• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

AAFK - Brann Søndag 27.11.11 Kl 18:00

Started by hansastril, November 06, 2011, 02:07:33 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lister

Byttet var boss, dommeren var boss, men brann spilte til tider lovende (hvis du ikke ser på den kampen torvanger så på)

Baklengs nr. 1 kom fra et feilaktig dømt frispark, men det vi kan gjøre noe med er å følge løpene, greit nok at grorud har sin eneste styrke på hodet, men han kan fortsatt ikke dekke fem mann i bredden

Baklengs nr. 2 kommer på en tvilsom men med velvilje grei straffe. Egentlig lite vi kan gjøre med det.

Baklengs nr. 3 er ikke vits i å snakke om en gang. Et rent dommermål.

Vi hadde mye av spillet, men alt forsvant rundt 70 min. etter det var det lite igjen. Med litt marginer og uten en dommer med inbitt brannhat så kunne det gått veien i dag. Men kunne holder ikke til noe som helst.

En sesong hvor vi var dømt nord og ned kjører vi på med medaljekamp og cupfinale, men slik sesongen har utviklet seg er det jævlig bitter at vi ikke står med både bronseplass og cupgull, begge deler var innenfor rekkevidde. Men vi nådde ikke helt opp. Skars skal ha cred for at vi slipper nedrykkskamp, men sin del av skylden for at vi kommer ut av det med medaljer og europaspill.

Sesongen i år kan oppsummeres med: Skars på godt og vondt.

Ser man fremover så er det et par signeringen som kan feile, men som også kan slå veldig positivt til.

Brann viste i dag at de ikke står helt tilbake for å spille 4-3-3 med to indreløpere. Et system både bentley og nordkvelle passer veldig bra i.
Guinness - Makes you drunk

Jose Arrogantio

Jævlig irriterende sesong. En seier fra cup gull. En seier fra medalje. Begge deler hindret av Aalesund. Riktignok veldig godt i forhold til forventningene før sesongene, men likevel irriterende.

osoerli

Det er vel no vi skal tenke tilake til ein kamp oppe i Molde der me bare kunna ha pakka bagen før kamp frå ein mørklagt stadion og reist heim med 3 poeng før kampen starta.  Og me hadde i dag hatt 50 poeng og bronse.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

eivhelle

Fantastisk sammendrag av kampen fra TV2 sin side. Fikk fjernet alle kontroversielle situasjoner og de fleste av Branns målsjanser. Skasfjord og Mjelde jobbet relativt mye med seg selv for ikke å slakte dommeren i etterkant, men jeg synes i grunnen at det ville ha vært på sin plass med en utblåsning i dette tilfellet. Mulig det kunne fått konsekvens for sesongstarten neste år, men hvem skal egentlig si fra om at dommeren er drit dårlig hvis alle skal holde tett.

Jose Arrogantio

Quote from: osoerli on November 27, 2011, 20:16:14 PM
Det er vel no vi skal tenke tilake til ein kamp oppe i Molde der me bare kunna ha pakka bagen før kamp frå ein mørklagt stadion og reist heim med 3 poeng før kampen starta.  Og me hadde i dag hatt 50 poeng og bronse.


Jaja, sånn det går. Sånt som kommer med det å være sportslig.

osoerli

Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 20:14:20 PM
Barrantes årets midtbanespiller? Virkelig? Jeg syntes Austin har vært bedre.


Austin er for lite kreativ som midtbanespelar, og for lite målfarleg til å vera årets spelar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Quote from: eivhelle on November 27, 2011, 20:18:38 PM
Fantastisk sammendrag av kampen fra TV2 sin side. Fikk fjernet alle kontroversielle situasjoner og de fleste av Branns målsjanser. Skasfjord og Mjelde jobbet relativt mye med seg selv for ikke å slakte dommeren i etterkant, men jeg synes i grunnen at det ville ha vært på sin plass med en utblåsning i dette tilfellet. Mulig det kunne fått konsekvens for sesongstarten neste år, men hvem skal egentlig si fra om at dommeren er drit dårlig hvis alle skal holde tett.


Håper noen kommer med skriftlig klage til NFF om dommeren. Kan vel umulig gi noen negative konsekvenser, og gir i hvert fall NFF en heads-up til å i hvert se nærmere på kampen og dommerens innsats.

Hatleking

Eg er eigentleg mållaus. Alt er så trist!

Spelaren

Gå av.

Chrisstah

Quote from: Spelaren on November 27, 2011, 20:24:07 PM


Og skriker til deg i micen , med en pipende britisk aksent!! Faen for bedregelig aften!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Hatleking

Enda bra at Brann ikkje tok dei rettmessige poenga sine med frå Aker.

TheRock

Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 19:10:09 PM
Bra skudd av Mjelde, men en god redning!

HAHA! Mjelde reduserer på åpent mål

Da gjør Mjelde mer eller mindre opp for straffen vi fikk imot for litt siden.

Skal vi bare legge hele straffesituasjonen på Mjeldes skuldre eller?

roaldinho

Quote from: TheRock on November 27, 2011, 20:34:33 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 19:10:09 PM
Bra skudd av Mjelde, men en god redning!

HAHA! Mjelde reduserer på åpent mål

Da gjør Mjelde mer eller mindre opp for straffen vi fikk imot for litt siden.

Skal vi bare legge hele straffesituasjonen på Mjeldes skuldre eller?


Neida, men han var en del av det. Sammen med de andre i forsvaret. Men Mjelde gjorde iallefall opp for seg.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Jose Arrogantio

Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 20:39:50 PM
Quote from: TheRock on November 27, 2011, 20:34:33 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 19:10:09 PM
Bra skudd av Mjelde, men en god redning!

HAHA! Mjelde reduserer på åpent mål

Da gjør Mjelde mer eller mindre opp for straffen vi fikk imot for litt siden.

Skal vi bare legge hele straffesituasjonen på Mjeldes skuldre eller?


Neida, men han var en del av det. Sammen med de andre i forsvaret. Men Mjelde gjorde iallefall opp for seg.


Mjelde var vel OM i dag. Skal vi gi Guastavino og Bentley ansvaret hver gang forsvaret fucker opp også?

roaldinho

Quote from: Jose Arrogantio on November 27, 2011, 20:46:45 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 20:39:50 PM
Quote from: TheRock on November 27, 2011, 20:34:33 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 19:10:09 PM
Bra skudd av Mjelde, men en god redning!

HAHA! Mjelde reduserer på åpent mål

Da gjør Mjelde mer eller mindre opp for straffen vi fikk imot for litt siden.

Skal vi bare legge hele straffesituasjonen på Mjeldes skuldre eller?


Neida, men han var en del av det. Sammen med de andre i forsvaret. Men Mjelde gjorde iallefall opp for seg.


Mjelde var vel OM i dag. Skal vi gi Guastavino og Bentley ansvaret hver gang forsvaret fucker opp også?


Mjelde var jo involvert.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Jose Arrogantio

Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 20:49:46 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 27, 2011, 20:46:45 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 20:39:50 PM
Quote from: TheRock on November 27, 2011, 20:34:33 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 19:10:09 PM
Bra skudd av Mjelde, men en god redning!

HAHA! Mjelde reduserer på åpent mål

Da gjør Mjelde mer eller mindre opp for straffen vi fikk imot for litt siden.

Skal vi bare legge hele straffesituasjonen på Mjeldes skuldre eller?


Neida, men han var en del av det. Sammen med de andre i forsvaret. Men Mjelde gjorde iallefall opp for seg.


Mjelde var vel OM i dag. Skal vi gi Guastavino og Bentley ansvaret hver gang forsvaret fucker opp også?


Mjelde var jo involvert.


Var det han som rotet ved siden av Grorud? Skal innrømme jeg fokuserte mest på Grorud i den situasjonen. I hvert fall helt klart vi trenger ny forsvarer for neste sesong.

roaldinho

Hadde sett mye annerledes ut om Ojo hadde scoret på den kjempesjansen, og Bentley hadde gjort det bedre på sin store sjanse.

Det er snakk om både marginer og fotballferdigheter.

Er enig med Davy i det han sier om Brann denne sesongen. Han hadde noen gode poenger.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

vekkreist

Ka sa Davy? fikk ikke det med meg.......

roaldinho

Quote from: Jose Arrogantio on November 27, 2011, 20:51:22 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 20:49:46 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 27, 2011, 20:46:45 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 20:39:50 PM
Quote from: TheRock on November 27, 2011, 20:34:33 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 19:10:09 PM
Bra skudd av Mjelde, men en god redning!

HAHA! Mjelde reduserer på åpent mål

Da gjør Mjelde mer eller mindre opp for straffen vi fikk imot for litt siden.

Skal vi bare legge hele straffesituasjonen på Mjeldes skuldre eller?


Neida, men han var en del av det. Sammen med de andre i forsvaret. Men Mjelde gjorde iallefall opp for seg.


Mjelde var vel OM i dag. Skal vi gi Guastavino og Bentley ansvaret hver gang forsvaret fucker opp også?


Mjelde var jo involvert.


Var det han som rotet ved siden av Grorud? Skal innrømme jeg fokuserte mest på Grorud i den situasjonen. I hvert fall helt klart vi trenger ny forsvarer for neste sesong.


Ja, men Grorud var like mye synder.  Og ja, vi trenger ny midtstopper som kan spille der bak med Zsolt. Zsolt holder, men Grorud holder ikke! Even Hovland hadde vært genialt!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Jeg syns dommeren får for mye tyn her. Fellingen av Zolt var selvsagt soleklar. Det var elendig av dommerne. Men når det gjelder straffesituasjonene, prøv da å lat som om det var motsatt. Der som Guastavino liksom blir felt, da hadde vi blitt rasende hvis vi hadde fått en slik straffe mot oss. Og der Piotr lager straffe, der hadde vi blitt rasende hvis vi ikke hadde fått straffe i samme situasjon.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Quote from: Lasaron on November 27, 2011, 21:00:00 PM
Jeg syns dommeren får for mye tyn her. Fellingen av Zolt var selvsagt soleklar. Det var elendig av dommerne. Men når det gjelder straffesituasjonene, prøv da å lat som om det var motsatt. Der som Guastavino liksom blir felt, da hadde vi blitt rasende hvis vi hadde fått en slik straffe mot oss. Og der Piotr lager straffe, der hadde vi blitt rasende hvis vi ikke hadde fått straffe i samme situasjon.


Enig, begge straffesituasjonene var greie, men synes første frisparkmålet var litt tvilsomt, og tredje skulle ikke skjedd uansett.

roaldinho

November 27, 2011, 21:03:34 PM #371 Last Edit: November 27, 2011, 21:05:13 PM by roaldinho
Quote from: vekkreist on November 27, 2011, 20:53:06 PM
Ka sa Davy? fikk ikke det med meg.......


Han sa at om man hadde sagt før sesongen at Brann hadde endt på 4. plass og 2. plass i cupen, så hadde man sagt: Nei, det er ikke mulig. Og at Brann har overprestert.

Han sa også at Brann ble ribbet for 3 landslagsspillere før sesongen og hentet inn Adeccospillere og spillere som røk ned med sine respektive klubber.
Han sa også at Brann hadde 2 svarte perioder, den ene da Austin var vekke og Brann tapte 3 på rad på bortebane uten å score, også den uken da Torp falt om i Sogndal der Brann tapte for både Sogndal borte, Start borte og Engen hjemme. Det er de to periodene som gjør at Brann ikke tar medalje.
Han mener også at årets plassering er ett bra fotfeste og kan jobbe knallhardt videre og innse at de også har vært veldig heldig i flere kamper. F.eks hjemme mot Haugesund, Viking, Odd der bortelagene førte, men Brann fikk med seg poengene. Og  i etterpåklokskap er dette en helt OK uttelling, men at det er skuffende her og nå!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

Blir det ikke endringer på spillestil i 2012, håper jeg at det ender med trenerskifte til neste sommer, grunnet dårlig poengfangst. Spillestilen Skars legger opp til er rett og slett til å gråte blod av.

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on November 27, 2011, 20:46:45 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 20:39:50 PM
Quote from: TheRock on November 27, 2011, 20:34:33 PM
Quote from: roaldinho on November 27, 2011, 19:10:09 PM
Bra skudd av Mjelde, men en god redning!

HAHA! Mjelde reduserer på åpent mål

Da gjør Mjelde mer eller mindre opp for straffen vi fikk imot for litt siden.

Skal vi bare legge hele straffesituasjonen på Mjeldes skuldre eller?


Neida, men han var en del av det. Sammen med de andre i forsvaret. Men Mjelde gjorde iallefall opp for seg.


Mjelde var vel OM i dag. Skal vi gi Guastavino og Bentley ansvaret hver gang forsvaret fucker opp også?
Mjelde var vel indreløper og skal angivelig være en defensiv styrke i laget.

Lister

Indreløper og hengede spiss skulle visstnok være de store styrkene til mjelde, i dag var han helt anonym, ett mål på dødball er greit nok, men eneste gangen vi så han i spill var når han rotet rundt grorud på straffesituasjonen.

Har sagt det før, nordkvelle kan alt mjelde kan, bare mye bedre.
Guinness - Makes you drunk

Nightfox

Quote from: Lasaron on November 27, 2011, 21:00:00 PM
Jeg syns dommeren får for mye tyn her. Fellingen av Zolt var selvsagt soleklar. Det var elendig av dommerne. Men når det gjelder straffesituasjonene, prøv da å lat som om det var motsatt. Der som Guastavino liksom blir felt, da hadde vi blitt rasende hvis vi hadde fått en slik straffe mot oss. Og der Piotr lager straffe, der hadde vi blitt rasende hvis vi ikke hadde fått straffe i samme situasjon.


Jeg sikter ikke til "straffesituasjonen" hvor diego ble felt av grytebust, men den stygge taklingen på diego i feltet etter rundt en halvtimes spill eller noe... Og så synes jeg det er litt kjipt at RBK stjeler bronse på noe jeg synes ser ut som offside, uansett hvor dårlig vi selv spilte...

vekkreist

Quote from: Lister on November 27, 2011, 21:31:29 PM
Indreløper og hengede spiss skulle visstnok være de store styrkene til mjelde, i dag var han helt anonym, ett mål på dødball er greit nok, men eneste gangen vi så han i spill var når han rotet rundt grorud på straffesituasjonen.

Har sagt det før, nordkvelle kan alt mjelde kan, bare mye bedre.


Helt enig.. Nordkvelle kommer til å ta plassen fra Mjelde. Og Grorud blir kaptein i 2012 ...  min spådom :)

Hatleking

                       Piotr
Sævarsson - Zsolt - Hagen - Flo
Nordkvelle - Austin - Sokolowski
Halvorsen  - Ojo - Bentley

Med dei riktige relasjonane, hadde dette laget bitt godt frå seg.

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/tippeligaen/2011/Tromso-og-Molder-leder-Fair-Play-tabellen/

Fair play tabellen i august i år. Sidan det har det skjedd mykje med stabæk både på bana og utafor. Me bør vel ha ein fair sjanse på det?

TheRock

Quote from: Lister on November 27, 2011, 21:31:29 PM
Indreløper og hengede spiss skulle visstnok være de store styrkene til mjelde, i dag var han helt anonym, ett mål på dødball er greit nok, men eneste gangen vi så han i spill var når han rotet rundt grorud på straffesituasjonen.

Har sagt det før, nordkvelle kan alt mjelde kan, bare mye bedre.

Hvem var ikke anonym i dag egentlig? Mjelde skaffer selv corneren han scorer på et halvt minutt senere. Ser ikke helt hva annet man kan kreve av 1/4 av det offensive registeret våres.

Husker ikke annet av straffesituasjonen enn det som TV2 sin oppsummering viser, men de eneste jeg ser der er Grorud og Holmvik i duell med spissen, før Myklebust blir spilt alene i gjennom. Rart at ikke de to blir dratt fram i etterkant.

Ja, Nordkvelle virker veldig bra i Strømsgodset for tiden, på samme måte som Mjelde virket bra i Sandefjord, og jeg gleder meg til han kommer til Bergen, men jeg ser ikke helt grunnen til å rakke ned på Mjelde hele sesongen. Det er han vi har hatt tilgjengelig, ikke Nordkvelle.

krakra

Jeg ser ikke poenget med å endre på laget vi stilte med mot LSK, utover backbyttene. Kanskje Mjelde istedenfor Bentley som var vår svakeste i den kampen. Bentley var vår svakeste igjen.

Også byttet da. For det første er Skarsfjord som vanlig totalt handlingslammet og evner bare ta et eneste grep fra benken. Det var det dårligste han kunne gjøre. Hva i alle dager er det Skarsfjord ser i Tadas?

Lasaron

Quote from: vekkreist on November 27, 2011, 21:43:19 PM
Quote from: Lister on November 27, 2011, 21:31:29 PM
Indreløper og hengede spiss skulle visstnok være de store styrkene til mjelde, i dag var han helt anonym, ett mål på dødball er greit nok, men eneste gangen vi så han i spill var når han rotet rundt grorud på straffesituasjonen.

Har sagt det før, nordkvelle kan alt mjelde kan, bare mye bedre.


Helt enig.. Nordkvelle kommer til å ta plassen fra Mjelde. Og Grorud blir kaptein i 2012 ...  min spådom :)


Heller ikke Grorud bør bli kaptein. Nei, nei, nei. Han er for dårlig fotballspiller. Kapteinen må være fast på laget, og i jakten på medalje blir en fast Grorud en klar ulempe.
Tren på langskudd

Hatleking

Viss Austin forlenger, er han den soleklåre kapteinen.

Giles

I all fall et ærlig forsøk i dag. Ikke så veldig mye som manglet heller, men alt i alt som fortjent sesongen sett under ett.

Markmus

Brann skapte de fleste og de største sjansene totalt sett, men det gode spillet vårt var i første omgang. I andre omgang var det tilbake til gamle synder med ekstrempoling av ballen opp på topp. At Labbetuss kommer inn gjør bare komedien større.

Faen i helvete, Skarsfjord, skaff deg litt peiling.
Ka du ve?

krakra

Austin er den eneste i stallen som er god nok til å gis klippekort og en god leder. Han er strengt tatt den eneste som faktisk forsvarer klippekort over en hel sesong. Ojo også selvfølgelig, men det er jo fordi Labukas er elendig.

dudo

Med Grorud som kaptein får vi samme problemet som i år: En spiller i vannskorpen som plutselig ikke kan vrakes.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vekkreist

på 1-0 målet  så bommer både Grorud og Fakiri på ballen. VELDIG irriterende!! og det at Ojo bommer på åpent mål minuttet senere gjør det enda verre! Hadde nok blitt en helt annen kamp om disse to tingene hadde gått veien :( ref videoen  -->> http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/aalesund-knuste-branns-medaljedroem-3646489.html

Markmus

Hadde vi vært like effektive som Aalesund i første omgang, så hadde vi ledet 2-4. Jævlig irriterende denne sløsingen.

I første omgang spilte vi jo oss til sjanser, men likevel valgte Skarsfjord at vi skulle bruke andre omgang på langballer. Uforfaensståelig.
Ka du ve?

tøffelhelten

Og da kan vi gratulere våre helter i NFF som forærte bronsen til RBK. I vårsesongen var RBK helt ute av form, men våre venner i NFF visste råd. Hva med å utsette en haug med kamper slik at disse kan bli spilt omtrent et halvt år senere, når RBK igjen er i form?

Vet ikke hvor mye poeng RBK tjente på dette stuntet, men kan fort ha vært seks poeng eller mer...

Ikke det at jeg er imot å utsette kamper, men jeg synes det er høl i hodet å utsette dem i månedsvis.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

eivhelle

Quote from: Lasaron on November 27, 2011, 21:00:00 PM
Jeg syns dommeren får for mye tyn her. Fellingen av Zolt var selvsagt soleklar. Det var elendig av dommerne. Men når det gjelder straffesituasjonene, prøv da å lat som om det var motsatt. Der som Guastavino liksom blir felt, da hadde vi blitt rasende hvis vi hadde fått en slik straffe mot oss. Og der Piotr lager straffe, der hadde vi blitt rasende hvis vi ikke hadde fått straffe i samme situasjon.

Dommeren får ikke mer tyn enn det han fortjener. Taklingen av Gustav på skrått bakfra hadde kvalifisert til firspark og gult kort alle andre steder på banen. Han sakser ham rett og slett ned. Og det er greit nok at han har kontakt med ballen, men han klarerer ikke ballen ut av spill og har selv ingen mulighet til å nå ballen i etterkant. Derimot kunne Gustav hatt sjanse til å rekke ballen hvis ikke han hadde blitt meid ned. Og når det gjelder Aafk sin staffe er det korrekt nok at det er blitt vanlig å dømme straffe på den typen filminger, men det blir ikke mer frispark av den grunn. Men jeg kunne så klart ha akseptert den straffen hvis dommeren hadde gitt Gustav straffe i første omgang.

Problemet her er at dommeren gjennomført dømmer mot Brann hele kampen. Det er ikke bare straffe situasjonen og frispark feil vei. Men i tillegg går en haug med innkast feil vei og brann blir idømt en haug med gule kort. Berntsen har et langt rulleblad som Brann hater og han gjennomfører her bare tidligere praksis. Jeg husker fortsatt den begredelige 0-6 kampen mot Lyn i 2007 der han sørget for både utvisning og to tvilsome straffer.

krøvel vellevold

Quote from: eivhelle on November 28, 2011, 07:22:50 AMerntsen har et langt rulleblad som Brann hater og han gjennomfører her bare tidligere praksis.


Etter 0-8 i cupen på Røkkeløkken, dukket Berntsen opp i hotellresepsjonen mens jeg satt der. Så ble det noe snakking der mellom dommertrioen og noen folk og "8-0 og rar kamp og blablabla", og så utbrøt jeg: "Det var dommeren som avgjorde kampen" eller noe i den dur. Så svarte Berntsen: "Er det ikke alltid det i Bergen da?", som om jeg mente det seriøst... etter 8-0!
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Quote from: roaldinho on November 28, 2011, 01:16:50 AM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5825035.ece

Rekdal: " Brann var lette å lese."


Han har nok vært inne på forumet og plukket opp ett og annet. er mye drømmelesning for enhver som skal møte brann. eneste faren er at de fort undervurderer oss.
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Hehe, Rekdal er blant TLs dyktigste taktikkere og trenger neppe gå inn hit for å avkle Branns offensive plan.

Utmedsnolken

Quote from: krakra on November 28, 2011, 10:34:22 AM
Hehe, Rekdal er blant TLs dyktigste taktikkere og trenger neppe gå inn hit for å avkle Branns offensive plan.


han sitter jo å trykker på mobilen i støtt og stadighet, så du skal ikke se bortifra at han er inne og oppdaterer seg på kunnskap
"og der snubler Sæternes igjen"

ostraume

Quote from: krakra on November 28, 2011, 10:34:22 AM
Hehe, Rekdal er blant TLs dyktigste taktikkere og trenger neppe gå inn hit for å avkle Branns offensive plan.


Blitt en mediasannhet dette et Rekdal er så forbannet dyktig taktisk. I så fall: Hvorfor er laget hans nummer 9 i den svake TL? Et trengergeni burde jo bety mye med så mye rart det er rundt om. Hvorfor gikk de med en pinlig 0-6 exit fra Europa mot høyst middelmådig motstand?

Rekdal er oppskrytt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


ostraume

To cupguller er selvsagt veldig bra, men det er strengt tatt ligaen som viser hvor god du er. 9. plass i TL er ikke imponerende.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

De endte på 4. plass i fjor. I år har de manglet en goal getter. Du kan da tenke deg hvordan Brann hadde vært uten Ojo i år. Det hadde blitt tøft.

kabelmann

Aalesund hadde en langt enklere vei til cupfinalen. Fjerderunde, kvartfinale og semifinale var alle hjemmekamper mot henholdsvis S08, RBK og Start. Jeg synes ikke Rekdal har all verdens å skrive hjem om i så måte.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up