• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2013

Started by Nixon, October 14, 2011, 16:03:35 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Er det noen av dere som allerede har betalt som har hørt noe fra dem?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stigh

er de ikke på tide man hører noe vist man ikke har hørt noe?

posemedsnopi

Quote from: stigh on December 05, 2011, 16:32:42 PM
er de ikke på tide man hører noe vist man ikke har hørt noe?


Eg har ikkje hørt en drit. Begynner å bli engstelig. Noen som har noen beroligende ord? Evt en sang?

stigh

de er det eg og er me tanka på er i desember nå

Quote from: posemedsnopi on December 05, 2011, 19:43:40 PM
Quote from: stigh on December 05, 2011, 16:32:42 PM
er de ikke på tide man hører noe vist man ikke har hørt noe?


Eg har ikkje hørt en drit. Begynner å bli engstelig. Noen som har noen beroligende ord? Evt en sang?

psv-hasund

Quote from: posemedsnopi on December 05, 2011, 19:43:40 PM
Quote from: stigh on December 05, 2011, 16:32:42 PM
er de ikke på tide man hører noe vist man ikke har hørt noe?


Eg har ikkje hørt en drit. Begynner å bli engstelig. Noen som har noen beroligende ord? Evt en sang?


Melodi: Vi er de beste, heia Brann

Du kan gå inn på brann.no
og logge på siden min konto
under fanen sesonal program
uten at det kostet meg ett gram
fant jeg mine kjøp for tjue tolv
Partoutkort tippeliga 2012

fuskerim og passer ikke til tonen, men håper sangen kan være til hjelp.

Klaus_Brann

Sangen er ukorrekt, det heter totusenogtolv...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

http://www.brann.no/nyheter/fritt-setevalg-for-bataljonen/

Halve B og halve C mot midten, blir altså unummerert.  Er vel difor eg ikkje har høyrt noko om fornying frå Brann.  Setet mitt er gjort unummerert.  Dette er forbanna idioti.  Kva er vitsen med å ha partout-kort då?

Eg ønskjer fortsatt å stå der eg sto.  Må vel møta opp 1 time før kampstart no, for å få plassen.  Det betyr å starta heimanifrå 3 timar før kampstart.

Dette verkar svært lite gjennomtenkt.  Skal liksom dei syngande stimla saman i midten, mens dei som ikkje bidreg med sang kjem til trekka utover på sidenen pågrunn av dette?  Alle vil vel framleis stå mest mogleg mot midten fordi ein får best overblikk på banen her.  Både dei som syng og andre.  Om ein gjeng på 10 der 4 syng og 6 held kjeft, skal liksom dei dela seg no?  Eller dei som har blitt litt lenge på puben, som er gode å synge, og kjem litt seint, havnar langt ute på sida.  For desse felta er vel opne for alle 4 felta.  Det er vel ingenting i vegen for at dei med plass på A eller D, også kjem til å stilla seg på dei unummererte felta.

Ingen kampar er utselt for tida.  Det er ingen problem å få billett.  Og 3-4 av kampane får ein vel ikkje med seg pga ferie og anna allikevel.  Og Chess deler vel ut gratisbillett til 1 kamp, og Brann deler ut gratis-billett til 1 kamp.  Så då er det vel ingen grunn til å kjøpa partoutkort lenger.  Ein får alltids billett til enkeltkampar gjennom Bataljonen, og kan stå kor ein vil om ein kjem tidleg, uansett til kva felt ein har kjøpt billett.  Reknestykket er enkelt for dei fleste.  Partoutkort er kun for idiotar i 2012.  Takk for meg!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Jeg synes det er en knallidé. Men så sitter jo ikke jeg der nede. Noe måtte uansett gjøres, og jeg tror dette kan hjelpe.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lister

Synes det er helt glimrende, eneste som har holdt meg fra å kjøpe partoukort.

Nå blir det minst 2 på meg og sikkert et par til på folk jeg går med når de har tid.
Guinness - Makes you drunk

posemedsnopi

Quote from: psv-hasund on December 05, 2011, 21:45:15 PM
Quote from: posemedsnopi on December 05, 2011, 19:43:40 PM
Quote from: stigh on December 05, 2011, 16:32:42 PM
er de ikke på tide man hører noe vist man ikke har hørt noe?


Eg har ikkje hørt en drit. Begynner å bli engstelig. Noen som har noen beroligende ord? Evt en sang?


Melodi: Vi er de beste, heia Brann

Du kan gå inn på brann.no
og logge på siden min konto
under fanen sesonal program
uten at det kostet meg ett gram
fant jeg mine kjøp for tjue tolv
Partoutkort tippeliga 2012

fuskerim og passer ikke til tonen, men håper sangen kan være til hjelp.



Deilig.. Livet er en musikal.


Melodi: Vi er de beste, heia Brann

Har aldri måtte -gjøre det
De andre årene eg skulle fornyè
Da fikk eg brev i posten med en fakturà
Og eg ble kjempegla'

osoerli

Quote from: Lister on December 05, 2011, 23:55:05 PM
Synes det er helt glimrende, eneste som har holdt meg fra å kjøpe partoukort.

Nå blir det minst 2 på meg og sikkert et par til på folk jeg går med når de har tid.


Kvifor skal du kjøpa partoutkort då?  Det er jo bare å kjøpa enkeltbillett og allikevel stilla seg opp på same feltet?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lister

Quote from: posemedsnopi on December 05, 2011, 23:59:12 PM
Quote from: psv-hasund on December 05, 2011, 21:45:15 PM
Quote from: posemedsnopi on December 05, 2011, 19:43:40 PM
Quote from: stigh on December 05, 2011, 16:32:42 PM
er de ikke på tide man hører noe vist man ikke har hørt noe?


Eg har ikkje hørt en drit. Begynner å bli engstelig. Noen som har noen beroligende ord? Evt en sang?


Melodi: Vi er de beste, heia Brann

Du kan gå inn på brann.no
og logge på siden min konto
under fanen sesonal program
uten at det kostet meg ett gram
fant jeg mine kjøp for tjue tolv
Partoutkort tippeliga 2012

fuskerim og passer ikke til tonen, men håper sangen kan være til hjelp.



Deilig.. Livet er en musikal.


Melodi: Vi er de beste, heia Brann

Har aldri måtte -gjøre det
De andre årene eg skulle fornyè
Da fikk eg brev i posten med en fakturà
Og eg ble kjempegla'


Guinness - Makes you drunk

posemedsnopi

Quote from: osoerli on December 05, 2011, 23:38:50 PM
http://www.brann.no/nyheter/fritt-setevalg-for-bataljonen/

Halve B og halve C mot midten, blir altså unummerert.  Er vel difor eg ikkje har høyrt noko om fornying frå Brann. 


Er det dette som har gjort at noen av oss ikkje har fått brev om fornying? Eg sitter på D-feltet, og får etter min ringe forstand beholde setet mitt.

Nixon

Hvis man har planer om å gå på alle kampene vil partoutkort lønne seg. Ellers er det vel ingen vits. Utenom at man slipper å tenke på å kjøpe billett hver gang.

Om det nye feltet vil føre til bedre stemning vil bli spennende å se. Vi kan lett ende opp som på gamle SS der mange stod på midten uten å synge. Men noe måtte gjøres, og det kan umulig skade å prøve.
Rød makt på Hansa

osoerli

Quote from: Nixon on December 06, 2011, 00:09:41 AM
Om det nye feltet vil føre til bedre stemning vil bli spennende å se. Vi kan lett ende opp som på gamle SS der mange stod på midten uten å synge. Men noe måtte gjøres, og det kan umulig skade å prøve.


Bortsett frå at ein mister alle partoutkortinnehavere som pleier gå glipp av 3-4 kampar eller fleire, er opptatt av privatøkonomi og kan rekna.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lister

Du får skrive et gripende innlegg i summetonen om hvordan du ble lovet ditt eget sete og hvor traumatisert du ble når det ble revet bort fra deg.
Guinness - Makes you drunk

Nixon

Quote from: osoerli on December 06, 2011, 00:25:11 AM
Quote from: Nixon on December 06, 2011, 00:09:41 AM
Om det nye feltet vil føre til bedre stemning vil bli spennende å se. Vi kan lett ende opp som på gamle SS der mange stod på midten uten å synge. Men noe måtte gjøres, og det kan umulig skade å prøve.


Bortsett frå at ein mister alle partoutkortinnehavere som pleier gå glipp av 3-4 kampar eller fleire, er opptatt av privatøkonomi og kan rekna.


Hvor mange kamper er det egentlig man får i rabatt ved partoutkort? Er det ikke 3-4 kamper? I så fall går det vel opp i opp for både Brann og supporteren.
Rød makt på Hansa

osoerli

Quote from: Lister on December 06, 2011, 00:34:30 AM
Du får skrive et gripende innlegg i summetonen om hvordan du ble lovet ditt eget sete og hvor traumatisert du ble når det ble revet bort fra deg.


Eg er nok ikkje traumatisert.  Eg sparar jo pengar på dette.  Eg tenkjer på Brann som kanskje kjem til å få nedgong i publikumstal og inntekter.

Når eg har hatt partoutkort har eg vel reist på alle heimekampar bortsett frå 3-4.  No med enkeltbillett blir eg kanskje litt meir selektiv.  Plukkar kanskje bare ut kampar med litt meir spanande motstander.  Droppar sikkert Hønefoss, Odd, Aalesund og Sogndal osb.  Brukar kanskje heller dei sparte pengane til ein bortekamp eller to.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Northside

Quote from: osoerli on December 05, 2011, 23:38:50 PM
http://www.brann.no/nyheter/fritt-setevalg-for-bataljonen/

Halve B og halve C mot midten, blir altså unummerert.  Er vel difor eg ikkje har høyrt noko om fornying frå Brann.  Setet mitt er gjort unummerert.  Dette er forbanna idioti.  Kva er vitsen med å ha partout-kort då?

Eg ønskjer fortsatt å stå der eg sto.  Må vel møta opp 1 time før kampstart no, for å få plassen.  Det betyr å starta heimanifrå 3 timar før kampstart.


Møter du opp ca 30min før kampstart får du fortsatt plassen din. Mulig litt vanskelig 16 mai.

QuoteDette verkar svært lite gjennomtenkt.  Skal liksom dei syngande stimla saman i midten, mens dei som ikkje bidreg med sang kjem til trekka utover på sidenen pågrunn av dette?  Alle vil vel framleis stå mest mogleg mot midten fordi ein får best overblikk på banen her.  Både dei som syng og andre.  Om ein gjeng på 10 der 4 syng og 6 held kjeft, skal liksom dei dela seg no?  Eller dei som har blitt litt lenge på puben, som er gode å synge, og kjem litt seint, havnar langt ute på sida.  For desse felta er vel opne for alle 4 felta.  Det er vel ingenting i vegen for at dei med plass på A eller D, også kjem til å stilla seg på dei unummererte felta.


Det er svært bra gjennomtenkt. Med så tydelige meninger burde du kanskje stilt på møtet hvor dette ble diskutert?
Halve B og halve C er blitt gjort om til unummererte plasser. Grunnen til at ikke hele B og C blir unummerert er at de som av en eller annen grunn vil ha fast sete, fortsatt kan stå "midt i gjengen", selv med fast sete!
Du ser i tillegg like godt uansett hvor på B og C du står, så slutt å grin!
Hvorfor tror du folk fra felt A og D vil stille seg i midten? Da kjøper de vel heller billetter der?

QuoteIngen kampar er utselt for tida.  Det er ingen problem å få billett.  Og 3-4 av kampane får ein vel ikkje med seg pga ferie og anna allikevel.  Og Chess deler vel ut gratisbillett til 1 kamp, og Brann deler ut gratis-billett til 1 kamp.  Så då er det vel ingen grunn til å kjøpa partoutkort lenger.  Ein får alltids billett til enkeltkampar gjennom Bataljonen, og kan stå kor ein vil om ein kjem tidleg, uansett til kva felt ein har kjøpt billett.  Reknestykket er enkelt for dei fleste.  Partoutkort er kun for idiotar i 2012.  Takk for meg!


Ha det!

Northside

Quote from: osoerli on December 06, 2011, 00:25:11 AM
Quote from: Nixon on December 06, 2011, 00:09:41 AM
Om det nye feltet vil føre til bedre stemning vil bli spennende å se. Vi kan lett ende opp som på gamle SS der mange stod på midten uten å synge. Men noe måtte gjøres, og det kan umulig skade å prøve.



Bortsett frå at ein mister alle partoutkortinnehavere som pleier gå glipp av 3-4 kampar eller fleire, er opptatt av privatøkonomi og kan rekna.


Hvorfor skulle Brann miste en helg haug med partoutkort fordi noen hundre plasser blir unummerert? Mange av oss som står litt på sidene vil benytte oss av plassene i midten nå, da blir det frigjort gode plasser rett utenfor denne kjernen med unummererte plasser.

Ser ikke poenget.

ostraume

Quote from: Nixon on December 06, 2011, 00:09:41 AM
Hvis man har planer om å gå på alle kampene vil partoutkort lønne seg. Ellers er det vel ingen vits. Utenom at man slipper å tenke på å kjøpe billett hver gang.

Om det nye feltet vil føre til bedre stemning vil bli spennende å se. Vi kan lett ende opp som på gamle SS der mange stod på midten uten å synge. Men noe måtte gjøres, og det kan umulig skade å prøve.


Ja, blir ikke dette bare tilbake til det "gamle" problemet med jenter og kids som dominerer midten? Det kan kanskje gi Felt Z et løft igjen? Greit med sete når du kommer sent pga pub.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Fordi det bare er eit poeng for dei som ser samtlege kampar å kjøpa partoutkort.  Dei får 2 (eller er det 3?) kampar gratis.  Ein treng jo ikkje kjøpa partoutkort på dei ståande felta for å stå her, ei heller enkellt billett akkurat her.  Det blir vel ikkje ei fysisk sperre mellom desse felta og andre felt.

Folk har jo i lang tid grene over høge billettprisar.  Då går eg også utfrå at dei same folka tenkjer seg om 2 gonger om dei har behov for partputkort, om dei allikevel går glipp av nokre kampar i feriar, jobbreiser og anna.  I tillegg får dei jo alltid ein gratis billett eller to frå Chess eller Brann.  Og då er nesten ikkje partoutkort nødvendig for dei som går på samtlege kampar heller.

Beste måten å få betre stemning, og meir synging, er heller å be laget endra spelestil og faktisk levera på banen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Northside

December 06, 2011, 09:40:22 AM #72 Last Edit: December 06, 2011, 10:18:48 AM by Northside
Quote from: osoerli on December 06, 2011, 08:38:08 AM
Fordi det bare er eit poeng for dei som ser samtlege kampar å kjøpa partoutkort.  Dei får 2 (eller er det 3?) kampar gratis.  Ein treng jo ikkje kjøpa partoutkort på dei ståande felta for å stå her, ei heller enkellt billett akkurat her.  Det blir vel ikkje ei fysisk sperre mellom desse felta og andre felt.

Folk har jo i lang tid grene over høge billettprisar.  Då går eg også utfrå at dei same folka tenkjer seg om 2 gonger om dei har behov for partputkort, om dei allikevel går glipp av nokre kampar i feriar, jobbreiser og anna.  I tillegg får dei jo alltid ein gratis billett eller to frå Chess eller Brann.  Og då er nesten ikkje partoutkort nødvendig for dei som går på samtlege kampar heller.

Beste måten å få betre stemning, og meir synging, er heller å be laget endra spelestil og faktisk levera på banen.


Ser poenget med verdien i et partoutkort når det deles ut gratisbilletter. I år var det kun 1 kamp det ble delt ut gratisbilletter til Hansatribunen (eneste tribunen som er aktuell for meg), så for min del lønner det seg med partoutkort.

Siste setningen din er jeg sterkt uenig i. Selv om vi ikke spilte fantastisk i år, så fikk vi i det minste fjerde plassen og cupfinale. Skal det kreves enda mer før stemningen blir bra så er det ikke rart vi blir pisset på her i Norge.

Er innstillingen din at "vi synger når vi vinner", så ser ikke jeg poenget med at du skal okkupere en plass i midten av supportertribunen. Faktisk er den innstillingen kun et bevis på at det nye systemet allerede virker!

Lister

Dessuten er dette et gullegg til de som går fast, men har har enkelte som kun er med av og til.
Guinness - Makes you drunk

osoerli

Quote from: Northside on December 06, 2011, 09:40:22 AM
Er innstillingen din at "vi synger når vi vinner", så ser ikke jeg poenget med at du skal okkupere en plass i midten av supportertribunen. Faktisk er den innstillingen kun et bevis på at det nye systemet allerede virker!


Har ikkje sagt noko om mi eiga innstilling angåande synging.  Neppe mange som har høgare volum enn mi erfarne tenorstemme.  Det er jo bare å sjå tilbake til 2007.  Med godt spel fylles stadion med folk og sang.  Det er no bare slik at når Brann serverer fin angrepsfotball så synger folk.  Når Brann står i ro og polar ballen til Ojo, eller Bentley driblar til han mister ballen, så er det ofte stillhet eller buing.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Northside

December 06, 2011, 11:51:26 AM #75 Last Edit: December 06, 2011, 13:33:59 PM by Northside
Quote from: osoerli on December 06, 2011, 10:52:44 AM
Quote from: Northside on December 06, 2011, 09:40:22 AM
Er innstillingen din at "vi synger når vi vinner", så ser ikke jeg poenget med at du skal okkupere en plass i midten av supportertribunen. Faktisk er den innstillingen kun et bevis på at det nye systemet allerede virker!

Har ikkje sagt noko om mi eiga innstilling angåande synging.  Neppe mange som har høgare volum enn mi erfarne tenorstemme.  Det er jo bare å sjå tilbake til 2007.  Med godt spel fylles stadion med folk og sang.  Det er no bare slik at når Brann serverer fin angrepsfotball så synger folk.  Når Brann står i ro og polar ballen til Ojo, eller Bentley driblar til han mister ballen, så er det ofte stillhet eller buing.


Godt mulig det ikke er din innstilling, men det kunne nesten virke slik med en kommentaren.
Enig i at spillet hjelper på stemningen, men det er ikke dette som skal være avgjørene for at vi på supporterfeltet klarer å lage litt godkjent lyd gjennom en god sesong.

Er vel flere ganger i år vi har fått bra trøkk når det har vært rolig på banen. Alt vi trenger er at noen pusher i gang feltet, men det er vanskelig slik vi står på Hansa nå.

Yngve

Denne veka kjem brevet til dei som ikkje har fått fornya partoutkortet sitt.

Alle som fornyar før 15. desember får sjå Brann 2 gratis.

Wu-hu.

http://www.brann.no/nyheter/se-brann-2-kampene-gratis/

Utmedsnolken

December 06, 2011, 13:06:36 PM #77 Last Edit: December 06, 2011, 13:11:50 PM by Utmedsnolken
Skal de ta betalt for andrelags-kampene nå? er det grunnen til at de drar de inn på stadion?
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on December 06, 2011, 13:06:36 PM
flytter de brann 2-kampene inn på stadion, for å kunne ta betalt for de?


Ikke godt å si. Det har vært litt ulik praksis når Brann2 har spilt fast på Stadion. Men om det ble avkrevd en 50-lapp, og pengene gikk til utviklingsarbeid kunne det kanskje vært greit?
Rød makt på Hansa

Yngve

Det er jo vanleg å ta seg betalt for kampar i 2.divisjon.

Lasaron

Ja, det har alltid kostet penger når Brann 2 har spilt i 2. divisjon. Flott at det blir gratis for oss med partoutkort.
Tren på langskudd

Utmedsnolken

December 06, 2011, 13:45:05 PM #81 Last Edit: December 06, 2011, 13:48:23 PM by Utmedsnolken
har de tatt betalt på nymark før? eller har de ikke spilt der i 2.div? har ikke vært på overvettes mange andrelagskamper, men trodde de alltid hadde vært gratis.
"og der snubler Sæternes igjen"

SKBrannfan

Quote from: Yngve on December 06, 2011, 12:45:04 PM
Denne veka kjem brevet til dei som ikkje har fått fornya partoutkortet sitt.

Alle som fornyar før 15. desember får sjå Brann 2 gratis.

Wu-hu.

http://www.brann.no/nyheter/se-brann-2-kampene-gratis/


Hva med oss som vil kjøpe partoutkort når det kommer ut på åpent salg?

krakra

Quote from: Utmedsnolken on December 06, 2011, 13:06:36 PM
Skal de ta betalt for andrelags-kampene nå? er det grunnen til at de drar de inn på stadion?
De flytter nok inn fordi Nymark ikke har godt nok anlegg til å kunne brukes i 2. divisjon.

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on December 06, 2011, 13:06:36 PM
Skal de ta betalt for andrelags-kampene nå? er det grunnen til at de drar de inn på stadion?


Det er ikke grunnen, men det er latterlig hvis de skal ta seg betalt for det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Derabilo

Quote from: Lasaron on December 06, 2011, 13:36:12 PM
Ja, det har alltid kostet penger når Brann 2 har spilt i 2. divisjon. Flott at det blir gratis for oss med partoutkort.


Det betyr vel at med regningen på tilskuere som er, så kommer Brann 2 aldri til å spille med under 5-6 tusen tilskuere på tribunen. Imponerende.
Bergen ut av Norge -

Lasaron

Jeg har ikke mottatt nytt brev om fornying enda, selv om fristen er 15. desember. Gjelder det andre også? Jeg tenker ikke på Bataljonsplassene på Hansa.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Jeg fikk det i går, så det dumper vel ned i postkassen din på mandag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Quote from: Lasaron on December 11, 2011, 20:37:16 PM
Jeg har ikke mottatt nytt brev om fornying enda, selv om fristen er 15. desember. Gjelder det andre også? Jeg tenker ikke på Bataljonsplassene på Hansa.


Det er kun på Bataljonsfeltene brevet er planlagt forsinket. På andre felt/tribuner skulle brevet kommet i oktober, med første betalingsfrist 31/10. Anbefaler deg å ta kontakt med Brann.
Nettsideansvarlig

Dan Inge

jeg har plass på frydenbø felt c, rad 10 plass 13, går denne plassen over til "stå plass"/fritt setevalg?
må jeg da evt har nytt partoutkort hvor det står fritt setevalg, eller skal jeg bare bruke mitt partoutkort neste år og, så er det bare plassen som blir felles med de med fritt setevalg??
kjør over pakket!!

Wingfoot

Quote from: Dan Inge on December 12, 2011, 15:05:50 PM
jeg har plass på frydenbø felt c, rad 10 plass 13, går denne plassen over til "stå plass"/fritt setevalg?
må jeg da evt har nytt partoutkort hvor det står fritt setevalg, eller skal jeg bare bruke mitt partoutkort neste år og, så er det bare plassen som blir felles med de med fritt setevalg??



Absolutt alle får tilsendt nye partoutkort før neste sesong.
Hvis plass 10 er nærmest midtgang mellom B og C, så blir det free seating der...
Står på Frydenbø og synger av full hals!

krøvel vellevold

Hvorfor er Brann år etter år den eneste klubben som ikke klarer å få opp et jævla priskart for p-kort på nettsidene?  Dvs. også Stabæk denne gang, men de holder jo på å flytte.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Ble det for øvrig noe av å fjerne setene?
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

burde det ikke være en mulihet for å selge nye kort også nå før jul? la folk betale og velge tribune, så får de velge plass i februar når alt det andre er klart. er vel ikke så mange som er interressert kanskje, men alle monner drar.
"og der snubler Sæternes igjen"

Wingfoot

Quote from: krøvel vellevold on December 12, 2011, 15:18:09 PM
Ble det for øvrig noe av å fjerne setene?


Er ikke godt å bli klok på formuleringen til Brann (fra brevet som ligger ved giro for fornyelse av Partoutkortene):

QuoteDette gjøres ved at halve B (inn mot midten, like bak målet) og halve C( på samme måte) gjøres om til et stå-felt med fritt valg av plassering.


Kan være de mener at det er forbeholdt stående, men kan også være at de fjerner setene.

Personlig håper jeg på at setene blir værende så man kan hvile rygg og bein i pausen  ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

stig

Setene blir i første omgang. Vurderer i hvert fall etter sesongen, kanskje til sommeren, om vi kan fjerne de. Det er et prøveprosjekt og vi er avhengig av at folk benytter seg av tilbudet. Hvis det er stor oppslutning om fritt stå felt, og mange ønsker å fjerne seter gjør vi det.

Alle får nye partoutkort på våre felt.

Det burde absolutt vært mulig å kjøpe nye partoutkort, og vi tok dette opp på forrige supportermøte, oog Dag Frode mente løsningen var et gavekort. Det har det tydeligvis ikke blitt noe av, og vi kan bare undres hvorfor.Noen betaler for en reklame som går på P4(andre steder også?) som oppfrodrer til kjøp av sesongkort, men den reklamen er da fånyttes for Brannsupportere.

Syns selv noen formuleringer er litt vage, så planen var et telefonintervju med Dag Frode om brevet. Hvis det er noe du lurer på kan det skrives her og jeg kan videreformidle.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Jeg fikk ikke noe fornyelsesbrev i dag heller. Og fristen er torsdag?
Legg ned hele klubben!

Sissel

Er det noen mulighet til å få vite akkurat hvilke numre som det vil bli free seating på? Uten å være helt sikker på nummrene på feltene, men er det snakk om sete 1-20 på felt C og sete 20-40 på felt B? Eller er jeg helt ute med nummerne her?

stig

Vi skal avklare med Dag Frode nøyaktig hvilke seter det gjelder og hva man skal gjøre når fristen er tre dager unna og brev ikke mottatt.
Nettsideansvarlig

dudo

Dette hadde jeg ikke stresset nevneverdig med. Det er da vitterlig deres oppgave å få ut fakturaene, og jeg regner med at alle får anledning til å fornye til "riktig" pris.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up