• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK - Brann 30.10.2011 20:00

Started by Lasaron, October 24, 2011, 14:03:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Huff

Prica er en pikk.

Når dette er sagt synes jeg det er merkverdig at vi fortsetter å satse på allerede avskiltede spillere. Ikke særlig fremtidsrettet å satse på Holmvik.

roaldinho

Quote from: skuteviken on October 30, 2011, 20:28:18 PM
Hadde Austin blitt skadet der, hadde jeg flydd opp til Trondheim for å drepe Prica.


Godt vi har en tøffing som Austin! Tåler en del.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

HVA FAEN?!?!?

Gult kort til Ojo for det? Da skulle Prica hatt rødt i sted på taklingen til Austin!!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

Tåpelig av Ojo og overreagere der, når det er sagt har ahn vært strålende så langt.

Klaus_Brann

Når Ojo får gult der skal jo for pokker Prica ha for det han gjør på Austin.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Nære på. Tipper det jevner seg ut med noen flaksemål til bartepakket også.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

roaldinho

Tredje involvering fra Prica, men ingen gult kort ennå? Latterlig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

osoerli

Bajter svekker ikkje laget i forhold til Torp.
God til å skjerme og går mindre med ball.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: osoerli on October 30, 2011, 20:40:07 PM
Bajter svekker ikkje laget i forhold til Torp.
God til å skjerme og går mindre med ball.


Har imponert i denne omgangen. Virker som en hissig klegg på motspillerne

Huff

Synes vi faller for lavt tilbake nå. Jævlig viktig å variere presset og legger trykk på RBK også på egen halvdel. Lar vi dem spille ball er vi fucked.

Lister

I london og irriterer meg grønn over hvor lite oppdateringer det er på brann.no

Er vi så hissige på overgangene som det virker fra oppdateringene der?
Guinness - Makes you drunk

roaldinho

HELVETE altså... Prica skulle vært utvist nå... Fy faen for en grisespiller...
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

skuteviken

Piping på hjemmelaget!!! Skandale. Sånt skjer bare i Bergen.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Huff

Quote from: Lister on October 30, 2011, 20:43:27 PM
I london og irriterer meg grønn over hvor lite oppdateringer det er på brann.no

Er vi så hissige på overgangene som det virker fra oppdateringene der?


Vi er lave og passive nå på overtid og siden c.40 min, men stenger bra igjen.

Prica har mistet hodet for lengst pg skulle vært utvist. Har ennå ikke fått gult, men fyrte nettopp til Grorud med albuen da ballen ikke var involvert.

Belfort

Quote from: roaldinho on October 30, 2011, 20:43:42 PM
HELVETE altså... Prica skulle vært utvist nå... Fy faen for en grisespiller...


Synd at ikke nff klarer og sende opp en voksen dommer. Hva er oddsen for at RBK klarer og skrike seg til en billig straffe i 2 omgang??

osoerli

Prica framstår som ei skikkeleg klyse.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Ja, vi har vært veldig hissige på overgangene i dag, det var det som førte til to av målene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on October 30, 2011, 20:45:58 PM
Quote from: roaldinho on October 30, 2011, 20:43:42 PM
HELVETE altså... Prica skulle vært utvist nå... Fy faen for en grisespiller...


Synd at ikke nff klarer og sende opp en voksen dommer. Hva er oddsen for at RBK klarer og skrike seg til en billig straffe i 2 omgang??


Tross iherdige forsøk har de heldigvis ikke klart det ennå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Hva i helvete er det som foregår? Med seier her har vi jo gode medaljesjanser... Velvel, billig straffe og 4-3 er et hett tips.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

psv-hasund

Baijter har stått litt høyere enn tidligere. Mye bedre kamp enn tidligere.

roaldinho

Haha, Jønsson i pausen: " Vi presset og presset også så jeg på skjermen og det sto 3-0 til bortelaget."
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Blir fort tap her ja.

Jeg tror forøvrig det går en røver i dommer Tom Harald Hagen i pausen om at han skal være på hugget mot Prica. Tipper gult kort til Prica innen 5 minutt.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on October 30, 2011, 20:55:34 PMJeg tror forøvrig det går en røver i dommer Tom Harald Hagen i pausen om at han skal være på hugget mot Prica. Tipper gult kort til Prica innen 5 minutt.


Får dommerne tilbakemelding fra dommerobservatøren i pausen? Noen bør fortelle han om å ha et ekstra øye på Prica.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Belfort

Drillo har vel noe sånt som 95% sjanse for seier når du leder med 3 mål. I dette tilfellet snakker vi om Sportsklubben Brann og da vet vi alle hva som kan skje...

GKH

Brann er faktisk "trending" på Twitter i Storbritannia for øyeblikket.  :D

OmOssSjølOgHansaøl

Fantastisk morsom førsteomgang, ikke minst første halvdel. Vi hadde jo faktisk fire baller i noten innen 20 minutter var spilt, offsiden inkludert.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Huff

Quote from: psv-hasund on October 30, 2011, 20:53:32 PM
Baijter har stått litt høyere enn tidligere. Mye bedre kamp enn tidligere.


God defensiv jobbing, men ikke mye til pasninger. Synes vi trenger en bedrfe pasnoingsspiller ved siden av Austin, hvis Austin selges derimot...

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 30, 2011, 21:00:18 PM
Fantastisk morsom førsteomgang, ikke minst første halvdel. Vi hadde jo faktisk fire baller i noten innen 20 minutter var spilt, offsiden inkludert.


Frykter dog det står 3-3 innen 60. min nå.

roaldinho

Krøvel er vel så nervøs at han går rundt på stadion og teller hvor mange som er innenfor porten :)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lister

Quote from: Belfort on October 30, 2011, 20:58:55 PM
Drillo har vel noe sånt som 95% sjanse for seier når du leder med 3 mål. I dette tilfellet snakker vi om Sportsklubben Brann og da vet vi alle hva som kan skje...


Foppall er alltid 50/50 enten vinner du eller så taper du, bortsett fra når du spiller uavgjort.
Guinness - Makes you drunk

Nixon

Quote from: GKH on October 30, 2011, 20:59:05 PM
Brann er faktisk "trending" på Twitter i Storbritannia for øyeblikket.  :D


Med Solskjaer like bak?

Litt ironisk med denne Solskjær og Brann. Han får en pangstart som TL-spiller mot et skandaløst dårlig Brann i sin aller første kamp for Molde. Og så er samme klubb på god vei til å hjelpe han med å vinne sitt TL-gull på første forsøk med Molde.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

roaldinho

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

OJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJO!!

Latterliggjør forsvareren!!!!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

KNUDSEN

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! OJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.


TAKK GUD FOR OJO
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

OmOssSjølOgHansaøl

Vi eeeeeeeeeeeeeeeeee så forbaaaaaaaaaaaaaaaaaaanna gode! :-)
Ojoooooooooooooooooooooooo! :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Dagens viktigste Brannskåring!

Nå kan vi ikke rote det vekk!!!!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Markmus

hahaha, denne kampen ble jo mer spennende enn forventet!
Ka du ve?

Huff

Jadddddda. Ojo er pur klasse, faktisk dritgod i første og.

Faens alsaker som prøver å jinxe dette!

Markmus

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:04:17 PM
Dagens viktigste Brannskåring!

Nå kan vi ikke rote det vekk!!!!


Tullpreik. Vi é tross alt Brann!
Ka du ve?

Huff

Ka faen driver skars med?

Enda en avskiltet spiller inn

roaldinho

Haugsdal inn for Gustav! Er vel for å spare han til finalen, regner jeg med.

Heldigvis offside der! Pheeeeeew... Helt riktig offside..
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Ojos mål var overraskende bra, off heldig der med offside !
Gå av.

roaldinho

Quote from: Huff on October 30, 2011, 21:05:55 PM
Ka faen driver skars med?

Enda en avskiltet spiller inn


Veldig rart, fatter det ikke.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Quote from: Huff on October 30, 2011, 21:05:55 PM
Ka faen driver skars med?

Enda en avskiltet spiller inn


Hvem bryr seg om hvem som er avskiltet? Jeg driter i 2012 akkurat nå!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Slutt med sånt tull! Ojo viser klasse igjen. For en kamp!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:06:57 PM
Quote from: Huff on October 30, 2011, 21:05:55 PM
Ka faen driver skars med?

Enda en avskiltet spiller inn


Hvem bryr seg om hvem som er avskiltet? Jeg driter i 2012 akkurat nå!


Poenget er at Skars ikke har noen tro på dem når han ikke vil ha dem med videre.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Veldig snodig bytte. Men jeg har så høyt blodtrykk nå at jeg er blind. Kanskje det er lurt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: roaldinho on October 30, 2011, 21:08:17 PM
Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:06:57 PM
Quote from: Huff on October 30, 2011, 21:05:55 PM
Ka faen driver skars med?

Enda en avskiltet spiller inn


Hvem bryr seg om hvem som er avskiltet? Jeg driter i 2012 akkurat nå!


Poenget er at Skars ikke har noen tro på dem når han ikke vil ha dem med videre.


Ja, men de kan likevel være bedre akkurat nå enn de Skarsfjord har tro på de neste årene!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

roaldinho

Herlig deffensiv jobb av Haugsdal! Løper tilbake og stjeler ballen. Herlig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


Go Up