• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg - Brann søndag 25 mars klokken 20.00

Started by vebo, February 14, 2012, 14:40:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Brann virker mye friskere etter at Soko og Mjelde gikk ut. Blir bredde i spillet og man kan få til et pasningsspill.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gepard

Føler Brann har gitt 90 % idag, faen ikke nok Skars!!!

Belfort

Quote from: roaldinho on March 25, 2012, 20:49:22 PM
Har da for faen ikke lyst å se Dos Santos og hun der kjerringen nå! Skjerpings Tv2


Er nå bedre og se på julie enn dette

roaldinho

Quote from: Belfort on March 25, 2012, 20:51:57 PM
Quote from: roaldinho on March 25, 2012, 20:49:22 PM
Har da for faen ikke lyst å se Dos Santos og hun der kjerringen nå! Skjerpings Tv2


Er nå bedre og se på julie enn dette


Joda, du har et poeng.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Over og ut, latterlig svak prestasjon - kan vere glade for at det endte med berre to mål bak trønderne.
Gå av.

vekkreist

Prica er en rass

Når det er sagt så er det største problemet idag etter min mening forsvarspillet og særlig L Grorud, som har desverre hatt sin svakeste kamp i Brann drakten, uten tvil. Har verken vært sjef eller ryddegutt bak der, og vært sterkt medskyldig til mål imot. Elendige plasseringer og markeringer, dårlige valg hele veien. Synd.


og sist ikke minst, gleder meg litt over de hjernedaue trøndere med sine trommer og sine "kreative" sanger haha. fysøren for noen dårlige "sanger"."""". NESTEN verre enn noen visse fugler.. ....



Belfort

Dette var bekymringsverdig! Ingen står frem og tar tak i kampen og midtforsvaret er helt elendig. Denne marcus bør virkelig være god for at vi ikke skal lekke som en sil i år også

storB

Quote from: roaldinho on March 25, 2012, 20:52:40 PM
Quote from: Belfort on March 25, 2012, 20:51:57 PM
Quote from: roaldinho on March 25, 2012, 20:49:22 PM
Har da for faen ikke lyst å se Dos Santos og hun der kjerringen nå! Skjerpings Tv2


Er nå bedre og se på julie enn dette


Joda, du har et poeng.


Høre på anti Brann mr Alsaker oppsummere kampen samt komme med ville seiersintervjuer med Ivers og Prica? Nei takk, eg skrur av norsk forball når Brann taper..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Kjell249

Utrolig at forsvaret har så stor avstand til midtbanen når vi styrer kampen etter 2-1 scoringen. Skaper sinnsyke rom og sjanser til RBK. Blir ikke noe særlig færre enn 50 scoringer mot i år hvis vi ikke skjerper forsvarsspillet....
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Hatleking

Dårleg i dag, men sjølv om det er vondt, er eg ikkje så veldig pessimistisk for fortsetjinga. RBK var på i dag, og då slit dei fleste.

Klaus_Brann

Da gikk det som ventet, dessverre. Askar og Øvretveit positive, resten var middels.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

hansastril

Stolt og kry

roaldinho

Quote from: storB on March 25, 2012, 20:55:34 PM
Quote from: roaldinho on March 25, 2012, 20:52:40 PM
Quote from: Belfort on March 25, 2012, 20:51:57 PM
Quote from: roaldinho on March 25, 2012, 20:49:22 PM
Har da for faen ikke lyst å se Dos Santos og hun der kjerringen nå! Skjerpings Tv2


Er nå bedre og se på julie enn dette


Joda, du har et poeng.


Høre på anti Brann mr Alsaker oppsummere kampen samt komme med ville seiersintervjuer med Ivers og Prica? Nei takk, eg skrur av norsk forball når Brann taper..


Tok av lyden etter en times tid. Var møkkalei av den trommen, den er ille!

Men joda, du har et poeng.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

vekkreist

Anti Brann Alvsaker som du sier er faktisk Brann supporter.... men mulig han prøver litt for hardt å være nøytral..og da går det gale hehe. Skulle lært noe av Davy kanskje ? . :)


Corleone

Dette tapet må Skarsfjord ta på sin kappe. Hvordan er det mulig å sette Soko (kjeks) til å markere, Iversen?(murstein). Ikke ofte man ser midtbanespillere markere en spiss. Skarsfjord har sovet i timen... Det positive er at vi prøver å spille fotball.


dudo

Til neste kamp vil jeg ha Haugen og Bentley fra start i stedet for Soko og Mjelde. Og Jonsson, selvsagt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Forsvaret vårt er grusomt dårlig, så det er bare å forvente mye baklengs i år. Grorud katastrofalt dårlig den er enormt grei, men har Korc er og elendig i dag.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Atlin


Hvor mange ganger hadde Ojo ballen? Tre ganger? Fire ganger? Kan jeg drøye med å si fem?


Romarius

Viser dessverre at det fremdeles er for mange middelmådige spillere på Brann i år også. Til neste kamp vil jeg først og fremst ha ut dagens to klart svakeste Grorud og Nordkvelle. Dessuten inn med Bentley for Mjelde. Soko var til dels ok før han gikk tom, men har fremdeles sterk tvil om han er personen eller spillertypen vi trenger på midten. Han er ikke akkurat temposterk.
Ellers greit å være ferdig med denne kampen, og vi får bare være glad resultatet ikke ble verre.
Regner med vi ser en helt annen innstilling og trygghet neste kamp.

ostraume

For å prøve å være litt positiv så er det tendenser til bra spill innimellom. Det var tydelig at vi ønsket å spille oss frem, og det var lite poling. Når vi får litt relasjoner (Bentley-Demir og Askar-Sæv) på kantene så bør det være et godt våpen for oss.RBK slo vel strengt tatt mer langt enn oss?

Og 0 poeng på Lerkendal er ikke akkurat noen krise.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Hatleking

Grorud har skuffa ja, og eg heller vel mot å vera einig med dykk...

Sokolowski synst eg no var ganske så god. Veldig god fot som me får mykje bruk for. I tillegg synst eg at me prøvde å halde på ballen litt og spele langs bakken. Ein stor forbetring der, men Ojo var jo knapt borti ballen.

Hatleking


dudo

Soko var tung i serken hele kampen. Kommer seg nok med kamptrening, men hvor god tid har vi? Neste kamp skal vi styre, da er Haugen bra mann som dm.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: Nixon on March 25, 2012, 20:23:49 PM
Quote from: roaldinho on March 25, 2012, 20:19:33 PM
Få ut Mjelde nå, så kan vi utligne!


Denne Mjelde-hetsen begynner å bli litt kjedelig. han er da ikke vår svakeste her ute, og var involvert i skåringen med å dra forsvaret utover. Det er jo litt symptomatisk at Austin sin dødstakling som lett kunne gitt rødt kort nesten ikke blir nevnt her inne. Hadde det vært Mjelde derimot...

Nå begynner det å bli litt bedre her. Men jeg er redd for at laget trenger noen kamper før det setter seg skikkelig. Så kanskje like greit at vi møter Rosenborg borte så tidlig så kan vi spare andre kamper til forhåpentligvis bedre perioder.


Joda, Mjelde var en av de dårligste. Grurud var rett nok dårligere, men han har ikke klippekort.

Det blir en klar styrke når Sokolowski holder en hel kamp. Vi trenger det byttet andre steder på banen.

Det er ikke noe å si på resultatet, og å dømme sesongen etter en tur til Lerkendal vil være uklokt. Man ser noen tendenser til det som har vert vist i treningskampene, men vi trenger ett par kamper til.

Kanskje man burde prøvd Niasse sammen med Ojo på topp? Jeg ser egentlig ikke noen samensetning i den offensive midtbanen som vil fungere optimalt, de styrkene vi viste i denne kampen vil like mye komme til sin rett i 4-4-2. Sannsynligvis mer der siden Ojo får hjelp og dermed frigjør rom for kantene våre.

krakra

Quote from: Romarius on March 25, 2012, 21:05:25 PM
Viser dessverre at det fremdeles er for mange middelmådige spillere på Brann i år også. Til neste kamp vil jeg først og fremst ha ut dagens to klart svakeste Grorud og Nordkvelle. Dessuten inn med Bentley for Mjelde. Soko var til dels ok før han gikk tom, men har fremdeles sterk tvil om han er personen eller spillertypen vi trenger på midten. Han er ikke akkurat temposterk.
Ellers greit å være ferdig med denne kampen, og vi får bare være glad resultatet ikke ble verre.
Regner med vi ser en helt annen innstilling og trygghet neste kamp.
Slo noen strålende pasninger. Satte vel opp Sæv foran Ojos megasjanse i førsteomgang. Men ja. Han mangler mye tempo og passer dårlig i kamper vi ilke styrer. Barmen burde kanskje vurderes i disse kampene? Eller Haugen som har tatt steg defensivt og var bedre enn Soko da han kom innpå


KEO

Nu kør vi!

Markmus

March 25, 2012, 21:13:10 PM #379 Last Edit: March 25, 2012, 21:16:30 PM by Markmus
Ka du ve?

Atlin

Følte meg ganske irritert når jeg fikk vite at Mjelde skulle spille fra start i dag. Demir og Bentley var solide mot Lillestrøm der samarbeidet fungerte fjell.

Neste gang vil jeg at følgende spillere spiller fra start:

- Leciejewski
- Sævarsson
- Korcsmar
- Jonsson
- Demir
- Soko
- Austin
- Bentley
- Kvelle
- Askar
- Ojo

Til slutt vil jeg gratulere barteland med tre poeng som de absolutt fortjente!


storB

Quote from: krakra on March 25, 2012, 21:11:21 PM
Eller Haugen som har tatt steg defensivt og var bedre enn Soko da han kom innpå


Heyy! Snik Haugifisering
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Hatleking

Quote from: Markmus on March 25, 2012, 21:13:10 PM
Langballer på Ojo. Jævla fantasiløst. Glimtvis klarte vi å etablere et spill med dobling på kantene, men ellers var det så innforjævlig mye poling på Ojo.



Det var det då ikkje. Du må ha bestemt deg for det på førehand. Brann prøvde å spele mykje via midtbanespelarane, og det var då vitterleg ikkje mange pælmingar.

Markmus

Quote from: Hatleking on March 25, 2012, 21:15:41 PM
Quote from: Markmus on March 25, 2012, 21:13:10 PM
Langballer på Ojo. Jævla fantasiløst. Glimtvis klarte vi å etablere et spill med dobling på kantene, men ellers var det så innforjævlig mye poling på Ojo.



Det var det då ikkje. Du må ha bestemt deg for det på førehand. Brann prøvde å spele mykje via midtbanespelarane, og det var då vitterleg ikkje mange pælmingar.


Eh? I perioder spilte vi fra midtbane og ut på kantene, men det var mye poling på Ojo. Meningsløs poling.
Ka du ve?

Jose Arrogantio

RBK hadde mange langpasninger. Sammen med deres hurtige kontringer minnet de mye om Brann på sitt beste i fjor.


olebrann3

Håpte å se bra gå ut i 100 og helvette fra start. Noe slik som de gjorde mot lsk ifjor. Det turde de ikke. Synst ikke eg så noe forandring på spillestilen. Bytter som kommer alt for sent. Så har vi samme problem som ifjor, hva gjør vi når Ojo ikke har dagen?

Ps: Nok en gang 2 spisser over 30 som scorte på oss!

Christian

Ikkje mykje å skryte over dette, men det er RBK på Lerkendal - vi er ikkje akkurat godt vant der.

Grorud er dårlig, makker Korcsmar er heller ikkje prima, Austin spiller seg opp. Soko viser noe av det han kan, men ikkje nok. Nordkvelle har eg enno tilgode å forstå hva skal tilføre. Anonym hele kampen igjennom. Mulig han gjør en viktig jobb, men eg klarte i alle fall ikkje å se det.

Ellers positivt med tendenser til spill framover. De som peker på endeløs poling mot Ojo i denne kampen ser det de vil se. RBK slo mer langt enn Brann. Forøvrig var det effektivt mot et famlende midtstopperpar.

Askar var òg positiv - kjempescoring. Var riktignok anonym i første. Det var òg veldig bra tendenser i forkant av Ojos kjempesjanse i første omgang. Om spillerne blir enda litt mer samspilt og kjent med hverandre, kan det bli mye bra framover.

No er det bare å gi alt mot Ulf på fredag og roe nervene med en solid hjemmeseier. Ingen katastrofe sålangt.

Mjelde sin "spytting" ser forøvrig mest ut som høylytt kjefting blåser ut spytt. Litt som det skuespillere på teater gjerne utsetter første rad for.


Jose Arrogantio

Quote from: krakra on March 25, 2012, 21:11:21 PM
Eller Haugen som har tatt steg defensivt og var bedre enn Soko da han kom innpå


Har tidligere talt for dette, og hadde ikke sagt nei takk til Haugen i midten om han fortsetter som han gjorde i dag nei. Han vil nok også funke bedre enn Nordkvelle som OM om vi skal spille såpass trangt som vi gjorde i dag også.


Markmus

Quote from: olebrann3 on March 25, 2012, 21:20:05 PM
Så har vi samme problem som ifjor, hva gjør vi når Ojo ikke har dagen?


Fikk for lite å arbeide med, men herregud for en sjanse han misbrukte da han hoppet FOR høyt :P Den er jeg sikker på han setter 9 av 10 ganger.
Ka du ve?


Markmus

Hæ? Hadde vi virkelig soneforsvar på dødballene slik Berg påstår?
Ka du ve?

olebrann3

Quote from: olebrann3 on March 25, 2012, 21:20:05 PM
Så har vi samme problem som ifjor, hva gjør vi når Ojo ikke har dagen?

Quote from: Markmus on March 25, 2012, 21:22:25 PM
Fikk for lite å arbeide med, men herregud for en sjanse han misbrukte da han hoppet FOR høyt :P Den er jeg sikker på han setter 9 av 10 ganger.


Han fikk ikke mye å arbeide med, det er helt sant. Men når det ikke fungerer skulle vi kunne satt inn en spiss med en annen spillestil. Man må ha en plan b vist ikke plan a funker!

krakra

I dag var han god nok. At han kan bli god nok gørst om noen år er vel en kommentar som utelukkende kommer av alderen. Ikke prestasjonene. 3-1 var ikke bra, men ingen tabbe heller og han hadde flere gode redninger og innvolveringer.
Keepertabber har vi jo måttet leve med i alle tider.

Jose Arrogantio

Quote from: Markmus on March 25, 2012, 21:27:55 PM
Hæ? Hadde vi virkelig soneforsvar på dødballene slik Berg påstår?


Jeg er ikke sikker på om vi i det hele tatt forsvarte dødballer. Tror vi mest bare sto og så på.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on March 25, 2012, 21:28:36 PM
I dag var han god nok. At han kan bli god nok gørst om noen år er vel en kommentar som utelukkende kommer av alderen. Ikke prestasjonene. 3-1 var ikke bra, men ingen tabbe heller og han hadde flere gode redninger og innvolveringer.
Keepertabber har vi jo måttet leve med i alle tider.


Selvfølgelig er det en kommentar som kommer av alderen. 3-1 var en tabbe jo, som kom av mangel på erfaring. Piotr hadde ikke bust ut like uforsiktig.

Nixon

Rød makt på Hansa


Sindre32

Kunne vi leve med de konstante tabbene tiø Opdal i en årrekke, så kan vi nok tåle en og annen tabbe fra en ung og talentfull Brann-gutt.

Får uansett håpe Piotr ikke blir lenge borte.

Go Up