• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FKH-Brann, lørdag 21 april kl.18.00 (5 runde)

Started by Gulløl, February 29, 2012, 12:57:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

February 29, 2012, 12:57:35 PM Last Edit: February 29, 2012, 13:06:47 PM by Gulløl
Litt tidlig å lage kamptråd til bortekampen mot Haugesund men gjør det likevel siden de veldig få bortebillettene i dag blir lagt ut til salgs kl.18.00. Bataljonen setter opp båt inklusiv kampbillett ser jeg under denne linken:

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=761

Vi har krav på 5 % og det er dessverre kun 250 billetter, som nok er langt mindre en etterspørselen vil være til en slik lørdagskamp i nabobyen i sør. Behovet til Brann supporterne er nok minst 3 ganger så høyt, så den vesle kvoten på 250 billetter blir nok raskt utsolgt.

Noen som kan svare om alle 250 billettene blir i pakken med båtreisen eller blir det noen billetter i fritt salg også, eventuelt hvor mange ? Er det en eller to båter som går ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Alle 250 billetter går ikke til pakken, men hele Bataljonens andel går til den ene båten vi har.

Hvordan Brann vil håndtere resten kan ikke jeg svare på. Det må det bli Brann som svarer på, men regner med de vil legge ut for fritt salg, men samarbeidspartnere blir sjeldent glemt ved en slik anledning.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Når man annonserer salgsstart klokken 18 til en attraktiv tur der det blir kamp om billettene:

HVORFOR I HELVETE STARTER IKKE SALGET KLOKKEN 1800 DA???? FAENS HOBBYORGANISASJON!

Jeg sitter på en konferanse og kan faen ikke sitte på nettet hele kvelden for å se om det kommer noe!
Legg ned hele klubben!

Røde Jarl


olebrann3

Da er Haugesund turen(21. april) klar for bestilling i nettbutikken. Om du blir med på denne turen er du sikret billett. 700 kr med billett!

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=4&subgid=0&wwwalias=brannbataljonen&pid=103

olebrann3

Quote from: krøvel vellevold on February 29, 2012, 18:11:52 PM
Når man annonserer salgsstart klokken 18 til en attraktiv tur der det blir kamp om billettene:

HVORFOR I HELVETE STARTER IKKE SALGET KLOKKEN 1800 DA???? FAENS HOBBYORGANISASJON!

Jeg sitter på en konferanse og kan faen ikke sitte på nettet hele kvelden for å se om det kommer noe!


Dessverre er ikke alltid nettbutikken til å stole på. Kom en feilmelding og måtte da oppdatere hele nettbutikken på nytt. Dette tok rundt 10 min. Men det er fremdeles ledige plasser!

krøvel vellevold

Quote from: olebrann3 on February 29, 2012, 18:19:32 PM
Quote from: krøvel vellevold on February 29, 2012, 18:11:52 PM
Når man annonserer salgsstart klokken 18 til en attraktiv tur der det blir kamp om billettene:

HVORFOR I HELVETE STARTER IKKE SALGET KLOKKEN 1800 DA???? FAENS HOBBYORGANISASJON!

Jeg sitter på en konferanse og kan faen ikke sitte på nettet hele kvelden for å se om det kommer noe!


Dessverre er ikke alltid nettbutikken til å stole på. Kom en feilmelding og måtte da oppdatere hele nettbutikken på nytt. Dette tok rundt 10 min. Men det er fremdeles ledige plasser!


Ja hvis det er en teknisk feil som er grunnen, så er man jo unnskyldt. Men det er forbanna irriterende å skulle snike seg til et par minutters pause fra en konferanse - for å sikre seg billetter til noe som det blir rift om - og så skjer det ingenting!

Ja, og så er jeg selvsagt godt fyrt opp av tiltaksløsheten rundt skrivefeilnavnet. Ikke det at det er forbanna viktig, men det er jo talentløst å ikke ordne opp i det en åpenbar feil påpekes. Derfor "faens hobbyorganisasjon"...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Fortsatt billetter igjen. Ikke så veldig overraskende egentlig. Man skulle jo tro at knappheten skulle selge ut denne kampen på noen minutter, men mange har vel ikke begynt å tenke på sesongen nå i slutten av februar.

Blir vel mye styr med denne kampen senere med mange som ikke får tak i billett. Men de har altså hatt en god sjanse i kveld!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

stig

Min erfaring er at denne turen ikke blir utsolgt umiddelbart, siden den blir tv-satt så tidlig. Dermed blir den lagt ut for salg før folk har fått hodet vekk fra Nrk og vinterbonanzaen.

Mange ønsker kun billett, så de venter nok til brann sitt salg starter.
Nettsideansvarlig

Gulløl

March 01, 2012, 00:16:42 AM #9 Last Edit: March 01, 2012, 00:33:16 AM by Gulløl
Tviler på at det noe særlig salg fra Brann når ansatte og sponsorer har forsynt seg. Men en kan jo håpe.

Om jeg ikke får billetter i det eventuelle åpne salget til Brann gjør jeg som i fjor og kjører ned til Haugesund og stiller meg foran billettluka til FKH og kjøper på hjemmeseksjonen som ligger ved siden av borteseksjonen. G feltet er bortefeltet, D - E - F er feltene ved siden av. Så felt F er best for oss som vil være ved siden av bortefeltet.
Vi var vel en 30 - 40 Brann supportere som satt der i fjor, gikk helt fint det.

Går ut fra at FKH gjør som i fjor og ikke har nettsalg av billetter, kun i luka i den brakka ved Stadion.
Var vel noe med "risikokamp"(?) som gjorde at det ikke ble nettsalg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

I fjor gav Brann oss noen ekstra billetter som de ansatte ikke skulle bruke. Fredag var visst ikke så populært der i gården. I år tror jeg det blir en mye større kamp om billettene.
Nettsideansvarlig

olebrann3

Quote from: Gulløl on March 01, 2012, 00:16:42 AM
Tviler på at det noe særlig salg fra Brann når ansatte og sponsorer har forsynt seg. Men en kan jo håpe.

Om jeg ikke får billetter i det eventuelle åpne salget til Brann gjør jeg som i fjor og kjører ned til Haugesund og stiller meg foran billettluka til FKH og kjøper på hjemmeseksjonen som ligger ved siden av borteseksjonen. G feltet er bortefeltet, D - E - F er feltene ved siden av. Så felt F er best for oss som vil være ved siden av bortefeltet.
Vi var vel en 30 - 40 Brann supportere som satt der i fjor, gikk helt fint det.

Går ut fra at FKH gjør som i fjor og ikke har nettsalg av billetter, kun i luka i den brakka ved Stadion.
Var vel noe med "risikokamp"(?) som gjorde at det ikke ble nettsalg.


Selv om det i teorien ikke er lov, er jo dette en grei ting å gjøre. Ingen kommer til å bli kastet vekk vil eg tro. Ring alle bekjente i haugesund!!

Gulløl

Det er Metal Festival i Haugesund samme helgen som Brann spiller der. På Flytten og Byscenen.Så det er mulighet å kombinere Brann kamp og musikk den helgen for de som har interesser i begge retninger.
http://karmoygeddon.no/13-apen-informasjon/kommendekonserter/35-karm%C3%B8ygeddon-2012

Ellers har Bataljonen gjort avtale om en samlingsplass ? I fjor var vi på Flytten. Som nevnt over er den opptatt med Metal den dagen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Vi har ikke avtalt noe enda. Kom gjerne med innspill.
Nettsideansvarlig

Gulløl

Ser at det minker på antall plasser til båtturen, nå er det kommet ned i 20-49 stk restplasser. Om det ikke er utsolgt i løpet av morgendagen er det ihvertfall utsolgt på lørdag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tj00m

De har gjort en del om her nede nå, med å gjort pubber om til nattklubber. Det mest optimale vil jeg tro hadde vært Mack kjelleren. Ligger på kaien, greit uteområde, og de har alltid trubadur (som forhåpentligvis kan brannsanger?)
Brann Bergens Stolthet!

1908

No har Bataljonen valgt å dra fra Bergen kl 13.00... Dette er så seint at det ikke blir tid til noe pub... Rart at mann ikke skal få kose seg litt på land før kamp på en Lørdag....

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Det kan sikkert tenkes, uten at jeg på noen som helst måte er noe økonomisk geni, at leieprisen øker jo lenger man har båten. Og at Bataljonen derfor tenker mer på medlemmene sin lommebok enn på hvor lenge visse grinebitere vil sitte på pub i Haugesund.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

1908

Jaha?? Prisen er jo mye den samme som feks turen til Stavanger.. Er jo mye mer utgifter ned der enn til Haugesund.. At det ikke skal vere lov å få 1 time en gang i Haugesund er dårlig..

Northside

March 02, 2012, 15:04:11 PM #20 Last Edit: March 02, 2012, 19:01:09 PM by Northside
Selv kunne jeg tenkt meg noen timer på pub i Hagesund og nevnte dette for Bataljonen før turen ble lagt ut.
Da var leieprisen en av grunnene til at vi ankommer rett før kamp. Jeg ser jo den. Ikke alle som vil betale en masse ekstra for at båten skal ligge å duppe ved kai i Haugesund slik at en liten del av gjengen som er på tur kan slukke tørsten på pub.

Får heller satse på fint vær og noen kalle øl på dekk nedover mot Haugesund :D

Klaus_Brann

Det er vel ikke en liten gjeng som er tørst;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Quote from: Northside on March 02, 2012, 15:04:11 PM
Selv kunne jeg tenkt meg noen timer på pub i Hagesund og nevnte dette for Bataljonen før turen ble lagt ut.
Da var leieprisen en av grunnene til at vi ankommer rett før kamp. Jeg ser jo den. Ikke alle som vil betale en masse ekstra for at båten skal ligge å duppe ved kai i Haugesund slik at en liten del av gjengen som er på tur kan slukke tørsten på pub.

Får heller satse på fint vær og noen kalle øl på dekk nedover mot Haugesund :D


Om leieprisen er så mye, kan vi da risikere at turen til Stavanger og sandnes blir spinndyr?? Er jo 1-2 timer lengre seilas en vei enn Haugesund. 2011 betalte vi vell 750 ned til Stavanger... Er bare 50 mindre enn Haugesund.. Skulle lett betalt 50 kr extra for å vere i Haugesund 1-2 timer...

stig

Her var det litt å gripe fatt i.

Vi fikk samme spørsmål på facebook(Samme person?) og der svarte jeg at, vi (jeg) rett og slett ikke hadde tenkt over den problemstillingen. Vi tok avgangstiden i fjor og tok høyde for èn time tidligere kampstart og la ut.

Forøvrig ble ikke den saken videre kommentert, men jaggu dukket spørsmålet opp på nytt her.

Jeg har ikke fått viderebrakt Northside sitt tips på forhånd,dessverre.

Jeg syns selv det kunne vært greit med et par timer der, og vi kan selvsagt sjekke muligheten for tidligere avgang, uten at jeg vil love noe her og nå.

Dette med pris har ikke jeg,som bestilte båten, hørt noe om. Prisen fikk vi før vi skrev ønsket avgangstid. Forøvrig har vi gått ned 50 kr fra i fjor.

Problemstilling nr 1 nå  er om folk vil få med seg tidligere avgang, hvis vi velger det.  Alltid best med endring andre veien, slik at de som ikke får det med seg i hvert fall får med seg tur. Dette finner vi sikkert en løsning på siden det er lenge til kampstart.

Problemstilling 2, som jeg ikke skal skryte på meg at vi tenkte på på forhånd, er selvsagt sikkerhetsapektet. Selv om kampen av NFF ikke er betegnet som høyrisiko, vet vi at politiet helst ikke ønsker for mange Brannsupportere for lenge. Dette kan vi sikkert diskutere med brann og gjeldende etat.

Vi skal selvsagt diskutere avgangstid på neste styremøte, og så komme tilbake til om vi endrer.

Håper dette svaret duger for deg 1908?
Nettsideansvarlig

Nixon

Som en liten motvekt kan jeg si at jeg ikke har behov for å komme ned noe særlig tidligere!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

1908

Takker Stig..

Hadde vert kjekt om dere kunne skjekket opp.. Det var jo ikke noe problem i fjor før kampen.. Så tror ikke vi skal frykte noe i år heller.. Syns det var en veldig god stemmning nede ved puben før kampen jeg.. De fleste som melder seg på turen legger jo igjen enten mail eller nummer etter seg.. Det er jo enda 7 uker til kampen. Så om vi tar feks avgang 11.30 så tror jeg dere hadde klart å gi ut beskjed til folket :)

Gulløl

March 08, 2012, 00:51:35 AM #26 Last Edit: March 08, 2012, 00:53:24 AM by Gulløl
Brann mister Flytten, mens FKH mister sin stampub Dikselen på kampdagen i forbindelse med denne tidlige omtalte musikkfestivalen. Så begge lag må finne seg nye møteplasser. Bør vel ikke plasseres ved siden av hverandre :-\.
Et par klipp fra Maakeberget:
______________
"Ved Brannkampen er dikselen leid ut til Karmøygeddon, og kampen er flyttet til lørdagen, så her blir det krasj. Maakeberget skal derfor finne alternativ plass.(indre kai)"
______________
hvis det e fakta at me e kasta ut av vår egen stampub bør d ses på andre alternativ, dei bør helst utelukka kaien. På ein kamp som mot brann, der det er enormt mye følelser ute å går, da bør ikkje brann fans og FKH fans barke i sammen. Slike jeg ser det nå er det kun 2 puber igjen i haugesund utenom på kaien. Capteins i sjoldavegen å Lorden i haraldsgatå. Det er da stor sansynlighet for bråk vist både me og brann e på kaien.mitt forslag er leige captains saloon i kjellaren på captains, der hadde de lokale før iallefall. eller me kjøre på med folke fest i byparken pylsa pils å andre små ulovligheter bra for bybilde at det skjer noe ikkje bara på kaien
_____________
http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=19&t=2527&hilit=Brann&start=90
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Vittig hvordan de hauser dette oppgjøret opp til å være et skikkelig hat-derby. FKH er jo for oss like uspenende som Mjølner.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Hva er det måkesupporteren sier? At de er en gjeng bråkmåkere? For jeg kan ikke se at det skal være noe problem for Brann-supportere å ta seg noen kalde med måkene.
Ka du ve?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tj00m

Quote from: krøvel vellevold on March 08, 2012, 05:54:47 AM
Vittig hvordan de hauser dette oppgjøret opp til å være et skikkelig hat-derby. FKH er jo for oss like uspenende som Mjølner.


Helt enig! Skjønner ikke dette med hatoppgjør og høyrisikokamp. Selv bor jeg i Haugesund nå, og er ikke "redd" for å gå offentlig med Branndrakt, verken på vanlige dager eller den dagen.

Det er forøvrig fryktelig trist om vi må være på Lord Nelson pub. Var på et humorshow for noen uker siden, og da ble det sagt: "når en kommer inn på Lord Nelson skulle en tro at røykeloven ble innført for 10 minutter siden!".. Og det er vel heller ikke så langt i fra sannheten. Og det ligger ikke på kaien. Dette bør være et sistevalg spør du meg!

Som nevnt tidligere, Mack kjelleren hadde vært tipp topp! Ellers har en Café MM, Samson og Willy Knickersen også på kaien, alle har uteområde. Har aldri vært innom sistnevnte..
Brann Bergens Stolthet!

Gulløl

Trodde båtpakken til Haugesundkampen var utsolgt men ser faktisk det er en liten rest igjen, 10 - 19 plasser.
http://www.mamut.net/brannbataljonen/shop/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3


1908

Går ut ifra at det ikke blir endret avreisetid siden det ikke er blitt nevnt noe??

stig

Quote from: 1908 on March 22, 2012, 20:28:38 PM
Går ut ifra at det ikke blir endret avreisetid siden det ikke er blitt nevnt noe??


Det var min jobb å oppdatere etter styremøtet vi hadde i forrige uke.


Vi har vurdert ditt og andres innspill om tidligere avgang, samt innpill om at avgangstid er helt ok som den er, og forhørt oss med båtselskap.

Vi fortsetter med seineste oppmøte tid kl 13. Det vi vil prøve å få til er at båten er på plass tidlig, slik at vi kan sjekke inn løpende, og komme oss avgårde så fort alle er ombord. Vi har tidligere klart å komme oss ut 5-10 min etter seineste oppmøtetidspunkt, og satser på en effektiv ombordstigning. Det vil gi oss en 40-50 min tidligere avgang enn planlagt.


Vi har fått innspill fra sikkerhetsansvarlig om at det er en fordel at vi ikke ankommer for tidlig. Selv om det ikke er en høyrisikokamp virker det å være flere i Haugesund som ikke trives i vårt herlige selskap.

Skal oppdaterer artikkelen i løpet av helgen. Når det næmer seg kamp vil det påminnes om at seineste oppmøtetid faktisk kan bety at hvis du kommer etter den, kan du risikere å stå igjen.

Nettsideansvarlig

1908

Så vi skal bli tvunget til å vere i vår egen by pga noen ikke liker oss?? Er vi så svake at vi bare godtar det? Tror du måkene i Haugesund holder seg hjemme om noen hadde sagt vi ikke liker de i Bergen?? Dette blir bare for dumt.. Var det noe bråk i fjor?? Nei.. Da var vi der en god stund før kamp.. Basere på at vi kanskje får en tidlig avgang OM alle kommer tidlig blir for dårlig.. Er alltid en eller annen som henger igjen og vi må vente på.. Sparer ikke nok til uansett til å ta en runde i Haugesund..

stig

I fjor var oppmøtetidspunktet kl 14. kampstart kl 19. I år er tallen 13 og 18.  Det holder med ett spørsmålstegn pr spørsmål, retoriske eller ei.
Nettsideansvarlig

1908

Burde stått avgang kl 13.00 da.. Så hadde nok folk fort kommet før 13.00 =)

olebrann3

Siste oppmøte tid er kl 1300, om noen gambler på å komme etter dette kan det hende at båten er gått. Om båten er klar og det ikke er flere på kaien kl 1305 så går den. Så anbefaler alle å komme før kl 1300.

Forøvrig tror jeg alle møtte før tiden på kvarten mot viking ifjor. Tror faktisk båten gikk 5 min før siste oppmøte tid, siden alle påmeldte var kommet.

1908

Ja, satse på at alle kjenner sin besøkelses tid.. Så får vi (de skumle Bergensere) laget litt liv i Haugesund før kamp :D

Lister

Bare pass på at dere ikke løper mot de, det skal visstnok være truende.
Guinness - Makes you drunk

olebrann3

Turen til Haugesund er nå utsolgt. Vi prøver å ordne flere billetter, om vi skulle få tak i flere så kommer det info på hjemmesiden om det.

Utmedsnolken

Noen som vet når det lokale salget starter?
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

April 02, 2012, 11:39:40 AM #43 Last Edit: April 02, 2012, 11:54:10 AM by Gulløl
Quote from: stig on February 29, 2012, 15:49:53 PM
Alle 250 billetter går ikke til pakken, men hele Bataljonens andel går til den ene båten vi har.

Hvordan Brann vil håndtere resten kan ikke jeg svare på. Det må det bli Brann som svarer på, men regner med de vil legge ut for fritt salg, men samarbeidspartnere blir sjeldent glemt ved en slik anledning.

Har Bataljon ledelsen forhørt seg med Brann. Blir det fritt salg av resten av de 250 billettene, og når starter salget eventuelt ? Har Bataljons medlemmer fortrinnsrett ?

Ellers. Ser at FKH hadde nettsalg av billetter til Molde kampen, kampen mot det "store mesterlaget" litt nord for Bergen. Håper at de er kommet til fornuft og at de kommer til å ha nettsalg av billettene mot Brann også, ikke kun fra den pølsebua. Nå har vi hatt en god del Haugesundere spredd rundt på Brann Stadion i flere år i hjemmekampen, det har vært null problem. Nå må de tåle at vi også får benytte noen av deres hjemmeseter. Høyrisikokamp tøvet som de fabler om må de slutte med, vi er bare noen jævla hyggelige folk som kommer på besøk, slik er det med den saken.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 02, 2012, 15:52:44 PM #44 Last Edit: April 02, 2012, 16:02:35 PM by Gulløl
felt F er en helt ved siden av borteseksjonen.Vi var vel en 30 - 40 Brann supportere som satt der i fjor, gikk helt fint det, men lurt å ikke gå inn døren med Brann supporter utstyr. Det gikk bra å gjøre det i fjor, men mulig at de er strengere i år og en kan bli nektet. Det er bedre å ha Brann drakten og skjerf under jakken og heller ta av seg når en kommer inn slik de fleste av oss gjorde i fjor.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 02, 2012, 16:54:52 PM #45 Last Edit: April 02, 2012, 17:30:43 PM by Gulløl
Og da var mine billetter til Haugesund kampen i boks  :). Kastet meg i bilen og fikk kjøpt hos Scanticket kommisjonæren på Stord. Det var 182 billetter igjen på Felt F ved siden av seksjonen til Bataljonen (felt G). De fleste ledige plassene var fra rad 1 til 7 på denne seksjonen.

På Haugesund Stadion er storparten av billettene på partoutkort, og kampen mot Brann ble fort utsolgt i fjor.
Så det er lurt å være kjapp og ordne seg, ihvertfall ringe og reservere.

For de som ikke kan besøke et av salgsstedene til Scanticket på listen de første dagene kan en ringe og reservere billetter og hente de innenfor en frist. Noen kjører kanskje forbi et av utsalgsstedene i påsken og kan ordne det da. Som det stod under linken er telefonnummeret:
852 33 219
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dumb_ass

hvordan ligger det an med billetter til selve kampen? er det noe ledig på båt?

Hansakongen

Quote from: dumb_ass on April 02, 2012, 21:31:20 PM
hvordan ligger det an med billetter til selve kampen? er det noe ledig på båt?


Båten er utsolgt med andre ord har vel brann kun 70 billetter igjen til salg etter at bataljonen har tatt sin andel til båten. men om de billettene også er revet vekk kan vel mye mulig være jeg har ikke peiling.

tj00m

Quote from: Gulløl on April 02, 2012, 16:54:52 PM
Og da var mine billetter til Haugesund kampen i boks  :). Kastet meg i bilen og fikk kjøpt hos Scanticket kommisjonæren på Stord. Det var 182 billetter igjen på Felt F ved siden av seksjonen til Bataljonen (felt G). De fleste ledige plassene var fra rad 1 til 7 på denne seksjonen.


Kan jeg spørre hvilke plasser du har, og hva de kostet? Hadde vært artig å sitte ved siden av noen brannsupportere. Skal til Stord i morgen, så lurer litt på å kjøpe, eller evt å vente å håpe på bortefeltet.. Shell Heiane?
Brann Bergens Stolthet!

Gulløl

April 03, 2012, 00:39:12 AM #49 Last Edit: April 03, 2012, 00:53:13 AM by Gulløl
Quote from: tj00m on April 02, 2012, 23:28:51 PM
Quote from: Gulløl on April 02, 2012, 16:54:52 PM
Og da var mine billetter til Haugesund kampen i boks  :). Kastet meg i bilen og fikk kjøpt hos Scanticket kommisjonæren på Stord. Det var 182 billetter igjen på Felt F ved siden av seksjonen til Bataljonen (felt G). De fleste ledige plassene var fra rad 1 til 7 på denne seksjonen.


Kan jeg spørre hvilke plasser du har, og hva de kostet? Hadde vært artig å sitte ved siden av noen brannsupportere. Skal til Stord i morgen, så lurer litt på å kjøpe, eller evt å vente å håpe på bortefeltet.. Shell Heiane?


Felt F nedre del. Pris 285 kr for voksne og 150 kr for barn(og muligens student). Shell Heiane ja. Vi var 30 - 40 Brann supportere på det feltet i fjor, blir sikkert ikke noe mindre i år så du får nok selskap. Kjøper du i enden av feltet mot G er du bare noen meter fra bortefeltet. Haugesunderne vi satt med i fjor synes bare det var artig at vi var der og laget liv, var bare en vakt fremfor tribunen som hisset seg litt opp når vi jublet.

De 70 billettene som Brann har igjen på bortefeltet blir det ganske sikkert ikke fritt salg på, de bli nok fordelt mellom ansatte og sponsorer. Var vel slik de gjorde det i fjor etter at Bataljonen hadde fått sin andel til båtturen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up