller araberar generelt bryr seg 2 cent om ka dokker tullekukar foretar dokker. Eg vett bare at dokker ikkje klare å oppføra dokker utanfor dokkas egen bygrensa. På dikslen ifjor blei det heve ølglass fra dokkas bande  inn i mengden så stod på uteområdet. Ja det blei kasta tebake, men ka faen hadde dokker der å gjørr in the first place? I tillegg har du de evig plagsomme drittungene fra BGG, som reise ner her for å plastra dei lokale pubane med noen støgge klistremerker. (Kodak-moment når vi knabba Henri Lloyd capsen til han ene mammadalten i BGG og spente an rævå og spurte koffer an dreiv med apastreker).

Nai, me e kanskje Mjølner men dokker e pigadø ein sorry arse gjeng


"Apastreker", "sorry arse gjeng", "bande", "tullekukar", "Kodak-moment"...

Du virker jo ikke mindre drittunge enn det du beskylder BGG for å være...

Og dere bryr dere ikke om oss? Hah! Så hva gjør du inne på Bataljonens forum nesten tre uker før kamp?
Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 04, 2012, 17:35:13 PM #55 Last Edit: April 04, 2012, 17:37:46 PM by Gulløl
Er det en av de faste skribentene her inne som kødder, lagt seg profil og lagt seg til en skikkelig tøff araberdialekt ?  ;D

Hva er den greia med å skrive på dialekt ?? Har inntrykk at supporterforum der en skriver mye på dialekt=masse trommer og roperter på tribunene og tralala dunk dunk.

Ellers er felt F redusert fra 182 til 53 ledige plasser siden i går ettermiddag. Dette er et av de minst attraktive feltene for hjemmepublikumet (de kaller det fokkings F) så det er nok vi som har kuppet feltet, hehehe  :P

Som en på Maakeberget skriver i dag:
"Dei kvite mobilisere ikkje av natur, ergo det blir et rødt F-felt"
http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=2&t=3900

Her er forresten en skisse av Norges styggeste stadion, bortefeltet er G. Når vi har kjøpt opp F får vi kjøpe opp felt E også, der er det 123 ledige plasser ;)

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Allah

Quote from: krøvel vellevold on April 04, 2012, 16:25:46 PM

"Apastreker", "sorry arse gjeng", "bande", "tullekukar", "Kodak-moment"...

Du virker jo ikke mindre drittunge enn det du beskylder BGG for å være...

Og dere bryr dere ikke om oss? Hah! Så hva gjør du inne på Bataljonens forum nesten tre uker før kamp?


at eg har ein tossete dialekt gjørr meg ikkje te ein dretunge med klistremerket og sprettert i lomma.

Eg sa at araberar generelt ikkje bryr seg om ka dokker foretar dokker. Eg sa ikkje meg spesielt. Eg e her inne for å kalla ein spade for ein spade og kor skapet ska stå.

Spelaren

Gå av.

Spelaren

Quote from: Allah on April 04, 2012, 17:36:34 PM
Eg e her inne for å kalla ein spade for ein spade og kor skapet ska stå.


Nei, du er her for å trolle. Det finnes nok av andre lags supportere som klarer å holde en viss normal tone her inne.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Allah on April 04, 2012, 17:36:34 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 04, 2012, 16:25:46 PM

"Apastreker", "sorry arse gjeng", "bande", "tullekukar", "Kodak-moment"...

Du virker jo ikke mindre drittunge enn det du beskylder BGG for å være...

Og dere bryr dere ikke om oss? Hah! Så hva gjør du inne på Bataljonens forum nesten tre uker før kamp?


at eg har ein tossete dialekt gjørr meg ikkje te ein dretunge med klistremerket og sprettert i lomma.

Eg sa at araberar generelt ikkje bryr seg om ka dokker foretar dokker. Eg sa ikkje meg spesielt. Eg e her inne for å kalla ein spade for ein spade og kor skapet ska stå.


Det har lite med dialekt å gjøre. Du fremstår fremdeles som en drittunge.

Dere går jo fremdeles der nede og maser om steinen som ble kastet på bussen deres for ca 15 år siden. Dere laget t-skjorte i fjor eller i forfjor med "Brann-fansen e ein gjeng med pøblår!" pga den saken. Kan ikke ha skjedd mye spennende i Haugesund i mellomtiden, slik dere fremdeles gnurer på dette. Og noen klistret opp noen klistremerker på en pub... Javel.... kom dere videre i livet!

Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 04, 2012, 17:47:21 PM #60 Last Edit: April 04, 2012, 17:52:37 PM by Gulløl
Quote from: Spelaren on April 04, 2012, 17:39:55 PM
I gode gamle dager var det plass til langt fleire tilskuere.


Ja i 97 trøkte de inn med da gikk og vi fikk lov å stå litt trangt. Som dette bildet lånt hos felt Z viser
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

psv-hasund

Tillot ikke fotalltinget flere ståpasser på banene i år? Isåfall bør vel måkene kunne ta i bruk den patetiske svingen ved siden av bortefeltet?

Allah

April 04, 2012, 18:22:15 PM #62 Last Edit: April 04, 2012, 18:24:39 PM by Allah
Eg, nai vent...(dette er jo forumet til bokmålsrytterne), jeg kan holde en rettskrevet normal tone dersom dere kunne tatt dere bryet med å oppføre dere når dere besøker byen med det store hjertet.

Og jeg simpelthen elsker "opp og nedad" holdninger dere har ovenfor oss arabere (mjølner etc). Er helt overbevist om at den får dere rett i fleisen (ansiktet/fjeset) en dag. Ikke i år, ikke neste år men om ikke lenge. Dere og viging har vært fullstendig crap i årtier. Vestlandet er "up for grabs" og vi skal iallefall gjøre et forsøk. Dere og viging hadde og har alle forutsetninger for å lykkes, men det går til helvete hver gang. Og nå forsøker dere med Rune "Angst-i-Ryggen" Skarsfjord".

stig

40% ståplasser ble vedtatt av NFF før tinget. Det var ikke oppe til votering. Men hva det betyr i praksis for f.eks Haugesund er ikke godt å si. Bortefeltet er tross alt en sittetribune. Svingen blir vel ikke godkjent for bruk så lenge det kun er en naturlig grushaug, og ikke noe tribune.

Det er forøvrig fullt mulig å skrive på ny-norsk på forumet. Det er et skriftspråk. Dialekt derimot er ikke et skriftspråk, og jeg undres på hvorfor enkelte sverger til å skrive som de snakke. Er det sms og facebook som gjør det? Vanlig blant nordlendinger har jeg lagt merke til.
Nettsideansvarlig

Northside

Quote from: psv-hasund on April 04, 2012, 17:53:37 PM
Tillot ikke fotalltinget flere ståpasser på banene i år? Isåfall bør vel måkene kunne ta i bruk den patetiske svingen ved siden av bortefeltet?


Fra og med 2013-sesongen tror jeg?

Ps. Tror noen arabere fikk stein i hodet for 15år siden. Holdningen ovenfor Haugesund og deres fans er lik null. Kunne ikke brydd meg mindre, kun en rasteplass på vei til Stavanger.

krøvel vellevold

April 04, 2012, 18:41:16 PM #65 Last Edit: April 04, 2012, 18:43:41 PM by krøvel vellevold
Quote from: Allah on April 04, 2012, 18:22:15 PM
Eg, nai vent...(dette er jo forumet til bokmålsrytterne), jeg kan holde en rettskrevet normal tone dersom dere kunne tatt dere bryet med å oppføre dere når dere besøker byen med det store hjertet.

Og jeg simpelthen elsker "opp og nedad" holdninger dere har ovenfor oss arabere (mjølner etc). Er helt overbevist om at den får dere rett i fleisen (ansiktet/fjeset) en dag. Ikke i år, ikke neste år men om ikke lenge. Dere og viging har vært fullstendig crap i årtier. Vestlandet er "up for grabs" og vi skal iallefall gjøre et forsøk. Dere og viging hadde og har alle forutsetninger for å lykkes, men det går til helvete hver gang. Og nå forsøker dere med Rune "Angst-i-Ryggen" Skarsfjord".


Er det deg Vespestad?

Vi og Viking har vært fullstendig crap i årtier? Hahaha! Du har virkelig peiling, skjønner jeg...

Til opplysning ligger Brann og Viking hhv på 2.plass og 3.plass på maratontabellen for 2000-tallet... Haugesund? 18.plass på den listen! Gratulerer! Vi tok sølv i 1997, 2000, 2006 og gull i 2007. Vi tok gull i cupen i 2004. Hva har dere gjort i "årtier" da? Ingen lag fra Haugesund har slått oss i tellende kamp siden 1986. Var det noe mer du ville vite?

Jeg må le av de fantastiske fantasiene dere har om dere skal bli Vestlandets storlag o.l. Dere har en selvinnsikt som ikke er til å tro! Bare det at dere er opptatt av å være "best i vest", er et bevis på at dere er en liten drittklubb med mindreverdighetskomplekser. Vi er ikke opptatt av å være "best i vest". Det har aldri vært viktig for oss. Vi sikter høyere enn som så...
Legg ned hele klubben!

Allah

jojo for all del, sikt høgare og gå for gull og alt det der. Ramla nok ner på den feita rævå som alltids uansett. Uansett dokker blir hakkemat 21.april. Dokker kan ikkje seriøst meina dokker har et bedre lag enn oss pr idag. Og eg håpe eg treffe noen fra BGG.

Vespestad? At eg påstod eg ikkje va dretonge betyr ikkje at eg e 45 år. Tror forresten han e flytta utenlands itte så eg hørte rykter. Surpomp og fyllik, men ein jævel på å laga sangar

Hatleking

Quote from: Allah on April 04, 2012, 19:24:02 PM
jojo for all del, sikt høgare og gå for gull og alt det der. Ramla nok ner på den feita rævå som alltids uansett. Uansett dokker blir hakkemat 21.april. Dokker kan ikkje seriøst meina dokker har et bedre lag enn oss pr idag. Og eg håpe eg treffe noen fra BGG.

Vespestad? At eg påstod eg ikkje va dretonge betyr ikkje at eg e 45 år. Tror forresten han e flytta utenlands itte så eg hørte rykter. Surpomp og fyllik, men ein jævel på å laga sangar


Brann har eit betre lag enn FFK, jo.

krøvel vellevold

Quote from: Allah on April 04, 2012, 19:24:02 PM
jojo for all del, sikt høgare og gå for gull og alt det der. Ramla nok ner på den feita rævå som alltids uansett.




Vittig når FKH-supportere skal fortelle oss at vi har dårlige sportslige resultater. Hva har egentlig FKH oppnådd? Dere har aldri noen gang slått oss i en tellende kamp. Gå et annet sted med mindreverdighetskompleksene dine!
Legg ned hele klubben!

psv-hasund

http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=2&t=4&start=2220

Ser ut som om de har søkt om utvidet kapasitet, men saken er ennå ikke behandlet av Nff. Kan være et lite håp om flere billetter.

Gulløl

April 04, 2012, 20:55:15 PM #70 Last Edit: April 04, 2012, 21:21:37 PM by Gulløl
Quote from: Allah on April 04, 2012, 19:24:02 PM
jojo for all del, sikt høgare og gå for gull og alt det der. Ramla nok ner på den feita rævå som alltids uansett. Uansett dokker blir hakkemat 21.april. Dokker kan ikkje seriøst meina dokker har et bedre lag enn oss pr idag. Og eg håpe eg treffe noen fra BGG.


Du må leve i en drømmeverden. Ja bortimot alle med fotballkunnskapen på plass om eliteserien mener at Brann har et bedre lag en FKH i år. Gjennomsnittplasseringen de største norske avisene har tippet Brann er på 3 plass, de samme avisene har en gjennomsnittplassering på FKH på 11 plass. Du kan gjerne motsvare at avisene og ekspertene de bruker ikke har peiling, men da er det utrolig morsomt at Haugesund Avis tipper FKH på 5 plass og Brann på 6 plass. Deres lokale avis gjenspeiler den drømmeverdenen dere lever i. Tilfeldig at FKH ble plassert 1 plass over Brann ? Nei selvfølgelig ikke. Et slikt tips reduserer mindreverdighetskomplekset dere har til storebror Brann, selger nok mer aviser på det også, men den drømmeverden får dere bare leve i kortsiktig. Dere er favoritt til å slå Brann i denne kampen siden dere er et slikt sterkt hjemmelag men dere havner ganske sikkert ikke over Brann på tabellen i år likevel. Oddsene for det er små. Det at dere er et dårlig bortelag sender dere nedover på tabellen, i fjor tapte dere 10 av 15 bortekamper og at det blir noe bedre i år er det ingen ting som tyder på. Altså dere blir ikke "best i vest" i år heller slik dere drømmer om.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on April 04, 2012, 17:35:13 PM
Er det en av de faste skribentene her inne som kødder, lagt seg profil og lagt seg til en skikkelig tøff araberdialekt ?  ;D

Hva er den greia med å skrive på dialekt ?? Har inntrykk at supporterforum der en skriver mye på dialekt=masse trommer og roperter på tribunene og tralala dunk dunk.


Aa skrive paa dialekt er tullete, i alle fall saaa overdrevent. Men Maakeberget har vel ikke tromme?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on April 04, 2012, 20:55:15 PM
Quote from: Allah on April 04, 2012, 19:24:02 PM
jojo for all del, sikt høgare og gå for gull og alt det der. Ramla nok ner på den feita rævå som alltids uansett. Uansett dokker blir hakkemat 21.april. Dokker kan ikkje seriøst meina dokker har et bedre lag enn oss pr idag. Og eg håpe eg treffe noen fra BGG.


Du må leve i en drømmeverden. Ja bortimot alle med fotballkunnskapen på plass om eliteserien mener at Brann har et bedre lag en FKH i år. Gjennomsnittplasseringen de største norske avisene har tippet Brann er på 3 plass, de samme avisene har en gjennomsnittplassering på FKH på 11 plass. Du kan gjerne motsvare at avisene og ekspertene de bruker ikke har peiling, men da er det utrolig morsomt at Haugesund Avis tipper FKH på 5 plass og Brann på 6 plass. Deres lokale avis gjenspeiler den drømmeverdenen dere lever i. Tilfeldig at FKH ble plassert 1 plass over Brann ? Nei selvfølgelig ikke. Et slikt tips reduserer mindreverdighetskomplekset dere har til storebror Brann, selger nok mer aviser på det også, men den drømmeverden får dere bare leve i kortsiktig. Dere er favoritt til å slå Brann i denne kampen siden dere er et slikt sterkt hjemmelag men dere havner ganske sikkert ikke over Brann på tabellen i år likevel. Oddsene for det er små. Det at dere er et dårlig bortelag sender dere nedover på tabellen, i fjor tapte dere 10 av 15 bortekamper og at det blir noe bedre i år er det ingen ting som tyder på. Altså dere blir ikke "best i vest" i år heller slik dere drømmer om.



At FKH havner over Brann i år, er ingen umulighet. Strengt tatt kan jo nesten alle havne nesten hvor som helst på tabellen. Tippeligaen er jo total bingo. Men at de skal ta over og bli vestlandets nr.1 over tid, skjer ikke. FKH er en klubb som presterer over evne. De kan aldri bli et stabilt topplag. Og når klovnen babler om at Brann har vært fullstendig crap i årtier, så viser vel det at fyren overhodet ikke har peiling. De siste 15 årene har gitt oss ett seriegull, tre sølv, to bronse, ett cupgull, to cupsølv, avansement fra gruppespillet i UEFA-cupen, og på 2000-tallet er vi nr. 2 på maratontabellen. Hva har FKH å vise til, liksom? To sjetteplasser? Men det er vel sånn som skjer når man plutselig blir fotballinteressert når det lokale laget rykker opp til Tippeligaen. Da vet man ikke så mye om det som har skjedd før.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Allah on April 04, 2012, 18:22:15 PM
Og jeg simpelthen elsker "opp og nedad" holdninger dere har ovenfor oss arabere (mjølner etc). Er helt overbevist om at den får dere rett i fleisen (ansiktet/fjeset) en dag. Ikke i år, ikke neste år men om ikke lenge. Dere og viging har vært fullstendig crap i årtier. Vestlandet er "up for grabs" og vi skal iallefall gjøre et forsøk. Dere og viging hadde og har alle forutsetninger for å lykkes, men det går til helvete hver gang. Og nå forsøker dere med Rune "Angst-i-Ryggen" Skarsfjord".


De fleste oppfoerer seg helt fint. Hadde du fulgt med litt utenfor byen din, hadde du faatt med deg at et oellglass og noen klistremerker paa puben deres ikke akkurat er en big deal.
Til helvete hver gang faktisk? Vi tok vel gull i TL i 07. Naar tok dere TLgull sist???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Quote from: Allah on April 04, 2012, 19:24:02 PM
Og eg håpe eg treffe noen fra BGG.


Sånn at du kan ta luen til en som klistrer klistremerke igjen? Herre...
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on April 05, 2012, 10:18:07 AM
Quote from: Allah on April 04, 2012, 19:24:02 PM
Og eg håpe eg treffe noen fra BGG.


Sånn at du kan ta luen til en som klistrer klistremerke igjen? Herre...


"Kodak-moment", vet du!
Legg ned hele klubben!

revert

På generelt grunnlag kan jeg si at når motstandersupportere kommer inn på dette forumet forventes det en viss ydmykhet fra den / de som besøker. Akkurat som jeg håper Brann-fans oppfører seg nogenlunde når de besøker andre lags forum. Hva en gjør på VGD blir litt annerledes. Så vil du faktisk få til en saklig disksjon foreslår jeg du legger igjen den "kjekkas"-tonen den og prøver å diskutere uten å kaste brannfakler (hoho!) ofte.

Jeg diskuterer gjerne med motstanderfans, men da må det være saklig fra begge sider.

kjøtt

At det blei kastet ett glass inn på Dikselen er rein løgn. Var ein gjeng fra BGG som gjekk forbi der i fjor og sang nokon sangar mot Haugesund fansen der. Da blei det kastet ett glass ut fra Puben.

Og om dåke syns da e så gale klistra opp nokon klistermerke på ein pub bør enn vel kansje melde seg inn i frelsesarmeen eller noko i staden for og vera fotballsupporter.

Og koffor gidde enn og komma inn her og vera "kjekke i kjeksen" om enn ikkje bryr seg om Brann egentlig? Lukte jo mindreverdighetskompleks lang vei.

Klaus_Brann

Det var slik jeg oppfatta det også. Jeg så bare glasset som kom ut fra puben, og da ble det litt ampert. Og det var ikke bare BGG der, mange andre også.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

posemedsnopi

Quote from: krøvel vellevold on April 04, 2012, 19:34:04 PM
Quote from: Allah on April 04, 2012, 19:24:02 PM
jojo for all del, sikt høgare og gå for gull og alt det der. Ramla nok ner på den feita rævå som alltids uansett.




Vittig når FKH-supportere skal fortelle oss at vi har dårlige sportslige resultater. Hva har egentlig FKH oppnådd? Dere har aldri noen gang slått oss i en tellende kamp. Gå et annet sted med mindreverdighetskompleksene dine!


fkh har i det minste rykket opp flere ganger enn oss det siste tiåret...

Ellers er Allah en ypperlig ambassadør for "byen med det store hjerta...."

Gulløl

April 09, 2012, 11:17:11 AM #80 Last Edit: April 11, 2012, 22:11:20 PM by Gulløl
Det er ingen grunn til å sitte hjemme når Brann spiller mot Haugesund lørdag om 13 dager, det er fremdeles ledige plasser ved siden av de røde på borteseksjonen G selv om det har minket jevnt og trutt siste dager.

Felt F er det 45 ledige plasser. Felt E er det 100 ledige plasser. Felt D er det 59 ledige plasser.

Billetter kan bestilles/reserveres hos Scanticket på tlf. 852 33 219 og en kan ringe
mellom 08:00 til 16:00 (man - fre) og 09:00 - 13:00 (lør).

Hos Scanticket utsalgssted/kommisjonær kan billetter kjøpes/hentes følgende steder:

Alle har vel noen betjente som bor en av plassene som kan hente billetene.

Fullstendig og detaljert liste her:
http://www.scanticket.no/Default.aspx?Pag_Id=6
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 11, 2012, 22:12:08 PM #81 Last Edit: April 13, 2012, 20:48:43 PM by Gulløl
10 dager til kampstart. Det har minket ytterligere på billettene ved siden av borteseksjonen, tror denne enden av langsiden blir ganske rød. Tallene i parentes var statusen for to dager siden.

Felt F er det 39(45) ledige plasser. Felt E er det 69(100) ledige plasser. Felt D er det 43(59) ledige plasser.
Se innlegget over hvordan en får kjøpt billett.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

oslo øst

var og kjøpte billett til haugesund kampen i dag , var ikke mye igjen på f feltet var vel kun de 2 nederste setene du kunne få billetter ved siden av hverandre .  jeg var den 4 som hadde kjøpt billetter hos dem til denne kampen ( drammens tidende ) så får vi se om vi blir kasta på hue og ræva ut fra f feltet :-)   .
er det noen som vet om ett greit sted og se fotball i haugesund etter kampen barcelona-real madrid er nå satt til lørdag 21 april 2000

Gulløl

April 13, 2012, 00:40:11 AM #83 Last Edit: April 13, 2012, 00:42:06 AM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Klart man på synge den sangen!:) så får dere heller "stand your ground". De kan ikke hive ut 150 stk, da blir det rabalder.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

YadaYada

Quote from: oslo øst on April 12, 2012, 18:58:20 PM
er det noen som vet om ett greit sted og se fotball i haugesund etter kampen barcelona-real madrid er nå satt til lørdag 21 april 2000


Kampen vises på den nye sportsbaren på kaien og på Sir Toby har jeg blitt fortalt. Sir Toby er dog en Maakeberget-plass. Vi er en gjeng som skal overnatte til søndagen og går rett på sportspuben etter kampen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

tj00m

Quote from: YadaYada on April 13, 2012, 07:27:42 AM
Quote from: oslo øst on April 12, 2012, 18:58:20 PM
er det noen som vet om ett greit sted og se fotball i haugesund etter kampen barcelona-real madrid er nå satt til lørdag 21 april 2000


Kampen vises på den nye sportsbaren på kaien og på Sir Toby har jeg blitt fortalt. Sir Toby er dog en Maakeberget-plass. Vi er en gjeng som skal overnatte til søndagen og går rett på sportspuben etter kampen.


Maakeberget sitter på sportsbaren nå når Dikselen er nedlagt. Så det er meget mulig en ikke kommer inn der etter kamp, om en har supportereffekter i rød farge.
Brann Bergens Stolthet!

Gulløl

April 13, 2012, 20:52:00 PM #87 Last Edit: April 14, 2012, 21:09:14 PM by Gulløl
Det nærmer seg lørdagsfest og kamp i Haugesund folkens 8), en rask 2,5 timers kjøretur fra Bergen Sentrum.
Siste oppdatering av ledige billetter ved siden av bortefeltet (G).  Tallene i parentes var statusen for to dager siden.
Felt F er det 26(39) ledige plasser. Felt E er det 45(69) ledige plasser. Felt D er det 36(43) ledige plasser. Med Brann seier mot Strømsgodset og fokus mot Haugesund tipper jeg denne restbeholdningen er utsolgt mandag. Billetter kjøpes hos Scanticket som nevnt lenger oppe.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

osoerli

Fekk 2 billettar på felt F, rad 2.  Vurderer å stilla i rødt slik at me blir hivd over på felt G for å koma litt høgare opp?  Var 35 ledige på feltet før eg kjøpte.  Det aller meste på 1. rad, bare enkeltbillettar høgare oppe.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

Hvis de ikke kan ta flere på G på grunn av sikkerhetsregler, så ville jenikke satset på at det ville skje
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

April 14, 2012, 21:14:24 PM #91 Last Edit: April 14, 2012, 21:17:53 PM by Gulløl
Blir nok klart enklere å snike seg inn på felt G en å bli hivd over fra felt F  ;D.

Bortefeltet til FKH er Norges klart enkleste eliteseriebortefelt å snike seg inn på, det er noe ALLE vet, garantert en del som har planlagt det også. Så 250 kan i praksis bli over 300 på felt G. Ser ikke bort fra at vi skal klare over 200 på felt D-E-F,  så totalt 500++ kan vi bli. «Slogmåseberget» har ikke sjanse til å overdøve oss, hehe 8)

Status restplasser i kveld: 21 + 36 + 26 (felt D-E-F). Når billettsalget startet var det mulig å få plasser ved siden av hverandre helt bak  t.o.m. rad 8 på felt F. Garantert lite arabere som har kjøpt på de fremste radene, et felt som er lite attraktivt for de (populært kalt fucings F der i byen) :).
.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

YadaYada

Dersom NFF finner på å godkjenne utvidet antall på borteseksjonen til 500(?), vil da alle billettene 250 + 70 bli lagt ut for åpent salg eller vil Bataljonen selge flere til den organiserte turen?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

stig

Blir det utvidelse vil det meste gå til åpent salg via Brann. Vi har bedt om flere billetter vi kan selge som åpent salg til våre medlemmer. Vi har solgt 125 billetter(vår kvote) med tur, mens Brann har forpliktet seg til å selge 55 billetter med vår båt.

Nettsideansvarlig

Leffen

April 16, 2012, 10:12:34 AM #94 Last Edit: April 16, 2012, 10:33:11 AM by Leffen

YadaYada

Forøvrig enig med Krøvel over angående kampen mot Haugesund. Vi kommer til å se mange mål i denne kampen, det er jeg ikke i tvil om.

Haugesund kommer til å gå ut og presse og ligge høyt (slik både Godset og Molde hadde suksess med) samtidig som de kommer til å være kyniske og gi alt, hele kampen.

Det ene er det mentale som vi mangler til denne kampen her og som jeg tror er en stor utfordring for Skarsfjord å jobbe med denne uken.  Det andre er at jeg kan ikke se at vi har mulighet i forsvarsrekken vår til å kunne matche farten til Djurdjic og Søderlund.

Jeg har vært på alle seriekampene i Haugesund siden 97 og ikke opplevd ett tap der enda. En statistikk som vil brytes med et smell i år. I år reiser jeg til Haugesund med et høyt pengebeløp på H. Så blir ikke skuffelsen fullt så stor.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Markmus

Slik vi spiller i dag må vi nesten spille med sidemakker til Ojo. Ellers er all polingen meningsløs. Og det er den. Så jeg er med på oppstillingen din, Leffen.
Ka du ve?

roaldinho

Quote from: YadaYada on April 16, 2012, 10:21:57 AM


Jeg har vært på alle seriekampene i Haugesund siden 97 og ikke opplevd ett tap der enda. En statistikk som vil brytes med et smell i år. I år reiser jeg til Haugesund med et høyt pengebeløp på H. Så blir ikke skuffelsen fullt så stor.


Og Brann hadde ikke tapt hjemme for Godset siden 1998, så her brytes nok en statistikk. Hvis Jonsson ikke stiller og man stiller Grorud/Kalven med Zsolt og Mjelde nok en gang på banen, samt ingen Austin, så kommer vi til å tape. Frykter denne kampen, og det med god grunn.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/kjop-billett-til-fkh-kampen/

Billettsalget starter i morgen i Brannbutikken i sentrum. Du må ha partoutkort for å kunne kjøpe billett.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Så det blir salg av billetter likevel. Ja interessen internt i Brann og sponsorene er vel på lavmål der også etter den store flausen i går. Men tabbe at de ikke ble lagt ut til salgs i forrige uke. Ikke sikkert de klarer å selge ut nå. Men hvor mange billetter er det snakk om ?

Er det 250 totalt eller har Brann fått mer ?
Bataljonen allerede solgt 125 billetter i båtpakken.
Brann skal selge 55 billetter med  båten.
Rest på 70 enkelt billetter uten båt ??
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up