• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Norge ler av Brann-tifo

Started by Eivind, November 02, 2003, 15:36:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

trommer er vel ikkje noe særlig... må ikkje bli sånne wannabe sør-amerika fakter på stadion. det finnes andre måte å lage liv på sikkert. synge f.eks  :D

istedet kan folk kjøpe noe som er litt billigere enn trommer, flagg f.eks. og viss noen mener at flaggene er litt små og pinglete så er det bare til å bestille noen flere og sy de sammen...

http://www.brann.no/index.php?valg=gruppe&gruppe_nr=6
Hansa-
Felt Z

Strilen

Trommer har aldri og forhåpentligvis kommer aldri til å en tradisjon på Stadion. Den ene forbannade trommen som pr. dags dato er på Stadion håper jeg lynet slår ned i, og at vedkommende som hadde den går personlig konkurs slik at han ikke kan kjøpe ny. Og dersom han allikavel skulle klare å få tak i en ny tromme, så håper jeg at han detter ned fra en stige og knekker begge armene.

Nei, fra alvor til alvor, så har denne trommemannen forsøkt i en del år å lage stemning med den dritten han trommer på, men istedet så har han flere ganger ødelagt stemningen med de hersens trommene. Da er det på tide at han kryper til korset og innrømmer at dette er en fiasko. Ferdig arbeid!

Brannfrelst

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Innfør lovløse tilstander på tribunene! Jag vaktene opp i trærne rundt gratishaugen! Bruk bluss og fyrverkeri på hver eneste kamp, hele kampen! Ta med øl og dram inn portene! Rable gal!

Lett overdrevet selfølgelig, men det er hvertfall lov å dagdrømme om litt bedre tilstander... ; )


Hvorfor ikke... Trenger ikke å jage vaktene,men blusse på tribunen og samle inn penger til å betale bøtene går vel an på f.e.k.s 16.mai??
2.10.07-Gullet kom hem!

balle

sånn jeg har har forstått det, er tifo for å vise sin kjærlighet til klubben som en slags gave fra fansen, og da er det vel litt feil å få d fra næringslivet....!

synes trommer er teit. og sånne lydhorn. synging er best.

2rB

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"Innfør lovløse tilstander på tribunene! Jag vaktene opp i trærne rundt gratishaugen! Bruk bluss og fyrverkeri på hver eneste kamp, hele kampen! Ta med øl og dram inn portene! Rable gal!

Lett overdrevet selfølgelig, men det er hvertfall lov å dagdrømme om litt bedre tilstander... ; )


Hvorfor ikke... Trenger ikke å jage vaktene,men blusse på tribunen og samle inn penger til å betale bøtene går vel an på f.e.k.s 16.mai??


No er ikkje eg anti-bluss... Men - kva blir ei slik bot på?

Og kva anna TIFO kan desse pengane brukast på?

Er det mulig å få blussene over SS? På gangveien forran sitte? eller evt. flaggene...

Sitter å ser på bildet som innimellom står øverst på sida her (det med dei som står med bluss framfor SS).
Trur det kunne blitt bra (eller kanskje "bedre enn fremfor SS" er rette måren å sei det)...

Erik

Skal vi blusse bak SS kommer vi sikkert til og drepe alle som sitter bak av all røyken av blussen.. så tviler på det går... Flaggene har vert bak der før!!!!

Zander:)

Men å blusse på storestå hadde jo vært fett..??

Erik


esphal

Synest det blir en masse sutring over dem som faktisk prøver å gjøre noe selv om en liker det en gjør eller ikke. Kanskje en skal gå litt i seg selv å tenke på hva JEG gjør. Er stort sett dem som klager og syter som ikke gjør en dritt selv. Så før en bruker stemmen og hendene flittig og holder unna pipingen mot eget lag så kan en kanskje få si noe. Men stort sett så er vel dem som sutrer dem som stort sett også er oftest utenfor porten når dommeren blåser i fløyten.
tein

Zander:)

Quote from: "Erik"Fett men ulovlig :evil:


Hvorfor er det uvlovelig .. er det ikke lov med bluss forran storestå i heller i år?

Erik

Joda det er lov. men det er ikke lov og blusse blandt folk av vår wannabe NNF scumen

2rB

Det er vel i teorien pga brannfare / brannskade at det ikkje er lov å blusse inniblant folk, om eg husker rett...

Sikkert fort gjort at nokon skader seg på eit bluss når det er litt for mange inne på SS...

Forstår egentlig litt regelverket, om det er dette som ligger til grunn...

2rB

Quote from: "Erik"Skal vi blusse bak SS kommer vi sikkert til og drepe alle som sitter bak av all røyken av blussen.. så tviler på det går... Flaggene har vert bak der før!!!!

Men - litt svinn må me vel rekna med?  :twisted:

Go Up