• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kaptein sesongen 2013

Started by Gepard, January 07, 2012, 12:06:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Dette med kapteinsbindet må bety at Skarsfjord ikke har vært så fornøyd med Mjelde, både som kaptein og spiller. Om Skarsfjord hadde vært fornøyd med Mjelde som kaptein hadde han ikke tatt opp det emnet igjen, da hadde Mjelde vært kaptein også i 2012. Jeg tror ikke Mjelde blir kaptein denne sesongen, men at de ikke vil si det for å dra det helt ut. Det blir bare veldig mange spørsmål, og man begynner å lure på hva som skjer. Med de nye midtbanespillerne er det langt fra sikkert at Mjelde spiller fra start neste sesong og man kan selvsagt ikke ha en kaptein som sitter på benken.
Syntes også Mjelde tok seg dårlig ut i media, han kunne fint valgt noe annet å si. Det å si at han ikke bryr seg virker for meg som omvendt psykologi og at han er misfornøyd med dette. Han vil ikke virke sutrete for å skape dårlig stemning, han hadde nok fått en del mot seg. Han kunne f.eks sagt at han ønsker å være kaptein i 2012, men at det er Skarsfjord sin avgjørelse og han vil respektere det fullt og helt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Ewen

Quote from: Lister on January 08, 2012, 00:58:46 AM
Det som gjør det umulig for mjelde å være kaptein er at vi ikke kan ha en kaptein som sitter på benken.

Mjelde er at best en middelmådighet, det ser både sponsorer og unge talenter.
Hvis det skal være argumentet for at han blir kaptein til neste år så vil så til de grader virke mot sin hensikt.



Ser naturligvis at vi ikke er tjent med en kaptein på benken.

Det at Mjelde kommer til å bli sittende på benken denne sesongen avhenger at vi henter nye spillere og ikke minst hvem vi eventuelt henter.

Kapteinsvervet er blitt mer og mer symbolsk i det siste, nettopp derfor tror jeg at Mjelde også har det neste sesong.. Hvem som har kapteinsrollen i garderoben og på banen er ikke nødvendigvis samme mann som bærer armbåndet.

Lister

Quote from: Chrisstah on January 08, 2012, 17:48:32 PM
PVM vil strengt tatt være et hett investeringsobjekt. Jeg er sikker på at PVM vil være en spiller som øker kvaliteten i Brann som igjen øker verdien i klubben.
Guinness - Makes you drunk

Lister

Quote from: Ewen on January 08, 2012, 18:25:48 PM
Ser naturligvis at vi ikke er tjent med en kaptein på benken.

Det at Mjelde kommer til å bli sittende på benken denne sesongen avhenger at vi henter nye spillere og ikke minst hvem vi eventuelt henter.


I påstanden din setter du som forutsetning at Mjelde er god nok for dette Brannlaget. Det får være din mening.
Hadde han ikke vært kaptein i fjorårets sesong så er det min mening at han hadde spilt langt mindre og da hadde vi en mindre og dårligere stall.

Nordkvelle gjør alt mjelde gjør (i positiv forstand), offensivt og defensivt, 10 ganger bedre. Han er den perfekte mannen til å skyve mjelde ut av laget på samme måte som piotr var den perfekte mann til å skyve opdal ut av laget. Greit nok at sammenligningsgrunnlaget blir noe skjevt siden det kun er en keeperplass og potensiellt 10 plasser som en utespiller kan fylle, men point still valid.
Guinness - Makes you drunk

Vizitery

Austin er "sjef" og en motivator selv uten kapteinsbind, kommer til å svirre rykter rundt han så lenge han er i klubben og kan vel når som helst forsvinne.

Kanskje Skarsfjord "prøver ut" litt forskjellige som kaptein nå i starten av treningskampene.

Tror nok det blir Mjelde som er kaptein neste Ã¥r ogsÃ¥, men om jeg skal ha en outsider og fÃ¥ opp oddsen litt pÃ¥ den sÃ¥ setter vi Birkir M. S. der   ;)

Markmus

Hvor godt kommuniserer egentlig Austin med medspillerne? Jada, engelsk er morsmålet hans, men det er Jamaica-engelsk og ikke alltid like enkel å forstå til tross for at den er herlig å høre på :P

Jeg tror i alle fall ikke at Austin trenger et kapteinsbind for å bli bedre. Hørte Fjørtoft si dette etter City-Manu om Scholes: "He's not a leader, but he's leading by example". Føler dette gjelder for Austin også.

Om Kalvenes eller Grorud spiller fast (uten å være skadet, uten å være dritt), så forestiller jeg meg at det er de to det står i mellom. Men uansett tror jeg ikke det ville vært negativt å gi det til Austin.
Ka du ve?

Ewen

Quote from: Lister on January 08, 2012, 18:29:53 PM
Quote from: Ewen on January 08, 2012, 18:25:48 PM
Ser naturligvis at vi ikke er tjent med en kaptein på benken.

Det at Mjelde kommer til å bli sittende på benken denne sesongen avhenger at vi henter nye spillere og ikke minst hvem vi eventuelt henter.




I påstanden din setter du som forutsetning at Mjelde er god nok for dette Brannlaget. Det får være din mening.
Hadde han ikke vært kaptein i fjorårets sesong så er det min mening at han hadde spilt langt mindre og da hadde vi en mindre og dårligere stall.

Nordkvelle gjør alt mjelde gjør (i positiv forstand), offensivt og defensivt, 10 ganger bedre. Han er den perfekte mannen til å skyve mjelde ut av laget på samme måte som piotr var den perfekte mann til å skyve opdal ut av laget.


Dersom Nordkvelle skal ha plassen til Mjelde - hvem skal da ha plassen til Gustav? Virker som Skars er glad i Mjelde ettersom han spilte de fleste kamper i fjor. Hvorfor skal han plutselig ikke være glad i han å sette han på benken mesteparten av sesongen? Tviler på at han har blitt veldig mye dårligere i løpet av julen (sett fra Skars sine øyner)..


dudo

Nei, men spillere som Haugen og Bentley kan ha blitt veldig mye bedre.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Gustav blir erstatte. Kanskje ikke med en ny Om, men dn hkant. Hvis ikke kan Haugen erstatte ham. mjelde spilte alle kampene fordi han var kaptein. Derfor bør han ikke være kaptein i år.

Lister

Quote from: Ewen on January 08, 2012, 21:04:39 PM
Dersom Nordkvelle skal ha plassen til Mjelde - hvem skal da ha plassen til Gustav? Virker som Skars er glad i Mjelde ettersom han spilte de fleste kamper i fjor. Hvorfor skal han plutselig ikke være glad i han å sette han på benken mesteparten av sesongen? Tviler på at han har blitt veldig mye dårligere i løpet av julen (sett fra Skars sine øyner)..


Glad i? Tror nok heller terskelen for å benke mjelde var høyere enn andre fordi han var kaptein. Derfor jeg skrev at han nok ikke ville spillt så mye hvis han ikke var kaptein og er nok også derfor skars går tidlig ut i år og sier at posisjonen som kaptein er oppe til vurdering. Tror nok han har snakket med mjelde om det og lenge før spørsmålet kom opp i media.

Tror også kråken bør ta å sjekke ut slideit eller noe annet som gjør det lettere å skrive...
Guinness - Makes you drunk

monzilla

Jeg er enig med krakra om at det ikke er verdig en kaptein å være så likegyldig til om han får fortsette.

Utmedsnolken

hvem som har båndet på seg, har vel ikke så fryktelig mye å si uansett. tror ikke austing f.eks. modererer seg på banen fordi det er Mjelde som er kapteinen.
"og der snubler Sæternes igjen"

Lister

Er mer signaleffekten enn noe annet, pluss det at kapteinensbåndet = klippekort. Derfor bør det gå til en spiller som er garantert på laget (på grunn av evner og prestasjoner, ikke noe annet)
Guinness - Makes you drunk

Chrisstah

Tror nok ikke Mjelde fikk spille mer fordi han var Kaptein, har vel noe med balansen i troppen i fjor.

Bentley - Gustav - Haugen

Ville vært selvmord å stille med da alle er kjent som de som jukser litt mer enn andre i defensive arbeidet.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krakra



Lister

Quote from: Chrisstah on January 09, 2012, 17:14:12 PM
Tror nok ikke Mjelde fikk spille mer fordi han var Kaptein, har vel noe med balansen i troppen i fjor.

Bentley - Gustav - Haugen

Ville vært selvmord å stille med da alle er kjent som de som jukser litt mer enn andre i defensive arbeidet.


Ja, han gjorde en kjempeinsats defensivt. Spesielt alle de gangene han aldri løp mellom uten å hverken komme i press eller dekke rom. For ikke å snakke om alle de gangene han holdt bredden slik at det overhodet ikke under noen omstendigheter var tilnærmet fri bane på kanten.

Det sagt så var det kamper han gjorde seg fortjent til en plass på laget, desverre var de mer unntaket.
Guinness - Makes you drunk

steinbygger

SÃ¥lenge Grorud er skadefri blir han kaptein.

Chrisstah

January 10, 2012, 14:19:29 PM #68 Last Edit: January 10, 2012, 14:26:30 PM by Chrisstah
Quote from: krakra on January 09, 2012, 17:26:27 PM
Funket for molde


Vi spiller ikke samme formasjon som de gjør, da de spiller en mer 4-3-3 enn en 4-5-1. Ellers så syns de er mer strukturerte i det kollektive arbeidet i Molde. Så dog ikke alle kampene, men der har vi med et mye bedre lag å gjøre. Midtbane spillerene til Molde er mer toveis spillere. I Brann er det mer rollespillere.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Chrisstah

Quote from: Lister on January 09, 2012, 18:25:09 PM
Quote from: Chrisstah on January 09, 2012, 17:14:12 PM
Tror nok ikke Mjelde fikk spille mer fordi han var Kaptein, har vel noe med balansen i troppen i fjor.

Bentley - Gustav - Haugen

Ville vært selvmord å stille med da alle er kjent som de som jukser litt mer enn andre i defensive arbeidet.


Ja, han gjorde en kjempeinsats defensivt. Spesielt alle de gangene han aldri løp mellom uten å hverken komme i press eller dekke rom. For ikke å snakke om alle de gangene han holdt bredden slik at det overhodet ikke under noen omstendigheter var tilnærmet fri bane på kanten.

Det sagt så var det kamper han gjorde seg fortjent til en plass på laget, desverre var de mer unntaket.


Ingen som hevder at Mjelde har gjort en bra sesong i fjor! Men han at han fortjente å spille er det lite tvil om. Mjelde var langt bedre enn både Haugen og Bentley på banen i fjor sett alt i alt. Når folk først har fått seg en hakkekylling så er det visst vanskelig å se noe positivt med han.
Nå som Kvelle og Soko er inne, samt at Haugen og Bentley trolig hever seg, så vil det nok bli vanskelig for Mjelde å spille seg inn på laget om han ikke hever seg 2 hakk.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Jose Arrogantio

Quote from: steinbygger on January 10, 2012, 14:16:32 PM
SÃ¥lenge Grorud er skadefri blir han kaptein.


Din gjetning eller inside informasjon?

krakra

Quote from: Chrisstah on January 10, 2012, 14:30:29 PM
Quote from: Lister on January 09, 2012, 18:25:09 PM
Quote from: Chrisstah on January 09, 2012, 17:14:12 PM
Tror nok ikke Mjelde fikk spille mer fordi han var Kaptein, har vel noe med balansen i troppen i fjor.

Bentley - Gustav - Haugen

Ville vært selvmord å stille med da alle er kjent som de som jukser litt mer enn andre i defensive arbeidet.


Ja, han gjorde en kjempeinsats defensivt. Spesielt alle de gangene han aldri løp mellom uten å hverken komme i press eller dekke rom. For ikke å snakke om alle de gangene han holdt bredden slik at det overhodet ikke under noen omstendigheter var tilnærmet fri bane på kanten.

Det sagt så var det kamper han gjorde seg fortjent til en plass på laget, desverre var de mer unntaket.


Ingen som hevder at Mjelde har gjort en bra sesong i fjor! Men han at han fortjente å spille er det lite tvil om. Mjelde var langt bedre enn både Haugen og Bentley på banen i fjor sett alt i alt. Når folk først har fått seg en hakkekylling så er det visst vanskelig å se noe positivt med han.
Nå som Kvelle og Soko er inne, samt at Haugen og Bentley trolig hever seg, så vil det nok bli vanskelig for Mjelde å spille seg inn på laget om han ikke hever seg 2 hakk.
Han fortjente å starte noen kamper, men langtifra alle.

steinbygger

Quote from: Jose Arrogantio on January 10, 2012, 16:12:30 PM
Quote from: steinbygger on January 10, 2012, 14:16:32 PM
SÃ¥lenge Grorud er skadefri blir han kaptein.


Din gjetning eller inside informasjon?


Litt av begge deler. Han ble hentet for å være en ledertype på og utenfor banen og har vært kaptein i alle klubbene han har vært i på seniornivå.

Jose Arrogantio

Quote from: steinbygger on January 10, 2012, 21:12:35 PM
Quote from: Jose Arrogantio on January 10, 2012, 16:12:30 PM
Quote from: steinbygger on January 10, 2012, 14:16:32 PM
SÃ¥lenge Grorud er skadefri blir han kaptein.


Din gjetning eller inside informasjon?


Litt av begge deler. Han ble hentet for å være en ledertype på og utenfor banen og har vært kaptein i alle klubbene han har vært i på seniornivå.


Men kræsjer ikke det litt med signalene om at vi ennÃ¥ er villige til Ã¥ hente inn en til midtstopper? Tror Grorud er en god kapteintype, tok veldig god føring mot Molde etter Torps utvisning, men synes det blir litt som Mjelde, i at han egentlig ikke er god  nok spillemessig til Ã¥ være fast pÃ¥ laget.

Chrisstah

Quote from: krakra on January 10, 2012, 16:13:34 PM
Quote from: Chrisstah on January 10, 2012, 14:30:29 PM
Quote from: Lister on January 09, 2012, 18:25:09 PM
Quote from: Chrisstah on January 09, 2012, 17:14:12 PM
Tror nok ikke Mjelde fikk spille mer fordi han var Kaptein, har vel noe med balansen i troppen i fjor.

Bentley - Gustav - Haugen

Ville vært selvmord å stille med da alle er kjent som de som jukser litt mer enn andre i defensive arbeidet.


Ja, han gjorde en kjempeinsats defensivt. Spesielt alle de gangene han aldri løp mellom uten å hverken komme i press eller dekke rom. For ikke å snakke om alle de gangene han holdt bredden slik at det overhodet ikke under noen omstendigheter var tilnærmet fri bane på kanten.

Det sagt så var det kamper han gjorde seg fortjent til en plass på laget, desverre var de mer unntaket.


Ingen som hevder at Mjelde har gjort en bra sesong i fjor! Men han at han fortjente å spille er det lite tvil om. Mjelde var langt bedre enn både Haugen og Bentley på banen i fjor sett alt i alt. Når folk først har fått seg en hakkekylling så er det visst vanskelig å se noe positivt med han.
Nå som Kvelle og Soko er inne, samt at Haugen og Bentley trolig hever seg, så vil det nok bli vanskelig for Mjelde å spille seg inn på laget om han ikke hever seg 2 hakk.
Han fortjente å starte noen kamper, men langtifra alle.


Der er vi enig! Syns og byttet Mjelde ut og en eller annen utenom Tadas, ble brukt litt for lite i fjor. Mjelde har sine begrensninger og var til tider et helvete å se på. Men så dårlig som mange hevder han er , er litt å ta i.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Huff

Quote from: Jose Arrogantio on January 10, 2012, 21:28:25 PM
Men kræsjer ikke det litt med signalene om at vi ennÃ¥ er villige til Ã¥ hente inn en til midtstopper? Tror Grorud er en god kapteintype, tok veldig god føring mot Molde etter Torps utvisning, men synes det blir litt som Mjelde, i at han egentlig ikke er god  nok spillemessig til Ã¥ være fast pÃ¥ laget.


Enig. Jeg tror rett og slett ikke Grorud er god nok for ellveren til et lag som skal jakte medalje. Han er for meg en under middels TL-stopper, og da er vi tilbake til den akkurat samme problemstillingen som med Mjelde, at en for dårlig spiller får klippekort pga at vedkommende er kaptein. Faktisk synes jeg Mjelde er bedre enn Grorud, men samtidig er det mindre konkurranse på stopperplassen enn på OM.

krakra

Det er ikke noe problem at Grorud spiller fast med dagens stall. Jeg tror han kan danne en bedre duo sammen med Zsolt enn Kalvenes når de får spilt mange kamper sammen og han kvitter seg med de rotete klareringene. Ideelt sett burde vi hente en kvalitetsstopper, men hvis det ikke skjer er Grorud en het kapteinskandidat.

Jose Arrogantio

Ja med dagens stall er det ikke et stort problem. Men jeg hadde helst sett en bedre midtstopper komme inn, enn at vi lar være å hente noen så Grorud kan være kaptein.

krakra

Det er jo ikke snakk om å la være å hente en kvalitetsstopper for å la Grorud være kaptein. Men det er jo en viss mulighet for at vi rett og slett ikke klarer å hente en ny kvalitetsstopper.

Jeg syns ikke vi skal avskrive Grorud som kaptein fordi han vil havne bak en hypotetisk klassestopper i køen. Syns heller ikke vi burde hente en som er bittelitt bedre enn Grorud, med mindre det er snakk om en med et vesentlig større utviklingspotensiale.

Jose Arrogantio

Hvis Grorud blir kaptein er jo det et klart signal om at vi ikke skal hente en kvalitetsstopper. Klart mulig vi rett og slett ikke finner en, men hvis det er klart allerede nå at Grorud blir kaptein, som steinbygger antyder, så ser det ikke ut som vi kommer til å lete noe særlig heller.

Om vi ikke henter noen ny stopper vil jeg ikke avskrive Grorud, tvert i mot, som sagt tror jeg han har gode kapteinsegenskaper, men jeg håper vi henter en ny stopper og at Grorud da ikke blir kaptein.

nero

Er Grorud nødvendigvis bedre enn Kalven, da? I fjor var vel Kalven kanskje et strå hvassere sett under ett. Vi kan vel ikke ha en kaptein som ikke er bankers på laget, og jeg tror ikke Grorud er bankers.
Lions led by donkeys.

Gepard

Grorud er som type et meget bra kapteinsemne ja, bla mot Molde viste han sin fantastiske innstilling, men det er jo usikkert om han er et naturlig førstevalg.

Det er jo nettopp dette  som gjør kapteinsvalget  sÃ¥pass vanskelig foran denne sesongen. Per nÃ¥ er det jo egentlig kun Korscmar og Austin som kan regnes som bankers pÃ¥ laget av kapteinskadidater. Hva med Korscmar ? Tar jeg helt feil eller har han ikke vært kaptein pÃ¥ u-21 landslaget til Ungarn ?

steinbygger

Quote from: Jose Arrogantio on January 11, 2012, 16:11:04 PM
Hvis Grorud blir kaptein er jo det et klart signal om at vi ikke skal hente en kvalitetsstopper. Klart mulig vi rett og slett ikke finner en, men hvis det er klart allerede nå at Grorud blir kaptein, som steinbygger antyder, så ser det ikke ut som vi kommer til å lete noe særlig heller.

Om vi ikke henter noen ny stopper vil jeg ikke avskrive Grorud, tvert i mot, som sagt tror jeg han har gode kapteinsegenskaper, men jeg håper vi henter en ny stopper og at Grorud da ikke blir kaptein.

Xminator

Hadde man klart å forlenge med Austin, så er han soleklar kaptein.

Ellers ville jeg valgt Grorud eller Kalvenes avhengig av hvem av dem som starter.

Erlend

Vil helt klart ha Kalvenes dersom han skal starte. Bergenser og en oppofrende type som alltid går først i krigen

Nixon

Jeg hadde ærlig talt trodd at denne tråden skulle ha fått mange nye innlegg da jeg kom hjem fra kampen i går. Jeg regnet med at folk var i himmelen fordi Mjelde var vraket!:)

http://fotball.bt.no/treningskamper/article220039.ece

Dersom Austin blir regner jeg med at han blir kaptein. Selv om Grorud og Zsolt også skal prøves ut. Og jeg mener at han bør være kaptein selv om han ikke forlenger. Hver sesong lever sitt eget liv, og å være kaptein har ikke så mye med langsiktighet å gjøre.

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Spelaren

Quote from: Nixon on January 16, 2012, 08:09:40 AM
Jeg hadde ærlig talt trodd at denne tråden skulle ha fått mange nye innlegg da jeg kom hjem fra kampen i går. Jeg regnet med at folk var i himmelen fordi Mjelde var vraket!:)


DÃ¥rlig wifi i himmelen, vettu.
Eg ønsker forslaget om Austin som kaptein velkommen. Velkommen! Om det øker fristelsen for å signere ny kontrakt med oss er kanskje tvilsomt, sjølv om det må vere lov å håpe. Forlenging med eitt år og ein gentlemans agreement med pålitelige Roald ville ha vore gull verdt for oss.
GÃ¥ av.

steinbygger

Jeg har ikke helt kontroll på hva man ligger i kapteinrollen hos Brann, men i mine øyne ligger det også ett ansvar i kapteinsrollen på det sosiale som skjer utenfor banen. Jeg vet ikke hvordan Rudy er her, men ut fra det lille jeg har sett så virker ikke Rudy som den som drar lasset mest her. I den som skjer på banen er det ingen grunn til å tvile på at Rudy er en leder.

Markmus

'Not a leader, but leading by example' passer nok best til Austin i så måte.
Ka du ve?

Jose Arrogantio

Quote from: Nixon on January 16, 2012, 08:09:40 AM
Jeg hadde ærlig talt trodd at denne tråden skulle ha fått mange nye innlegg da jeg kom hjem fra kampen i går. Jeg regnet med at folk var i himmelen fordi Mjelde var vraket!:)

http://fotball.bt.no/treningskamper/article220039.ece

Dersom Austin blir regner jeg med at han blir kaptein. Selv om Grorud og Zsolt også skal prøves ut. Og jeg mener at han bør være kaptein selv om han ikke forlenger. Hver sesong lever sitt eget liv, og å være kaptein har ikke så mye med langsiktighet å gjøre.




Nei, men spørsmålet er hvor motivert Austin vil være som leder når han vet han snart forlater klubben uansett. Ville ikke vært første gang en spiller mister motivasjon siste kontraktsåret, og selv om jeg tviler på at nettopp Austin blir en sånn spiller, ville jeg nok følt meg litt tryggere med en med litt lengre kontraktstid med bindet.

osoerli

Austin kan vel ikkje vera kaptein.  Han skal vel benkes til han forlenger.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hatleking

Kan denne Jonsson vera kaptein, kanskje? Det var visst ein naturleg leiar me henta her.

Huff

Da forsvant vel Grorud som kapteinsalternativ. Regner med denne nye svensken danner stopperparet sammen med Zsolt.

Om svensken er et alternativ aner jeg ikke, men synes kanskje det blir litt kort tid sammen med resten.

osoerli

Makkeren til Zsolt blir uansett kaptein.  Kven no i huleste det blir?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Tviler på at Jonsson blir kaptein i første sesong. Som andre har påpekt er dette sjeldent. Selv om man er en naturlig leder er det ikke bare, bare å komme som ny fyr inn i en etablert gruppe og skulle være lederen i gruppen både på og utenfor banen.

Jose Arrogantio

Quote from: osoerli on January 16, 2012, 15:47:44 PM
Makkeren til Zsolt blir uansett kaptein.  Kven no i huleste det blir?


Forhåpentligvis er Jonsson god nok til å være soleklar der. Men tviler på at han blir kaptein.

Nixon

Quote from: osoerli on January 16, 2012, 15:47:44 PMMakkeren til Zsolt blir uansett kaptein.


Uansett? Utelukker du Austin helt?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

osoerli

Quote from: Nixon on January 16, 2012, 16:11:19 PM
Quote from: osoerli on January 16, 2012, 15:47:44 PMMakkeren til Zsolt blir uansett kaptein.


Uansett? Utelukker du Austin helt?

Les min kommentar til Austin som kaptein ca. 7 innlegg lenger oppe (som ikkje bare er eit tulleinnlegg).
Eg meiner også kapteinen helst bør snakke norsk (eller svorsk).
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Jonsson kan seile opp som en kapteinsutfordrer stÃ¥r det Ã¥ lese i BA i dag. Det virker i alle fall som at han er høyaktuell  for en plass i kapteinsgruppen i klubben.

Jeg tror fortsatt at Austin blir kaptein. Men Jonsson kan bli det dersom Skarsfjord vektlegger det langsiktige i utnevnelsen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Huff

Quote from: Nixon on January 26, 2012, 08:33:22 AM
Jonsson kan seile opp som en kapteinsutfordrer stÃ¥r det Ã¥ lese i BA i dag. Det virker i alle fall som at han er høyaktuell  for en plass i kapteinsgruppen i klubben.

Jeg tror fortsatt at Austin blir kaptein. Men Jonsson kan bli det dersom Skarsfjord vektlegger det langsiktige i utnevnelsen.


Høres bra ut da dette igjen reduserer mulighetene for at Grorud blir kaptein. Sistnevnte var god i går, men er ikke god nok totalt sett, og jeg håper Jonsson hiver Lars ut av ellveren (m.m Lars presterer som i går og bedre utover sesongen).

Selv om det verken er ideellt å ha en kaptein på utgående kontrakt eller en kaptein som ikke kan norsk håper jeg likevel Austin blir kaptein, mens denne Jonsson kan bli visekaptein og klar til å overta etter sesongen. Austin er kapteinen uansett, og da blir det litt teit å gi kapteinsbinvet til en annen (jfr Guntveit og MA).

Go Up