• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort Store Stå 2004

Started by paf, November 02, 2003, 21:11:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

I går leverte Brann ut brosjyrer om partoutkort for 2004. Alle sittetribuner var nevnt med priser og full pakke, men ikke et ord om Store  Stå.
Derfor spør jeg dere i Bataljonen-styret: Blir det mulig å få kjøpt partoutkort på Store Stå neste år? Når kommer det i så fall info om pris, etc?

Kai-Olai

Samme tanke slo meg..
Har et lite spm til de som kan svare meg, evt. et forslag til de som har med salg av partoukort å gjøre: Hadde det vært en ide at de som kjøpte kort kune velge om de ville kjøpe for hele sesongen eller rett og slett bare kjøpe for vårsesongen med den mulighet å kunne til høstkampene til sommeren hvis det hadde vært aktuelt??
Tror det hadde vært en grei ordning for en del "studenter" og andre unge som ikke vet helt hvor de skal gå til høsten..
Vet ikke jeg..

KennethS

det må du nesten spørre Brann om, tror ikkje BBB har noe med det og gjøre.
tå på Brann

Kai-Olai

Hvordan gjør jeg det da??
Kunne ikke bataljonen tatt det opp med Brann??
Er ikke så veldig dumt forslag da..

kirsti

ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Bergen Sin Gutt

"For dumt" med sesongkort...? "Halvårskort"...? Ka pokker er det det går i...?

Dere som vil ha "halvårskort", er fordi dere skal slippe å betale for siste halvdel av sesongen i tilfelle dere ikke vil gå hvis brann gjør det dårlig...?

Pulekenn

QuoteBergen Sin Gutt skrev:

Dere som vil ha "halvårskort", er fordi dere skal slippe å betale for siste halvdel av sesongen i tilfelle dere ikke vil gå hvis brann gjør det dårlig...?


Jeg for min del reiser sannsynligvis til Sogndal for å gå på skole i høsten.
Hva skal jeg da med "torturkort" for et helt år? Tror neppe at jeg har penger til å reise hjem annenhver uke.

Høres ikke et halvårskort ganske greit ut da, Bergen Sin Gutt??
Den som har begge beina i bakken, står stille

Bergen Sin Gutt

Hvis man vet at man bare får med seg litt av sesongen kan man vel bestille billetter hos Billettservice eller kjøpe dem på Posten. Da kan du få samme plass i 3, 5 eller 7 kamper, eller hele sesongen om du vil.

Pulekenn

Jeg syns uansett det er mer lettvint med halvårskort.

Tilskuergjennomsnittet på første halvdel av sesongen (da vi lå på sisteplass) var på 11500. Det økte vel med 1000 i andre halvdel, slik at vi endte opp på 12500. Tror ikke vi skal være redde for at medgangssupportere ikke vil kjøpe for andre del av sesongen.

Medgangssupportere kjøper vel ikke torturkort anyway?
Den som har begge beina i bakken, står stille

Sotraanda

Ka pokker er problemet då Bergen sin gutt?

Det høres jo helt latterlig ut; Kun halvårskort for medgangsupoorterne som ikke vil gå på stadion på høsten.

Er du helt fjern.

Snittet til Brann kom på 12500 i år, og det i en sesong kor vi lå helt nede i sumpen halve sesongen.
Og 11000 ca i snitt på første halvdel av sesongen.

Eg synest halvårskort for "studenter" og lignende er en helt utmerket tanke!
ater, heter, hater NFF!

Yngve

Halvårskort må vere ei genial løysning. Det er mange som reiser frå byen etter vårsemester, for dei er det unødvendigt med eit kort for hausten. Omvendt er det mangen som kjem til byen om hausten for å studere (hugs på at det er over 25000 studentar i denne byen, og då kjem vidaregåande og ungdomsskule i tillegg!) og for desse er det unødvendigt med eit kort for vårsesongen. Klart dei berre kan bestille på bilettservice, men det må vere visse rabattordningar for dei som vil reise på nærare halvparten av kampane, og det er det ikkje ved kjøp på posten og bill.service.

Bergen Sin Gutt

Følgende ting lurer jeg på:

Hvor mange av studenter fra andre steder i landet har interesse av å gå fast på Stadion Yngve?

Ellers skal jeg avstå fra å kritisere forslaget noe mer, siden jeg var den eneste som ikke ble ellevill ved tanken på halvårskort. Det er kanskje noe i det. ; )

Thorleif

Joda folkens. Det kommer en løsning for partoutkort også for Store Stå. Foreløpig venter vi på tilbakemelding fra Brann på hvordan vi best skal løse dette. Vi har gitt våre innspill til Brann, deriblant har vi også foreslått muligheten for å kunne kjøpe "halvtårs-kort". Dette forslaget ble tatt imot positivt fra Brann sin side, så vi regner med at dette kommer.

Vi lover ihvertfall at så snart disse tingene er på plass ift Brann, kommer det ut info her.

I tillegg kan vi nevne at det ser ut til at det kan komme spennende løsninger på plass også når det gjelder Store Stå generellt. Inntil dette er 100% på plass, kan vi desverre ikke komme med den infoen, men går dette i boks, så tror vi at det er en kongeløsning  :D

Så bare følg med folkens, så snart ting er spikret, vil vi kjøre ut info!

Thorleif,
Bataljonen

Erik

Dere har jo vert i møte med brann ang utbedring av SS... Hva sa brann der?? Barne prisen på SS blir den neste år og? eller skal vi slippe og ha en barnehage der inne?

Thorleif

Erik, og alle andre...... Les over og vent på at info kommer ut på nettet!

Thorleif

Ricky

Glimrende idé med halvårskort, ikke mer å si om den saken. Det blir et slags sesongkort på avbetaling (noe Brann forøvrig også burde tilby), og ville blitt redningen for min skakkjørte "post-julefeiring"-økonomi.

paf

Quote from: "Ricky"Glimrende idé med halvårskort, ikke mer å si om den saken. Det blir et slags sesongkort på avbetaling (noe Brann forøvrig også burde tilby), og ville blitt redningen for min skakkjørte "post-julefeiring"-økonomi.


Noe Brann for øvrig tilbyr. Ti avdrag var vel det som sto i brosjyren som ble delt ut. I samarbeid med Chess visstnok

BFA_15

Men er det liksom voksen og barnepris på  partoutkort? Hva er den grensen da? *bare lurte liksom*

Xminator

Håper vi til neste år kan få en pris på både sesongkort og kampbillett. Hadde vert spennende å se hvordan det hadde påvirket oppmøtet på SS.

Vil ellers minne pfa på at vi ble "flamet" på det groveste da det ble spurt etter sesongkort like etter siste kamp for et par år siden :p

kirsti

Bergen sin gutt:
Det er faktisk ein del rundt omkring i Noreg som elskar Brann. Det ser ein tydeleg på feks Lillestrøm-Brann og likanade. Eg snakkar òg om meg sjølv. I tillegg til halvbergensarar, wannabebergensarar, sjelebergensarar, Bergenselskarar ol på Austlandet, er det jo dei som bur uti huttaheiti i Hordaland som ikkje har moglegheit til å dra på Brannkamp kvar veke, før dei ENDELEG flyttar til Bergen for å studera, kanskje berre to år (dvs då ein og to halve sesongar)

Alt for Bergen, alt for Brann
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "kirsti"Bergen sin gutt:
Det er faktisk ein del rundt omkring i Noreg som elskar Brann. Det ser ein tydeleg på feks Lillestrøm-Brann og likanade. Eg snakkar òg om meg sjølv. I tillegg til halvbergensarar, wannabebergensarar, sjelebergensarar, Bergenselskarar ol på Austlandet, er det jo dei som bur uti huttaheiti i Hordaland som ikkje har moglegheit til å dra på Brannkamp kvar veke, før dei ENDELEG flyttar til Bergen for å studera, kanskje berre to år (dvs då ein og to halve sesongar)

Alt for Bergen, alt for Brann


Dette vet jeg jo, og har ikke sagt det motsatte....?!?

KennethS

Quote from: "BFA_15"Men er det liksom voksen og barnepris på  partoutkort? Hva er den grensen da? *bare lurte liksom*


16 år seff, alltid 16 år som e grensen mellom voksen og barn.
tå på Brann

kirsti

Alltid 16 år som er grensa mellom vaksen og barn? Når ein skal inn på pub òg? Gledeleg nyhende til alle på 16 og 17 der...
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Go Up