• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2013

Started by Nixon, October 14, 2011, 16:03:35 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Det med seriestarten er jeg helt enig med deg i. Men budsjettmålet er kanskje allerede nådd?

Nå kommer de også med dette bilaget i BT. Om de gidder å sette av en side til å snakke om de billige p-kortene, så kan kanskje det ha en effekt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

For øvrig snakker de om at brann.no med sine 100 000 brukere er en viktig salgskanal. Vel, hvorfor i helvete har de ikke mer redaksjonell reklame? Og i England er det vanlig at den første siden som kommer opp er en billettkjøp-side, så må man klikke seg videre til hovedsiden. Hva med å ha en slik, men som ikke kommer opp dersom man haker av at man er p-kortinnehaver?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on March 14, 2012, 16:35:15 PM
For øvrig snakker de om at brann.no med sine 100 000 brukere er en viktig salgskanal.


De har en sak med "p-kort-salget pågår nå!" liggende fast på forsiden. Like spennende som "Rema 1000 selger dagligvarer!" Hvorfor står det ikke "15 kamper fra 2000 for voksne og 1000 for barn/honnør!", eller "vi har satt prisene ned!"
Legg ned hele klubben!

dudo

Nei, det er helt utrolig. Når de ikke en gang greier å få kommunisert dette på sin egen hjemmeside er det ikke rart om folk ikke er klar over det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

7300 solgte altså... I fjor var det snakk om 3000 på SpV. Hvis dette er tallet også for i år, har vi altså solgt 4300 på de tre andre tribunene. Det betyr - ut fra mine beregninger - at vi har solgt ca 500 billetter på de feltene som er free seating og det ikke går an å sjekke salget på brann.no. Hvis f.eks. 300 av disse er solgt på Bataljonens free seating, har det bare blitt solgt 200 totalt på de to feltene til 2000 kr. Men hvis SpV-tallet er under fjorårets 3000, så er det solgt mer enn 500 på free seating-feltene.
Legg ned hele klubben!

krakra

Quote from: dudo on March 14, 2012, 16:35:15 PM
For øvrig snakker de om at brann.no med sine 100 000 brukere er en viktig salgskanal. Vel, hvorfor i helvete har de ikke mer redaksjonell reklame? Og i England er det vanlig at den første siden som kommer opp er en billettkjøp-side, så må man klikke seg videre til hovedsiden. Hva med å ha en slik, men som ikke kommer opp dersom man haker av at man er p-kortinnehaver?
Det siste har jeg alt foreslått, og det er norske klubber som gjør det også. Har sett det hos både LSK, VIF og RBK. Bør vel ikke overdrives, men i perioder hvor folk kan tenkes å reagere positivt bør det helt klart benyttes.

krakra

Quote from: dudo on March 14, 2012, 16:41:40 PM
Nei, det er helt utrolig. Når de ikke en gang greier å få kommunisert dette på sin egen hjemmeside er det ikke rart om folk ikke er klar over det.
Spørsmålet er jo hvor interessert de er i å få kommunisert det. Daffy har hele tiden sagt at pris ikke har noen betydning og ble mer eller mindre pålagt å forsøke nye billettpriser av årsmøtet. Kanskje han ikke ønsker å bli motbevist?

dudo

Quote from: krakra on March 14, 2012, 16:57:55 PM
Quote from: dudo on March 14, 2012, 16:41:40 PM
Nei, det er helt utrolig. Når de ikke en gang greier å få kommunisert dette på sin egen hjemmeside er det ikke rart om folk ikke er klar over det.
Spørsmålet er jo hvor interessert de er i å få kommunisert det. Daffy har hele tiden sagt at pris ikke har noen betydning og ble mer eller mindre pålagt å forsøke nye billettpriser av årsmøtet. Kanskje han ikke ønsker å bli motbevist?


Det er i så tilfelle tjenesteforsømmelse av en ny verden. Oppsigelsesgrunn.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Quote from: dudo on March 14, 2012, 17:06:46 PM
Quote from: krakra on March 14, 2012, 16:57:55 PM
Quote from: dudo on March 14, 2012, 16:41:40 PM
Nei, det er helt utrolig. Når de ikke en gang greier å få kommunisert dette på sin egen hjemmeside er det ikke rart om folk ikke er klar over det.
Spørsmålet er jo hvor interessert de er i å få kommunisert det. Daffy har hele tiden sagt at pris ikke har noen betydning og ble mer eller mindre pålagt å forsøke nye billettpriser av årsmøtet. Kanskje han ikke ønsker å bli motbevist?


Det er i så tilfelle tjenesteforsømmelse av en ny verden. Oppsigelsesgrunn.


Jepp! RBH må gå!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Ingen ironi. Dersom (understreket) noen aktivt motarbeider eget produkt pga frykt for å tape ansikt, så kan d finne seg noe annet å gjøre. Slike folk er det ikke plass til.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lister

Det er jo samme taktikken han prøvde seg på for en stund tilbake hvor det ble satt ned prisen på enkelte billetter i en sommerkamp. Resultatet var en så åpenbart konstruert en situasjon som skulle bevise poenget hans at det var flaut.
Guinness - Makes you drunk

krøvel vellevold

Quote from: Lister on March 14, 2012, 18:02:11 PM
Det er jo samme taktikken han prøvde seg på for en stund tilbake hvor det ble satt ned prisen på enkelte billetter i en sommerkamp. Resultatet var en så åpenbart konstruert en situasjon som skulle bevise poenget hans at det var flaut.


Hva var greien?
Legg ned hele klubben!

krakra

Quote from: dudo on March 14, 2012, 17:26:31 PM
Ingen ironi. Dersom (understreket) noen aktivt motarbeider eget produkt pga frykt for å tape ansikt, så kan d finne seg noe annet å gjøre. Slike folk er det ikke plass til.

krakra

Quote from: krøvel vellevold on March 14, 2012, 18:09:25 PM
Quote from: Lister on March 14, 2012, 18:02:11 PM
Det er jo samme taktikken han prøvde seg på for en stund tilbake hvor det ble satt ned prisen på enkelte billetter i en sommerkamp. Resultatet var en så åpenbart konstruert en situasjon som skulle bevise poenget hans at det var flaut.


Hva var greien?
Var det ikke i 2010 hvor de solgte 2000 billetter til redusert pris, knapt opplyste om det utover en kjapp beskjed fra speaker på kampen før og i etterkant fastslo at salget beviste at pris ikke ahr noe å si?

Gulløl

March 14, 2012, 19:24:37 PM #414 Last Edit: March 14, 2012, 19:49:42 PM by Gulløl
100.000 unike brukere på Brann.no hver måned høres forsåvidt imponerende ut, men i praksis er dette fordelt på relativt få personer. Brukere går jeg ut fra at Brann mener antall "klikk" på hjemmesiden.

F.eks. om en leker seg litt med tall:
100.000 brukere pr.mnd. som Brann oppgir.
= 3333 brukere pr.dag etter at det er fordelt på 30 dager pr.mnd.
= 1000 brukere som klikker seg inn i snitt 3,3 ganger pr.dag.

Så altså, Brann når ikke ut til så mange potensielle kunder gjennom brann.no som de gjør inntrykk av. En kan si at tallet over i eksempelet på 1000 brukere pr.dag stort sett er den "harde kjerne" som uansett kjøper partoutkort. De utenom den harde kjerne bruker kanskje ikke brann.no til informasjonskanal så ofte men følger med på Tv2, BT og BA og der markedsfører Brann seg omtrent ingen ting.

Tallet som Brann oppgir på 100.000 brukere skulle heller vært byttet ut med antall IP adresser som klikker seg inn på nettsiden på en måned og antall ganger pr. IP adresse. Men det blir selvfølgelig ikke gjort for det ser for puslete ut. Brann vet utmerket godt at de ikke når ut til så mange potensielle kunder med nettsiden sin, men bryr seg ikke om det virker det som. Det er noe som heter skylapper.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nightfox

March 14, 2012, 19:49:29 PM #415 Last Edit: March 14, 2012, 19:55:29 PM by Nightfox
Klikket meg nettopp inn på VPN - Vålerengen På Nett. Der har de skjønt det - trodde jeg.
Toppbanneret har et klart og tydelig budskap: "Snart er det vår - Kjøp sesongkort!"

...Men jeg trykket på banneret og ingenting skjedde. Fant så ut at den linker bare tilbake til hovedsiden.. Det er vel derfor de bare har solgt 3000 sesongkort. Folk trykker for harde livet på banneret og ingenting skjer..

Men så er ikke dette VIFs hovedside heller da.. Men det var det første som møtte meg når jeg gikk inn på nettsiden, og verd å nevne.

kabelmann

Quote from: Gulløl on March 14, 2012, 19:24:37 PM
100.000 unike brukere på Brann.no hver måned høres forsåvidt imponerende ut, men i praksis er dette fordelt på relativt få personer. Brukere går jeg ut fra at Brann mener antall "klikk" på hjemmesiden.

F.eks. om en leker seg litt med tall:
100.000 brukere pr.mnd. som Brann oppgir.
= 3333 brukere pr.dag etter at det er fordelt på 30 dager pr.mnd.
= 1000 brukere som klikker seg inn i snitt 3,3 ganger pr.dag.

Så altså, Brann når ikke ut til så mange potensielle kunder gjennom brann.no som de gjør inntrykk av. En kan si at tallet over i eksempelet på 1000 brukere pr.dag stort sett er den "harde kjerne" som uansett kjøper partoutkort. De utenom den harde kjerne bruker kanskje ikke brann.no til informasjonskanal så ofte men følger med på Tv2, BT og BA og der markedsfører Brann seg omtrent ingen ting.

Tallet som Brann oppgir på 100.000 brukere skulle heller vært byttet ut med antall IP adresser som klikker seg inn på nettsiden på en måned og antall ganger pr. IP adresse. Men det blir selvfølgelig ikke gjort for det ser for puslete ut. Brann vet utmerket godt at de ikke når ut til så mange potensielle kunder med nettsiden sin, men bryr seg ikke om det virker det som. Det er noe som heter skylapper.


Her føler jeg du er litt vel kreativ. For å ta det siste først så ville man fått uhyre unøyaktige tall om man skulle basert seg på IP-adresser. Et helt vanlig firma har som oftest en enkelt IP ut. Bak denne IPen kan det sitte 500 unike brukere. Det samme gjelder i vanlige husholdninger. En IP ut, flere unike brukere bak. Skulle man basert seg på IPen ville disse blitt talt som en.

Det har til alle tider vært differensiert på klikk og brukere i nettstatistikker. Jeg ville blitt ganske forundret om Brann hadde trikset med disse tallene. Husker jeg ikke helt feil så er det i tillegg et eksternt byrå som holder rede på tallene (samme som holder oversikten på avisene o.l.).

Personlig må jeg kunne kalle meg selv over middels interessert i Brann. Jeg er dog ikke inne på brann.no 3,3 ganger per dag. Ikke en gang 3,3 ganger per uke. Noen ganger i måneden blir det, men det er mye avhengig av om det linkes til en sak her inne.

I mine øyne virker ikke 100 000 unike i måneden veldig urealistisk. Det lenkes til brannartikler overalt på nettet (hvilket også kan generere klikk fra andre lags tilhengere), det lenkes til brann.no der hvor Brann omtales, folk besøker sidene på eget initiativ osv. osv., man skal innom brannbutikken og shoppe litt bursdagspresanger og det ene med det andre.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Quote from: Gulløl on March 14, 2012, 19:24:37 PM
100.000 unike brukere på Brann.no hver måned høres forsåvidt imponerende ut, men i praksis er dette fordelt på relativt få personer. Brukere går jeg ut fra at Brann mener antall "klikk" på hjemmesiden.

F.eks. om en leker seg litt med tall:
100.000 brukere pr.mnd. som Brann oppgir.
= 3333 brukere pr.dag etter at det er fordelt på 30 dager pr.mnd.
= 1000 brukere som klikker seg inn i snitt 3,3 ganger pr.dag.

Så altså, Brann når ikke ut til så mange potensielle kunder gjennom brann.no som de gjør inntrykk av. En kan si at tallet over i eksempelet på 1000 brukere pr.dag stort sett er den "harde kjerne" som uansett kjøper partoutkort. De utenom den harde kjerne bruker kanskje ikke brann.no til informasjonskanal så ofte men følger med på Tv2, BT og BA og der markedsfører Brann seg omtrent ingen ting.

Tallet som Brann oppgir på 100.000 brukere skulle heller vært byttet ut med antall IP adresser som klikker seg inn på nettsiden på en måned og antall ganger pr. IP adresse. Men det blir selvfølgelig ikke gjort for det ser for puslete ut. Brann vet utmerket godt at de ikke når ut til så mange potensielle kunder med nettsiden sin, men bryr seg ikke om det virker det som. Det er noe som heter skylapper.
unike brukere er unike brukere og ikke antall klikk fra samme bruker. Noen nlikker seg sikkert fra forskjellig PCer, men jeg tipper at det er over 1000 personer innom Brann.no hver dag

Spelaren

Quote from: Nightfox on March 14, 2012, 19:49:29 PM
Klikket meg nettopp inn på VPN - Vålerengen På Nett. Der har de skjønt det - trodde jeg.
Toppbanneret har et klart og tydelig budskap: "Snart er det vår - Kjøp sesongkort!"
...Men jeg trykket på banneret og ingenting skjedde. Fant så ut at den linker bare tilbake til hovedsiden.. Det er vel derfor de bare har solgt 3000 sesongkort. Folk trykker for harde livet på banneret og ingenting skjer..


Dersom IP-adressen din kan spores til Oslo og omegn blir du sendt hit når du klikker på banneret. Det forklarer nok litt.
Gå av.

hansastril

Har eg mulighet til å hente partoutkortet mitt fredag 30? Altså samme dag som Sandnes Ulf. Mars dreper økonomien, og har lønning 28.
Stolt og kry

stigh

Var de sånn at alle måtte hente ut nytt kort i år ?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lidenskapen

Mye forskjellige svar folk får ifra brann her, jeg har nettopp kjøpt partoutkort på free seating (weeeeeee) og ringte brann butikken på stadion hvor jeg fikk beskjed om at kortet ble sendt hjem i posten :S merkelig at de ikke klarer og formidle samme beskjed til alle.
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Nixon

Det er sikkert forskjell på nykjøp og eksisterende partoutkort som skal erstattes.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

Hyggelig med 20% rabatt i Brannbutikken når jeg skal hente partoutkortet. Tror faktisk det er det som skal til for at jeg kjøper meg en drakt. Den eneste jeg har er bringebærfarget, med falmet reklame, fra 1996.
Tren på langskudd

Gulløl

Quote from: Lasaron on March 15, 2012, 11:59:37 AM
Hyggelig med 20% rabatt i Brannbutikken når jeg skal hente partoutkortet. Tror faktisk det er det som skal til for at jeg kjøper meg en drakt. Den eneste jeg har er bringebærfarget, med falmet reklame, fra 1996.


Du fortjener en ny, en skal ikke se ut som en Lasaron heller  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Nettopp!! Det er svært sjeldent jeg går med den nå.
Tren på langskudd

1908


Nixon

Er det dette som kalles sjarmoffensiv?:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

Nei. Det er bra arbeid. Syns ikke artikkelen trenger å synke så fort det kommer nye artikler heller. Ser også at de har lagt ut direktelink til P-kortsalget på Facebook. Jeg innbiller meg at Daffy titter innom forumet av og til:)

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on March 15, 2012, 14:20:13 PM
Kan vell ikke klage på arbeidet til Daffy her..

http://www.brann.no/nyheter/her-er-de-beste-plassene/


Men fremdeles klarer de ikke å få frem på forsiden at de har satt ned prisene, og at de billigste koster kr. 2000/1000. Dette er noe man først finner ut når man har klikket seg inn på artikkelen. Overskriften er altså "her er de beste plassene"... Den overskriften lokker neppe de som driter i de beste plassene - fordi de vet at de er dyre.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Ja, han er nok sannsynligvis inne på forumet. Men det er ikke sikkert at videoen er et resultat av det. Jeg også synes at Brann sin salgsjobb har vært dårlig i vinter, men det er likevel kanskje nå man skal sette inn det siste støtet to uker før første hjemmekamp? Vi ser jo f.eks. på salget til Haugesund-turen at mange nok ikke er i fotball-modus enda. Den turen burde jo vært utsolgt første kvelden!

Blir spennende å se om det også kommer andre ting. Og om det har effekt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on March 15, 2012, 14:33:47 PMMen fremdeles klarer de ikke å få frem på forsiden at de har satt ned prisene, og at de billigste koster kr. 2000/1000. Dette er noe man først finner ut når man har klikket seg inn på artikkelen. Overskriften er altså "her er de beste plassene"... Den overskriften lokker neppe de som driter i de beste plassene - fordi de vet at de er dyre.


Litt merkelig. Det mangler ikke på prisinfo i selve videoen, så han prøver jo ikke å skjule det på noen måte som de mest konspiratoriske har ymtet frempå om. Men de burde absolutt fokusert mer på det i tittel eller ingress.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Det var faktisk litt informativt å få se utsikten fra de ulike tribuneseksjonene. Jeg kjøpte en gang billett på nett der det poppet opp et utsiktsvindu for hvert sete som man trykket på. Veldig greit da jeg aldri hadde vært der før. Det burde vel vært mulig for Brann også.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lister

Bare å sende forslag til daffy, han pleier å svare på det meste
Guinness - Makes you drunk

osoerli

Sendte mail til post@brann.no i går at eg ønskjer partoutkortet tilsendt i posten.
Låg i postkassen i dag. :)
No kan sesongen starta.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

March 15, 2012, 18:18:17 PM #436 Last Edit: March 15, 2012, 18:20:50 PM by Gulløl
Quote from: Gulløl on March 12, 2012, 17:01:59 PM
Ellers bør Brann komme med en oppdatering på partoutkortsalget kjapt, dumt om mange tror at free seating-plassene er utsolgt om de ikke er det ? Dette er også plasser som Brann burde hatt en egen høyprofilitert markedsføring på både på Brann.no og i Bergens avisene, siden de vil bety mye for stemningen på Stadion.
Det koster vel ikke noe å få journalistene til å lage en nyhetssak på free seating plassene, de kunne blant annet filmet Algerøy når han står midt på feltet og sang Brann sanger. Utrolig hvor lite kreative de er, ikke rart hele partoutkort salget går i dass, et salg over 8000 kan de nok se langt etter. Ikke sikkert de har passert 7000 enda, og det er bare 3 uker til første hjemmekamp. Nå må noen ta tak her !!!  :o


Takk til Algerøy for at han tok min oppfordring fra noen dager siden:
1. Nå har han gitt en oppdatering på partoutkortsalget kjapt.
2. Nå har de filmet han når han står midt på free-seating feltet og synget Brann sanger samtidig som han markedsfører.

Da kjeme seg  :)

Men fremdeles står det en del igjen for å nå ut til alle de som ikke er ukentlig ikke er inne på brann.no og får med seg alt som står der. Mye bra forslag har kommet frem på denne tråden, håper Algerøy plukker litt i de også. F.eks. bruke BA, BT, TV2, lokalradioen på en eller annen kreativ måte der hovedfokuset er på de billigste partoutkort plassene til 2000/1000 kr. Et annet forslag er å sende ut mail til de nærmere 10.000 som var interessert i partoutkort foran 2008 sesongen som ikke har kjøpt for årets sesong. Den mailen må ha en god overskrift som gjør en nysgjerrig, en kort tekst som folk gidder å lese og til slutt det aller viktigste en hurtiglink inn til dagens videoreportasje.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Nå har de jo til og med fått med minsteprisen i ingressen! Johoooo!
Legg ned hele klubben!

Lister

Har endelig somlet meg til å se vidåjen til daffy.

Kudos, svar på tiltale, folkelig, opplysende, entusiastisk og ikke minst fritt for sokkerøykende salg og markedsvås.

Bergen Kino kan aller nådigst få inngå en sposoravtale med Brann hvor "midlene" består i x-antall visninger av den der frem til partoukortsalget er over.

Eneste som kunne satt prikken over i'en var at daffy dro en flatley og riverdancet fra ene siden av free seating til den andre.

Kan la konspirasjonsteoriene ligge, hvertfall en liten stund til.
Guinness - Makes you drunk

Lister

Tror også dette er første settingen jeg har sett Daffy i hvor han ikke har virket smålig slesk, han skal også ha cred for å ikke gå rett i skyttergraven og komme med smålige stikk til kritiske røster.

Greit nok at det skulle bare mangle, men det er en feil som har blitt gjort før.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Quote from: Lister on March 15, 2012, 16:07:45 PM
Bare å sende forslag til daffy, han pleier å svare på det meste


Har sendt det til han for lenge siden, han tok i mot det med takk. Det burde vært laget permanent, selv om det er litt jobb.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

Tja, en slags "stadion maps" ville vel ikke vært helt umulig og gjennomføre med relativt lav kostnad. Setter man av en halv arbeidsdag med et hd-kamera og dokumenterer utsikten fra hver plass så har en hvertfall datagrunnlaget.

Kanskje dette bør gjøres når solen er fremme og matten ser grønnest ut.

Hvis en da genererer en seteoversikt hvor hver plass har sin unike id (som sikkert allerede eksisterer) og passer på et navngivningsskjema på bildene som følger dette så er det ikke all verden med arbeid å scripte logisk mapping av sete-ID mot bilde-ID. Hvis datagrunnlaget er på plass og bildene er navngitt etter samme skjema som plassenes unike ID så er det en smal sak for en dyktig utvilker å få på plass en slik løsning.
Guinness - Makes you drunk

krøvel vellevold

Quote from: Lister on March 15, 2012, 21:18:23 PM
Tja, en slags "stadion maps" ville vel ikke vært helt umulig og gjennomføre med relativt lav kostnad. Setter man av en halv arbeidsdag med et hd-kamera og dokumenterer utsikten fra hver plass så har en hvertfall datagrunnlaget.

Kanskje dette bør gjøres når solen er fremme og matten ser grønnest ut.

Hvis en da genererer en seteoversikt hvor hver plass har sin unike id (som sikkert allerede eksisterer) og passer på et navngivningsskjema på bildene som følger dette så er det ikke all verden med arbeid å scripte logisk mapping av sete-ID mot bilde-ID. Hvis datagrunnlaget er på plass og bildene er navngitt etter samme skjema som plassenes unike ID så er det en smal sak for en dyktig utvilker å få på plass en slik løsning.


AaFK har hatt bilde fra hver seksjon i flere år. Men jeg tror ikke en liten klubb som Brann kan få til noe sånt som dette.
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Bra video! Nå er det bare å håpe at mange nok ser den til at det gir noe effekt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lister

Quote from: krøvel vellevold on March 15, 2012, 21:45:49 PM
AaFK har hatt bilde fra hver seksjon i flere år. Men jeg tror ikke en liten klubb som Brann kan få til noe sånt som dette.


Hadde jeg vært utvikler hadde jeg tilbudt Brann det kostnadsfritt.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Godt å se at Daffy trøkker til og "tror på" seriegull i år:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Snoggy

For oss som har fornyet partourkortet, kan man bruke det samme kortet? eller må det byttes ut?

Lidenskapen

Quote from: Snoggy on March 16, 2012, 14:51:51 PM
For oss som har fornyet partourkortet, kan man bruke det samme kortet? eller må det byttes ut?


Du kan IKKE bruke det gamle kortet. du kan hente det nye kortet ditt hos brannbutikken evt sende en mail til Brann ogfå det tilsendt visst du ikke har anledning til og hente det til seriestart. er iallefall den info jeg har fått.
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

krøvel vellevold

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å se Daffys Sightseeing på brann.no, og dette var bra! Presentert med en blanding av fakta og entusiasme. Skulle ønske denne entusiasmen for p-kort-salg gjorde seg til kjenne også andre steder enn på brann.no!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

På de feltene som ikke er free seating har det vært solgt 30-40 plasser siden mandag. All fremgang skjer på Hansa og Søndre. BT har ikke hatt fremgang på lang tid.
Legg ned hele klubben!

Go Up