• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2012

Started by Atlin, December 13, 2011, 17:13:56 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: krakra on March 01, 2012, 15:04:48 PM
Quote from: Nixon on March 01, 2012, 14:29:17 PM
Det har vel ikke kommet noen signaler om det. Og med fare for å virke kynisk kan jeg ikke helt se hvorfor Brann skulle gjøre det. Han har tross alt aldri har vært en del av Brann.
Han var da en sentral skikkelse i den norske fotballfamilien som Brann tross alt er en del av. Samtidig er det faktisk tre av spillerne våre som har hatt ham som trener


Ja, det er godt mulig at Brann vurderer det som "bra nok". Jeg synes som sagt ikke det. Den norske fotballfamilien er stor, og jeg mener vi bør begrense oss til folk som har hatt tilknytning til Brann.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Sindre32

Quote from: Jose Arrogantio on March 01, 2012, 14:42:28 PM
Noen som vet om kampen blir streamet?


Den går i hvert fall på Sumo ser jeg, nedtellingen er begynt her.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Om noen skulle finne en stream så hadde jeg satt veldig pris på det!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

March 01, 2012, 16:52:49 PM #854 Last Edit: March 01, 2012, 16:59:24 PM by Gulløl
Quote from: roaldinho on March 01, 2012, 16:47:08 PM
Om noen skulle finne en stream så hadde jeg satt veldig pris på det!


Selv ser jeg den nok på Sumo. Men for dere som ikke har Sumo eller TV2 sport er her et par linker til gratis stream som kanskje virker. Det er bare å prøve når kampen har begynt:

http://www.livestream24.tv/en/mdb4af106eb/sarpsborg-08-sk-brann-live-stream
http://www.alivefootball.com/brann-sarpsborg-live-stream/

Ellers er det bare å google seg frem for å finne andre muligheter med å lime inn denne teksten:
live free stream 2012 Sarpsborg 08 Brann

Den første som finner noe som virker bra kan vel gi en tilbakebakemelding her på forumet ?
Kan være flere som virker med kvaliteten kan variere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Tusen takk for linker og tips! Om ingen av dem virker noe særlig så skal jeg søke og legge inn link til en som eventuelt funker.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Jose Arrogantio

Quote from: Hatleking on March 01, 2012, 14:47:58 PM
Sikkert Sumo. Eg har det dog ikkje, og får sjå om eg finn noko alternativt.


Har ikke Sumo heller, og tenkte mer på noe gratis.

Lasaron

Det er å håpe på at tv2 bruker et bedre kamera enn de gjorde på Hønefoss-Start. Ellers så stiller Sarpingene et brukbart lag. Ser ut til at de har beholdt de fleste fra i fjor. Et fintspillende lag jeg lett ser tilbake i eliteserien. Forøvrig viste Spania meget meget fint spill i går.
Tren på langskudd

Gulløl

March 01, 2012, 17:29:53 PM #858 Last Edit: March 01, 2012, 17:32:33 PM by Gulløl
Hva tror vi om resultatet i dag ?
Tror ikke Brann overpresterer som i forrige uke og møter mer motstand en mot et overtrent LSK.
Sarpsborg er absolutt et bra lag som blant annet banket Sandefjord med 3-0 for et par uker siden.
Brann er favoritt men personlig tror jeg på en jevn kamp.
Tips 2-1 til Brann eller 2-2.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Quote from: Gulløl on March 01, 2012, 17:29:53 PM
Hva tror vi om resultatet i dag ?
Tror ikke Brann overpresterer som i forrige uke og møter mer motstand en mot et overtrent LSK.
Sarpsborg er absolutt et bra lag som blant annet banket Sandefjord med 3-0 for et par uker siden.
Brann er favoritt men personlig tror jeg på en jevn kamp.
Tips 2-1 til Brann eller 2-2.


Er jo et splitter nytt forsvar fra LSK-kampen, samt at Askar er kommet inn for Mjelde og det kan selvsagt slå positivt til. Uansett er han ny og trenger nok litt tid på seg. Blir spennende å se hvordan forsvaret klarer seg, og ser frem til å følge Askar og Chima på sine plasser.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on March 01, 2012, 17:28:33 PM
Det er å håpe på at tv2 bruker et bedre kamera enn de gjorde på Hønefoss-Start. Ellers så stiller Sarpingene et brukbart lag. Ser ut til at de har beholdt de fleste fra i fjor. Et fintspillende lag jeg lett ser tilbake i eliteserien. Forøvrig viste Spania meget meget fint spill i går.


Spania (vanligvis kjent som Barca 2;) var fantastiske i går ja. S08, uten sammenigning forøvrig, vil jeg gjerne ha tilbake i TL.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: Klaus_Brann on March 01, 2012, 17:52:22 PM
Quote from: Lasaron on March 01, 2012, 17:28:33 PM
Det er å håpe på at tv2 bruker et bedre kamera enn de gjorde på Hønefoss-Start. Ellers så stiller Sarpingene et brukbart lag. Ser ut til at de har beholdt de fleste fra i fjor. Et fintspillende lag jeg lett ser tilbake i eliteserien. Forøvrig viste Spania meget meget fint spill i går.


Spania (vanligvis kjent som Barca 2;) var fantastiske i går ja. S08, uten sammenigning forøvrig, vil jeg gjerne ha tilbake i TL.


Eg trudde det var velkjend at Guardiola og andre Barcelona-representantar ofte er på studieturar til Sarpsborg?

Lasaron

Det er klart Askar og Chima blir spennende å følge med på. Siden dette er den første kampen i år jeg for sett i sin helhet, blir også Norkvelle spennende for meg. Dessuten er det lenge siden jeg har sett Kalvenes. Og så er det Bentley, fortsetter han den fine trenden?
Selvsagt håper jeg Haugen og Larsen får mye spilletid.
Tren på langskudd

Hatleking

Eg har ikkje funne nokon enno.

Klaus_Brann

Fetteren til Tarik putter i dag!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Hatleking on March 01, 2012, 18:01:31 PM
Eg har ikkje funne nokon enno.


Ikke jeg heller. Bet365 har ikke stream, bare liveodds.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Quote from: roaldinho on March 01, 2012, 18:03:42 PM
Quote from: Hatleking on March 01, 2012, 18:01:31 PM
Eg har ikkje funne nokon enno.


Ikke jeg heller. Bet365 har ikke stream, bare liveodds.


Eg trur ein kan få sjå det dersom ein har konto som ein har sett inn pengar på der.

roaldinho

Quote from: Hatleking on March 01, 2012, 18:04:39 PM
Quote from: roaldinho on March 01, 2012, 18:03:42 PM
Quote from: Hatleking on March 01, 2012, 18:01:31 PM
Eg har ikkje funne nokon enno.


Ikke jeg heller. Bet365 har ikke stream, bare liveodds.


Eg trur ein kan få sjå det dersom ein har konto som ein har sett inn pengar på der.


Ja, og det har jeg, men de har ikke stream til den kampen, dessverre. De har bare liveodds tilgjengelig nå. Spurte dem også, men de hadde ikke stream.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sarpsborg går opp i ledelsen!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Kjempemål. Piotr står for langt ute og Wiig reagerer kjapt på det.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Hadde det ikke vært for Hoås hadde den gått inn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Jepp. Er nok ikke noen andre som hadde rukket opp :P
Ka du ve?

Klaus_Brann

Godt å se at vi nok en gang prøver og klarer å spille fotball, ikke bareslåpå Ojo.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Fin fotball av Brann, irrelevant om vi ligger under, dette er vesentlige fremskritt på angrepspillet vs ifjor.

roaldinho

2-0! Jøss, Sarpsborg er effektive.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KEO

Håper det blir lenge til jeg ser Grorud på banen igjen..
Nu kør vi!

Hatleking

Men har spelet våre tilsvarande?

fisken74

Sarpsborg 08 har tatt over spillet nå, ser ikke helt bra ut dette!

Utmedsnolken

greit å bli litt sendt ned på jorden igjen. 2-2 er ok det.
"og der snubler Sæternes igjen"

kabelmann

Ser ut til at Brann kan bli litt farligere fra distanse i år. Var stort sett bare Austin som skjøt (i tide og utide) i fjor, men både Soko og Kvelle har hatt gode forsøk i denne kampen. Haugen har jo vist at han kan skyte, men så var det dette med spilletid da.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Torvanger

Grorud har ingenting i førsteelleveren å gjøre, ser også ut som om Fakiri er moden for et plassbytte.

Corleone

Hvorfor forlenget vi kontrakten med Kalven?, "stjerneeksempel" på at talentene ikke får prøve seg. Holder Grønner utenfor laget......

KEO

kjenner det koker innvendig når jeg ser Grorud i aksjon... han har jo ingen ting i ett forsvar å gjøre  den gutten/mannen tror jeg er bedre som spiss.
Nu kør vi!


Markmus

Backrekken vår er fraværende. Bokstavelig talt. Alle fire mangler.

Vi får ikke til det kantspillet vi hadde mot LSK, men det skyldes utelukkende at både Demir og Sævarsson er borte. Men kampen er i alle fall grei trening for å se hvordan vi klarer oss når vi har MANGE skadet/karantener.
Ka du ve?

Romarius

Mindre måkefotball enn i fjor, det er veldig positivt. Ellers viser vel kampen veldig tydelig at vi savner de 4 bak vi hadde i forrige kamp - nyttig lærdom det og. Mye passivt forsvarsspill, noe vi kjenner igjen fra i fjor (Grorud holder ikke bra nok nivå i år heller).
Ellers skuffende at vi ikke har skapt mer enn en sjanse i kampen, tross at vi har hatt så å si alt banespillet. Sarp leder sjansestistikken klart.

Klaus_Brann

Vi er tilbake til kjedelig treningskampigjen, men vi prøver i alle fall å spille, uten helt å få det til. Dog tror jeg vi merker at Sævog Demir ikke er på backene. Kalvenes har gjort en ting, og det er å slå bort ballen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on March 01, 2012, 18:44:17 PM
Vi er tilbake til kjedelig treningskampigjen, men vi prøver i alle fall å spille, uten helt å få det til. Dog tror jeg vi merker at Sævog Demir ikke er på backene. Kalvenes har gjort en ting, og det er å slå bort ballen.


Artig at Askar griper den over sidelinjen.
Gå av.

Gepard

Er Grønner på benken ? I så fall forventer jeg å se han fra start i andre omgang.

Lasaron

Det som er positivt er at Brann prøver å spille fotball, Austin ser ut til å bli årets kaptein, og Bentley ser ut til å kunne løpe igjen. Legger ellers merke til at Askar ikke har venstrebein. Tipper også at Grønner hadde vært minst like "god" som Kalvenes og Grorud har vært sålangt.
Tren på langskudd

roaldinho

Quote from: Gepard on March 01, 2012, 18:50:22 PM
Er Grønner på benken ? I så fall forventer jeg å se han fra start i andre omgang.


Han er på benken, ja.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

Quote from: kabelmann on March 01, 2012, 18:29:25 PM
Ser ut til at Brann kan bli litt farligere fra distanse i år. Var stort sett bare Austin som skjøt (i tide og utide) i fjor, men både Soko og Kvelle har hatt gode forsøk i denne kampen. Haugen har jo vist at han kan skyte, men så var det dette med spilletid da.


Det stemmer da iallefall ikke. Gustav fyrte jo av i hytt og pine hele tiden.
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Sitter "heldigvis" stuck på Gardermoen, så jeg slipper å se Brann drite seg ut mot Adecco-motstand. Men det som provoserer aller mest, er at Brann - såvidt jeg har forstått (jeg er altså bortreist) - ikke har hatt p-kort-kampanje i løpet av den uken det var optimisme. At man ikke har gjort en dritt for å melke den "feberen" som var etter 5-1-kampen mot LSK. S08-kampen ville jo bli nedtur uansett. Selv om vi hadde vunnet med et par-tre mål. Hvis det er riktig at klovnene på Stadion ikke klarte å få fingeren ut og smi mens jernet var varmt denne uken, så er det ELENDIG!
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Quote from: Utmedsnolken on March 01, 2012, 18:55:35 PM
Quote from: kabelmann on March 01, 2012, 18:29:25 PM
Ser ut til at Brann kan bli litt farligere fra distanse i år. Var stort sett bare Austin som skjøt (i tide og utide) i fjor, men både Soko og Kvelle har hatt gode forsøk i denne kampen. Haugen har jo vist at han kan skyte, men så var det dette med spilletid da.


Det stemmer da iallefall ikke. Gustav fyrte jo av i hytt og pine hele tiden.


Ja, stemmer. Glemte Gustav.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

nero

Brann er egentlig klart best, men  ligger under 0-2. Likevel er det nokså greit å vite at vi har et bedre forsvar enn dette i bakhånd.
Lions led by donkeys.

Danny

Amin Askar virker å være et godt kjøp!

Klaus_Brann

Haugen inn som OM. Det må bli bra, og i alle fall et par scoringr for at det skal være godkjent.
Morsomt at Grønner får spille nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Andre omgang i gang! Erik Mjelde, Fredrik Haugen og Jonas Grønner er kommet inn for Brann.

Kalvenes, Soko og Nordkvelle er gått ut. Håper virkelig Haugen er på offensiv midtbane.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up